Vik: linksom, of rechtsom: je zit gewoon op een gezond BMI!!!quote:Op maandag 24 november 2008 11:02 schreef Viking84 het volgende:
TVP. En ik heb 5 happen Brinta gehad vandaag! Ik boek progressie.
Ja vandaag was je met halfvolle melk. Toch zie ik je liever vetvrijquote:Op maandag 24 november 2008 11:04 schreef conleche het volgende:
Door mijn positieve vibes heb ik zomaar weer een naamtopic in de wacht gesleept!!
Ik heb ook nog niet gegeten maar wacht nu maar tot de lunchquote:Op maandag 24 november 2008 11:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga maar eens ontbijten. Hoe graag ik ook mijn te kleine broeken aan wil. I must eaaaat!
Bedoel je nu dat je me liever als mijn sjacherijnige zelf ziet???quote:Op maandag 24 november 2008 11:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja vandaag was je met halfvolle melk. Toch zie ik je liever vetvrij
Niets eten tot aan de lunch? En je gaat niet haast van je graatje?quote:Op maandag 24 november 2008 11:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet gegeten maar wacht nu maar tot de lunch
Is ook niet goed... Pfoe... Zal ik nog iets sportiefs doen voor ik ga rijden? aka hardlopen? Of gewoon opperste concentratie? Ik kon altijd slecht rijden als ik cola had gedronkenquote:Op maandag 24 november 2008 11:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hahaha nee ik maakte maar een grapje, normaal ben je magere melk en nu opeens halfvolle! Zolang je maar geen volle melk wordtquote:Op maandag 24 november 2008 11:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat je me liever als mijn sjacherijnige zelf ziet???
quote:Op maandag 24 november 2008 11:12 schreef kwakveense het volgende:
ola. ben ik weer.
mcbath is weer naar huis, t was heel gezellig, en ik had lekker gekookttoetje beetje mislukt, niet gaar genoeg naar mn zin, maar smaak was wel lekker.
verder al heel veel filmpjes en foto's gezien van Qlimax en verder te moe om uberhaupt nog ergens op te reageren. sorry.
en volgens mij ben ik dit weekend tien kilo aangekomen, dus ik weeg me eind van de week pas weer. beuh.
Lunch is al over een uurtje dus dat houd ik nog wel even volquote:Op maandag 24 november 2008 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Niets eten tot aan de lunch? En je gaat niet haast van je graatje?
Waarom zou je dit vol willen houden? Slechtquote:Op maandag 24 november 2008 11:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Lunch is al over een uurtje dus dat houd ik nog wel even vol
En ik probeer zo min mogelijk te bewegen
Omdat ik nu eten zo nutteloos vind als ik over 45 min weer ga eten....en heb nog geen hongerquote:Op maandag 24 november 2008 11:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Waarom zou je dit vol willen houden? Slecht
(Oh, ik ga ook echt zo ontbijten hoor!)
Dat klinkt nou niet echt als een gezond eetpatroon. Eigenlijk.quote:Op maandag 24 november 2008 11:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
quote:Lying on the couch, bag of chips on my belly
Focus on one thing: only on the telly
Juice and bonbons and finishing my jelly
Should take a shower but won't
Even though I'm smelly
Went to the deli to get all of my groceries
Eggs, chicken and cheese
Now I got the steeze to chill or just freeze
Every minute of relaxation that I can squeeze in, I will
Chilled is the mode I'm in
Als het een patroon zou zijn niet neequote:Op maandag 24 november 2008 11:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat klinkt nou niet echt als een gezond eetpatroon. Eigenlijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 24-11-2008 11:28:04 ]
da's ook niet neukenquote:Op maandag 24 november 2008 11:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hey ik vertel net een schattig verhaal over handjes vasthouden op een 2e date
slijmjurkquote:Op maandag 24 november 2008 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is een keilieve en -leuke usert hier.
Een poppetje die metmelk heet wat gaafquote:
Ik snap je nietquote:Op maandag 24 november 2008 10:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Maar misschien moet je voor de zekerheid nog even volgende week terug komen!
Slank de winter in # 333 - Met halfvolle/vetvrije conleche
Heb jij niet geleerd dat je niet mag liegenquote:Op maandag 24 november 2008 11:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh ik ga opbellen en toegeven dat ik stom benDoeg!
Watquote:Op maandag 24 november 2008 11:38 schreef conleche het volgende:
Whehehehehehe!!
Ik ga nu even bij Boemdikkie spieken. Wel een leuke hondennaam!!
SHE??
Dankje. Jij ook heur.quote:Op maandag 24 november 2008 11:40 schreef conleche het volgende:
O! Die heeft best een leuke kop! Maar is uit 1988
quote:Op maandag 24 november 2008 11:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik moet m'n flirtskillz oefenen, je weets.
Nou ik was een beetje chagrijnigquote:Op maandag 24 november 2008 11:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Heb jij niet geleerd dat je niet mag liegen.
Ik ga mn OV ophalen, kadootje voor sint kopen en foto's ophalen. Best saai eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Níet?quote:Op maandag 24 november 2008 11:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo heel erg uit 1988!
Ik welquote:Op maandag 24 november 2008 11:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo heel erg uit 1988!
quote:Op maandag 24 november 2008 11:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ik was een beetje chagrijnigDie linkjes van youtube deden het niet, van die jurkjes.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vriendje een smsje sturen??
Nou welkom dan! Wat voor training bedoel je?quote:Op maandag 24 november 2008 11:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Tevens pas ik best in dit topic. Ik jog naast mijn gewoonlijke training een paar keer en ik eet wat minder twixjes.
Thai/Kickboksen 2 soms 3 keer per week.quote:Op maandag 24 november 2008 11:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou welkom dan! Wat voor training bedoel je?
quote:Op maandag 24 november 2008 11:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Thai/Kickboksen 2 soms 3 keer per week.
Waarom weet ik van nietsquote:Op maandag 24 november 2008 11:44 schreef Ewelina het volgende:
Kut klote tering UvADe aanmelding voor de colleges is weer begonnen en uiteraard ligt de site er weer uit
Als ik pech heb zit alles vol
Preciesquote:Op maandag 24 november 2008 11:48 schreef Goodbye het volgende:
Ik kom ook uit 1988, it's a good year
Nja, hij komt gewoon niet z'n bed uit, ook al is mij ontbijt beloofdquote:Op maandag 24 november 2008 11:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waarom weet ik van niets.
@PF:. Misschien een keer serieus met hem over hebben, dat je zo graag samen wil ontbijten, en dat jullie hadden afgesproken dat jij vooral tijd voor je studie zou krijgen? Shoppen voor ondergoed is iig mooie afleiding, en je stufi is weer binnen dus het kan
.
Daar voel je niets van.quote:Op maandag 24 november 2008 11:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hij heeft een vliendinnetje!
Ik heb een stomme foto die ik alleen heb omdat mijn hamster erop staat.quote:Op maandag 24 november 2008 11:50 schreef Greys het volgende:
Miss_S, wat een lieve foto!
Nu moet ik ook even in het fobo van Boemdikkie loeren.
Is het wat, Co?
Hij is ongeveer even oud als ik, ergo, jullie hadden ook zijn moeder kunnen zijn. Best leuk, want dan heb ik ook eens een broerquote:Op maandag 24 november 2008 11:50 schreef Greys het volgende:
Is het wat, Co?
Vechtsport is ook ideaal om gewicht te verliezen en strak te wordenquote:Op maandag 24 november 2008 11:50 schreef conleche het volgende:
Ik zie een match met Chicolate+PF+B-D!!!! O en MoBlo ook lately!!
Ja, al heb ik mijn abo net opgezegd (wegens tijdgebrek). Ik vind het tof maar mijn benen werden zo breed. Bluh! Oh en lelijke schenenquote:
Andere faculteit. 't Is de aanmelding voor de faculteit der Geesteswetenschappen.quote:
Ja vervelend is dat! Dan maak je hem lief wakker en krijg je alleen een half-wakkere glimlach terug. Vervolgens draait 'ie zich op zijn andere zij om verder te slapen.quote:Op maandag 24 november 2008 11:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En als ik je wakker kus moet je ook wakker worden![]()
![]()
Ach ja.quote:Op maandag 24 november 2008 11:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja, al heb ik mijn abo opgezegd. Ik vind het tof maar mijn benen werden zo breed. Bluh! Oh en lelijke schenen
Maar ze komt binnenkort meedoen met taekwondo en daar raakt ze dan zo aan verslingerd dat ze dat gaat doen. Let maar opquote:Op maandag 24 november 2008 11:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja, al heb ik mijn abo net opgezegd (wegens tijdgebrek). Ik vind het tof maar mijn benen werden zo breed. Bluh! Oh en lelijke schenen
Trio?quote:Op maandag 24 november 2008 11:50 schreef conleche het volgende:
Krijg je niet van zo'n beetje élke vechtsport waar je ook benen gebruikt lelijke schenen van?quote:Op maandag 24 november 2008 11:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar ze komt binnenkort meedoen met taekwondo en daar raakt ze dan zo aan verslingerd dat ze dat gaat doen. Let maar op.
Vind dat stomme nogal meevallen.quote:Op maandag 24 november 2008 11:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb een stomme foto die ik alleen heb omdat mijn hamster erop staat.
Ik moet niet afrijden hoorquote:Op maandag 24 november 2008 11:53 schreef mordradead het volgende:
Ik ga heute abend weder hardlopen... promise
PF weer examenHoeveelste keer nu dan? Hopen dat je een beetje chille examinator hebt dan... dat scheelde bij mij echt veel... de 2e keer reed ik gewon lekker ontspannen
En als je een telefoonding met tomtom en internet wil zou ik niet de HTC touch nemen... internetten en tom tom prima maar je kan bijvoorbeeld niet sms'en op de fiets en dat is een van mijn hobby's. Conclusie: Ik gebruik hem als navigatie en gebruik m'n oude telefoon voor bellen enzo
Ik trap niet met mn schenen. Dat mag niet eensquote:Op maandag 24 november 2008 11:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Krijg je niet van zo'n beetje élke vechtsport waar je ook benen gebruikt lelijke schenen van?
Ja! Ik was/ben echt gekrenktquote:Op maandag 24 november 2008 11:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja vervelend is dat! Dan maak je hem lief wakker en krijg je alleen een half-wakkere glimlach terug. Vervolgens draait 'ie zich op zijn andere zij om verder te slapen.
En dan ook nog verbaasd zijn als je hem een duw geeft
Aah. Ik heb al meerdere keren mijn poot mank gehad omdat ik met de wreef boven op mijn voet tegen een elleboog oid aantrapte. Trap liever met mijn scheenquote:Op maandag 24 november 2008 11:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik trap niet met mn schenen. Dat mag niet eens. Bij taekwondo trap je met de wreef van je voet, geen last van lelijke schenen. Wel soms van blauwe knieën/armen. Maar dat is het waard
.
kickboksen,quote:Op maandag 24 november 2008 11:50 schreef conleche het volgende:
Bedankt he schat!quote:Op maandag 24 november 2008 11:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij is ongeveer even oud als ik, ergo, jullie hadden ook zijn moeder kunnen zijn. Best leuk, want dan heb ik ook eens een broer
Was je na je 1e examen gestopt ofzo? Nou ja... succes er maar weer mee danquote:Op maandag 24 november 2008 11:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik moet niet afrijden hoorIk heb intake les!! Heb nu 1 x examen gedaan.
Oeh, dan kan 1987 ook nog wel! Dan heb je nu al drie kinderenquote:Op maandag 24 november 2008 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt he schat!
Hij is 15 jaar jonger dan ik. Dat is haske fashionable hoor![]()
Allemachtig, wat voel ik me ineens oud als ik '1988' zie staan![]()
![]()
Oh ja, daarom moeten wij binnenkort elleboog/voetbescherming gaan dragen, teveel mensen met gekneusde enkels: iedereen trapt op ellebogenquote:Op maandag 24 november 2008 11:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Aah. Ik heb al meerdere keren mijn poot mank gehad omdat ik met de wreef boven op mijn voet tegen een elleboog oid aantrapte. Trap liever met mijn scheen
Ja klopt. Want rijlessen zijnquote:Op maandag 24 november 2008 11:59 schreef mordradead het volgende:
[..]
Was je na je 1e examen gestopt ofzo? Nou ja... succes er maar weer mee dankomt wel goed gok ik.
Met (kick)boksen zal het eerder je neus oid zijnquote:Op maandag 24 november 2008 11:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kijk wat ik het ergste ooit zou vinden is dat ik een scheen breek of zo
*brrrrrrrrrrrrrrr*
quote:Op maandag 24 november 2008 11:50 schreef Greys het volgende:
Is het wat, Co?
Wij krijgen sowieso veel aandacht voor indraaien bij trappen hoor. Als je dat verkeerd doet verdraai je zo je knie en dat wil je écht niet. Éen van de belangrijkste dingen bij trappen dus ik weet niet bij welke kickboks les je bent geweest dat ze dat niet belangrijk vonden.quote:Op maandag 24 november 2008 12:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ja, daarom moeten wij binnenkort elleboog/voetbescherming gaan dragen, teveel mensen met gekneusde enkels: iedereen trapt op ellebogen. Voor de rest vind ik taekwondo relaxter dan kickboksen: je leert beter indraaien, dus minder last van mn knie.
Hoeveel keer per week train je?
Nou, ik zei het alleen maar omdat ik een broer wilde heurrquote:Op maandag 24 november 2008 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt he schat!
Hij is 15 jaar jonger dan ik. Dat is haske fashionable hoor![]()
Allemachtig, wat voel ik me ineens oud als ik '1988' zie staan![]()
![]()
zodra de wekker afgaat ben ik altijd wakker. De duitser daarentegen heeft nog een hafl uur nodig om uit bed te komen. Als ik de tijd heb en het is niet vroeg, geen probleem. Maar als we een beetje snel moeten is het wel lastig...quote:Op maandag 24 november 2008 11:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja! Ik was/ben echt gekrenktIk kusjes en hij terug zoenen dus ik zo WOAH! En toen ging ie slapen. En ik had nog wel wilde plannen en zo. Maar goed. Dan maar nooit ochtendseks met hem
Daaag
quote:Op maandag 24 november 2008 12:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Co, soms zijn Greys en jij net Patsy en Edina![]()
Dahling!
Echt welquote:Op maandag 24 november 2008 11:48 schreef Goodbye het volgende:
Ik kom ook uit 1988, it's a good year
4quote:Op maandag 24 november 2008 12:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oeh, dan kan 1987 ook nog wel! Dan heb je nu al drie kinderen
Inderdaadquote:Op maandag 24 november 2008 12:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja klopt. Want rijlessen zijn![]()
![]()
Misschien zijn er nog wat leuke jonges die het op een oude fiets willen leren.quote:Op maandag 24 november 2008 12:08 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Ik zou liever Patsy zijn, maar ik vrees dat ik meer een Edina ben.....
Maar wacht maar tot jullie zo oud zijn als wij! Dan zie je dus allemaal leuke jongens van 20 en dan krijg je ineens het besef dat je het nooit meer zal doen met zo'n fris type.
Wie zegt dat?quote:Op maandag 24 november 2008 12:08 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Maar wacht maar tot jullie zo oud zijn als wij! Dan zie je dus allemaal leuke jongens van 20 en dan krijg je ineens het besef dat je het nooit meer zal doen met zo'n fris type.
Dankjewelquote:Op maandag 24 november 2008 11:50 schreef Greys het volgende:
Is het wat, Co?
Heuj!quote:Op maandag 24 november 2008 12:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog wat leuke jonges die het op een oude fiets willen leren.
Nee hoor! Mijn vriendje zei dat ie 't wel eens gedaan heeft met een vrouw van 30/35 oid toen hij 19-21 was. En dat ie dat heel geyl en tof vond!quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 12:12 schreef conleche het volgende:
[..]
O idd, ik geloof dat Boemdikkie hierboven zich al aanbiedt.
Ik zal 'm even m'n adres PMen.
quote:Op maandag 24 november 2008 12:12 schreef conleche het volgende:
[..]
O idd, ik geloof dat Boemdikkie hierboven zich al aanbiedt.
Ik zal 'm even m'n adres PMen.
quote:Op maandag 24 november 2008 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nodig je mij dan ook uit? Hapje voor Co, hapje voor Greys?
Volgens mij heb ik het nooit gedaan met een jongen van 20quote:Op maandag 24 november 2008 12:08 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Jij hoort op ONZE hand te zijn!quote:
Incestquote:Op maandag 24 november 2008 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook niet toen je zelf 15 was??quote:Op maandag 24 november 2008 12:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het nooit gedaan met een jongen van 20.
Sorryquote:Op maandag 24 november 2008 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hoort op ONZE hand te zijn!
En Co en ik zijn best aardig geconserveerd voor onze leeftijd, hij zal niet al te erg schrikken
quote:Op maandag 24 november 2008 12:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Toen had ik er 1 van 14 [ afbeelding ] en ook 1 van 18 maar die was oud en saai
quote:Op maandag 24 november 2008 12:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sorryik zal even naar zijn foto gaan koekeloeren!
Oh trouwens bij mij op het werk lopen genoeg hitsige knulletjes rond dus mocht je ooit zin hebben dan zoek ik er wel een voor jullie uit
quote:Op maandag 24 november 2008 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, toen speelde ik nog met barbies. Mijn eerste ervaring heb ik opgedaan toen ik nog net geen 17 wasquote:
Niet tegelijkertijdquote:
Ik ben lekker ouderquote:Op maandag 24 november 2008 12:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben bijna 21 heur. Nog 7 maand.
Zat net over je ex te lezen toen ik posts van mijn 1e date probeerde terug te vindenquote:Op maandag 24 november 2008 12:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en mijn ex is geloof ik 19.. Of misschien ondertussen al 20Woah!
O rakel dat maar niet op, dat was vrij triest en naar!quote:Op maandag 24 november 2008 12:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zat net over je ex te lezen toen ik posts van mijn 1e date probeerde terug te vinden
Toen zat jij ook in het Singles topic
Wacht even hoor. Hij kocht alles voor je? En dure spullen en kleding?quote:Op maandag 24 november 2008 12:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Niet tegelijkertijdHij woonde in een villa, en kocht alles voor me
En ik zo o nee hoeft niet. En hij had allemaal dure spullen en kleding en zo. Maar hij was zoooo saai. Oh en zijn zusje viel op meisjes bleek heel veel later en die bleek mij daarvoor ooit leuk gevonden te hebben [ afbeelding ]
Het was ook echt een leuk een aardig zusje!
Spertiquote:Op maandag 24 november 2008 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
zeg, peepz, even een schoonheidsvraagje:
ik heb wallen. énorme wallen onder mn ogen. Constant, alsof ik nooit slaap
Vooral als ik lach,dan zie je die
en ik wil ervan af
maar hoe?
O nee! Kaartjes voor de bus en milkshakes! En hij wou uit eten en zo. Dat vond ik zooooo dom. Dus toen stelde ik voor dat we naar de mac gingen voor het kerstgala (onze eerste datequote:Op maandag 24 november 2008 12:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wacht even hoor. Hij kocht alles voor je? En dure spullen en kleding?
Volgens mij ben jij ontsnapt aan een klassieke loverboy!
Het topic of de relatie ?quote:Op maandag 24 november 2008 12:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O rakel dat maar niet op, dat was vrij triest en naar!
Het wordt een beetje treurig he?quote:Op maandag 24 november 2008 12:14 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
![]()
O mèn, we worden echt van die pathetische tuttebollen.
Uit eten in de La Place.quote:Op maandag 24 november 2008 12:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O nee! Kaartjes voor de bus en milkshakes! En hij wou uit eten en zo. Dat vond ik zooooo dom. Dus toen stelde ik voor dat we naar de mac gingen voor het kerstgala (onze eerste date) in de hoop dat hij af zou knappen. Maar hij zei.. Uh anders de la place dan. En zo werd het de la place
Zeg doe eens niet zo neerbuigendquote:
Nou dan blijf je dus mooi hierquote:Op maandag 24 november 2008 12:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou na wat fotoboeken bespeurd te hebben heb ik geconstateerd dat ik jullie allemaal leuke mevrouwen vind.
HEUH! Niks tegen de La Place heur. Ik hou wel van de broodjes roomkaas daar.quote:Op maandag 24 november 2008 12:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zeg doe eens niet zo neerbuigendonderdeurtje!
Als onze assertieve Viking er zou zijn, zou ze je zo een rotschop verkopen
Ja nu welquote:Op maandag 24 november 2008 12:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou oké.
Ik vind jullie allemaal leuke meisjes.
Oh. Dan praten we toch gezellig over chocola?quote:Op maandag 24 november 2008 12:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja nu welwacht maar tot we ongesteld zijn!
quote:
Dankjequote:Op maandag 24 november 2008 12:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou na wat fotoboeken bespeurd te hebben heb ik geconstateerd dat ik jullie allemaal leuke mevrouwen vind.
quote:Op maandag 24 november 2008 12:31 schreef Miss_S het volgende:
Nog een winterefteling foto danjullie mogen me uitlachen maar ik had het koud
Heb je een grote beker snert gehaald? Snert is tha best!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja hé! doe's normaal ofzoquote:Op maandag 24 november 2008 12:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
.
Google zelf maar op Sperti en wallen!
Ja maar het was niet mijn bekerquote:Op maandag 24 november 2008 12:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je een grote beker snert gehaald? Snert is tha best!
" Chocola "quote:Op maandag 24 november 2008 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja hé! doe's normaal ofzo
ik vind 't al heel wat ik om beautyshizzle vraag, jij zegt alleen 'sperti' en als ik vraag wat dat dan is krijg ik aambeienzalf te horen![]()
daar zit ik natuurlijk niet op te wachten. En als iedereen google zou moeten gebruiken zou dit hele topic gesloten kunnen worden, want kun je bij elke vraag zeggen 'google maar'
Bedoel je donkere kringen of echt huidzakjes?quote:Op maandag 24 november 2008 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind 't al heel wat ik om beautyshizzle vraag, jij zegt alleen 'sperti' en als ik vraag wat dat dan is krijg ik aambeienzalf te horen![]()
daar zit ik natuurlijk niet op te wachten. En als iedereen google zou moeten gebruiken zou dit hele topic gesloten kunnen worden, want kun je bij elke vraag zeggen 'google maar'
Laat maar, ik ga geen dingen doen.quote:Op maandag 24 november 2008 12:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga even dingen doen.
Dag meisjes.
Een jaar geleden had ik hem ook nooit opgezetquote:Op maandag 24 november 2008 12:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hij is wel cute die fotoAlleen die muts
Maar dat maakt het wel weer leuk
quote:
Hmm, dan kan je oefeningen doen! Ik heb zelf een boek van Facersice en daar staan een heleboel oefeningen in om verschillende plekken in je gezicht beter in vorm te krijgen. Je moet er wel wat voor doen maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 24 november 2008 12:35 schreef motorbloempje het volgende:
zakjes
en nee, ik ben niet ongesteld
En als ik nou je naam in chocoladeletters op stuur? Eet je ze dan wel op? Voor mij?quote:Op maandag 24 november 2008 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
en ja, ik wil wél chocolade, maar néé, dat doe ik niet
ondanks het feit dat hier een hele stapel plakken ligt...![]()
Geloof het of niet is echt zo. Sperti/aambeienzalf schijnt heel goed te helpen tegen wallen, is een trucje uit de modewereld. Anders een paar koude ijsklontjes erop houden of een theelepel een paar minuutjes in de vriezer leggen en tegen je wallen houden.quote:Op maandag 24 november 2008 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Blij zijn dat het daar sneeuwt. Hier ligt niks, en ik wíl het juist.quote:Op maandag 24 november 2008 12:37 schreef AKnynke het volgende:
de sneeuw komt tot halverwege m'n raam!
Als het zo door blijft sneeuwen kan morgen m'n raam nit meer open.
Oh,en ik ga zo maar eens met de bus naar de stad....statstiek..
Leuk!! Ik krijg plinten! En kastdeuren! (maar dat heb ik overlegd met papa)quote:Op maandag 24 november 2008 12:40 schreef SHE het volgende:
woeiiii, we hebben er weer een man bij!
Ik ga mijn hondje vernoemen naar boemdikkie
Anyway, ik ben weer druk. we hebben thuis een mijlpaal bereikt en consensus vwb de inrichting. Ik ben @ roze wolk en dus alleen te vinden op meubelboulevards en bouwcentra komende dagen.
t geeft zulke natte en koude voeten!quote:Op maandag 24 november 2008 12:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Blij zijn dat het daar sneeuwt. Hier ligt niks, en ik wíl het juist.
Wat een eerquote:Op maandag 24 november 2008 12:40 schreef SHE het volgende:
woeiiii, we hebben er weer een man bij!
Ik ga mijn hondje vernoemen naar boemdikkie
Anyway, ik ben weer druk. we hebben thuis een mijlpaal bereikt en consensus vwb de inrichting. Ik ben @ roze wolk en dus alleen te vinden op meubelboulevards en bouwcentra komende dagen.
We kunnen wel èrgens tegen hoor.quote:Op maandag 24 november 2008 12:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh wacht. Nu provoceer ik natuurlijk. Excuses.
Whehe.quote:Op maandag 24 november 2008 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
ok, ok, net toch een klein blokje chocolade opbedankt Boem
quote:Op maandag 24 november 2008 12:48 schreef k_i_m het volgende:
Oh Greys, de boxen waren vandaag binnen. Ik heb alleen mijn pasje thuis laten liggen, dus ik ga ze morgen ophalen.
Als ik over eten praat etc heb ik er juist zin in.quote:Op maandag 24 november 2008 13:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vergeet de hele tijd te eten. Omdat het hier vaak over eten gaat en @ schule. En ik ben iemand die van alleen koken zonder te proeven al vol kan raken
Dat werkt alleen voor die zakjes, zeg maar. En het is heel slecht hoor. Echt een noodoplossing.quote:
Kim en Vivi zijn intiem geweest?quote:Op maandag 24 november 2008 13:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat werkt alleen voor die zakjes, zeg maar. En het is heel slecht hoor. Echt een noodoplossing.
Hoe is het met Lilaatje?
En ik wilde nog even zeggen dat ik ons tietknijpmoment eeuwig zal koesteren.
luckquote:
Succesquote:
Succesquote:
Je wil niet weten. Zo intiem ben ik al maanden niet geweestquote:
Snelle editquote:Op maandag 24 november 2008 13:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je wil niet weten. Zo intiem ben ik al maanden niet geweest.
Weet je die foto van onze Puppelavond nog, waar Viev breed smilend in haar Hello Kitty pyama zit en waar Kim in haar boob-gleuf staat te loeren? Ongeveer 5 seconden daarvoor ging Kim even aan de borsten van Viev voelen. Maar dat kon ik net niet op de gevoelige plaat vastleggen. Alleen het gelukzalig gezicht van Viev en het verbaasde gezicht van Kim na afloop van dat bijzondere momentquote:
*checkt eigen fotobook met vergeten foto's uit oudheid*quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je die foto van onze Puppelavond nog, waar Viev breed smilend in haar Hello Kitty pyama zit en waar Kim in haar boob-gleuf staat te loeren? Ongeveer 5 seconden daarvoor ging Kim even aan de borsten van Viev voelen. Maar dat kon ik net niet op de gevoelige plaat vastleggen. Alleen het gelukzalig gezicht van Viev en het verbaasde gezicht van Kim na afloop van dat bijzondere moment
quote:Op maandag 24 november 2008 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je die foto van onze Puppelavond nog, waar Viev breed smilend in haar Hello Kitty pyama zit en waar Kim in haar boob-gleuf staat te loeren? Ongeveer 5 seconden daarvoor ging Kim even aan de borsten van Viev voelen. Maar dat kon ik net niet op de gevoelige plaat vastleggen. Alleen het gelukzalig gezicht van Viev en het verbaasde gezicht van Kim na afloop van dat bijzondere moment
Jaaa, die had ik al gezienquote:Op maandag 24 november 2008 13:57 schreef Greys het volgende:
Oh en deze had je gezien denk ik
Vivi, SHE, Greys & Conleche
[ afbeelding ]
Er is geen foto waarop je kan zien dat Vivi die dingen aan heeft toch? Dat is Greys!quote:Op maandag 24 november 2008 14:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft Vivi op die foto's die dingen aan uit haar avatar?
die nám de foto?quote:Op maandag 24 november 2008 14:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaa, die had ik al gezien![]()
Waar is Kim trouwens op die foto?
Weet ik nietquote:Op maandag 24 november 2008 14:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Er is geen foto waarop je kan zien dat Vivi die dingen aan heeft toch? Dat is Greys!
Ja die hebben wij allemaal aan daar, wij zijn de Roze Puppelslofjes Clubquote:Op maandag 24 november 2008 14:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft Vivi op die foto's die dingen aan uit haar avatar?
Die bleef niet slapen, die wilde graag naar haar kindje met waterpokkiesquote:Op maandag 24 november 2008 14:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaa, die had ik al gezien![]()
Waar is Kim trouwens op die foto?
Oja, dat is ook zo. Logischquote:Op maandag 24 november 2008 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Die bleef niet slapen, die wilde graag naar haar kindje met waterpokkies
quote:Op maandag 24 november 2008 14:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Weet ik nietDaar staan gaan namen bij, ik ben hier pas een uur.
quote:Op maandag 24 november 2008 14:14 schreef ColdFeet het volgende:
OhhhHet sneeuwt nu zo hard dat het blijft liggen. En dat ziet er echt heel mooi uit
Oh wauw, zelfs zonder sneeuw al mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik heb sokken gebreid door mijn omaquote:Op maandag 24 november 2008 14:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Ah oké.
Nou ik heb geen roze puppelslofjes en die hoef ik ook niet.
Ik heb hondepantoffels.
Ik werk niet in het kasteel zelf, hoor. Maar wel in een van de andere mooie gebouwen in het parkquote:Op maandag 24 november 2008 14:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh wauw, zelfs zonder sneeuw al mooi!
Hier ook geen inspiratie. Moet zo maar wel even boodschappen doen, heb echt werkelijk nog niks gedaan vandaag. Ben nu Pride and Prejudice van de BBC aan het kijkenquote:Op maandag 24 november 2008 14:21 schreef Greys het volgende:
Boem, zien! Die pantoffels!![]()
Mooi CF! En ik wil ook nog wel wat sneeuw hier!
And now for something completely different...
wat gaan jullie eten vanavond? Ik heb geen inspiratie.
Kliekjesquote:Op maandag 24 november 2008 14:21 schreef Greys het volgende:
Geen flauw idee... Ik zou zeggen: verder oxideren is toename. Maar al die koolwaterstoffen... Dat heb ik op 't VWO voor het laatst gehad, hoorquote:Op maandag 24 november 2008 14:17 schreef Chicolate het volgende:
CF! Hulp nodig. Ik moet moleculen rangschikken op volgorde van het oxidatie niveau van het koolstofatoom (dus aldehyde oxidation niveau, alcohol oxidation niveau etc). Maar is toename 0 bonds to heteroatoms - 4 bonds to heteoatoms, of andersom?
Ik kan het niet vinden.
Ik heb het nog nooit gehad en ik heb geen idee hoe je aan een groep kan zien hoe ver ie geoxideerd is. Ofzo. Oxideren is méér elektronen toch?quote:Op maandag 24 november 2008 14:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geen flauw idee... Ik zou zeggen: verder oxideren is toename. Maar al die koolwaterstoffen... Dat heb ik op 't VWO voor het laatst gehad, hoor
Dat heb ik gisteren al gegeten, die zijn er dus niet meerquote:Op maandag 24 november 2008 14:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kliekjes. En hopelijk morgen éindelijk weer iets uit de oven.
Dat heb je mooi geregeld!quote:Op maandag 24 november 2008 14:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik weet niet wat ik ga eten. Vriendin kookt!![]()
Daar hou ik je aanquote:En ik maak vanavond wel foto van mijn pantoffels!
Alléén pantoffels hé. Geen porno.quote:Op maandag 24 november 2008 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb je mooi geregeld!![]()
[..]
Daar hou ik je aan
Mietjequote:Op maandag 24 november 2008 14:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alléén pantoffels hé. Geen porno.
Nja, ik ken oxideren alleen in de ammoniak-nitriet-nitraat-variant. En dan is nitraat (natuurlijk) het verst geoxideerd.quote:Op maandag 24 november 2008 14:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gehad en ik heb geen idee hoe je aan een groep kan zien hoe ver ie geoxideerd is. Ofzo. Oxideren is méér elektronen toch?En reduceren is elektronen afpakken?
Ook als je er warm brood met smeltende home-made knoflookboter bijgeeft?quote:Op maandag 24 november 2008 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren al gegeten, die zijn er dus niet meer
Ik twijfel, lekker salade met geitenkaas met honing en biefstukreepjes ofzo.
Maar Heer G vindt dat geen 'warm eten' en heeft daarna dan altijd nog honger
pasta met gerookte zalm en broccoli en daarbij bruchetta'squote:Op maandag 24 november 2008 14:21 schreef Greys het volgende:
Oh er staat een tip: om van 3 bonds naar 1 bond te gaan, is een 'reducing agent' nodig. Dan is het oxidatieniveau van 3 bonds dus hoger, als ze gereduceerd moeten worden om het ander te worden?quote:Op maandag 24 november 2008 14:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nja, ik ken oxideren alleen in de ammoniak-nitriet-nitraat-variant. En dan is nitraat (natuurlijk) het verst geoxideerd.
PM me de opgave eens?
Ja, heb ik gehad, alleen was ik afgeleid door het zieke kind, ik heb gisteren niks meer gedaan en nergens op gereageerd. Ik zal even terugpm'en.quote:Op maandag 24 november 2008 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]Oh was ik maar jouw radiografisch bestuurbare zeilboottttttttttttt!
Ik had je gister een PM gestuurd of je me even je bankrekeningnr wil geven, heb je die wel gehad?
Het lijkt iets beter te gaan. Ik was het zat gisteren dus ik heb het campingbedje bij ons in de slaapkamer gezet, zodat ik niet meer midden in de nacht in mijn blote anus heen en weer hoefde te lopen. En ik ben maar 3 keer wakker geweestquote:Op maandag 24 november 2008 13:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat werkt alleen voor die zakjes, zeg maar. En het is heel slecht hoor. Echt een noodoplossing.
Hoe is het met Lilaatje?
En ik wilde nog even zeggen dat ik ons tietknijpmoment eeuwig zal koesteren.
Lijkt me wel, jaquote:Op maandag 24 november 2008 14:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh er staat een tip: om van 3 bonds naar 1 bond te gaan, is een 'reducing agent' nodig. Dan is het oxidatieniveau van 3 bonds dus hoger, als ze gereduceerd moeten worden om het ander te worden?
Edit: PM lukt niet, hij wil de structuren niet laden en document is beschermd. Maar als bovenstaand antwoord 'ja' is, ben ik eruit.
Yeah, dankjequote:
Ik ben eigenlijk blij dat jij dat hebt en ik nietquote:Op maandag 24 november 2008 14:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Yeah, dankje. Dan is de opdracht eigenlijk vrij gemakkelijk
.
Bij foto's van de puppelmeet wordt de vrouw in mij wakker. Dan wil ik opeens tutten met maskers en make-up, terwijl ik het spul normaal nooit aanraak. Heel eng.
quote:Op maandag 24 november 2008 14:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Yeah, dankje. Dan is de opdracht eigenlijk vrij gemakkelijk
.
Bij foto's van de puppelmeet wordt de vrouw in mij wakker. Dan wil ik opeens tutten met maskers en make-up, terwijl ik het spul normaal nooit aanraak. Heel eng.
Ja maar ik bén een vrouw, alleen niet het meisje-meisje type. Bij mij zou het geen kwaad kunnenquote:Op maandag 24 november 2008 14:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk blij dat jij dat hebt en ik niet!
ik ookquote:Op maandag 24 november 2008 14:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk blij dat jij dat hebt en ik niet!
Hoeveel afleveringen heeft seizoen 1? En hoever is seizoen 2? Ik ben bij 13 gebleven van seizoen 1quote:
Seizoen 1 gaat tot en met 18 ofzo. Ik ben nu al bij aflevering 11 van seizoen 2!quote:Op maandag 24 november 2008 14:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen heeft seizoen 1? En hoever is seizoen 2? Ik ben bij 13 gebleven van seizoen 1
Ja veel noedels, maar ook soepies en biefstukreepjes met groenten en dat soort dingen. Best goed te doen!quote:
vlees en visquote:Op maandag 24 november 2008 15:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waar zitten veel eiwitten in behalve in amandelen, eieren, magere kwark?
Haha, maar ik ga geen vlees eten als het niet hoeft. En we eten nooit rood vlees want mijn papa heeft jicht. Dus heb ik er sowieso niks aan. En vis eet ik meestal bij de mac donaldsquote:
MoBlo!quote:Op maandag 24 november 2008 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
Liejan
binnenkort wil ik echt 's de verhalen van Japan horen![]()
Ben druk bezig en heb een msn-date met medestudent om 6uurquote:Op maandag 24 november 2008 15:23 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
MoBlo!
Ik ga je binnenkort wel weer eens bellen vanuit de file.
Heb je vanavond tussen 6 en 7 wat te doen?
Je zou het bijna denken he?quote:Op maandag 24 november 2008 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is dat een eis om in de puppeltjesclub te mogen? Gorgeous zijn?.
Hoe ging wat vanochtend? De wekelijkse boodschappen?quote:Op maandag 24 november 2008 15:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken he?Hoe ging het vanochtend?
Oh, ik dacht dat je vandaag al moest!quote:Op maandag 24 november 2008 15:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe ging wat vanochtend? De wekelijkse boodschappen?.
Als je m'n gesprek bedoelt, dat is komende vrijdag pas. Ik maak me alleen altijd graag van te voren even veel te druk..
Ja, drie pakken Brinta. Even vergeten dat ik die allang gepakt had.quote:Op maandag 24 november 2008 15:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je vandaag al moest!Nou, hoe gingen de boodschappen, geen verkeerde dingen gekocht?
quote:Op maandag 24 november 2008 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is dat een eis om in de puppeltjesclub te mogen? Gorgeous zijn?.
Deze was echt stom, je moest alles wat je had gescand op een weegschaal leggen, en als je het er dan weer afhaalde begon alles te loeien. Maar ja, wij waren boodschappen voor een week aan het doen, dus alles paste er lang niet op! We hebben het in meerdere etappes gedaan, uiteindelijk.quote:Op maandag 24 november 2008 16:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind die zelfscankassa ook altijd zo leuk! Mijn ouders ook, dus ga ik wel eens mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |