Vik: linksom, of rechtsom: je zit gewoon op een gezond BMI!!!quote:Op maandag 24 november 2008 11:02 schreef Viking84 het volgende:
TVP. En ik heb 5 happen Brinta gehad vandaag! Ik boek progressie.
Ja vandaag was je met halfvolle melk. Toch zie ik je liever vetvrijquote:Op maandag 24 november 2008 11:04 schreef conleche het volgende:
Door mijn positieve vibes heb ik zomaar weer een naamtopic in de wacht gesleept!!
Ik heb ook nog niet gegeten maar wacht nu maar tot de lunchquote:Op maandag 24 november 2008 11:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga maar eens ontbijten. Hoe graag ik ook mijn te kleine broeken aan wil. I must eaaaat!
Bedoel je nu dat je me liever als mijn sjacherijnige zelf ziet???quote:Op maandag 24 november 2008 11:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja vandaag was je met halfvolle melk. Toch zie ik je liever vetvrij
Niets eten tot aan de lunch? En je gaat niet haast van je graatje?quote:Op maandag 24 november 2008 11:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet gegeten maar wacht nu maar tot de lunch
Is ook niet goed... Pfoe... Zal ik nog iets sportiefs doen voor ik ga rijden? aka hardlopen? Of gewoon opperste concentratie? Ik kon altijd slecht rijden als ik cola had gedronkenquote:Op maandag 24 november 2008 11:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hahaha nee ik maakte maar een grapje, normaal ben je magere melk en nu opeens halfvolle! Zolang je maar geen volle melk wordtquote:Op maandag 24 november 2008 11:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat je me liever als mijn sjacherijnige zelf ziet???
quote:Op maandag 24 november 2008 11:12 schreef kwakveense het volgende:
ola. ben ik weer.
mcbath is weer naar huis, t was heel gezellig, en ik had lekker gekookttoetje beetje mislukt, niet gaar genoeg naar mn zin, maar smaak was wel lekker.
verder al heel veel filmpjes en foto's gezien van Qlimax en verder te moe om uberhaupt nog ergens op te reageren. sorry.
en volgens mij ben ik dit weekend tien kilo aangekomen, dus ik weeg me eind van de week pas weer. beuh.
Lunch is al over een uurtje dus dat houd ik nog wel even volquote:Op maandag 24 november 2008 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Niets eten tot aan de lunch? En je gaat niet haast van je graatje?
Waarom zou je dit vol willen houden? Slechtquote:Op maandag 24 november 2008 11:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Lunch is al over een uurtje dus dat houd ik nog wel even vol
En ik probeer zo min mogelijk te bewegen
Omdat ik nu eten zo nutteloos vind als ik over 45 min weer ga eten....en heb nog geen hongerquote:Op maandag 24 november 2008 11:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Waarom zou je dit vol willen houden? Slecht
(Oh, ik ga ook echt zo ontbijten hoor!)
Dat klinkt nou niet echt als een gezond eetpatroon. Eigenlijk.quote:Op maandag 24 november 2008 11:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
quote:Lying on the couch, bag of chips on my belly
Focus on one thing: only on the telly
Juice and bonbons and finishing my jelly
Should take a shower but won't
Even though I'm smelly
Went to the deli to get all of my groceries
Eggs, chicken and cheese
Now I got the steeze to chill or just freeze
Every minute of relaxation that I can squeeze in, I will
Chilled is the mode I'm in
Als het een patroon zou zijn niet neequote:Op maandag 24 november 2008 11:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat klinkt nou niet echt als een gezond eetpatroon. Eigenlijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 24-11-2008 11:28:04 ]
da's ook niet neukenquote:Op maandag 24 november 2008 11:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hey ik vertel net een schattig verhaal over handjes vasthouden op een 2e date
slijmjurkquote:Op maandag 24 november 2008 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is een keilieve en -leuke usert hier.
Een poppetje die metmelk heet wat gaafquote:
Ik snap je nietquote:Op maandag 24 november 2008 10:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Maar misschien moet je voor de zekerheid nog even volgende week terug komen!
Slank de winter in # 333 - Met halfvolle/vetvrije conleche
Heb jij niet geleerd dat je niet mag liegenquote:Op maandag 24 november 2008 11:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh ik ga opbellen en toegeven dat ik stom benDoeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |