Slaap jij dan om 0:00?quote:Op maandag 24 november 2008 07:14 schreef S1nn3rz het volgende:
ik ben benieuwd welke kneus er dit jaar opstaat om te gaan posten om 00.00uur in het nieuwe jaar.
Als je geen last zou hebben van al het vuurwerk, zou dat best eens een optie zijnquote:
Maar dan wil je alleen zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je geen last zou hebben van al het vuurwerk, zou dat best eens een optie zijn
Willen is een verkeerd woordquote:
Als je gaat slapen wel. Anders ga je maar uit of zo.quote:
Aah gezellig in m'n eentjequote:Op dinsdag 25 november 2008 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je gaat slapen wel. Anders ga je maar uit of zo.
Je gaat naar tenten waar niemand is?quote:
Aaah daar zit het probleemquote:
Opgelost, slotjuh!quote:
Zie het van de positieve kant: Het scheelt je bergen geld voor al die dure cadeaus die je vriendin wil en je hoeft ook niet naar vervelende schoonfamiliequote:Op dinsdag 25 november 2008 09:22 schreef PhoenixNLx het volgende:
kerst, sinterklaas, oud en nieuw... december... verschrikkelijke maand altijd... op 1 of andere manier is altijd mijn verkering uit... Ook dit jaar weer... 1 van mijn vrienden ervandoor met mijn 'overspelige' vriendin... geweldig...![]()
maar daarentegen heb ik een superfamilie, vrienden! en dus gaat het niet zo erg worden! gaan leuke dingen doen! en lekker eten! al met al top dus!
dat klopt! en feesten gaat goedkomen! haha! zombies knallen doen we vant weekend nog wel... als JIJ een keer tijd hebtquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zie het van de positieve kant: Het scheelt je bergen geld voor al die dure cadeaus die je vriendin wil en je hoeft ook niet naar vervelende schoonfamilie
En O&N gewoon keihard feesten met vriendenof samen met mij zombies knallen natuurlijk
Het zijn ook nog engelsen, dus ik kan ook nog mn bankrekening plunderen om cadeautjes te kopen die sowieso niet in de smaak vallen. Ik dacht, ik geef je een nóg warmer gevoel van binnenquote:Op maandag 24 november 2008 12:50 schreef Posdnous het volgende:. Dank je, dit maakt mijn kerstvooruitzicht al weer wat leuker.
Wat snap je niet aan TT?quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:18 schreef CyclingGirl het volgende:
Kerstavond uit eten, 1e kerstdag lekker thuis en 2e kerstdag naar mijn ouders.
Hij kan altijd nog met qltel gezellig samen alleen zitten zijnquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:55 schreef Katinkat het volgende:
Ik moet gewoon werken met de feestdagewn, dus mijn vriend is deels alleen. Ik heb jarenlang ook de kerst alleen gevierd, was weinig aan; iedereen gezellig met zijn gezinnetje en als vrijgezel (destijds) met familie in het buitenland was het een saaie toestand, ook alle winkels dicht e.d.
Als dat jouw invulling is, is er natuurlijk niemand die recht van spreken heeft om te zeggen dat het anders moet hèquote:
Van zo'n man zou ik alleen totaal niet opgewonden wordenquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:00 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als dat jouw invulling is, is er natuurlijk niemand die recht van spreken heeft om te zeggen dat het anders moet hè
We kunnen lekker cynisch doen over kerst en alles en over wat een groot watje dat ik ben, maar ik geloof wel in "kerst". Niet de oorsprong maar deze tijd is speciaal, net als nieuwjaar..en dan niet om te zuipen. Ik geef toe dat ik hopeloos ben in deze dingen en heel snel afdwaal in Disney Land Parijs waanbeelden..maar die waanbeelden zijn echt, en ik heb ook prachtige tijden gehad met oude liefdes waar alles gewoon perfect was rond deze tijd, dat je gewoon even niets anders nodig hebt dan elkaar en de sterren boven je terwijl je aan de bosrand een lekker warm wijntje drinkt terwijl je tegen elkaar zit.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:04 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Van zo'n man zou ik alleen totaal niet opgewonden worden
Wat een watje. Maar ergens ook wel aandoenlijk
Gay?quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:43 schreef RRGJL het volgende:
Ik kan me wel vinden in jouw beeld hoor, MyOnlyStupidDream .(als man zijnde nog wel!
)
Ik ben een vrouwquote:Op woensdag 26 november 2008 00:01 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Nope.. Maar ook niet homo-foob. Jij dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |