Wil je eerst even antwoorden op de vragen: Hoe vier jij Id-ul-Maulid eigenlijk? Of Rosj Hasjana? Of Deng Jie?quote:Op maandag 24 november 2008 16:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dus op school besteden ze geen tijd aan kerst? Meestal wordt er toch wel over de plannen etc gesproken. En kinderen onderling denken/reageren nu eenmaal anders dan dat jij nu zo mooi kan vertellen.
En dat elke dag een groot feest is dat is natuurlijk fijn, het viel me ook alleen maar op dat je het nodig vond om wel te zeggen dat je iets speciaal met je vriendin ging doen maar niet over je zoon zei
Wat heeft dat voor nut? Of word dat als feestdag gezien op de school van jullie zoon?quote:Op maandag 24 november 2008 17:02 schreef qltel het volgende:
[..]
Wil je eerst even antwoorden op de vragen: Hoe vier jij Id-ul-Maulid eigenlijk? Of Rosj Hasjana? Of Deng Jie?
Jij kan dingen ook wel lekker uit hun verband trekken hè? Kerst is voor ons niet heel speciaal maar dat wil niet zeggen dat we er niks aan doen. Denk je dat we het hem in zijn eentje laten vieren of zoquote:Op maandag 24 november 2008 17:00 schreef Miss_S het volgende:
Hij vind het erg leuk om te vieren? maar jullie vinden het niet nodig om het hele gezin daar bij te betrekken? Ik begrijp dat jullie als volwassenen het nut er niet zo van zien maar zeker als jij zegt dat hij het leuk vind (wel kind vind het niet een super tijd) kan je als volwassenen toch wel even overheen zetten en gezellig mee doen
Nee want jullie gaan naar familie maar ik had het over het gezin, maar goed daar gaat dit topic niet overquote:Op maandag 24 november 2008 17:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij kan dingen ook wel lekker uit hun verband trekken hè? Kerst is voor ons niet heel speciaal maar dat wil niet zeggen dat we er niks aan doen. Denk je dat we het hem in zijn eentje laten vieren of zo
Omdat ik je dan nog een keer kan uitleggen dat kerst voor mij hetzelfde is als die feestdagen (Islam, Joods, Chinees) voor jou (en voor mij trouwens ook). En dat ik dus geen reden heb om dat te vieren.quote:
Ja maar mijn hele reactie ging niet over jouw mening maar over je zoon die het wel leuk vindquote:Op maandag 24 november 2008 17:21 schreef qltel het volgende:
[..]
Omdat ik je dan nog een keer kan uitleggen dat kerst voor mij hetzelfde is als die feestdagen (Islam, Joods, Chinees) voor jou (en voor mij trouwens ook). En dat ik dus geen reden heb om dat te vieren.
En dat de middenstand wil dat ik me die dagen helemaal rond ga eten aan allerlei eterij daar heb ik al helemaal geen boodschap aan. Daar heb ik tenslotte 365 dagen per jaar de tijd voor.
Slaap jij dan om 0:00?quote:Op maandag 24 november 2008 07:14 schreef S1nn3rz het volgende:
ik ben benieuwd welke kneus er dit jaar opstaat om te gaan posten om 00.00uur in het nieuwe jaar.
Als je geen last zou hebben van al het vuurwerk, zou dat best eens een optie zijnquote:
Maar dan wil je alleen zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je geen last zou hebben van al het vuurwerk, zou dat best eens een optie zijn
Willen is een verkeerd woordquote:
Als je gaat slapen wel. Anders ga je maar uit of zo.quote:
Aah gezellig in m'n eentjequote:Op dinsdag 25 november 2008 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je gaat slapen wel. Anders ga je maar uit of zo.
Je gaat naar tenten waar niemand is?quote:
Aaah daar zit het probleemquote:
Opgelost, slotjuh!quote:
Zie het van de positieve kant: Het scheelt je bergen geld voor al die dure cadeaus die je vriendin wil en je hoeft ook niet naar vervelende schoonfamiliequote:Op dinsdag 25 november 2008 09:22 schreef PhoenixNLx het volgende:
kerst, sinterklaas, oud en nieuw... december... verschrikkelijke maand altijd... op 1 of andere manier is altijd mijn verkering uit... Ook dit jaar weer... 1 van mijn vrienden ervandoor met mijn 'overspelige' vriendin... geweldig...![]()
maar daarentegen heb ik een superfamilie, vrienden! en dus gaat het niet zo erg worden! gaan leuke dingen doen! en lekker eten! al met al top dus!
dat klopt! en feesten gaat goedkomen! haha! zombies knallen doen we vant weekend nog wel... als JIJ een keer tijd hebtquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zie het van de positieve kant: Het scheelt je bergen geld voor al die dure cadeaus die je vriendin wil en je hoeft ook niet naar vervelende schoonfamilie
En O&N gewoon keihard feesten met vriendenof samen met mij zombies knallen natuurlijk
Het zijn ook nog engelsen, dus ik kan ook nog mn bankrekening plunderen om cadeautjes te kopen die sowieso niet in de smaak vallen. Ik dacht, ik geef je een nóg warmer gevoel van binnenquote:Op maandag 24 november 2008 12:50 schreef Posdnous het volgende:. Dank je, dit maakt mijn kerstvooruitzicht al weer wat leuker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |