abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 24 november 2008 @ 17:02:14 #51
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_63482388
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dus op school besteden ze geen tijd aan kerst? Meestal wordt er toch wel over de plannen etc gesproken. En kinderen onderling denken/reageren nu eenmaal anders dan dat jij nu zo mooi kan vertellen.
En dat elke dag een groot feest is dat is natuurlijk fijn, het viel me ook alleen maar op dat je het nodig vond om wel te zeggen dat je iets speciaal met je vriendin ging doen maar niet over je zoon zei
Wil je eerst even antwoorden op de vragen: Hoe vier jij Id-ul-Maulid eigenlijk? Of Rosj Hasjana? Of Deng Jie?
pi_63482456
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:02 schreef qltel het volgende:

[..]

Wil je eerst even antwoorden op de vragen: Hoe vier jij Id-ul-Maulid eigenlijk? Of Rosj Hasjana? Of Deng Jie?
Wat heeft dat voor nut? Of word dat als feestdag gezien op de school van jullie zoon?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 november 2008 @ 17:09:59 #53
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63482588
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:00 schreef Miss_S het volgende:
Hij vind het erg leuk om te vieren? maar jullie vinden het niet nodig om het hele gezin daar bij te betrekken? Ik begrijp dat jullie als volwassenen het nut er niet zo van zien maar zeker als jij zegt dat hij het leuk vind (wel kind vind het niet een super tijd) kan je als volwassenen toch wel even overheen zetten en gezellig mee doen
Jij kan dingen ook wel lekker uit hun verband trekken hè? Kerst is voor ons niet heel speciaal maar dat wil niet zeggen dat we er niks aan doen. Denk je dat we het hem in zijn eentje laten vieren of zo
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_63482632
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:09 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Jij kan dingen ook wel lekker uit hun verband trekken hè? Kerst is voor ons niet heel speciaal maar dat wil niet zeggen dat we er niks aan doen. Denk je dat we het hem in zijn eentje laten vieren of zo
Nee want jullie gaan naar familie maar ik had het over het gezin, maar goed daar gaat dit topic niet over
Het ging om kerst vieren alleen en dat doet jouw vriend en dat vind ie niet erg en als volwassenen valt dat te begrijpen
  maandag 24 november 2008 @ 17:12:01 #55
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_63482640
Kerst gaat er niet speciaal uitzien voor mij. Ga niet naar familie of vrienden, dus wss wordt het avondje voor de buis.. Vind het wel jammer, maar dat is voornamelijk omdat je dat niet 'hoort' te doen met Kerst.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 24 november 2008 @ 17:21:14 #56
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_63482857
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Wat heeft dat voor nut?
Omdat ik je dan nog een keer kan uitleggen dat kerst voor mij hetzelfde is als die feestdagen (Islam, Joods, Chinees) voor jou (en voor mij trouwens ook). En dat ik dus geen reden heb om dat te vieren.

En dat de middenstand wil dat ik me die dagen helemaal rond ga eten aan allerlei eterij daar heb ik al helemaal geen boodschap aan. Daar heb ik tenslotte 365 dagen per jaar de tijd voor.
pi_63483014
Met kerst ga ik genieten van de rust, kindertjes naar de vader, ik met het vriendje op de bank/ bed/jacuzzi. Vieren dat ik geen schoonfamilie meer heb, en als goed voornemen dat ik ook nooit meer schoonfamilie ga krijgen.
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_63483228
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:21 schreef qltel het volgende:

[..]

Omdat ik je dan nog een keer kan uitleggen dat kerst voor mij hetzelfde is als die feestdagen (Islam, Joods, Chinees) voor jou (en voor mij trouwens ook). En dat ik dus geen reden heb om dat te vieren.

En dat de middenstand wil dat ik me die dagen helemaal rond ga eten aan allerlei eterij daar heb ik al helemaal geen boodschap aan. Daar heb ik tenslotte 365 dagen per jaar de tijd voor.
Ja maar mijn hele reactie ging niet over jouw mening maar over je zoon die het wel leuk vind
Maar goed verder is het geen discussie dat in dit topic hoort dus is ook het laatste wat ik er over gezegd heb
  maandag 24 november 2008 @ 17:57:11 #59
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_63483875
Vroeger vond ik kerst altijd mooi (als kind zeg maar).

Naar de kerk toe of de nachtdienst en dan zingen en samenkomen met de mensen die je lief zijn , familie ,vrienden kenissen etc
Daarna met de hele familie eten allemaal netjes uitgedost ik vond het wel wat hebben.

Nu ben ik mijn interesse en vertrouwen in het geloof kwijtgeraakt omdat ik denk ik de "schijn" van bepaalde taferelen beter kan beoordelen dan als kind.

Wat ik nu zie is overconsumptie koopzieke half overspannen mensen in winkels omdat alles "perfect" moet zijn en gemaakte warmte met asociaal veel vreten .

Jammer is dat.
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
  Boks-Chick dinsdag 25 november 2008 @ 07:34:42 #60
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_63497323
kerst is een van die momenten waarop ik gewoon blij ben dat ik geen famiilie heb. Al dat verplichte gedoe. Ik ga lekker genieten van eindelijk een paar dagen vrij zijn, rust, films, lekker eten, en verder met mijn huisje opknappen

Wel ga ik dit jaar de kerstsferen opzoeken, ik ga zowaar mijn huisje wat kerstsfeer geven. Is ook 20 jaar geleden ofzo Oh, heeeeel misschien dat ik nog bij vrienden of met vrienden ga eten, maar betwijfel het. Heb de drie aanbiedingen die al binnen zijn netjes laten weten dat ik het pas op het eind wil beslissen. En dat accepteren ze allemaal
lolwut
pi_63497435
Mijn ouders hebben niet echt iets met kerst, dus dit jaar gaan ze op vakantie omdat mijn vader vrij heeft. Normaal zou ik daar 1 avond eten, nu heb ik dus geen plannen. Maar zolang ik naar een leuk feest met oud & nieuw kan vind ik het prima
Klussen deel 1 en 2
pi_63497500
quote:
Op maandag 24 november 2008 07:14 schreef S1nn3rz het volgende:
ik ben benieuwd welke kneus er dit jaar opstaat om te gaan posten om 00.00uur in het nieuwe jaar.
Slaap jij dan om 0:00?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 25 november 2008 @ 08:06:58 #63
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_63497520
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 08:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

Slaap jij dan om 0:00?
Als je geen last zou hebben van al het vuurwerk, zou dat best eens een optie zijn
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_63497556
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 08:06 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Als je geen last zou hebben van al het vuurwerk, zou dat best eens een optie zijn
Maar dan wil je alleen zijn.
  dinsdag 25 november 2008 @ 08:12:30 #65
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_63497568
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 08:10 schreef Pheno het volgende:
Maar dan wil je alleen zijn.
Willen is een verkeerd woord
pi_63497585
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 08:12 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Willen is een verkeerd woord
Als je gaat slapen wel. Anders ga je maar uit of zo.
  dinsdag 25 november 2008 @ 08:15:29 #67
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_63497593
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 08:14 schreef Pheno het volgende:

[..]

Als je gaat slapen wel. Anders ga je maar uit of zo.
Aah gezellig in m'n eentje
pi_63497630
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 08:15 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Aah gezellig in m'n eentje
Je gaat naar tenten waar niemand is?
  dinsdag 25 november 2008 @ 08:19:52 #69
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_63497651
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 08:18 schreef Pheno het volgende:
Je gaat naar tenten waar niemand is?
Aaah daar zit het probleem
pi_63497667
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 08:19 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Aaah daar zit het probleem
Opgelost, slotjuh!
  dinsdag 25 november 2008 @ 09:22:49 #71
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_63498490
kerst, sinterklaas, oud en nieuw... december... verschrikkelijke maand altijd... op 1 of andere manier is altijd mijn verkering uit... Ook dit jaar weer... 1 van mijn vrienden ervandoor met mijn 'overspelige' vriendin... geweldig...

maar daarentegen heb ik een superfamilie, vrienden! en dus gaat het niet zo erg worden! gaan leuke dingen doen! en lekker eten! al met al top dus!
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
  dinsdag 25 november 2008 @ 09:30:38 #72
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63498624
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 09:22 schreef PhoenixNLx het volgende:
kerst, sinterklaas, oud en nieuw... december... verschrikkelijke maand altijd... op 1 of andere manier is altijd mijn verkering uit... Ook dit jaar weer... 1 van mijn vrienden ervandoor met mijn 'overspelige' vriendin... geweldig...

maar daarentegen heb ik een superfamilie, vrienden! en dus gaat het niet zo erg worden! gaan leuke dingen doen! en lekker eten! al met al top dus!
Zie het van de positieve kant: Het scheelt je bergen geld voor al die dure cadeaus die je vriendin wil en je hoeft ook niet naar vervelende schoonfamilie
En O&N gewoon keihard feesten met vrienden of samen met mij zombies knallen natuurlijk
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 25 november 2008 @ 09:35:02 #73
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_63498719
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 09:30 schreef Elegy het volgende:

[..]

Zie het van de positieve kant: Het scheelt je bergen geld voor al die dure cadeaus die je vriendin wil en je hoeft ook niet naar vervelende schoonfamilie
En O&N gewoon keihard feesten met vrienden of samen met mij zombies knallen natuurlijk
dat klopt! en feesten gaat goedkomen! haha! zombies knallen doen we vant weekend nog wel... als JIJ een keer tijd hebt
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
pi_63498747
Helaas, ben alleen de dagen voor en na kerst alleen.
pi_63498975
quote:
Op maandag 24 november 2008 12:50 schreef Posdnous het volgende:
. Dank je, dit maakt mijn kerstvooruitzicht al weer wat leuker.
Het zijn ook nog engelsen, dus ik kan ook nog mn bankrekening plunderen om cadeautjes te kopen die sowieso niet in de smaak vallen. Ik dacht, ik geef je een nóg warmer gevoel van binnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')