Hoe origineel.quote:Op maandag 24 november 2008 00:16 schreef MrX1982 het volgende:
TS hoort in de vierde groep. Episch faler.
Ja. Kan je er een wiki over maken?quote:Op maandag 24 november 2008 00:17 schreef sitting_elfling het volgende:
dude ook dit gaat wel weer weg, de meeste bazen van nu zijn NIETS in vergelijking met de vroegere bazen van KLB, die mogen hun veters nog niet eensch strikken. En ook deze horde bazen zal wel weer pleite gaan en komt er weer een nieuwe groepering .. boeiend?
Dat is mijn tekst.quote:
Aandachtsspanne van 0,0 en het geestelijk vermogen van een goudvis. Bah.quote:Op maandag 24 november 2008 00:15 schreef donroyco het volgende:
Waar is de samenvatting?
TS kan er niet mee omgaan..
Nee! iets van ken uw klassiekers !quote:Op maandag 24 november 2008 00:19 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ja. Kan je er een wiki over maken?
quote:Op maandag 24 november 2008 00:18 schreef Meneer-Goud het volgende:
Die figuren die in KLB in 1200 woorden komen vertellen dat ze na het weekend nog steeds maagd zijn
Perfecte samenvatting.quote:De mensen die anti-bazen zijn, de mensen die bazen willen zijn maar dat niet zijn, de mensen die bazen zijn maar nogal zielig over komen
Jaja ik mag aids krijgen enzo... Waarom klaag je over het feit dat ik niet over je klaag? Ik beschrijf de groepen waarover ik klaag. Jij hoort kennelijk niet bij een groep die een stempel hier drukt. Wees er blij om.quote:Op maandag 24 november 2008 00:18 schreef LasTeR het volgende:
-weg- Ik hoor bij geen enkele groep die je beschrijft.
Godver.
En waar zijn de real nigga's dan?quote:
Dat is een baasquote:
Ik vertrouw gewoon teveel op firefox spelcheck.quote:Op maandag 24 november 2008 00:38 schreef Jajong het volgende:
Oh, en Marokkaan. 1 r, 2 k's.
Dan gaan ze andere topics in KLB verzieken, gok ikquote:Op maandag 24 november 2008 00:30 schreef Rikketik het volgende:
Bij wijze van sociaal experiment: wat zou er gebeuren als de SC voor een week gesloten werd?
Hier een uit de groep 'anti-baas'.quote:Op maandag 24 november 2008 00:42 schreef star_gazer het volgende:
Eens met TS. Die 'bazen' zijn gewoon nerds met internetspierballen
hoe zat het ook al weerquote:Op maandag 24 november 2008 01:29 schreef Specularium het volgende:
Klaagbazen.![]()
Hoe hard faal je dan?
Eens, bijzonder kansloos volk.quote:Op maandag 24 november 2008 00:18 schreef Meneer-Goud het volgende:
Die figuren die in KLB in 1200 woorden komen vertellen dat ze na het weekend nog steeds maagd zijn
Oneens.quote:Op maandag 24 november 2008 02:12 schreef Scherpkoekje het volgende:
Kom jongens, laten we TS met zijn allen duidelijk maken dat hij het mis heeft!
ik heb hem nog niet ontvangenquote:Op maandag 24 november 2008 02:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eens, bijzonder kansloos volk.
Voor de liefhebbers is het weekendtopic van afcajos via PM te verkrijgen.
jij verzorgt de distributie niet dit keer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 november 2008 02:22 schreef Devvie het volgende:
jij verzorgt de distributie niet dit keer?Ik weet niet of dit toegestaan is, gezien de status van de baas in kwestie, maar mocht dit toegestaan zijn dan zal ik dit zeer zeker overwegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan springt de helft voor de intercityquote:Op maandag 24 november 2008 00:30 schreef Rikketik het volgende:
Bij wijze van sociaal experiment: wat zou er gebeuren als de SC voor een week gesloten werd?
Bij de groep 'trol'.quote:Op maandag 24 november 2008 15:50 schreef Beauregard het volgende:
Ik wil bij de Groep Crane horen. Waar schrijf ik me in?
Dat is tegen mij?quote:Op maandag 24 november 2008 16:43 schreef Florian_ het volgende:
Jij bent zo'n persoon die vroeger nooit bij een groepje hoorde en toen bij je leraar ging huilen dat je gepest werd
Mission accomplished!quote:Op maandag 24 november 2008 16:55 schreef Yggie het volgende:
Ja maar, maar, dat taaltje en die verhalen, daar moet ik juist altijd zo hard door lachen!![]()
Correct.quote:Op maandag 24 november 2008 16:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
De echte bazen zijn lonely cowboys die hier de KLB onveilig maken.!
Oh oke.quote:Op maandag 24 november 2008 16:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Even kijken wie de TS is hoor...
Ja, dat ben jij
Of mensen die een kloonaccount aanmaken om daar een grote bek mee te hebben, omdat ze niet durven met hun echte account. Ook zoiets leuks.quote:
?quote:
Ja, geef de namen / IP adressen maar.quote:Op maandag 24 november 2008 17:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Of mensen die een kloonaccount aanmaken om daar een grote bek mee te hebben, omdat ze niet durven met hun echte account. Ook zoiets leuks.
Aanstellen is een gave.quote:Op maandag 24 november 2008 18:08 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn God, zo fucking hilarisch.
Ergens niet het sarcasme van inzien ookquote:
Daarvoor zijn PI's. Die die kutkloon dus verkeerd gebruikt.quote:Op maandag 24 november 2008 18:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ergens niet het sarcasme van inzien ook
Misschien moet je voortaan mijn kutposts negeren? Gaat dat wel lukken?quote:Op maandag 24 november 2008 18:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Daarvoor zijn PI's. Die die kutkloon dus verkeerd gebruikt.
Boe, boe, boequote:Op maandag 24 november 2008 17:27 schreef zarGon het volgende:
Of mensen die een kloonaccount aanmaken om daar een grote bek mee te hebben, omdat ze niet durven met hun echte account. Ook zoiets leuks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |