Hoe origineel.quote:Op maandag 24 november 2008 00:16 schreef MrX1982 het volgende:
TS hoort in de vierde groep. Episch faler.
Ja. Kan je er een wiki over maken?quote:Op maandag 24 november 2008 00:17 schreef sitting_elfling het volgende:
dude ook dit gaat wel weer weg, de meeste bazen van nu zijn NIETS in vergelijking met de vroegere bazen van KLB, die mogen hun veters nog niet eensch strikken. En ook deze horde bazen zal wel weer pleite gaan en komt er weer een nieuwe groepering .. boeiend?
Dat is mijn tekst.quote:
Aandachtsspanne van 0,0 en het geestelijk vermogen van een goudvis. Bah.quote:Op maandag 24 november 2008 00:15 schreef donroyco het volgende:
Waar is de samenvatting?
TS kan er niet mee omgaan..
Nee! iets van ken uw klassiekers !quote:Op maandag 24 november 2008 00:19 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ja. Kan je er een wiki over maken?
quote:Op maandag 24 november 2008 00:18 schreef Meneer-Goud het volgende:
Die figuren die in KLB in 1200 woorden komen vertellen dat ze na het weekend nog steeds maagd zijn
Perfecte samenvatting.quote:De mensen die anti-bazen zijn, de mensen die bazen willen zijn maar dat niet zijn, de mensen die bazen zijn maar nogal zielig over komen
Jaja ik mag aids krijgen enzo... Waarom klaag je over het feit dat ik niet over je klaag? Ik beschrijf de groepen waarover ik klaag. Jij hoort kennelijk niet bij een groep die een stempel hier drukt. Wees er blij om.quote:Op maandag 24 november 2008 00:18 schreef LasTeR het volgende:
-weg- Ik hoor bij geen enkele groep die je beschrijft.
Godver.
En waar zijn de real nigga's dan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |