Graag Hiu ligt voor met puzzelen!!quote:Op zondag 23 november 2008 21:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hier is de zender ook uitgevallen. Kan er iemand even voor sportcommentator spelen
Woohoo! Ik hoop zo dat ze wint, ondanks dat ik het niet kan zien..quote:Op zondag 23 november 2008 21:30 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Graag Hiu ligt voor met puzzelen!!
Thanks, ga zo doorquote:Op zondag 23 november 2008 21:31 schreef Liquidootje het volgende:
Hiu paniekeert en hans loopt in (volgens de montage)
Hans. Hij had afgekeken bij hiuquote:Op zondag 23 november 2008 21:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
*ramt nog eens op de F5 knop*
Wie heeft er gewonnen?
Dat krijgen we helaas pas volgende week te zienquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 21:33 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hans. Hij had afgekeken bij hiu
degene die die schedel erop zette, hoeft toch niet perse de winnaar te zijn, of wel?quote:Op zondag 23 november 2008 21:35 schreef Marrije het volgende:
Maar je zag in een flits toch iemand de schedel op de puzzel zetten, dat waren volgens mij niet de handen/polsen van Hans. Ik blijf hopen dat Hiu heeft gewonnen.
Nee, dat hoeft niet maar ik gok van wel.quote:Op zondag 23 november 2008 21:36 schreef kleinetrom het volgende:
[..]
degene die die schedel erop zette, hoeft toch niet perse de winnaar te zijn, of wel?
presentatricequote:
Ik denk dat ze het sowieso niet hadden laten zien, ongeacht of Hans of Hiu zou winnen.quote:Op zondag 23 november 2008 21:36 schreef MissX het volgende:
hmmm zou dit betekenen dat Hans heeft gewonnen. En dat ze bang zijn dat er niemand kijkt als Hans en Yin in de finale zitten.
wat een lul-theoriequote:Op zondag 23 november 2008 21:35 schreef Reuzenpanda het volgende:
Echt serieus. Als Hui dit had gewonnen, hadden ze dus voor volgende week geen problem met de kijkcijffers, dus heeft Hans het gewonnen, want als ze dat vandaag hadden laten zien, zou ik dus volgende week niet kijken.
dat pikte ik ook opquote:Op zondag 23 november 2008 21:35 schreef RijstNatie het volgende:
bij mij doet alles het wel
maar Yin zegt op het einde: nee het is hem toch niet
oftewel Hiu wint?
Is dat die hele mooie jonge winnares (of was ze tweede?) van seizoen 1 (of 2quote:Op zondag 23 november 2008 21:37 schreef qonmann het volgende:
alle deelnemers ?
Zie ik Evaweer terug
jij bent ook lekker vriendelijk.quote:
Je bedoelt een close finish waarbij beide snel na elkaar die schedel neerzetten? Kan...quote:Op zondag 23 november 2008 21:36 schreef kleinetrom het volgende:
[..]
degene die die schedel erop zette, hoeft toch niet perse de winnaar te zijn, of wel?
Goed gemonteerd.quote:Op zondag 23 november 2008 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond het wel echt superspannend.![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 21:39 schreef Reuzenpanda het volgende:
jij bent ook lekker vriendelijk.![]()
Ik wil me alleen al down maken voor als Hui dus niet wint, dan ben ik straks niet zo verdrietig.
Dat begrijp ik niet, dacht dat we al een finale hadden met de drie laatsten? Nouja, nu dus weer een finale met hans en yin. Wat zullen er weinig mensen kijken. Oh, wacht hui ligt er nog niet uit. Maar omdat hans en yin overblijven hebben ze die proef maar geknipt, anders kijkt niemand meer de finalequote:Op zondag 23 november 2008 21:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Gvd, hoeveel finales kun je uitzenden?
Volgens mij ook. Ik zag ook al eerder dat het haar handen waren die met de "hele puzzel" in beeld waren.quote:Op zondag 23 november 2008 21:55 schreef vin001 het volgende:
Als ik zo naar de handjes kijk van de persoon die de schedel neerzet lijken ze toch echt van Hiu te zijn, je ziet rechts de puzzel staan en het beeld lijkt niet omgedraaid en de handen zijn toch echt vrouwelijk...
Nee!quote:Op zondag 23 november 2008 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
Volgende week hoor je Hans dus zeggen:
"En opeens zag ik 'm! Ik moest nog 6 stukjes en alles viel opeens op zn plaats!"
En dan Hiu:
"Jaaa, ik baal natuurlijk ontzettend, want ik had natuurlijk die hele puzzel en hij niet. Ik kon mezelf wel voor de kop slaan"Kuteind
Dat is wel echt zo typisch Expeditie Robinson he?quote:Op zondag 23 november 2008 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
Volgende week hoor je Hans dus zeggen:
"En opeens zag ik 'm! Ik moest nog 6 stukjes en alles viel opeens op zn plaats!"
En dan Hiu:
"Jaaa, ik baal natuurlijk ontzettend, want ik had natuurlijk die hele puzzel en hij niet. Ik kon mezelf wel voor de kop slaan"Kuteind
Ohjaa!quote:Op zondag 23 november 2008 22:05 schreef vin001 het volgende:
om precies te zijn op 37 minuten en 03 seconden
quote:Op zondag 23 november 2008 22:05 schreef vin001 het volgende:
om precies te zijn op 37 minuten en 03 seconden
door de tekst die erbij gesproken werd ga je denken dat het de polsen/handen van de winnaar zijn,maar dat hoeft juist niet lijkt mij.quote:Op zondag 23 november 2008 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bedoelt een close finish waarbij beide snel na elkaar die schedel neerzetten? Kan...
Ik vond het wel echt superspannend.![]()
En hele erg irritant van rtl dit.
Ja maar misschien zetten ze je op deze manier wel op het verkeerde been, je denkt nu nml dat Hans gewonnen heeft, maar misschien is dat wel helemaal niet. Enzo.quote:Op zondag 23 november 2008 22:12 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat eerder een mannenhand. En dat Yin op het laatst zei: Hij is het wel.....oh toch niet.
Ik denk dat ze dat uitzonden om ons op het verkeerde been te zetten. Kutokut, dan gaat Hans dus winnen...
quote:Op zondag 23 november 2008 21:33 schreef Reuzenpanda het volgende:
Dus Hans heeft dit gewonnen, want als we nu al wisten dat hij het is, zouden wij niet de finale kijken. Tragisch. Dus Hans en Yin in de Finale.... dus Yin heeft dat gewonnen.
Dat is niet alleen een vrouwenarm, je kunt ook o.a. aan de huidskleur zien dat het Hiu's hand is.quote:
het is een shot van bewegend beeld, dus die polsen vertekenenquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 22:33 schreef Reuzenpanda het volgende:
Hui stond wel links (van de kameras gezien) dus die schedel is wel op de puzzel van haar kant. Maar dat betekend nog niet veel. Man ik wil echt niet zitten hopen en dan wint ze toch niet...![]()
Echt een rotstreek ons zo te laten hangen.... niet lief!
Ze hebben het inderdaad gespiegeld. let maar op de achtergrond!quote:Op zondag 23 november 2008 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
Misschien hebben ze het beeld gespiegeld
Ja, alleen RTL ligt eruit..quote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef Tante Bep het volgende:
[..]
Coos hebbie alweer beeld nou op die zwart/wit bak uit 1973?
quote:Op zondag 23 november 2008 22:46 schreef Cheiron het volgende:
-edit-
Nee, die palen en dat water ligt linksachter toch (even teruggekeken).
Hmm..
-edit-2
Nee, toch Hans.
Dat is Hiu in dat plaatje toch?quote:Op zondag 23 november 2008 22:53 schreef easy-going het volgende:
hmzz, het blijft speculeren, hier is de achtergrond iig gespiegeld aan de eerdere screenshot
[ afbeelding ]
het lijkt Wie is de Mol welquote:Op zondag 23 november 2008 22:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Er wordt weer aardig gespeculeerd
Omgquote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef ShilkA het volgende:
[..]
Ze hebben het inderdaad gespiegeld. let maar op de achtergrond!
Nee dat is Hans, voor Hiu beter bekend als ---->quote:Op zondag 23 november 2008 22:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat is Hiu in dat plaatje toch?
als...?quote:Op zondag 23 november 2008 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
Nee dat is Hans, voor Hiu beter bekend als ---->
Oh ok dan snapte ik 'm toch niet. My badquote:Op zondag 23 november 2008 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hiu ging toch de hele tijd wijzen naar Hans als ze 'Hans' wilde zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zondag 23 november 2008 23:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh ok dan snapte ik 'm toch niet. My bad![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Noot noot.
Indeed, hoe het er dan zou hebben uitgezien weet ik ook niet precies maar in elk geval niet zo.quote:Op zondag 23 november 2008 23:41 schreef Tristessa het volgende:
Misschien ben ik een beetje dom hoor, maar als ze Hans gespiegeld zouden hebben dan was wat het gebied dat voor hem aan de linkerkant was niet dat gebied wat we daar nu op die screenshot zien toch? Of ze hebben zo zitten knippen en plakken in dat korte stukje film dat het gewoon niet duidelijk is. Of ik heb geen idee hoe ze het gespiegeld hebben. Nou ja, ik hoop nog maar op Hiu iig.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef Tante Bep het volgende:
[..]
Coos hebbie alweer beeld nou op die zwart/wit bak uit 1973?
Als je al die feiten bijelkaar optelt zou het wel zo moeten zijn ja. Maar goed, je weet maar nooit met dat gemonteer en geknip + geplakquote:Op maandag 24 november 2008 00:03 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik weet niet waar het over gaat
maar goed het lijkt me duidelijk dat Hiu de proef wint. Hans zette nog steeds blokken met de pinnen naar bovenHiu had de puzzel al bijna af. Tuurlijk is ze zenuwachtig. Dit is gewoon voor de spanning, Hans is kansloos.
Ohjaaaquote:Op maandag 24 november 2008 00:03 schreef Tristessa het volgende:
Op het Expeditie Robinson forum gaan ook al speculaties over een crewlid of zo die de schedel op de piramide heeft geplaatst. Nou, daar voel ik ook wel wat voor.
quote:Op maandag 24 november 2008 00:07 schreef Tristessa het volgende:
Aaah ik word gek. Check dit:
http://www.expeditierobin(...).msg904534#msg904534
Ik denk niet dat het fout is. Dat "verkeerd" geplaatste blok staat gewoon een beetje scheef. De enige andere plek in de oplossing waar dit patroon voor komt is op dezelfde plek aan de andere kant.. in spiegelbeeld.quote:Op maandag 24 november 2008 00:07 schreef Tristessa het volgende:
Aaah ik word gek. Check dit:
http://www.expeditierobin(...).msg904534#msg904534
Lijkt me ook, al is het tv en blijkt het achteraf dan meestal toch andersom te zijnquote:Op maandag 24 november 2008 00:03 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik weet niet waar het over gaat
maar goed het lijkt me duidelijk dat Hiu de proef wint. Hans zette nog steeds blokken met de pinnen naar bovenHiu had de puzzel al bijna af. Tuurlijk is ze zenuwachtig. Dit is gewoon voor de spanning, Hans is kansloos.
quote:Op maandag 24 november 2008 00:33 schreef FireFoz het volgende:
ìemand heeft even imgezoomed op de boot, we weten nu wie het is!!!
SPOILER ALERT!!!!!!
[ afbeelding ]
Neh, omdat het tv was moest Hiu nog even heel paniekerig in beeld worden gebracht, terwijl ze de puzzel feitelijk al bijna af hadquote:Op maandag 24 november 2008 00:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me ook, al is het tv en blijkt het achteraf dan meestal toch andersom te zijn.
Ja ja ja, ik ben het gewoon met jou eensquote:Op maandag 24 november 2008 10:42 schreef Angelof9 het volgende:
Stel nou dat Hans als eerste die schedel plaatst en dat is het shot wat je ziet. Dan komt EP en die zegt, Hans je puzzel klopt niet (want zijn blokken staan ondersteboven, hebben we al gezien), dan heeft Hiu toch gewoon gewonnen?
oh, dat kan natuurlijk ook!quote:Op maandag 24 november 2008 10:42 schreef Angelof9 het volgende:
Stel nou dat Hans als eerste die schedel plaatst en dat is het shot wat je ziet. Dan komt EP en die zegt, Hans je puzzel klopt niet (want zijn blokken staan ondersteboven, hebben we al gezien), dan heeft Hiu toch gewoon gewonnen?
Neem je laptop mee?quote:Op maandag 24 november 2008 10:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja ja ja, ik ben het gewoon met jou eens![]()
![]()
![]()
Mennn, wat baal ik van die cliffhanger. Zondagavond op vakantie naar het thuisfront smsen of Hans of Hiu heeft gewonnen, is dat triest?![]()
Daar is dus geen fout. Ik denk erder dat dat stukje links per ongeluk geruild is met het stuk van Hans. Gewoon door de produktie of de andere landen die daar ook de finale speelden. Daarom "past" het niet, want ik neem aan dat ze eerst de pyramide bouwen en dan erop schilderen. Dus als dit het stuk van de andere pyramide is, dan is het nog steeds juist, maar gewoon een beetje schreef.quote:
Is een optie. Ik weet alleen niet of daar een goede draadloosverbinding is. Maar dat zal toch wel? Even checken maarquote:
En Hans had nog steeds al die blokken opstekops...quote:Op maandag 24 november 2008 11:08 schreef McGilles het volgende:
Ik neem aan dat Hiu gewoon wint, ze had een grote voorsprong en een relatief makkelijke puzzel, zeker met de gehele oplossing voor je neus.
Geweldig!! Die HiuKwan. Ik heb genoten!quote:
Ja lekker dan Hiu, ons nog gekker maken dan we er al van worden.quote:Ik zat op het puntje van mn stoel.. denk dat ik toch wel heb laten blijken dat ik fysiek toch best ok ben.. Had Hans toch aardig bijgehouden.. (mn benen waren ZO verzuurd op die modder wand.. ik ging daar echt kapot.. )
Volgende week dan de uitslag, vind het wel leuk zo'n cliffhanger.. mn vrienden zitten me al de hele tijd aan de kop te zeuren..
Ja, of we moeten dat denken. Ook nog een optie hequote:Op maandag 24 november 2008 13:28 schreef Nielsch het volgende:
Aan die reactie van Yin te horen ga ik ervan uit dat het Hiu was die op de boot zat.
"Je staat daar te kijken of je al wat ziet en dan denk je: ja, hij is het! Onee, toch niet, onee toch wel! Ja, hij is het! ................................................ ONEE, TOCH NIET!!!"
Zoiets...
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 24 november 2008 13:47 schreef Reuzenpanda het volgende:
Trouwens wat erder in dat topic op ER.net staat deze foto:
http://img514.imageshack.us/img514/1545/vlcsnap385732go1.png
volgens hun werd dit tijdens de uitleg van de puzzel getoond, hier zie je dus Hiu's handen en dat ze met het gepuzzel al verder is dan bij het einde van Ep 13. Dat het haar puzzel is zie je omdat het blokje links onder net zo scheef is.
Heeft ze dan toch gewonnen? Man, man... lol
Ik moet eens iets anders gaan doen...
Flink wat slaappillen en dan slapen tot zondag!!quote:Op maandag 24 november 2008 14:02 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Wat een spanning nog, hoop echt dat Hiu het haalt want Hans samen met Yin in de finale is echt afschuwelijk en zoals ik al vond doet Hiu niet onder vergeleken met Hans of Yin. Hoop echt dat Hiu wint!
Kan ik me niet invriezen tot Zondag avond.
Ja er zit duidelijk iemand achter, je ziet een harige arm uitsteken.quote:Op maandag 24 november 2008 18:26 schreef Gia het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is dit plaatje ook al voorbij gekomen, maar volgens mij zie ik op de achterste rij, helemaal achteraan, toch echt Hans zitten. Het decolleté, waarvan men op de robinson-site meent dat dat bij dat hoofd hoort, is van iemand die een beetje achterover leunt. Daarbij zijn er geen grijze vrouwen.
Zoals ik het zie zitten op de eerste rij Geert en Sharon en op de tweede rij Geert Eenoor, Kyra, Sarah en Hans.
6 Personen dus. En dat klopt met het aantal afvallers na de samensmelting.
Dit zou inhouden dat Hiu dus inderdaad in de finale zit.
Edit: Dat woordje 'hans?' heb ik er niet bij gezet. Ik geloof niet dat daar nog iemand tussen in zit.
Judge werd tweede, zowel in de Nederlandse als de Belgische finale (logisch, 't was een luie hondquote:Op maandag 24 november 2008 20:13 schreef Stienn het volgende:
Even heel wat anders, hoe heet die donkere jongen die een paar jaar geleden aan ER heeft meegedaan? en gewonnen? Judge? ofzo?
Want dat heeft hij z'n geld ophij staat nu bij Deal or Nodeal!
Ah, dan probeert hij nu weer ff wat cash te regelen!quote:Op maandag 24 november 2008 20:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
Judge werd tweede, zowel in de Nederlandse als de Belgische finale (logisch, 't was een luie hond)
De winnares, Jutta, heeft hem wel 'n partij geld geleend zodat hij z'n zelf ontworpen meubelstuk op de markt kon brengen, maar da's geloof ik nogal geflopt....
En let vooral op de hand die je ziet, die zitten op zijn knie. En raad eens hoe Hans altijd zit:quote:Op maandag 24 november 2008 18:26 schreef Gia het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is dit plaatje ook al voorbij gekomen, maar volgens mij zie ik op de achterste rij, helemaal achteraan, toch echt Hans zitten. Het decolleté, waarvan men op de robinson-site meent dat dat bij dat hoofd hoort, is van iemand die een beetje achterover leunt. Daarbij zijn er geen grijze vrouwen.
Zoals ik het zie zitten op de eerste rij Geert en Sharon en op de tweede rij Geert Eenoor, Kyra, Sarah en Hans.
6 Personen dus. En dat klopt met het aantal afvallers na de samensmelting.
Dit zou inhouden dat Hiu dus inderdaad in de finale zit.
Edit: Dat woordje 'hans?' heb ik er niet bij gezet. Ik geloof niet dat daar nog iemand tussen in zit.
Ik had het over de achterste rij.quote:Op maandag 24 november 2008 20:42 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
En let vooral op de hand die je ziet, die zitten op zijn knie. En raad eens hoe Hans altijd zit:
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op maandag 24 november 2008 18:44 schreef conleche het volgende:
Dat zou wel vreemd zijn. Als je 6 personen hebt, om er dan 4 achter te zetten en maar 2 voor. Logischerwijze zou het dan toch 3 en 3 moeten zijn......
Toch lijkt iedereen op volgorde van afvallen te zitten. Boven Geert D, Kyra, Sarah en onder Geert, Sharon en ????. Dus ik verwacht toch dat het 3 boven en 3 onder is.quote:Op maandag 24 november 2008 20:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom?
Bij meerdere eilandraden zaten er vier achter en maar 2 voor.
Het hele shot is gespiegeld. Hans stond tijdens het maken van de puzzel tegenover de kant waar je de houten brug, waar ze na de modderhelling over liepen, ziet liggen.. net als de persoon in het gespiegelde screenshot.quote:Op maandag 24 november 2008 23:27 schreef ivetje het volgende:
Die handen met die schedel...het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat ze hans en hiu hebben gevraagd deze erop te zetten alleen maar voor het shotDaar kan je dus gewoon niets uit afleiden lijkt mij. Overigens is dat shot zowiezo vreemd...als het hans is staat hij aan de verkeerde kant van zijn puzzel ten opzichte van de achtergrond. Hij stond voor ons in beeld rechts, en de handen komen van links terwijl de achtergrond gespiegeld is. Zou inhouden dat hij dus tussen zijn puzzel en die van hiu in moet staan. Lijkt me heel onlogisch
Hoe ik het begrepen heb kiezen de afvallers van deze expeditie de winnaar door stemmen in de urn te doen. Deze stemmen worden dan volgens mij pas in de studio voorgelezen en geteld, dus daar wordt de winnaar pas echt bekend, zo hebben ze het al vaker gedaan. De 100 oude deelnemers komen denk ik alleen maar als publiek en als eerbetoon aan EP. Toch?quote:Op maandag 24 november 2008 23:27 schreef ivetje het volgende:
Wat ik nu alleen niet snap. Waar gaat die laatste eilandraad nu nog over? Waar moeten die op gaan stemmen, want de uiteindelijk winnaar wordt toch in de stuio gekozen door 100 oud-deelnemersEn wat krijgen we nu volgende week te zien...ook de finale zelf al in de studio of alleen nog het eind van de proef en de eilandraad?
Ja, dat is precies wat ik verwacht.quote:Hoe ik het begrepen heb kiezen de afvallers van deze expeditie de winnaar door stemmen in de urn te doen. Deze stemmen worden dan volgens mij pas in de studio voorgelezen en geteld, dus daar wordt de winnaar pas echt bekend, zo hebben ze het al vaker gedaan. De 100 oude deelnemers komen denk ik alleen maar als publiek en als eerbetoon aan EP. Toch?We krijgen dus volgende weekh het einde van de proef en de eilandraad te zien, plus een studioprogramma met interviews. (En waarschijnlijk een heel moeilijk sms-spel waarvoor elke drie minuten een oproep wordt gedaan..
). O ja, en een heleboel reclame en vooruitblikken om het spannend te maken...
Pff hoe kom je nou bij Marnixquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:20 schreef Angelof9 het volgende:
Wat zou het belspel moeten beslissen dan? Een publieksprijs ofzo? Beste ER winnaar aller tijden? (Marnix, uitgemaakte zaak)
Nee joh.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:20 schreef Angelof9 het volgende:
Wat zou het belspel moeten beslissen dan? Een publieksprijs ofzo? Beste ER winnaar aller tijden? (Marnix, uitgemaakte zaak)
Marnixquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Pff hoe kom je nou bij Marnix
Nou, ik vind dat wel een beetje smakeloos. Het is tenslotte ook een eerbetoon aan EP. En daarbij, we willen weer back to basic, dus gewoon geen belspellenquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:48 schreef peterfan het volgende:
Tja, ze verzinnen wel iets met dat belspel hoor. Hoeft geen stemming te zijn, kan natuurlijk ook een vraag zijn.
Sms Legu aan![]()
ik kan me Marnix helemaal niet meer herinneren.....welk jaar was dat? Was dat het jaar van chico??quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:54 schreef Reuzenpanda het volgende:
[..]
Marnix![]()
![]()
Zo een lieve vent!! Terechte winaar dat jaar!
Weten jullie nog, met Emma op dat eiland, met die aap. Dat was nog eens een mooi Robinson jaar!
Google afbeeldingen, als je die kop ziet weet je het wel weerquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:16 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
ik kan me Marnix helemaal niet meer herinneren.....welk jaar was dat? Was dat het jaar van chico??
Alsof we ooit wél belspellen willen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:06 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat wel een beetje smakeloos. Het is tenslotte ook een eerbetoon aan EP. En daarbij, we willen weer back to basic, dus gewoon geen belspellen.
Was in 2005.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:16 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
ik kan me Marnix helemaal niet meer herinneren.....welk jaar was dat? Was dat het jaar van chico??
dat verzin je dus echt ter plekke hequote:Op dinsdag 25 november 2008 11:47 schreef Liquidootje het volgende:
Ook was er een meisje die huilend met de camera erbij klaagde over seksuele intimidatie. " Ze zeiden dat ze *snik* hun lul in mij wilde steken" .
Ik vond Ryan ook een eikel, met z'n oranje zwembroekje... maar toen hij een paar jaar later in de All Stars editie zat was hij eigenlijk best oke. Heeft hij die niet gewonnen?!quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie nu Ryan staan. Ik weet nog dat ik dat toen ook zo'n nare gladjakker vond, maar het haalt het allemaal niet bij Hans van dit jaar hoor!
Dat meen ik serieus. Het was een donker meisje, waarschijnlijk Indo. Had altijd een paardenstaartje en een matgele bikini met tijgerprint volgens mij.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat verzin je dus echt ter plekke he
tenzij 't vorig jaar was, ik heb alleen dat jaar (met 100 deelnemers) overgeslagen en daar zal best wat raars tussengelopen hebben
Je hebt daar niks aan gemist, echt de minste ER ooit. Kan me de winnaar nu al niet meer herinneren, zat niks goeds tussen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:55 schreef babette21 het volgende:
tenzij 't vorig jaar was, ik heb alleen dat jaar (met 100 deelnemers) overgeslagen en daar zal best wat raars tussengelopen hebben
klinkt meer als Temptation Islandquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:59 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat meen ik serieus. Het was een donker meisje, waarschijnlijk Indo. Had altijd een paardenstaartje en een matgele bikini met tijgerprint volgens mij.
dat is een herhalingquote:Op maandag 24 november 2008 20:13 schreef Stienn het volgende:
Even heel wat anders, hoe heet die donkere jongen die een paar jaar geleden aan ER heeft meegedaan? en gewonnen? Judge? ofzo?
Want dat heeft hij z'n geld ophij staat nu bij Deal or Nodeal!
Nolleke is cultquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop datNolleke
ook bij de finale is
Je hebt dat al eens eerder gezegd:quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:47 schreef Liquidootje het volgende:
Ik heb alleen het vorige seizoen en dit seizoen gezien.
En een hele oude, waar er zo'n super neger was die zeekomkommers ging bakken en eten. Ook was er een meisje die huilend met de camera erbij klaagde over seksuele intimidatie. " Ze zeiden dat ze *snik* hun lul in mij wilde steken" .
Ik weet, heb een selectief geheugen.
Het heeft blijkbaar een impact gemaakt!quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Je hebt dat al eens eerder gezegd:
Survivor #4: Waar het spel doorgaat!
Nee, ik was aan 't zoeken of daar ooit berichtgeving over is geweest. Dit was het enige wat ik vond.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:47 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Het heeft blijkbaar een impact gemaakt!![]()
Verschilt het t.o.v. ER qua complotten/tactieken?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:20 schreef Gia het volgende:
maar het kan dus ook in de Amerikaanse versie zijn geweest. Ik kan me zoiets ook niet herinneren. En ik heb ze allemaal gezien.
Uh, was misschien niet duidelijk, maar daar had ik het weer over ER. Ik heb geen Survivals gezien.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Verschilt het t.o.v. ER qua complotten/tactieken?
ingewijde? Loslippige deelnemer? Seance?quote:Op woensdag 26 november 2008 10:23 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik WIL het niet weten!![]()
Maareh.....hoe kom je aan die wijsheid?
Het PM-knopje ziet er uit als een envelopje en vind je boven mijn post. Als je daar op drukt mag je het gewoon vertellen hoor!quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 12:56 schreef Nr.G het volgende:
Hier wat foto's bij elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ehmmm dan is Hiu echt wel Robinson onwaardigquote:Op woensdag 26 november 2008 12:56 schreef Nr.G het volgende:
Hier wat foto's bij elkaar.
De puzzel, inderdaad symmetrisch zoals Hans al dacht.
[ afbeelding ]
Hans heeft hem bijna af en niet fout, al hoort dat blok wel bovenaan.
[ afbeelding ]
En hier zie je het bovenste blok van Hans, Hiu in paniek.
[ afbeelding ]
En Hans is klaar. Aan de boomstam en stijger in het water zie je dat het bovenste plaatje gespiegeld is.
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat plaatje niet gespiegeld, maar de beelden van opzij (dus haaks op de blokken) gemaakt. De boomstam en de steiger zijn namelijk nog steeds aan de linkerkant en dat waren ze de hele tijd al.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:56 schreef Nr.G het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Hans is klaar. Aan de boomstam en stijger in het water zie je dat het bovenste plaatje gespiegeld is.
[ afbeelding ]
Kut! Ik wist niet dat Hans al zo ver was!quote:Op woensdag 26 november 2008 12:56 schreef Nr.G het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 november 2008 12:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]Inderdaad. Ik heb dat deel, beeldje voor beeldje bekeken en die opname niet gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe Nr. G. aan die beelden komt is mij een raadsel.
Waarom zet jij dat tussen spoilertags. Is toch een terechte vraag?
Daarom:quote:Op woensdag 26 november 2008 13:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb dat deel, beeldje voor beeldje bekeken en die opname niet gezien.
Hoe Nr. G. aan die beelden komt is mij een raadsel.
Waarom zet jij dat tussen spoilertags. Is toch een terechte vraag?
Sommige mensen willen miss nog niet alles weten. Aan de andere kant, dan moeten ze hier maar niet komenquote:Op woensdag 26 november 2008 12:56 schreef Gia het volgende:
Spoiler tags!! Nog een mogelijkheid.
Ik zou kijken, hoor.
Ik wil alles weten, zoals iedereen hier, zolang er maar niets is dat niet bekend kan zijn als je alle afleveringen hebt bekeken. Voor alle andere gevallen zijn de spoilertags.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daarom:
[..]
Sommige mensen willen miss nog niet alles weten. Aan de andere kant, dan moeten ze hier maar niet komen
Deze twee plaatjes zijn van hetzelfde moment. Alleen vanuit een andere hoek.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:56 schreef Nr.G het volgende:
Die opmerking was gericht aan degene die zei 'inside information' te hebben.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daarom:
[..]
Sommige mensen willen miss nog niet alles weten. Aan de andere kant, dan moeten ze hier maar niet komen
Inderdaad, Hans is mij een humordudequote:Op woensdag 26 november 2008 13:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Deze twee plaatjes zijn van hetzelfde moment. Alleen vanuit een andere hoek.
Vraag me nogmaals af hoe Nr. G. hieraan komt.
Sowieso zie je op de bovenste dat Hiu verder is. Hans moet dit blok verwijderen, terwijl Hiu dit blok alleen nog maar hoeft te plaatsen.
Misschien zet hans voor de gein de schedel op dit blok, ook al missen er nog twee blokken?
Och, misschien niet vanwege de humor, maar om Hiu op het verkeerde been te zetten.....quote:Op woensdag 26 november 2008 13:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Inderdaad, Hans is mij een humordude
Tja, ik heb ook het idee dat Nr. G. beelden heeft van de uitzending van a.s. zondag.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:24 schreef pfaf het volgende:
[ afbeelding ]
Maar is dit beeld nu tijdens aflevering gemaakt? Ik kan me echt niet herinneren dat Hans zoveel blokken goed had liggen...
Maar hij kan toch bij Hiu zien hoe de puzzle af moet? En hij heeft toch ook de helft van de puzzel? Ik kan me niet voorstellen dat hij die blokken zomaar over gaat houden.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:22 schreef Gia het volgende:
Dan wint hij niet, lijkt me duidelijk.
Ik hoop alleen niet dat Hiu door het foutief plaatsen van die schedel (door Hans) van de wijs is gebracht en ophoudt met puzzelen.
Hans plaatst op die foto de schedel wel, maar heeft zijn puzzen niet af, dus wint niet.
Go Hiu.
Grrrr. Kan bijna niet wachten tot zondag.
Nee hoor, dat blok dat links ligt met de punten omhoog, moet een rij omhoog (waar er nog twee naast elkaar horen), naar rechts en met de punten naar beneden.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:20 schreef pfaf het volgende:
Hier ligt Hans zelfs voor:
[ afbeelding ]
De montage heeft mij echt helemaal beet genomen. Ik zie nu ook dat bij Hans de punten naar boven móeten, in plaats van de blokken van Hiu...![]()
Doh!quote:Op woensdag 26 november 2008 14:39 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Nee hoor, dat blok dat links ligt met de punten omhoog, moet een rij omhoog (waar er nog twee naast elkaar horen), naar rechts en met de punten naar beneden.
HuiK wint! (Moet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |