Nou, ik vind dat wel een beetje smakeloos. Het is tenslotte ook een eerbetoon aan EP. En daarbij, we willen weer back to basic, dus gewoon geen belspellenquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:48 schreef peterfan het volgende:
Tja, ze verzinnen wel iets met dat belspel hoor. Hoeft geen stemming te zijn, kan natuurlijk ook een vraag zijn.
Sms Legu aan![]()
ik kan me Marnix helemaal niet meer herinneren.....welk jaar was dat? Was dat het jaar van chico??quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:54 schreef Reuzenpanda het volgende:
[..]
Marnix![]()
![]()
Zo een lieve vent!! Terechte winaar dat jaar!
Weten jullie nog, met Emma op dat eiland, met die aap. Dat was nog eens een mooi Robinson jaar!
Google afbeeldingen, als je die kop ziet weet je het wel weerquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:16 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
ik kan me Marnix helemaal niet meer herinneren.....welk jaar was dat? Was dat het jaar van chico??
Alsof we ooit wél belspellen willen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:06 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat wel een beetje smakeloos. Het is tenslotte ook een eerbetoon aan EP. En daarbij, we willen weer back to basic, dus gewoon geen belspellen.
Was in 2005.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:16 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
ik kan me Marnix helemaal niet meer herinneren.....welk jaar was dat? Was dat het jaar van chico??
dat verzin je dus echt ter plekke hequote:Op dinsdag 25 november 2008 11:47 schreef Liquidootje het volgende:
Ook was er een meisje die huilend met de camera erbij klaagde over seksuele intimidatie. " Ze zeiden dat ze *snik* hun lul in mij wilde steken" .
Ik vond Ryan ook een eikel, met z'n oranje zwembroekje... maar toen hij een paar jaar later in de All Stars editie zat was hij eigenlijk best oke. Heeft hij die niet gewonnen?!quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie nu Ryan staan. Ik weet nog dat ik dat toen ook zo'n nare gladjakker vond, maar het haalt het allemaal niet bij Hans van dit jaar hoor!
Dat meen ik serieus. Het was een donker meisje, waarschijnlijk Indo. Had altijd een paardenstaartje en een matgele bikini met tijgerprint volgens mij.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat verzin je dus echt ter plekke he
tenzij 't vorig jaar was, ik heb alleen dat jaar (met 100 deelnemers) overgeslagen en daar zal best wat raars tussengelopen hebben
Je hebt daar niks aan gemist, echt de minste ER ooit. Kan me de winnaar nu al niet meer herinneren, zat niks goeds tussen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:55 schreef babette21 het volgende:
tenzij 't vorig jaar was, ik heb alleen dat jaar (met 100 deelnemers) overgeslagen en daar zal best wat raars tussengelopen hebben
klinkt meer als Temptation Islandquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:59 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat meen ik serieus. Het was een donker meisje, waarschijnlijk Indo. Had altijd een paardenstaartje en een matgele bikini met tijgerprint volgens mij.
dat is een herhalingquote:Op maandag 24 november 2008 20:13 schreef Stienn het volgende:
Even heel wat anders, hoe heet die donkere jongen die een paar jaar geleden aan ER heeft meegedaan? en gewonnen? Judge? ofzo?
Want dat heeft hij z'n geld ophij staat nu bij Deal or Nodeal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |