abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63489100
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:48 schreef Gia het volgende:

[..]

Waarom?
Bij meerdere eilandraden zaten er vier achter en maar 2 voor.
Toch lijkt iedereen op volgorde van afvallen te zitten. Boven Geert D, Kyra, Sarah en onder Geert, Sharon en ????. Dus ik verwacht toch dat het 3 boven en 3 onder is.
  maandag 24 november 2008 @ 23:27:09 #227
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_63493977
Die handen met die schedel...het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat ze hans en hiu hebben gevraagd deze erop te zetten alleen maar voor het shot Daar kan je dus gewoon niets uit afleiden lijkt mij. Overigens is dat shot zowiezo vreemd...als het hans is staat hij aan de verkeerde kant van zijn puzzel ten opzichte van de achtergrond. Hij stond voor ons in beeld rechts, en de handen komen van links terwijl de achtergrond gespiegeld is. Zou inhouden dat hij dus tussen zijn puzzel en die van hiu in moet staan. Lijkt me heel onlogisch
Die pic van de eilandraad, bovenaan achteraan zit iig niet Hans. Het is Sarah, Kyra zit middenin. Onderaan zou Hans weleens achteraan kunnen zitten gezien de handen op de knieën. Maar goed, allemaal speculatie, we zien het zondag wel

Wat ik nu alleen niet snap. Waar gaat die laatste eilandraad nu nog over? Waar moeten die op gaan stemmen, want de uiteindelijk winnaar wordt toch in de stuio gekozen door 100 oud-deelnemers En wat krijgen we nu volgende week te zien...ook de finale zelf al in de studio of alleen nog het eind van de proef en de eilandraad?
To infinity…and beyond!
pi_63495221
quote:
Op maandag 24 november 2008 23:27 schreef ivetje het volgende:
Die handen met die schedel...het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat ze hans en hiu hebben gevraagd deze erop te zetten alleen maar voor het shot Daar kan je dus gewoon niets uit afleiden lijkt mij. Overigens is dat shot zowiezo vreemd...als het hans is staat hij aan de verkeerde kant van zijn puzzel ten opzichte van de achtergrond. Hij stond voor ons in beeld rechts, en de handen komen van links terwijl de achtergrond gespiegeld is. Zou inhouden dat hij dus tussen zijn puzzel en die van hiu in moet staan. Lijkt me heel onlogisch
Het hele shot is gespiegeld. Hans stond tijdens het maken van de puzzel tegenover de kant waar je de houten brug, waar ze na de modderhelling over liepen, ziet liggen.. net als de persoon in het gespiegelde screenshot.
pi_63495249
Prachtig die reacties hier!
Bij elke speculatie denk ik van: Ojaaaa
Noot noot.
pi_63496339
Duidelijk hans idd. Zo nu hoef ik volgende week niet meer te kijken.

Maar doe dat natuurlijk wel.
A little bit hateful
pi_63497458
haha, ik dacht, laat ik eens even op Fok kijken, en ja hoor, complete conspiracy theories!

Ik hoop echt dat het Hiu is, want ben die ego-tripper van een Hans echt zat. En die gluiperd van een Yin ook, ik hoop dat ze in de finale word afgemaakt, maar ja, dan moet wel Hiu tegenover haar staan, anders word het kiezen tussen 2 kwaden, kutste finale ooit
pi_63497939
Het lijkt Wie is de Mol wel qua theorieën

Maarreh... volgens mij is dat shot van de eilandraad genomen op het moment dat alleen de afvallers-tot-nu-toe er zitten. zij weten ook nog niet tussen wie ze moeten kiezen. Dat maakt EP even spannend en dan komt Hans aangelopen en gaat bij ze zitten.
Dus bovenaan zitten drie mensen en onderaan twee. Die 'harige' arm is niet harig, dat is gewoon Sharons arm.
pi_63498663
quote:
Op maandag 24 november 2008 23:27 schreef ivetje het volgende:

Wat ik nu alleen niet snap. Waar gaat die laatste eilandraad nu nog over? Waar moeten die op gaan stemmen, want de uiteindelijk winnaar wordt toch in de stuio gekozen door 100 oud-deelnemers En wat krijgen we nu volgende week te zien...ook de finale zelf al in de studio of alleen nog het eind van de proef en de eilandraad?
Hoe ik het begrepen heb kiezen de afvallers van deze expeditie de winnaar door stemmen in de urn te doen. Deze stemmen worden dan volgens mij pas in de studio voorgelezen en geteld, dus daar wordt de winnaar pas echt bekend, zo hebben ze het al vaker gedaan. De 100 oude deelnemers komen denk ik alleen maar als publiek en als eerbetoon aan EP. Toch? We krijgen dus volgende weekh het einde van de proef en de eilandraad te zien, plus een studioprogramma met interviews. (En waarschijnlijk een heel moeilijk sms-spel waarvoor elke drie minuten een oproep wordt gedaan.. ). O ja, en een heleboel reclame en vooruitblikken om het spannend te maken...
pi_63498736
quote:
Hoe ik het begrepen heb kiezen de afvallers van deze expeditie de winnaar door stemmen in de urn te doen. Deze stemmen worden dan volgens mij pas in de studio voorgelezen en geteld, dus daar wordt de winnaar pas echt bekend, zo hebben ze het al vaker gedaan. De 100 oude deelnemers komen denk ik alleen maar als publiek en als eerbetoon aan EP. Toch? We krijgen dus volgende weekh het einde van de proef en de eilandraad te zien, plus een studioprogramma met interviews. (En waarschijnlijk een heel moeilijk sms-spel waarvoor elke drie minuten een oproep wordt gedaan.. ). O ja, en een heleboel reclame en vooruitblikken om het spannend te maken...
Ja, dat is precies wat ik verwacht.
pi_63499147
Denk geen belspel, het gaat tenminste om een eerbetoon aan EP. Zou slecht zijn als ze er dan nog even een belspelletje bij gooien.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:20:49 #236
211083 Angelof9
I must go first
pi_63499827
Wat zou het belspel moeten beslissen dan? Een publieksprijs ofzo? Beste ER winnaar aller tijden? (Marnix, uitgemaakte zaak)
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_63499852
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:20 schreef Angelof9 het volgende:
Wat zou het belspel moeten beslissen dan? Een publieksprijs ofzo? Beste ER winnaar aller tijden? (Marnix, uitgemaakte zaak)
Pff hoe kom je nou bij Marnix
A little bit hateful
pi_63500389
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:20 schreef Angelof9 het volgende:
Nee joh.

Douwe.
pi_63500506
ik ben ze allemaal al weer vergeten! Douwe heeft toch nooit gewonnen of wel? Ik weet alleen nog Frankie, de indiaan, en Karin van de eerste editie volgens mij...

Tja, ze verzinnen wel iets met dat belspel hoor. Hoeft geen stemming te zijn, kan natuurlijk ook een vraag zijn.
Sms Legu aan

pi_63500714
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:21 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Pff hoe kom je nou bij Marnix
Marnix Zo een lieve vent!! Terechte winaar dat jaar! Weten jullie nog, met Emma op dat eiland, met die aap. Dat was nog eens een mooi Robinson jaar!
Taco Taco Tacosu, Oishii Tacosu. Iketeru Tacosu wa Amigo Tacosu!
pi_63501032
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:48 schreef peterfan het volgende:

Tja, ze verzinnen wel iets met dat belspel hoor. Hoeft geen stemming te zijn, kan natuurlijk ook een vraag zijn.
Sms Legu aan

Nou, ik vind dat wel een beetje smakeloos. Het is tenslotte ook een eerbetoon aan EP. En daarbij, we willen weer back to basic, dus gewoon geen belspellen .
pi_63501274
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:54 schreef Reuzenpanda het volgende:

[..]

Marnix Zo een lieve vent!! Terechte winaar dat jaar! Weten jullie nog, met Emma op dat eiland, met die aap. Dat was nog eens een mooi Robinson jaar!
ik kan me Marnix helemaal niet meer herinneren.....welk jaar was dat? Was dat het jaar van chico??
pi_63501594
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:16 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

ik kan me Marnix helemaal niet meer herinneren.....welk jaar was dat? Was dat het jaar van chico??
Google afbeeldingen, als je die kop ziet weet je het wel weer
pi_63501733
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:06 schreef Nuna het volgende:

[..]

Nou, ik vind dat wel een beetje smakeloos. Het is tenslotte ook een eerbetoon aan EP. En daarbij, we willen weer back to basic, dus gewoon geen belspellen .
Alsof we ooit wél belspellen willen?
pi_63501771
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:16 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Was in 2005.

dinsdag 25 november 2008 @ 11:37:56 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63501794
Ik kan me de helft al niet eens meer herinneren, van deelnemers en winnaars.
Marnix moest ik idd ook googelen.

Is er niet iemand met te veel tijd die dat eens bij elkaar wil zoeken?
pi_63501819
ik vond het sowieso een slecht ER-jaar, wat een eikels zaten er dit jaar op het eiland. Had moeite om me met die mensen te vereenzelvigen. Uiteindelijk kreeg ik een favoriet (Prince) en die werd er door de inquisitie uitgestemd. Daarna kwam het niet meer goed. al was het wel spannend.....
ik ben niet gevaarlijk, dat lijkt maar zo.
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:45:01 #248
211083 Angelof9
I must go first
pi_63501991
Het staat allemaal op de ER Wiki.

Marnix was het jaar met Chico ja. En Emma op dat droomiland. Hij begon samen met Esther en Douwe in die grot.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_63502065
Ik heb alleen het vorige seizoen en dit seizoen gezien.

En een hele oude, waar er zo'n super neger was die zeekomkommers ging bakken en eten. Ook was er een meisje die huilend met de camera erbij klaagde over seksuele intimidatie. " Ze zeiden dat ze *snik* hun lul in mij wilde steken" .

Ik weet, heb een selectief geheugen.
A little bit hateful
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:51:34 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63502187
Dat zegt me helemaal niets!

Ik zit eens op die wiki te kijken. Mooi compleet overzicht. Jammer dat er geen foto's bij staan.
Ik zie nu Ryan staan. Ik weet nog dat ik dat toen ook zo'n nare gladjakker vond, maar het haalt het allemaal niet bij Hans van dit jaar hoor!

Frank was wel heel tof trouwens!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')