Toch lijkt iedereen op volgorde van afvallen te zitten. Boven Geert D, Kyra, Sarah en onder Geert, Sharon en ????. Dus ik verwacht toch dat het 3 boven en 3 onder is.quote:Op maandag 24 november 2008 20:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom?
Bij meerdere eilandraden zaten er vier achter en maar 2 voor.
Het hele shot is gespiegeld. Hans stond tijdens het maken van de puzzel tegenover de kant waar je de houten brug, waar ze na de modderhelling over liepen, ziet liggen.. net als de persoon in het gespiegelde screenshot.quote:Op maandag 24 november 2008 23:27 schreef ivetje het volgende:
Die handen met die schedel...het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat ze hans en hiu hebben gevraagd deze erop te zetten alleen maar voor het shotDaar kan je dus gewoon niets uit afleiden lijkt mij. Overigens is dat shot zowiezo vreemd...als het hans is staat hij aan de verkeerde kant van zijn puzzel ten opzichte van de achtergrond. Hij stond voor ons in beeld rechts, en de handen komen van links terwijl de achtergrond gespiegeld is. Zou inhouden dat hij dus tussen zijn puzzel en die van hiu in moet staan. Lijkt me heel onlogisch
Hoe ik het begrepen heb kiezen de afvallers van deze expeditie de winnaar door stemmen in de urn te doen. Deze stemmen worden dan volgens mij pas in de studio voorgelezen en geteld, dus daar wordt de winnaar pas echt bekend, zo hebben ze het al vaker gedaan. De 100 oude deelnemers komen denk ik alleen maar als publiek en als eerbetoon aan EP. Toch?quote:Op maandag 24 november 2008 23:27 schreef ivetje het volgende:
Wat ik nu alleen niet snap. Waar gaat die laatste eilandraad nu nog over? Waar moeten die op gaan stemmen, want de uiteindelijk winnaar wordt toch in de stuio gekozen door 100 oud-deelnemersEn wat krijgen we nu volgende week te zien...ook de finale zelf al in de studio of alleen nog het eind van de proef en de eilandraad?
Ja, dat is precies wat ik verwacht.quote:Hoe ik het begrepen heb kiezen de afvallers van deze expeditie de winnaar door stemmen in de urn te doen. Deze stemmen worden dan volgens mij pas in de studio voorgelezen en geteld, dus daar wordt de winnaar pas echt bekend, zo hebben ze het al vaker gedaan. De 100 oude deelnemers komen denk ik alleen maar als publiek en als eerbetoon aan EP. Toch?We krijgen dus volgende weekh het einde van de proef en de eilandraad te zien, plus een studioprogramma met interviews. (En waarschijnlijk een heel moeilijk sms-spel waarvoor elke drie minuten een oproep wordt gedaan..
). O ja, en een heleboel reclame en vooruitblikken om het spannend te maken...
Pff hoe kom je nou bij Marnixquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:20 schreef Angelof9 het volgende:
Wat zou het belspel moeten beslissen dan? Een publieksprijs ofzo? Beste ER winnaar aller tijden? (Marnix, uitgemaakte zaak)
Nee joh.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:20 schreef Angelof9 het volgende:
Wat zou het belspel moeten beslissen dan? Een publieksprijs ofzo? Beste ER winnaar aller tijden? (Marnix, uitgemaakte zaak)
Marnixquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Pff hoe kom je nou bij Marnix
Nou, ik vind dat wel een beetje smakeloos. Het is tenslotte ook een eerbetoon aan EP. En daarbij, we willen weer back to basic, dus gewoon geen belspellenquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:48 schreef peterfan het volgende:
Tja, ze verzinnen wel iets met dat belspel hoor. Hoeft geen stemming te zijn, kan natuurlijk ook een vraag zijn.
Sms Legu aan![]()
ik kan me Marnix helemaal niet meer herinneren.....welk jaar was dat? Was dat het jaar van chico??quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:54 schreef Reuzenpanda het volgende:
[..]
Marnix![]()
![]()
Zo een lieve vent!! Terechte winaar dat jaar!
Weten jullie nog, met Emma op dat eiland, met die aap. Dat was nog eens een mooi Robinson jaar!
Google afbeeldingen, als je die kop ziet weet je het wel weerquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:16 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
ik kan me Marnix helemaal niet meer herinneren.....welk jaar was dat? Was dat het jaar van chico??
Alsof we ooit wél belspellen willen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:06 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat wel een beetje smakeloos. Het is tenslotte ook een eerbetoon aan EP. En daarbij, we willen weer back to basic, dus gewoon geen belspellen.
Was in 2005.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:16 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
ik kan me Marnix helemaal niet meer herinneren.....welk jaar was dat? Was dat het jaar van chico??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |