abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63476353
Aan die reactie van Yin te horen ga ik ervan uit dat het Hiu was die op de boot zat.

"Je staat daar te kijken of je al wat ziet en dan denk je: ja, hij is het! Onee, toch niet, onee toch wel! Ja, hij is het! ................................................ ONEE, TOCH NIET!!!"

Zoiets...
  maandag 24 november 2008 @ 13:28:57 #202
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_63476368
Wel grappig hoe de deelnemers daar ook posten
quote:
Ik zat op het puntje van mn stoel.. denk dat ik toch wel heb laten blijken dat ik fysiek toch best ok ben.. Had Hans toch aardig bijgehouden.. (mn benen waren ZO verzuurd op die modder wand.. ik ging daar echt kapot.. )

Volgende week dan de uitslag, vind het wel leuk zo'n cliffhanger.. mn vrienden zitten me al de hele tijd aan de kop te zeuren..
Ja lekker dan Hiu, ons nog gekker maken dan we er al van worden.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_63476383
quote:
Op maandag 24 november 2008 13:28 schreef Nielsch het volgende:
Aan die reactie van Yin te horen ga ik ervan uit dat het Hiu was die op de boot zat.

"Je staat daar te kijken of je al wat ziet en dan denk je: ja, hij is het! Onee, toch niet, onee toch wel! Ja, hij is het! ................................................ ONEE, TOCH NIET!!!"

Zoiets...
Ja, of we moeten dat denken. Ook nog een optie he
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63476694
ik geloof niet dat Hans haar heeft laten winnen. Hij zei het zelf al, dat hij moet winnen, bij alles dat hij doet. Best ziekelijk trouwens.
ik ben niet gevaarlijk, dat lijkt maar zo.
pi_63476900
812.000 kijkers (marktaandeel 10.6%)... het loopt langzaam op naar de finale toe
pi_63476910
Trouwens wat erder in dat topic op ER.net staat deze foto:

http://img514.imageshack.us/img514/1545/vlcsnap385732go1.png

volgens hun werd dit tijdens de uitleg van de puzzel getoond, hier zie je dus Hiu's handen en dat ze met het gepuzzel al verder is dan bij het einde van Ep 13. Dat het haar puzzel is zie je omdat het blokje links onder net zo scheef is.

Heeft ze dan toch gewonnen? Man, man... lol

Ik moet eens iets anders gaan doen...
Taco Taco Tacosu, Oishii Tacosu. Iketeru Tacosu wa Amigo Tacosu!
pi_63477360
quote:
Op maandag 24 november 2008 13:47 schreef Reuzenpanda het volgende:
Trouwens wat erder in dat topic op ER.net staat deze foto:

http://img514.imageshack.us/img514/1545/vlcsnap385732go1.png

volgens hun werd dit tijdens de uitleg van de puzzel getoond, hier zie je dus Hiu's handen en dat ze met het gepuzzel al verder is dan bij het einde van Ep 13. Dat het haar puzzel is zie je omdat het blokje links onder net zo scheef is.

Heeft ze dan toch gewonnen? Man, man... lol

Ik moet eens iets anders gaan doen...
Ziet er goed uit!

Wat een spanning nog, hoop echt dat Hiu het haalt want Hans samen met Yin in de finale is echt afschuwelijk en zoals ik al vond doet Hiu niet onder vergeleken met Hans of Yin. Hoop echt dat Hiu wint!

Kan ik me niet invriezen tot Zondag avond.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  maandag 24 november 2008 @ 14:47:41 #208
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_63478470
Ben er toch bijna wel van overtuigd dat Hiu Kwan in de finale staat. Ze was al zo ver, en Hans begreep echt geen sikkepit van de puzzel.

Ik vind het echt een superprestatie van Hiu Kwan dat ze Hans fysiek toch aardig bij kon houden. En Hans komt er langzaam achter dat je toch meer dan een sterk fysiek vermogen moet hebben om een Robinson te heten.

Veel te lang wachten nu tot de volgende aflevering!!
pi_63478514
lijkt me overduidelijk dat Hiu de eindproef wint (tnx voor het plaatje reuzenpanda)
dan lijkt het me ook volkomen logisch dat ze de hele expeditie wint, lijkt me dat ze op wat meer sympathie en stemmen kan rekenen dan Yin. je zou bijna gaan geloven dat het leven wel eerlijk is.
  maandag 24 november 2008 @ 14:50:15 #210
3542 Gia
User under construction
pi_63478541
quote:
Op maandag 24 november 2008 14:02 schreef ROFLOL het volgende:

[..]

Ziet er goed uit!

Wat een spanning nog, hoop echt dat Hiu het haalt want Hans samen met Yin in de finale is echt afschuwelijk en zoals ik al vond doet Hiu niet onder vergeleken met Hans of Yin. Hoop echt dat Hiu wint!

Kan ik me niet invriezen tot Zondag avond.
Flink wat slaappillen en dan slapen tot zondag!!
  maandag 24 november 2008 @ 14:52:30 #211
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63478595
Ik vond de teksten van Hiu gisteren trouwens hilarisch! Echt een eloquente dame, met veel humor ook. Ik zou bijna gaan denken dat er een schrijver achter zit....
pi_63480668
We waren een weekendje weg, maar toch mooi ER kunnen kijken Gelukkig in die regio geen last gehad van storingen

Klote einde, dat wel ja. Overigens denk ik dat de handen die we zien van een crewlid zijn, gewoon voor wat opvulshots voor bij de uitleg van het spel. We zullen het wel zien
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_63482912
Als Hiu in de finale terecht komt kunnen ze meer stemmen verwachten dan als Hans in de finale komt.
Noot noot.
  maandag 24 november 2008 @ 18:05:48 #214
211083 Angelof9
I must go first
pi_63484103
In het voorstukje zat Yin iig heel ellendig voor zich uit te staren tijdens de eilandraad en Kyra zat tevereden te glimlachen. Ik neem dat als een goed voorteken aan
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  maandag 24 november 2008 @ 18:26:19 #215
3542 Gia
User under construction
pi_63484574

Misschien is dit plaatje ook al voorbij gekomen, maar volgens mij zie ik op de achterste rij, helemaal achteraan, toch echt Hans zitten. Het decolleté, waarvan men op de robinson-site meent dat dat bij dat hoofd hoort, is van iemand die een beetje achterover leunt. Daarbij zijn er geen grijze vrouwen.

Zoals ik het zie zitten op de eerste rij Geert en Sharon en op de tweede rij Geert Eenoor, Kyra, Sarah en Hans.
6 Personen dus. En dat klopt met het aantal afvallers na de samensmelting.

Dit zou inhouden dat Hiu dus inderdaad in de finale zit.

Edit: Dat woordje 'hans?' heb ik er niet bij gezet. Ik geloof niet dat daar nog iemand tussen in zit.
pi_63485002
Dat zou wel vreemd zijn. Als je 6 personen hebt, om er dan 4 achter te zetten en maar 2 voor. Logischerwijze zou het dan toch 3 en 3 moeten zijn......
pi_63485173
Geert - Kyra - Sarah
Geert - Sharon - Hans

Zo ziet het eruit op die foto volgens mij.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  maandag 24 november 2008 @ 19:39:50 #218
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_63486647
Ik vind 't toch een beetje raar dat er zoveel mensen vanuit gaan dat er "niemand kijkt als Hiu niet in de finale zit". We hebben toch geen tig weken gekeken om voor de finale af te haken, zelfs als daar geen favoriet tussen zit? Nu wil ik ook weten hoe het afloopt ook!

Als één van die twee Evil Bitches wint, dan: so be it. Da's het programma - dat kijk je toch niet alleen om dé winnaar, maar toch ook om de totale amusementswaarde?!

De speculaties zijn wel erg leuk, beetje Wie is de Mol maar dan zonder mol
pi_63487708
Even heel wat anders, hoe heet die donkere jongen die een paar jaar geleden aan ER heeft meegedaan? en gewonnen? Judge? ofzo?

Want dat heeft hij z'n geld op hij staat nu bij Deal or Nodeal!
pi_63487769
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:26 schreef Gia het volgende:
[ afbeelding ]

Misschien is dit plaatje ook al voorbij gekomen, maar volgens mij zie ik op de achterste rij, helemaal achteraan, toch echt Hans zitten. Het decolleté, waarvan men op de robinson-site meent dat dat bij dat hoofd hoort, is van iemand die een beetje achterover leunt. Daarbij zijn er geen grijze vrouwen.

Zoals ik het zie zitten op de eerste rij Geert en Sharon en op de tweede rij Geert Eenoor, Kyra, Sarah en Hans.

Edit: Dat woordje 'hans?' heb ik er niet bij gezet. Ik geloof niet dat daar nog iemand tussen in zit.
Ja er zit duidelijk iemand achter, je ziet een harige arm uitsteken.
  maandag 24 november 2008 @ 20:17:01 #221
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_63487801
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:13 schreef Stienn het volgende:
Even heel wat anders, hoe heet die donkere jongen die een paar jaar geleden aan ER heeft meegedaan? en gewonnen? Judge? ofzo?

Want dat heeft hij z'n geld op hij staat nu bij Deal or Nodeal!
Judge werd tweede, zowel in de Nederlandse als de Belgische finale (logisch, 't was een luie hond )
De winnares, Jutta, heeft hem wel 'n partij geld geleend zodat hij z'n zelf ontworpen meubelstuk op de markt kon brengen, maar da's geloof ik nogal geflopt....
pi_63487938
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:17 schreef babette21 het volgende:

[..]

Judge werd tweede, zowel in de Nederlandse als de Belgische finale (logisch, 't was een luie hond )
De winnares, Jutta, heeft hem wel 'n partij geld geleend zodat hij z'n zelf ontworpen meubelstuk op de markt kon brengen, maar da's geloof ik nogal geflopt....
Ah, dan probeert hij nu weer ff wat cash te regelen!
pi_63488635
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:26 schreef Gia het volgende:
[ afbeelding ]

En let vooral op de hand die je ziet, die zitten op zijn knie. En raad eens hoe Hans altijd zit:
  maandag 24 november 2008 @ 20:47:47 #224
3542 Gia
User under construction
pi_63488785
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:42 schreef Paganitzu het volgende:

[..]

En let vooral op de hand die je ziet, die zitten op zijn knie. En raad eens hoe Hans altijd zit:
[ afbeelding ]
Ik had het over de achterste rij.
Op de voorste rij zit Shanon met haar hand schuin naar voren over haar knie. Met op de voorgrond Geert.
Daar zit echt niemand tussen. Geert zit met zijn linkerarm naar achteren en steunt op die 'zitting'

Op de achterste rij zitten volgens mij 4 personen. Het hoofd, achteraan, hoort niet bij het decolleté met de nopjesjurk. Het hoofd van de nopjesjurk (Sarah?) leunt achterover alsof ze iets tegen Kyra, 2de in rij, zegt.

De achterste moet Hans zijn.
  maandag 24 november 2008 @ 20:48:32 #225
3542 Gia
User under construction
pi_63488818
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:44 schreef conleche het volgende:
Dat zou wel vreemd zijn. Als je 6 personen hebt, om er dan 4 achter te zetten en maar 2 voor. Logischerwijze zou het dan toch 3 en 3 moeten zijn......
Waarom?
Bij meerdere eilandraden zaten er vier achter en maar 2 voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')