Ja lekker dan Hiu, ons nog gekker maken dan we er al van worden.quote:Ik zat op het puntje van mn stoel.. denk dat ik toch wel heb laten blijken dat ik fysiek toch best ok ben.. Had Hans toch aardig bijgehouden.. (mn benen waren ZO verzuurd op die modder wand.. ik ging daar echt kapot.. )
Volgende week dan de uitslag, vind het wel leuk zo'n cliffhanger.. mn vrienden zitten me al de hele tijd aan de kop te zeuren..
Ja, of we moeten dat denken. Ook nog een optie hequote:Op maandag 24 november 2008 13:28 schreef Nielsch het volgende:
Aan die reactie van Yin te horen ga ik ervan uit dat het Hiu was die op de boot zat.
"Je staat daar te kijken of je al wat ziet en dan denk je: ja, hij is het! Onee, toch niet, onee toch wel! Ja, hij is het! ................................................ ONEE, TOCH NIET!!!"
Zoiets...
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 24 november 2008 13:47 schreef Reuzenpanda het volgende:
Trouwens wat erder in dat topic op ER.net staat deze foto:
http://img514.imageshack.us/img514/1545/vlcsnap385732go1.png
volgens hun werd dit tijdens de uitleg van de puzzel getoond, hier zie je dus Hiu's handen en dat ze met het gepuzzel al verder is dan bij het einde van Ep 13. Dat het haar puzzel is zie je omdat het blokje links onder net zo scheef is.
Heeft ze dan toch gewonnen? Man, man... lol
Ik moet eens iets anders gaan doen...
Flink wat slaappillen en dan slapen tot zondag!!quote:Op maandag 24 november 2008 14:02 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Wat een spanning nog, hoop echt dat Hiu het haalt want Hans samen met Yin in de finale is echt afschuwelijk en zoals ik al vond doet Hiu niet onder vergeleken met Hans of Yin. Hoop echt dat Hiu wint!
Kan ik me niet invriezen tot Zondag avond.
Ja er zit duidelijk iemand achter, je ziet een harige arm uitsteken.quote:Op maandag 24 november 2008 18:26 schreef Gia het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is dit plaatje ook al voorbij gekomen, maar volgens mij zie ik op de achterste rij, helemaal achteraan, toch echt Hans zitten. Het decolleté, waarvan men op de robinson-site meent dat dat bij dat hoofd hoort, is van iemand die een beetje achterover leunt. Daarbij zijn er geen grijze vrouwen.
Zoals ik het zie zitten op de eerste rij Geert en Sharon en op de tweede rij Geert Eenoor, Kyra, Sarah en Hans.
6 Personen dus. En dat klopt met het aantal afvallers na de samensmelting.
Dit zou inhouden dat Hiu dus inderdaad in de finale zit.
Edit: Dat woordje 'hans?' heb ik er niet bij gezet. Ik geloof niet dat daar nog iemand tussen in zit.
Judge werd tweede, zowel in de Nederlandse als de Belgische finale (logisch, 't was een luie hondquote:Op maandag 24 november 2008 20:13 schreef Stienn het volgende:
Even heel wat anders, hoe heet die donkere jongen die een paar jaar geleden aan ER heeft meegedaan? en gewonnen? Judge? ofzo?
Want dat heeft hij z'n geld ophij staat nu bij Deal or Nodeal!
Ah, dan probeert hij nu weer ff wat cash te regelen!quote:Op maandag 24 november 2008 20:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
Judge werd tweede, zowel in de Nederlandse als de Belgische finale (logisch, 't was een luie hond)
De winnares, Jutta, heeft hem wel 'n partij geld geleend zodat hij z'n zelf ontworpen meubelstuk op de markt kon brengen, maar da's geloof ik nogal geflopt....
En let vooral op de hand die je ziet, die zitten op zijn knie. En raad eens hoe Hans altijd zit:quote:Op maandag 24 november 2008 18:26 schreef Gia het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is dit plaatje ook al voorbij gekomen, maar volgens mij zie ik op de achterste rij, helemaal achteraan, toch echt Hans zitten. Het decolleté, waarvan men op de robinson-site meent dat dat bij dat hoofd hoort, is van iemand die een beetje achterover leunt. Daarbij zijn er geen grijze vrouwen.
Zoals ik het zie zitten op de eerste rij Geert en Sharon en op de tweede rij Geert Eenoor, Kyra, Sarah en Hans.
6 Personen dus. En dat klopt met het aantal afvallers na de samensmelting.
Dit zou inhouden dat Hiu dus inderdaad in de finale zit.
Edit: Dat woordje 'hans?' heb ik er niet bij gezet. Ik geloof niet dat daar nog iemand tussen in zit.
Ik had het over de achterste rij.quote:Op maandag 24 november 2008 20:42 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
En let vooral op de hand die je ziet, die zitten op zijn knie. En raad eens hoe Hans altijd zit:
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op maandag 24 november 2008 18:44 schreef conleche het volgende:
Dat zou wel vreemd zijn. Als je 6 personen hebt, om er dan 4 achter te zetten en maar 2 voor. Logischerwijze zou het dan toch 3 en 3 moeten zijn......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |