Graag Hiu ligt voor met puzzelen!!quote:Op zondag 23 november 2008 21:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hier is de zender ook uitgevallen. Kan er iemand even voor sportcommentator spelen
Woohoo! Ik hoop zo dat ze wint, ondanks dat ik het niet kan zien..quote:Op zondag 23 november 2008 21:30 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Graag Hiu ligt voor met puzzelen!!
Thanks, ga zo doorquote:Op zondag 23 november 2008 21:31 schreef Liquidootje het volgende:
Hiu paniekeert en hans loopt in (volgens de montage)
Hans. Hij had afgekeken bij hiuquote:Op zondag 23 november 2008 21:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
*ramt nog eens op de F5 knop*
Wie heeft er gewonnen?
Dat krijgen we helaas pas volgende week te zienquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 21:33 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hans. Hij had afgekeken bij hiu
degene die die schedel erop zette, hoeft toch niet perse de winnaar te zijn, of wel?quote:Op zondag 23 november 2008 21:35 schreef Marrije het volgende:
Maar je zag in een flits toch iemand de schedel op de puzzel zetten, dat waren volgens mij niet de handen/polsen van Hans. Ik blijf hopen dat Hiu heeft gewonnen.
Nee, dat hoeft niet maar ik gok van wel.quote:Op zondag 23 november 2008 21:36 schreef kleinetrom het volgende:
[..]
degene die die schedel erop zette, hoeft toch niet perse de winnaar te zijn, of wel?
presentatricequote:
Ik denk dat ze het sowieso niet hadden laten zien, ongeacht of Hans of Hiu zou winnen.quote:Op zondag 23 november 2008 21:36 schreef MissX het volgende:
hmmm zou dit betekenen dat Hans heeft gewonnen. En dat ze bang zijn dat er niemand kijkt als Hans en Yin in de finale zitten.
wat een lul-theoriequote:Op zondag 23 november 2008 21:35 schreef Reuzenpanda het volgende:
Echt serieus. Als Hui dit had gewonnen, hadden ze dus voor volgende week geen problem met de kijkcijffers, dus heeft Hans het gewonnen, want als ze dat vandaag hadden laten zien, zou ik dus volgende week niet kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |