dat pikte ik ook opquote:Op zondag 23 november 2008 21:35 schreef RijstNatie het volgende:
bij mij doet alles het wel
maar Yin zegt op het einde: nee het is hem toch niet
oftewel Hiu wint?
Is dat die hele mooie jonge winnares (of was ze tweede?) van seizoen 1 (of 2quote:Op zondag 23 november 2008 21:37 schreef qonmann het volgende:
alle deelnemers ?
Zie ik Evaweer terug
jij bent ook lekker vriendelijk.quote:
Je bedoelt een close finish waarbij beide snel na elkaar die schedel neerzetten? Kan...quote:Op zondag 23 november 2008 21:36 schreef kleinetrom het volgende:
[..]
degene die die schedel erop zette, hoeft toch niet perse de winnaar te zijn, of wel?
Goed gemonteerd.quote:Op zondag 23 november 2008 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond het wel echt superspannend.![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 21:39 schreef Reuzenpanda het volgende:
jij bent ook lekker vriendelijk.![]()
Ik wil me alleen al down maken voor als Hui dus niet wint, dan ben ik straks niet zo verdrietig.
Dat begrijp ik niet, dacht dat we al een finale hadden met de drie laatsten? Nouja, nu dus weer een finale met hans en yin. Wat zullen er weinig mensen kijken. Oh, wacht hui ligt er nog niet uit. Maar omdat hans en yin overblijven hebben ze die proef maar geknipt, anders kijkt niemand meer de finalequote:Op zondag 23 november 2008 21:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Gvd, hoeveel finales kun je uitzenden?
Volgens mij ook. Ik zag ook al eerder dat het haar handen waren die met de "hele puzzel" in beeld waren.quote:Op zondag 23 november 2008 21:55 schreef vin001 het volgende:
Als ik zo naar de handjes kijk van de persoon die de schedel neerzet lijken ze toch echt van Hiu te zijn, je ziet rechts de puzzel staan en het beeld lijkt niet omgedraaid en de handen zijn toch echt vrouwelijk...
Nee!quote:Op zondag 23 november 2008 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
Volgende week hoor je Hans dus zeggen:
"En opeens zag ik 'm! Ik moest nog 6 stukjes en alles viel opeens op zn plaats!"
En dan Hiu:
"Jaaa, ik baal natuurlijk ontzettend, want ik had natuurlijk die hele puzzel en hij niet. Ik kon mezelf wel voor de kop slaan"Kuteind
Dat is wel echt zo typisch Expeditie Robinson he?quote:Op zondag 23 november 2008 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
Volgende week hoor je Hans dus zeggen:
"En opeens zag ik 'm! Ik moest nog 6 stukjes en alles viel opeens op zn plaats!"
En dan Hiu:
"Jaaa, ik baal natuurlijk ontzettend, want ik had natuurlijk die hele puzzel en hij niet. Ik kon mezelf wel voor de kop slaan"Kuteind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |