Leuke ontmoeting.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:50 schreef TheGeneral het volgende:
The Davis Cup draw has been released today. Here is the schedule for the Spain - Serbia tie.
Friday
David Ferrer ESP) v Novak Djokovic (SRB)
Rafael Nadal (ESP) v Janko Tipsarevic (SRB)
Saturday
Feliciano Lopez/Tommy Robredo (ESP) v Novak Djokovic/Nenad Zimonjic (SRB)
Sunday
Rafael Nadal (ESP) v Novak Djokovic (SRB)
David Ferrer (ESP) v Janko Tipsarevic (SRB)
Ik hoop het ook. Een live Djokovic-Nadal rubber is toch wel het hoogtepunt van het tennis dit weekend. Tsjechië-Frankrijk komt op een verre 2de. Denk het echter wel, Djokovic zal toch niet zowel zijn single verliezen als de dubbel...quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:25 schreef TheGeneral het volgende:
Hopelijk gaat het dus een beetje gelijk op en staat het niet 3-0 voor Spanje (of Servie natuurlijk) op zondag. Want dan zal Nadal en Djoko niet gespeeld worden denk ik. En anders maar een best of 3..
Ja, mee eens. Ben ook wel benieuwd naar Nadal-Tips.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:40 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Een live Djokovic-Nadal rubber is toch wel het hoogtepunt van het tennis dit weekend. Tsjechië-Frankrijk komt op een verre 2de. Denk het echter wel, Djokovic zal toch niet zowel zijn single verliezen als de dubbel...
In ieder geval zware taak voor Servië. Ze hebben moeten minstens één heldenwedstrijd winnen (Djokovic-Nadal, Ferrer-Tipsarevic, Tipsarevic-Nadal) om uberhaupt kans te maken...
Bedankt. Wel jammer van de beleving, wan tmet zo'n klein schermpje krijg je de sfeer en de spanning al helemaal niet erg mee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:28 schreef Ambrosius het volgende:
Betfair zendt het uit als ik het goed heb.
Gelukkig spelen ze zonder publiek..scheelt weer een deceptie voor het volk daarquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:40 schreef wimderon het volgende:
De Zweden hebben trouwens ineens ToJo en... Vinciguerra uit de hoge hoed getoverd voor de singles
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Spanje - Servie begint zaterdag pas
Hevige wind waardoor het stadion uit elkaar pleurt (nou ja, de stoeltjes vliegen in het rond) en aldus is het te gevaarlijk om morgen te spelen. Outdoors op een Spaans eiland begin maart was ook wel een beetje erom vragen
Ik hoop dat ze het dan wel in het weekend afwerken en niet maandag nog gaan spelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Spanje - Servie begint zaterdag pas
Hevige wind waardoor het stadion uit elkaar pleurt (nou ja, de stoeltjes vliegen in het rond) en aldus is het te gevaarlijk om morgen te spelen. Outdoors op een Spaans eiland begin maart was ook wel een beetje erom vragen
En tegen die tijd zal jij ook al een heel eind klaar zijn met werkenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het dan wel in het weekend afwerken en niet maandag nog gaan spelen.
Ben er wel blij mee, want ik moet vandaag gewoon werken en ik wil het graag zien.
Ik neem aan dat degenen hier die Sport1 hebben weten dat Argentinië-Nederland daar wordt uitgezonden (athans volgens de Sport1-gids)?
12.00 uur tochquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:28 schreef PierreBetfair het volgende:
Spanje - Servie begint gewoon om 11:00 vandaag.
Streams zeggen vandaag 11.00 uurquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:06 schreef PierreBetfair het volgende:
Teletekst zegt zaterdag. Raar dat er op Daviscup.com niets over staat bij het laatste nieuws
Aha ! Tis dus geen grapquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar dat klopt dus niet. Ze beginnen inderdaad morgen pas, zie hier.
Sorry hoor, maar er zijn ook grenzen.quote:
Waar de fuck heb jij het over?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:36 schreef Federer-fan het volgende:
Huta Galung heeft een set gewonnen van Chela.Het staat 1-1 in sets. en nu 1-1 30-30 in de serde set. Chela serveert.
Geniaal.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:36 schreef Federer-fan het volgende:
Huta Galung heeft een set gewonnen van Chela.Het staat 1-1 in sets. en nu 1-1 30-30 in de serde set. Chela serveert.
Is het weer zover?quote:
Waar zal ik eens beginnen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is het weer zover?Wat zeg ik verkeerd dan?
Af en toe denk ik echt dat iemand anders onder jouw account postquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is het weer zover?Wat zeg ik verkeerd dan?
Oh.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waar zal ik eens beginnen?
1. Die wedstrijd is al uren afgelopen.
Dat was het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:04 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Af en toe denk ik echt dat iemand anders onder jouw account post!
Zit je me nu te dollen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:05 schreef wimderon het volgende:
Zweden-Israël is trouwens wel nog steeds bezig![]()
[...]
Nee, echt. ToJo won in 5 sets, tweede wedstrijd is nu 6-6 in de 5equote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zit je me nu te dollen?Of is het echt nog bezig?
Oké, bedankt. Ik blijf morgen maar de hele dag binnen denk ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, echt. ToJo won in 5 sets, tweede wedstrijd is nu 6-6 in de 5e.
Ik zou niet durvenquote:
Ja. 1e rubber duurde 3 uur en 58 minuten, tweede is nu dus ruim 3 uur bezig, 7-6 5e set.quote:Of is het echt nog bezig?
quote:
Oké, ik ga zo weg...veel kijkplezier allemaal.quote:Ja. 1e rubber duurde 3 uur en 58 minuten, tweede is nu dus ruim 3 uur bezig, 7-6 5e set.
GSM Wawrinka btw, Roddick hierna.
Davis Cup Argentinië - Nederland vanaf a.s. vrijdag.quote:
Jij weet al jaren niet waar je me mee kunt kleineren.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Davis Cup Argentinië - Nederland vanaf a.s. vrijdag.
Je weet zelf niet meer waar je allemaal topics voor opent?
Zit ie te lachen in z'n ééntjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:37 schreef Ambrosius het volgende:
Sela wint 11-9, 1-1 de stand daar na 8 uur tennis.
Waar keek jij, op Betfair?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:03 schreef TheGeneral het volgende:
Nou, GSM Ferrer.
6-3 6-3 7-6.
Ach Janko verslaat Nadal toch wel.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:05 schreef sven2345 het volgende:
Spanje als eerste land door naar de kwartfinales.....tenminste, je mag ervan uitgaan dat de beste speler allertijden zijn 2 potjes gaat winnen...trouwens in de dubbel zijn ze ook nog niet kansloos die spanjolen
quote:
Wel de beste allertijden op de ondergrond waar ze daar op spelenquote:
Dat zeker.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wel de beste allertijden op de ondergrond waar ze daar op spelen
Nou ik vind Chang ook niet slecht hoor.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:28 schreef TheGeneral het volgende:
Nou ze staan weer hoor![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:32 schreef sven2345 het volgende:
ik vind het toch wel een blunder van siemerink om wassen op te stellenselecteren
Wat is opselecteren?quote:
Niet waarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, bedankt. Ik blijf morgen maar de hele dag binnen denk ik.
Ja, ik mag wel hopen dat Djokovic speelt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:35 schreef wimderon het volgende:
Servië wint de dubbel, Nadal-Djoko (die de dubbel niet speelde overigens) nog een live rubber dus, als Djoko gewoon speelt tenminste.
Dat mag jij inderdaad hopen ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik mag wel hopen dat Djokovic speelt.
Ja, dat zou wel iets zijn als hij opgeeft. Op een gegeven momentquote:Op zondag 8 maart 2009 08:14 schreef XL het volgende:
Als Djoko uberhaupt durft te spelen en het gaat zo als tegen Ferrer, dan gaat Nadal er echt snoeihard overheen... ben benieuwd of Djokotron dan nog eens durft op te geven
Nou ja... Rafa natuurlijk vanaf 4-4 bijna geen fouten meer.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:14 schreef jojomen4 het volgende:
Slechte pot tot nu toe.![]()
Beide maken veel fouten.
Mja, dat zijn 2 games die lekker liepen. 8 games daar voor waren niet zo best. Onwijs veel unforced errors.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:15 schreef XL het volgende:
[..]
Nou ja... Rafa natuurlijk vanaf 4-4 bijna geen fouten meer.
Djokovic speelde gister ook al zo slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |