Waar de fuck heb jij het over?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:36 schreef Federer-fan het volgende:
Huta Galung heeft een set gewonnen van Chela.Het staat 1-1 in sets. en nu 1-1 30-30 in de serde set. Chela serveert.
Geniaal.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:36 schreef Federer-fan het volgende:
Huta Galung heeft een set gewonnen van Chela.Het staat 1-1 in sets. en nu 1-1 30-30 in de serde set. Chela serveert.
Is het weer zover?quote:
Waar zal ik eens beginnen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is het weer zover?Wat zeg ik verkeerd dan?
Af en toe denk ik echt dat iemand anders onder jouw account postquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is het weer zover?Wat zeg ik verkeerd dan?
Oh.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waar zal ik eens beginnen?
1. Die wedstrijd is al uren afgelopen.
Dat was het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:04 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Af en toe denk ik echt dat iemand anders onder jouw account post!
Zit je me nu te dollen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:05 schreef wimderon het volgende:
Zweden-Israël is trouwens wel nog steeds bezig![]()
[...]
Nee, echt. ToJo won in 5 sets, tweede wedstrijd is nu 6-6 in de 5equote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zit je me nu te dollen?Of is het echt nog bezig?
Oké, bedankt. Ik blijf morgen maar de hele dag binnen denk ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, echt. ToJo won in 5 sets, tweede wedstrijd is nu 6-6 in de 5e.
Ik zou niet durvenquote:
Ja. 1e rubber duurde 3 uur en 58 minuten, tweede is nu dus ruim 3 uur bezig, 7-6 5e set.quote:Of is het echt nog bezig?
quote:
Oké, ik ga zo weg...veel kijkplezier allemaal.quote:Ja. 1e rubber duurde 3 uur en 58 minuten, tweede is nu dus ruim 3 uur bezig, 7-6 5e set.
GSM Wawrinka btw, Roddick hierna.
Davis Cup Argentinië - Nederland vanaf a.s. vrijdag.quote:
Jij weet al jaren niet waar je me mee kunt kleineren.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Davis Cup Argentinië - Nederland vanaf a.s. vrijdag.
Je weet zelf niet meer waar je allemaal topics voor opent?
Zit ie te lachen in z'n ééntjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:37 schreef Ambrosius het volgende:
Sela wint 11-9, 1-1 de stand daar na 8 uur tennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |