Waar keek jij, op Betfair?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:03 schreef TheGeneral het volgende:
Nou, GSM Ferrer.
6-3 6-3 7-6.
Ach Janko verslaat Nadal toch wel.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:05 schreef sven2345 het volgende:
Spanje als eerste land door naar de kwartfinales.....tenminste, je mag ervan uitgaan dat de beste speler allertijden zijn 2 potjes gaat winnen...trouwens in de dubbel zijn ze ook nog niet kansloos die spanjolen
quote:
Wel de beste allertijden op de ondergrond waar ze daar op spelenquote:
Dat zeker.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wel de beste allertijden op de ondergrond waar ze daar op spelen
Nou ik vind Chang ook niet slecht hoor.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:28 schreef TheGeneral het volgende:
Nou ze staan weer hoor![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:32 schreef sven2345 het volgende:
ik vind het toch wel een blunder van siemerink om wassen op te stellenselecteren
Wat is opselecteren?quote:
Niet waarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, bedankt. Ik blijf morgen maar de hele dag binnen denk ik.
Ja, ik mag wel hopen dat Djokovic speelt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:35 schreef wimderon het volgende:
Servië wint de dubbel, Nadal-Djoko (die de dubbel niet speelde overigens) nog een live rubber dus, als Djoko gewoon speelt tenminste.
Dat mag jij inderdaad hopen ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik mag wel hopen dat Djokovic speelt.
Ja, dat zou wel iets zijn als hij opgeeft. Op een gegeven momentquote:Op zondag 8 maart 2009 08:14 schreef XL het volgende:
Als Djoko uberhaupt durft te spelen en het gaat zo als tegen Ferrer, dan gaat Nadal er echt snoeihard overheen... ben benieuwd of Djokotron dan nog eens durft op te geven
Nou ja... Rafa natuurlijk vanaf 4-4 bijna geen fouten meer.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:14 schreef jojomen4 het volgende:
Slechte pot tot nu toe.![]()
Beide maken veel fouten.
Mja, dat zijn 2 games die lekker liepen. 8 games daar voor waren niet zo best. Onwijs veel unforced errors.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:15 schreef XL het volgende:
[..]
Nou ja... Rafa natuurlijk vanaf 4-4 bijna geen fouten meer.
Djokovic speelde gister ook al zo slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |