abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63453172
quote:
Kerk bekogeld met brandbom
GOUDA - De toegangsdeur van de Vaste Burcht, gereformeerde kerk vrijgemaakt, aan de Goudse Lekkenburg is zaterdagavond bekogeld met een molotov-cocktail.

De brandbom richtte niet meer dan een brandvlek aan.

In de kerk was niemand aanwezig toen het voorval plaatsvond.

De politie heeft de daders opgepakt.

De mogelijke poging tot brandstichting werd zondagmorgen in de kerk bekend gemaakt. Volgens een van de daarbij aanwezigen werd tijdens de dienst verteld dat politie en burgemeester de zaak ‘hoog opnemen’ en dat er verdachten zijn aangehouden.

Beheersvoorzitter A. van der Schee van de in de wijk Bloemendaal gevestigde kerk, bevestigt het voorval desgevraagd. ,,Het is rond een uur of zeven gebeurd.’’ Volgens Van der Schee is zijn kerk nooit eerder op een dergelijke manier bedreigd. ,,Er zijn eerder wel eens ruitjes ingegooid, maar dat noemen we kwajongenswerk.’’

De politie Hollands Midden geeft in het weekeinde geen commentaar.
Het is ten zeerste te hopen dat dit het werk is van een enkele gestoorde atheïstische rockliefhebber en niet het werk van de jongeren waar Gouda de laatste tijd door in het nieuws is, dat zou de spanningen alleen maar verhogen.

Bron: Het Algemeen Dagblad
Website van de Ger. Kerk Vrijgemaakt
  zondag 23 november 2008 @ 16:48:44 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_63453295
Nou ja, jij hoopt natuurlijk dat het wel het werk is van dat groepje, zodat je weer even lekker uit je plaat kan gaan...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_63453350
quote:
Op zondag 23 november 2008 16:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nou ja, jij hoopt natuurlijk dat het wel het werk is van dat groepje, zodat je weer even lekker uit je plaat kan gaan...
Phoeh, je gaat er wel weer lekker aggressief in, waar heb ik het woordje "weer" aan te danken? En ook net alsof het het werk van een fundamentalistische atheíst zou zijn geweest dat ik die niet zou opvreten.
  zondag 23 november 2008 @ 17:00:07 #4
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_63453625
Al had Ali B. hem gegooid in het kader van provocatie van de Christenen met hun kerstfeest dan zou er nog geen ene fuck gebeuren.
Zowel uit naam van overheid of uit naam van de kaaskoppen uit Gouda,die laatste weten toch al dat ze verloren hebben en op Marokkaans grondgebied zitten.
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
  zondag 23 november 2008 @ 18:01:53 #5
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_63455327
Dat krijg je met christenfundamentalisten in het kabinet.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_63455364
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
pi_63455528
Tijdens het zoeken naar meer informatie, kwam ik ook dit nieuwsbericht tegen:
quote:
Toekomstige kerk klein maar actief
GOUDA - Het voortbestaan van kerken in Gouda blijft - ondanks de ontkerkelijking - gewaarborgd.
De kerk van de toekomst is klein, maar actief. Wel moeten geloofsgemeenschappen zich vooral toeleggen op verdieping. Dat kan bijvoorbeeld door zogenaamde kloosterscholen te openen, om kinderen weer bijbelkennis bij te brengen op de zaterdag.

Deze ideeën zijn gisteravond geuit tijdens een mini-symposium ter ere van het veertig jarig bestaan van de Raad van Kerken Gouda en omgeving. Kernvraag was: zijn er nog kerken in de stad in 2028?

Professor Hijme Stoffels, hoogleraar Sociologie van Kerk en Godsdienst aan de Vrije Universiteit Amsterdam, is daar niet zo bang voor.

Hij begint binnenkort met een onderzoeksproject genaamd Goden in Gouda, waarin de veranderingen in beleving van religie en zingeving in de stad centraal staan. ,,Zeker in een stad als Gouda - waar net een splinternieuw gebouw van de gereformeerde gemeente is geopend en de Driestar mensen vanuit het hele land trekt - is het ondenkbaar dat de kerk verdwijnt, ondanks landelijke trends dat het kerkbezoek blijft afnemen.''

Predikant Klaas van der Kamp, algemeen secretaris van de Raad van Kerken, pleit voor een meer bedrijfsmatige houding ten opzichte van de kerk. ,,We moeten uitgaan van de kracht van onze boodschap, onze corebusiness. Daar komt een kracht vanaf, die altijd mensen zal aantrekken.''

Of de nieuw te bouwen wijk Westergouwe onmiddellijk van een kerkgebouw moet worden voorzien, is volgens Stoffels de vraag. ,,Het is het proberen waard, maar de risico's zijn aanzienlijk. Als je het doet, moet je niet de fout maken die in andere nieuwbouwwijken is gemaakt: er een vaag, algemeen, spiritueel centrum neerzetten.''
Bron: AD, vrijdag 21 november. Link: http://www.ad.nl/groeneha(...)ein_maar_actief.html

Het zou toch niet iets met het vetgedrukte zinnetje hebben te maken? Ik zie namelijk niet echt in waarom Marokkaans straattuig het gemunt zou hebben op de Gereformeerd Vrijgemaakte kerk.
  zondag 23 november 2008 @ 18:32:34 #8
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_63456001
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:10 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie namelijk niet echt in waarom Marokkaans straattuig het gemunt zou hebben op de Gereformeerd Vrijgemaakte kerk.
Ik zie ook niet in waarom Marokkaans straattuig het gemunt zou hebben op ambulancepersoneel. Toch hebben ze het. Logica loslaten op deze debielen zegt dus niet al teveel.
Stop the world, I want to get out.
pi_63456169
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:10 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie namelijk niet echt in waarom Marokkaans straattuig het gemunt zou hebben op de Gereformeerd Vrijgemaakte kerk.
Dezelfde domheid als bij die jongens die destijds de Bedir school in de fik hadden gestoken?
Symboolacties die verder te idioot voor woorden zijn.

Maargoed, er is verder niks bekend, geen afkomst, politie wil niks zeggen dit weekend en ik denk
dat ze dat de komende week ook niet gaan doen.
pi_63456719
In elk geval heel mooi dat die hufters gepakt zijn. Nu maar hopen dat ze keihard worden gestraft. Ze hebben nog geluk dat er weinig schade is ontstaan, maar bij ernstige schade mogen ze van mij voor de rest van hun leven voor de schade bloeden.
pi_63463157
Brandende kwesties houden de gristenen in Gouda verdeeld?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_63463681
ik hoop dat ze de daders pakken
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_63463834
En terecht, wat een lelijk gebouw is dat zeg.
pi_63463923
Nederlandse Black metal scene denk ik
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_63466386
3 marokaanse hangjongeren van 13 tot 15 jaar zijn meteen na de brandstichting opgepakt.
Dinsdag mogen ze het een en ander uitleggen bij de rechtbank.

Maar wanneer mogen de ouders uitleg geven?
pi_63466684
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:39 schreef Meki het volgende:
ik hoop dat ze de daders pakken
Lees het openingsbericht nog eens goed...
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:01 schreef HarryP het volgende:
3 marokaanse hangjongeren van 13 tot 15 jaar zijn meteen na de brandstichting opgepakt.
Dinsdag mogen ze het een en ander uitleggen bij de rechtbank.
Maar wanneer mogen de ouders uitleg geven?
Waar heb je dit vandaan?
pi_63467038
Zou het zo kunnen zijn dat de priester de daders kent, if you know what I mean, en dat dit een wraakactie is?
pi_63467076
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:27 schreef Specularium het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)htm?contentid=213077
Lees ik net ineens.
Bedankt voor de link, ik plaats het bijbehorende bericht hier ook maar:
quote:
Tieners aangehouden voor brandstichting kerk Gouda
(Novum) - Vier tieners van Marokkaanse afkomst zijn zaterdagavond aangehouden omdat zij brand bij een kerk in Gouda zouden hebben gesticht. Tegen de deur van de kerk was een flesje met een brandbare vloeistof gegooid, laat de politie zondag weten. De onderkant van de deur en de deurmat raakten beschadigd.

De vier Gouwenaren, drie van 14 en een van 15 jaar, worden verdacht van brandstichting. De melding van de brand bij de kerk aan de Lekkenburg kwam rond 17.45 uur binnen. Aanwijzingen van de melder leidden naar de woning van een van hen, waar drie jongens werden aangehouden. De 15-jarige verdachte werd later op de avond aangehouden.

Drie verdachten hebben de nacht in de cel op een politiebureau doorgebracht. Zij moeten zich dinsdag verantwoorden bij de rechter-commissaris. Eén 14-jarige mocht na verhoor weg omdat van zijn betrokkenheid niets is gebleken. De politie gaat verder met het onderzoek.
  maandag 24 november 2008 @ 02:07:52 #20
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63468117
Je zou bijna denken dat ze door Wilders zijn ingehuurd om Marokkanen een nog slechtere naam te bezorgen. Hoe stom kun je zijn een Christelijke kerk met een brandbom te bestoken. Dat onderstreept toch alle vooroordelen die in de samenleving leven? Ongelooflijk wat een stakkers.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_63469623
Prachtjongeren wederom.

Maar niet vergeten dat de korpschef 'Gouda geen oorlogsgebied' de zaak hoog opneemt, dus die jongen zullen wel flink gestraft worden!
quote:
Kerk ontsnapt aan brandbom
GOUDA - De toegangsdeur van de Vaste Burcht, gereformeerde kerk vrijgemaakt, aan de Goudse Lekkenburg is zaterdagmiddag rond 17.45 uur bekogeld met een molotovcocktail.

Molotov-cocktail. ARCHIEFFOTO
De brandbom richtte niet maar dan een brandvlek aan.

In de kerk was niemand aanwezig toen het voorval plaatsvond. De politie heeft vier verdachten, Marokkaanse Nederlanders van 14 jaar (3) en 15 jaar, aangehouden. Een 14-jarige werd later op de avond na verhoor weggestuurd omdat zijn betrokkenheid niet is bewezen. De overigen hebben in een politiecel overnacht.

De poging tot brandstichting werd vanmorgen in de kerk bekendgemaakt. Volgens een van de daarbij aanwezigen werd tijdens de dienst verteld dat politie en burgemeester de zaak ‘hoog opnemen’.

Volgens beheersvoorzitter A. van der Schee van de in de wijk Bloemendaal gevestigde kerk, is zijn kerk nooit eerder op een dergelijke manier bedreigd. ,,Er zijn eerder wel eens ruitjes ingegooid maar dat noemen we kwajongenswerk.’’ De verdachten worden dinsdag voorgeleid voor justitie. De politie doet vervolgonderzoek.
Bron
  maandag 24 november 2008 @ 08:27:31 #22
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_63469704
Krijgen we weer een nieuwe beeldenstorm.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_63469894
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:30 schreef SalmanPack het volgende:
Zou het zo kunnen zijn dat de priester de daders kent, if you know what I mean, en dat dit een wraakactie is?
Nee. De gereformeerde kerk heeft geen priesters. Dat is voorbehouden aan de papen.
There is no love sincerer than the love of food.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 24 november 2008 @ 08:48:17 #24
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_63469940
TS is Prutser omdat in het bericht het woord molotov-cocktail goed staat en hij het voor elkaar krijgt om het alsnog verkeerd te typen.

Voor de rest.
Zal wel een thee drink sessie gaan worden met de daders.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_63469963
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:30 schreef SalmanPack het volgende:
uit het bericht:
quote:
Vier tieners van Marokkaanse afkomst zijn zaterdagavond aangehouden omdat zij brand bij een kerk in Gouda zouden hebben gesticht.
goh wie had dat kunnen denken
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 24 november 2008 @ 09:06:39 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_63470157
quote:
Op zondag 23 november 2008 16:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Uiteindelijk hebben mensen die daar van uit gaanbijna altijd wel gelijk. Zoals nu dus ook weer.
The End Times are wild
pi_63471107
quote:
Op maandag 24 november 2008 09:06 schreef LXIV het volgende:
Uiteindelijk hebben mensen die daar van uit gaan bijna altijd wel gelijk. Zoals nu dus ook weer.
Dat klopt. En ik weet eigenlijk niet of ik daar het woord 'helaas' nog achteraan moet typen. Maar wat me wél herhaaldelijk is opgevallen, is hoe vaak mensen het oordeel al klaar hebben VOORDAT ook nog maar ergens uit blijkt dat het om Marokkaans straattuig gaat. Dat vind ik dus niet zuiver.

Verder is het vooral heel triest hoe jongeren op zo'n jonge leeftijd al dit soort dingen kunnen doen. Het schreeuwt echt om zwaardere straffen. Als we dit tuig ooit nog op het rechte pad willen krijgen, zullen we er keihard tegen moeten optreden.
  maandag 24 november 2008 @ 10:10:55 #28
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63471363
quote:
Op maandag 24 november 2008 08:45 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Nee. De gereformeerde kerk heeft geen priesters. Dat is voorbehouden aan de papen.
En predikanten van de gereformeerde kerk mogen ook gewoon trouwen en kinderen krijgen en zo.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  Moderator maandag 24 november 2008 @ 10:14:48 #29
8781 crew  Frutsel
pi_63471841
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:26 schreef Kees22 het volgende:
Brandende kwesties houden de gristenen in Gouda verdeeld?
Grappig dat het je nu wel lukt er enig vorm van humor in te zien.

Eerlijk gezegd, mogen die jongens van mij gewoon goed gehoord worden. En dan rest mij maar één vraag; waarom
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_63472328
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:40 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dezelfde domheid als bij die jongens die destijds de Bedir school in de fik hadden gestoken?
Symboolacties die verder te idioot voor woorden zijn.

Maargoed, er is verder niks bekend, geen afkomst, politie wil niks zeggen dit weekend en ik denk
dat ze dat de komende week ook niet gaan doen.
Ja, ook zoiets. Uitslag van de rechtszitting https://www.jongbloedonline.nl/zoeken/public/uitspraak.php?uitspraakID=61825&ljn=AT6453
quote:
BESLISSING:

T.a.v. feit 1, feit 2 primair:
* Jeugddetentie voor de duur van 240 dagen met aftrek overeenkomstig artikel 27 Wetboek van
Strafrecht waarvan 203 dagen voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaren

en bijzondere voorwaarde:

dat de veroordeelde zich gedurende de proeftijd gedraagt naar de aanwijzingen hem in het kader van jeugdreclassering te geven door of namens het Buro Jeugdreclassering van de Stichting Jeugdzorg Noord-Brabant, regio Noord-Oost, Koningsweg 40-42 te 5211 BL Den Bosch.

Verleent opdracht aan voornoemde Stichting om aan de veroordeelde terzake van de naleving van deze bijzondere voorwaarde hulp en steun te verlenen.

T.a.v. feit 1, feit 2 primair:
* Werkstraf voor de duur van 160 uren subsidiair 80 dagen jeugddetentie.

* Een leerstraf in de vorm van de cursus "Pubers in de Knel" voor de duur van maximaal 40 uur, met aftrek van de uren die door de veroordeelde reeds in het kader van deze cursus gevolgd zijn, subsidiair 20 dagen jeugddetentie.

T.a.v. feit 1:
* Niet-ontvankelijkverklaring van de benadeelde partij [benadeelde partij 1] in haar vordering.
Veroordeelt de benadeelde partij in de kosten van de verdachte tot op heden begroot op nihil.

T.a.v. feit 2 primair:
* Niet-ontvankelijkverklaring van de benadeelde partij Basisschool "Bedir" in haar vordering.
Veroordeelt de benadeelde partij in de kosten van de verdachte tot op heden begroot op nihil.

* Niet-ontvankelijkverklaring van de benadeelde partij Gemeente Uden in haar vordering.

* Opheffing van het tegen verdachte verleende bevel tot voorlopige hechtenis met ingang van heden. Deze voorlopige hechtenis is op 30 december 2004 reeds geschorst.
En wat was toen de symbool-actie? Dat is juist wat me intrigeert. Waarom, en waardoor kom je op die gedachten?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  maandag 24 november 2008 @ 10:58:07 #32
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_63472579
Zal wel weer op een lichte taakstraf uitlopen en je hoort er vervolgens niks meer van.

Maar owee als er bijvoorbeeld ineens een molotov cocktail naar een moskee gegooid wordt. Dan is het land waarschijnlijk te klein
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_63472745
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:58 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zal wel weer op een lichte taakstraf uitlopen en je hoort er vervolgens niks meer van.

Maar owee als er bijvoorbeeld ineens een molotov cocktail naar een moskee gegooid wordt. Dan is het land waarschijnlijk te klein
Gelul, als er een molotovcocktail naar een moskee was gegooid had half Nederland geroepen dat het terecht was en zéker in Gouda.
pi_63472794
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:04 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Gelul, als er een molotovcocktail naar een moskee was gegooid had half Nederland geroepen dat het terecht was en zéker in Gouda.
Je doet nu precies hetzelfde, dus zeg ik ook maar precies hetzelfde "gelul"

En luciferdoosje? Ik ben het dus niet met je eens, zoals ik in mijn eerdere post al aangaf qua uitspraak. Dat het hier om kinderen gaat van 12 tot 15 jaar? Vind ik dus echt triest.
De 14-jarige is trouwens vrijgelaten. De anderen hebben de nacht in de cel doorgebracht.

[ Bericht 18% gewijzigd door paddy op 24-11-2008 11:21:31 ]
  maandag 24 november 2008 @ 11:06:47 #35
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_63472822
quote:

[..]

-edit- Nee, ook niet als grap

[ Bericht 24% gewijzigd door paddy op 24-11-2008 11:22:40 ]
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
pi_63472864
als die jongens een buurthuis hadden dan was dit nooit gebeurd!!!

(dan hadden ze het buurthuis in de fik gestoken namelijk ipv de kerk...)
pi_63472932
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:06 schreef paddy het volgende:

[..]

Je doet nu precies hetzelfde, dus zeg ik ook maar "gelul"
Maar ik baseer me op ervaringen uit het verleden. Wat is jouw reden om te denken dat het niet zo is?
pi_63473241
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:12 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Maar ik baseer me op ervaringen uit het verleden. Wat is jouw reden om te denken dat het niet zo is?
Ik baseer mijn mening net zo op het verleden. En kijk ook even in de edit
  maandag 24 november 2008 @ 12:34:36 #39
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_63475070
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:06 schreef waterkip het volgende:

[..]

-edit- Nee, ook niet als grap

Nee? Dus we gaan hier de discussie zuiver vanuit een theoretische perspectief behandelen.
Terwijl je als rasechte Gouwenaar alle facetten van intimidatie tot moord heb meegemaakt van de Marokkaanse medemens .
Balletje (flesje) opgooien om te kijken of er gelijk behandeling iplaatsvind of positieve discriminatie .
Wim Cornelis heeft natuurlijk een knap paard van Troje zijn nest ingesleept,daar hoef je niks van te verwachten.
Maar dan zeggen jullie bij voorbaat ee hoor dat is zielig voor die Mohammed B-tjes in de dop ,dan zijn ze hun kluphuis kwijt .
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
  maandag 24 november 2008 @ 13:07:59 #40
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_63475843
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:58 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

Dat dus.

Ik lees dit niet op de FP, ik lees dit niet op nu.nl. Ik denk ook niet dat't ik het op het journaal ga zien.

We ons doen ons best om dit te 'begrijpen'; "Waarom doen ze dit ", maar als het eem moskee was, gingen we ons niet afvragen waarom dit gebeurde, dan wisten we het namelijk, dan waren de daders 'racisten'.

Last but not least; ik denk dat er in slotervaart weer auto's in de fik gingen als dit gebeurde met een moskee, wat gebeurt er nu? Niks.
&lt;signature here&gt;.
  maandag 24 november 2008 @ 13:11:10 #41
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_63475917
quote:
Op maandag 24 november 2008 02:07 schreef Iblis het volgende:
Je zou bijna denken dat ze door Wilders zijn ingehuurd om Marokkanen een nog slechtere naam te bezorgen. Hoe stom kun je zijn een Christelijke kerk met een brandbom te bestoken. Dat onderstreept toch alle vooroordelen die in de samenleving leven? Ongelooflijk wat een stakkers.
Oh, maar geen zorg, behalve op Elsevier zie je nergens de ethniciteit staan.

Ik denk ook niet dat dit "prominent" vanavond op NOVA komt.
&lt;signature here&gt;.
  maandag 24 november 2008 @ 13:18:56 #42
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_63476116
quote:

[..]

Een extremistisch smaldeel van Fok en allicht andere randgroepen die dat gaan roepen.

Maar hoe de media gaan reageren, kan geen misvertand over bestaan.

Als het met een moskee zou gebeuren zouden we weer avond aan avond stoffige 'anti-racisten' kunnen zien op de buis, en een vergoeilijkende politie, die niet ingrijpt bij rellen, 'omdat ze zo gekwests zijn'.
&lt;signature here&gt;.
pi_63476947
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
sukkel
pi_63477030
Ach hoeveel Moskeen zijn er in de fik gestoken na de dood van Van Gogh.
En Islamitisch scholen.

Dader kreeg 100 uur schoffelen
pi_63485230
quote:
Op maandag 24 november 2008 13:51 schreef Lind het volgende:
Ach hoeveel Moskeen zijn er in de fik gestoken na de dood van Van Gogh.
En Islamitisch scholen.

Dader kreeg 100 uur schoffelen
dat maakt niet uit
is er een kerk een kleine schade aangericht dan staat het op de voorpagina op de tokkieskrant
pi_63485337
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:52 schreef Meki het volgende:

[..]

dat maakt niet uit
is er een kerk een kleine schade aangericht dan staat het op de voorpagina op de tokkieskrant
En terecht natuurlijk.
pi_63485411
En als er vele Moskeeen in brand worden gestoken staat het nergens op de tokkieskrant
pi_63488124
dan zetten we er meteen een bouwbord neer :p
pi_63488923
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:59 schreef Meki het volgende:
En als er vele Moskeeen in brand worden gestoken staat het nergens op de tokkieskrant
ga jij nou beweren dat het niet in de krant (of elke krant) stond toen er moskeeen in de fik werden gestoken?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_63489397
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:59 schreef Meki het volgende:
Bullshit

En kap nou eens een keer met dat verongelijkte gejank van je.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')