Ja, ook zoiets. Uitslag van de rechtszitting https://www.jongbloedonline.nl/zoeken/public/uitspraak.php?uitspraakID=61825&ljn=AT6453quote:Op zondag 23 november 2008 18:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dezelfde domheid als bij die jongens die destijds de Bedir school in de fik hadden gestoken?
Symboolacties die verder te idioot voor woorden zijn.
Maargoed, er is verder niks bekend, geen afkomst, politie wil niks zeggen dit weekend en ik denk
dat ze dat de komende week ook niet gaan doen.
En wat was toen de symbool-actie? Dat is juist wat me intrigeert. Waarom, en waardoor kom je op die gedachten?quote:BESLISSING:
T.a.v. feit 1, feit 2 primair:
* Jeugddetentie voor de duur van 240 dagen met aftrek overeenkomstig artikel 27 Wetboek van
Strafrecht waarvan 203 dagen voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaren
en bijzondere voorwaarde:
dat de veroordeelde zich gedurende de proeftijd gedraagt naar de aanwijzingen hem in het kader van jeugdreclassering te geven door of namens het Buro Jeugdreclassering van de Stichting Jeugdzorg Noord-Brabant, regio Noord-Oost, Koningsweg 40-42 te 5211 BL Den Bosch.
Verleent opdracht aan voornoemde Stichting om aan de veroordeelde terzake van de naleving van deze bijzondere voorwaarde hulp en steun te verlenen.
T.a.v. feit 1, feit 2 primair:
* Werkstraf voor de duur van 160 uren subsidiair 80 dagen jeugddetentie.
* Een leerstraf in de vorm van de cursus "Pubers in de Knel" voor de duur van maximaal 40 uur, met aftrek van de uren die door de veroordeelde reeds in het kader van deze cursus gevolgd zijn, subsidiair 20 dagen jeugddetentie.
T.a.v. feit 1:
* Niet-ontvankelijkverklaring van de benadeelde partij [benadeelde partij 1] in haar vordering.
Veroordeelt de benadeelde partij in de kosten van de verdachte tot op heden begroot op nihil.
T.a.v. feit 2 primair:
* Niet-ontvankelijkverklaring van de benadeelde partij Basisschool "Bedir" in haar vordering.
Veroordeelt de benadeelde partij in de kosten van de verdachte tot op heden begroot op nihil.
* Niet-ontvankelijkverklaring van de benadeelde partij Gemeente Uden in haar vordering.
* Opheffing van het tegen verdachte verleende bevel tot voorlopige hechtenis met ingang van heden. Deze voorlopige hechtenis is op 30 december 2004 reeds geschorst.
Gelul, als er een molotovcocktail naar een moskee was gegooid had half Nederland geroepen dat het terecht was en zéker in Gouda.quote:Op maandag 24 november 2008 10:58 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zal wel weer op een lichte taakstraf uitlopen en je hoort er vervolgens niks meer van.
Maar owee als er bijvoorbeeld ineens een molotov cocktail naar een moskee gegooid wordt. Dan is het land waarschijnlijk te klein
Je doet nu precies hetzelfde, dus zeg ik ook maar precies hetzelfde "gelul"quote:Op maandag 24 november 2008 11:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gelul, als er een molotovcocktail naar een moskee was gegooid had half Nederland geroepen dat het terecht was en zéker in Gouda.
-edit- Nee, ook niet als grapquote:Op maandag 24 november 2008 11:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gelul, als er een molotovcocktail naar een moskee was gegooid had half Nederland geroepen dat het terecht was en zéker in Gouda.
Maar ik baseer me op ervaringen uit het verleden. Wat is jouw reden om te denken dat het niet zo is?quote:Op maandag 24 november 2008 11:06 schreef paddy het volgende:
[..]
Je doet nu precies hetzelfde, dus zeg ik ook maar "gelul"
Ik baseer mijn mening net zo op het verleden. En kijk ook even in de editquote:Op maandag 24 november 2008 11:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar ik baseer me op ervaringen uit het verleden. Wat is jouw reden om te denken dat het niet zo is?
Nee? Dus we gaan hier de discussie zuiver vanuit een theoretische perspectief behandelen.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 24 november 2008 10:58 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zal wel weer op een lichte taakstraf uitlopen en je hoort er vervolgens niks meer van.
Maar owee als er bijvoorbeeld ineens een molotov cocktail naar een moskee gegooid wordt. Dan is het land waarschijnlijk te klein
Oh, maar geen zorg, behalve op Elsevier zie je nergens de ethniciteit staan.quote:Op maandag 24 november 2008 02:07 schreef Iblis het volgende:
Je zou bijna denken dat ze door Wilders zijn ingehuurd om Marokkanen een nog slechtere naam te bezorgen. Hoe stom kun je zijn een Christelijke kerk met een brandbom te bestoken. Dat onderstreept toch alle vooroordelen die in de samenleving leven? Ongelooflijk wat een stakkers.
Een extremistisch smaldeel van Fok en allicht andere randgroepen die dat gaan roepen.quote:Op maandag 24 november 2008 11:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
sukkelquote:Op zondag 23 november 2008 18:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat krijg je met christenfundamentalisten in het kabinet.
dat maakt niet uitquote:Op maandag 24 november 2008 13:51 schreef Lind het volgende:
Ach hoeveel Moskeen zijn er in de fik gestoken na de dood van Van Gogh.
En Islamitisch scholen.
Dader kreeg 100 uur schoffelen
En terecht natuurlijk.quote:Op maandag 24 november 2008 18:52 schreef Meki het volgende:
[..]
dat maakt niet uit
is er een kerk een kleine schade aangericht dan staat het op de voorpagina op de tokkieskrant
ga jij nou beweren dat het niet in de krant (of elke krant) stond toen er moskeeen in de fik werden gestoken?quote:Op maandag 24 november 2008 18:59 schreef Meki het volgende:
En als er vele Moskeeen in brand worden gestoken staat het nergens op de tokkieskrant
Bullshitquote:Op maandag 24 november 2008 18:59 schreef Meki het volgende:
En als er vele Moskeeen in brand worden gestoken staat het nergens op de tokkieskrant
Vele moskeeen?quote:Op maandag 24 november 2008 18:59 schreef Meki het volgende:
ik meende in de periode vlak na de moord op theo van goghquote:Op maandag 24 november 2008 21:10 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Vele moskeeen?Beetje erg overdreven, waar en wanneer dan?
Oja dat klopt wel ja, maar niet zo heel veel dacht ik maar ik kan me vergissen.quote:Op maandag 24 november 2008 21:17 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik meende in de periode vlak na de moord op theo van gogh
Wikipedia zegt dat er een aanslag op een moskee is verijdeld en dat er één houten moskee daadwerkelijk in vlammen is opgegaan.quote:Op maandag 24 november 2008 21:23 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Oja dat klopt wel ja, maar niet zo heel veel dacht ik maar ik kan me vergissen.
Dat vele is dus lekker overdreven..quote:Op maandag 24 november 2008 21:33 schreef Iblis het volgende:
[..]
Wikipedia zegt dat er een aanslag op een moskee is verijdeld en dat er één houten moskee daadwerkelijk in vlammen is opgegaan.
Of Wikipedia zit fout.quote:Op maandag 24 november 2008 21:39 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat vele is dus lekker overdreven..
Ja, die daders waren geloof ik gepakt.quote:Op maandag 24 november 2008 21:42 schreef Iblis het volgende:
[..]
Of Wikipedia zit fout.Wel is er nog een islamitische basisschool afgebrand.
In Zuilen (Utrecht) is er een kleine brand in een moskee geweest. Weinig schade maar toch.quote:Op maandag 24 november 2008 21:33 schreef Iblis het volgende:
[..]
Wikipedia zegt dat er een aanslag op een moskee is verijdeld en dat er één houten moskee daadwerkelijk in vlammen is opgegaan.
ehhh dat is toch standaard bij mekiquote:Op maandag 24 november 2008 21:39 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat vele is dus lekker overdreven..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |