quote:Op zondag 23 november 2008 18:38 schreef denthemen het volgende:
Hadden we Aron Winter nou maar als coach
hihi
Moest lachenquote:Op zondag 23 november 2008 18:38 schreef denthemen het volgende:
hihi
Ik neem aan dat het weer erg leerzaam voor hem was.quote:Op zondag 23 november 2008 17:57 schreef _Mike_ het volgende:
Had Marco nog wat te melden bij de persconferentie?
Niet zo zeiken azijnpisser, wie hadden ze volgens jou moeten aanstellen dan?quote:Op zondag 23 november 2008 19:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het weer erg leerzaam voor hem was.
Nou. Dan had je wekelijks mogen genieten van Sno in de spits.quote:Op zondag 23 november 2008 18:38 schreef denthemen het volgende:
hihi
Je hebt na de 1-0 ook geen seconde aanspraak gemaakt op meer, dus de samenvatting kwam aardig overeen met mijn gevoel.quote:Op zondag 23 november 2008 19:13 schreef Wooldoor het volgende:
Zo de tering aardig vertekend beeld die samenvatting, alsof Ajax is weggespeeld
Klojo, blijf eens lekker in het den bosch topic. onee, dan ben je de enige posterquote:
Twee flinke kansen voor Suarez op 1-1 nog. Vanaf de 2-0 was het klaar.quote:Op zondag 23 november 2008 19:20 schreef BoNi het volgende:
[..]
Je hebt na de 1-0 ook geen seconde aanspraak gemaakt op meer, dus de samenvatting kwam aardig overeen met mijn gevoel.
Heitinga is net 4 maanden weg, die komt de eerste 8 jaar niet terug, =normaal doen-. Eerst en laatste reactie op een post van jou.quote:
Ik zat nog wel te gniffelen om de pure domheid van de overtreding. Jammer...quote:Op zondag 23 november 2008 19:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een sukkel die Berg. Volgende week tegen az en dan is hij er niet bij
Sowieso, daarom lieten we Volendam ook winnen.quote:
Punt pakken zou toch mooi zijn!quote:Op zondag 23 november 2008 20:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Donderdag boeit me niet zoveel. Thuis tegen Slavia winnen en we zijn door.
Deze 2-0 was ook alleen maar om het een beetje spannend te houden.quote:Op zondag 23 november 2008 20:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sowieso, daarom lieten we Volendam ook winnen.
Het kan dooien, het kan vriezen. Ik heb niets van de wedstrijd gezien behalve de samenvatting om 7 uur. Volgens mij hebben we terecht verloren maar één misstap maakt nog geen verloren kampioenschap. Ik heb liever dat we van een mooi voetballend AZ verliezen dan uit bij Volendam. Ondanks de concurrentie kan ik wel van een hakje van Ari wel genieten.quote:Op zondag 23 november 2008 21:10 schreef Houniet het volgende:
Verliezen tegen AZ is niet erg. Punten pakken tegen de mindere is veel belangrijker.
Het hangt vooral van het weer afquote:Op zondag 23 november 2008 21:10 schreef finsdefis het volgende:
De komende eredivisiewedstrijden moeten allemaal te winnen zijn, misschien dat NAC een probleem gaat worden. Maar ja het zal wel weer zo zijn dat er ergens geen inzet getoond wordt en we weer met lege handen naar huis gaan ofzo
Wat hebben jullie gedaan, dit weekend?quote:
Dik aan de broek gekregen maar dat wist je vast al wel lieverd.quote:Op zondag 23 november 2008 21:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan, dit weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |