quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Boh, ik sta ingepland op maandag nuquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:49 schreef Florian_ het volgende:
Toch fok gekozen boven een nat grotje verblijden met je liefdesknots devvie?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:50 schreef Devvie het volgende:
ZO'N MEID IS PAS GELUKKIG ALS ZE PIJN HEEFT. DUS TUF OP DR, SLA DR, SCHOP DR DE HELE KAMER ROND DAT VERDIENEN ZE ALLEMAAL!111
dat paste niet![]()
![]()
DAT WORD POMPENquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
Boh, ik sta ingepland op maandag nu
Oltimate fail.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:49 schreef Florian_ het volgende:
Toch fok gekozen boven een nat grotje verblijden met je liefdesknots devvie?
morgen is het zondag faalhaas, hij moet maandag pasquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:52 schreef gers het volgende:
DEVVIE GA NOU DER NEUQEN HOEF JE HET MORGEN NIET MEER TE DOEN
maar morgen ga ik ook niet!1quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:52 schreef gers het volgende:
DEVVIE GA NOU DER NEUQEN HOEF JE HET MORGEN NIET MEER TE DOEN
Even mn balletjes vullen met kleine devvies tot die tijdquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
morgen is het zondag faalhaas, hij moet maandag pas
quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:54 schreef Devvie het volgende:
[..]
Even mn balletjes vullen met kleine devvies tot die tijd
Kliekjes!quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:53 schreef Devvie het volgende:
[..]
maar morgen ga ik ook niet!1
en ik wil niet dat jullie zonder mij moeten baggeren
ga dan naarquote:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:06 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet een key hebben ja
Dat gehuil op het eind ookquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:06 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet een key hebben ja
Dat remlof een avondje op stap is, wil niet zeggen dat we open huis houdenquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
mag ik nu jouw modrechten overnemen?
Maar ik wil laten zien dat ik het ook heul goed kanquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat remlof een avondje op stap is, wil niet zeggen dat we open huis houden
Oh daarom staat het plaatje nog steeds in de OP, ik dacht alquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat remlof een avondje op stap is, wil niet zeggen dat we open huis houden
ik ga nog steeds uit van het goede in alle mensenquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar ik wil laten zien dat ik het ook heul goed kanik heb echt goede kanten hooor
je stelt me teleur
die van free KLB SCquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oh daarom staat het plaatje nog steeds in de OP, ik dacht al
Kun je niet iets regelen voor me zodat ik een dagje mee kan draaien?quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik ga nog steeds uit van het goede in alle mensen
maar modrechten zijn strikt persoonlijk
don't take it personal
Voor 5000 euro krijg je m'n wachtwoord.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
Kun je niet iets regelen voor me zodat ik een dagje mee kan draaien?
Boh, even een inzamelingsactie op touw zettenquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor 5000 euro krijg je m'n wachtwoord.
Kun je TT even veranderen inquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
WEER een nieuwe mod in onze SCquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Goed topicquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
WEER een nieuwe mod in onze SC!
ik niet..quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:50 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een note van Adelante door het topic van Juup.
Denk ik.
Maar zoveel geld heb ik heul wel.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gij rijkaard! wil je met me trouwen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar zoveel geld heb ik heul wel.
Nee want je hebt een batsslet.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
gij rijkaard! wil je met me trouwen?![]()
Die kan ik dumpenquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee want je hebt een batsslet.
onbeperkt, want ik gok dat je dan direct het mailadres en wachtwoord veranderdquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
Boh, even een inzamelingsactie op touw zetten
Hoelang mag ik dan je account gebruiken??
Nee.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
Kun je TT even veranderen in
'Help devvie aan 5000euro voor zijn modrechten!1'
Danku
Nee.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
WEER een nieuwe mod in onze SC!
aanbod geld ook voor jou.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar zoveel geld heb ik heul wel.
dan heb je nog tijd zatquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:53 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn wekker gaat over ruwweg 9 uur af.
hoezo, jij bent niet juupzonderc toch?quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:50 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een note van Adelante door het topic van Juup.
Denk ik.
Waarom zou ik 'm in het engels zetten?quote:
Omdat ik dat ook hebquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waarom zou ik 'm in het engels zetten?
Speciaal voor jou.quote:
Ik dacht dat iedereen werd genote.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
hoezo, jij bent niet juupzonderc toch?
Ben je zo geyl?quote:Op zondag 23 november 2008 00:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan gaan jullie je allemaal affapperen.
quote:Op zondag 23 november 2008 00:13 schreef Adelante het volgende:
tofheid Bio
als je nu ook nog alleen de wallpaper kunt posten
Klopt.quote:Op zondag 23 november 2008 00:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan gaan jullie je allemaal affapperen.
quote:Op zondag 23 november 2008 00:20 schreef IQM het volgende:
Ik heb net twee uur lang Jude Law in Alfie gezien en ik begin zowaar bijna aan m'n geaardheid te twijfelen.
quote:Op zondag 23 november 2008 00:20 schreef IQM het volgende:
Ik heb net twee uur lang Jude Law in Alfie gezien en ik begin zowaar bijna aan m'n geaardheid te twijfelen.
Rijles om 10 uur.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:56 schreef Devvie het volgende:
[..]
dan heb je nog tijd zat
Hoezo een wekker op zondag?
Speciaal voor jou:quote:Op zondag 23 november 2008 00:20 schreef IQM het volgende:
Dat word een stormloop.quote:Op zondag 23 november 2008 00:23 schreef IQM het volgende:
Ik ga een topic in R&P openen. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 november 2008 00:28 schreef IQM het volgende:
Hij heeft me aan het twijfelen gebracht...
quote:Op zondag 23 november 2008 00:28 schreef IQM het volgende:
Hij heeft me aan het twijfelen gebracht...
Wat heeft dat met moslim te maken?quote:
JA WE HADDEN HET AL GEZIEN HEURquote:Op zondag 23 november 2008 00:34 schreef Devvie het volgende:
Hij heeft me aan het twijfelen gebracht..._!11
quote:Op zondag 23 november 2008 00:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JA WE HADDEN HET AL GEZIEN HEUR
Ik moest aan Saybia denken.quote:Op zondag 23 november 2008 00:34 schreef Broekpaling het volgende:
Why do birds...suddently appear...
Nee.quote:Op zondag 23 november 2008 00:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
sorry
ik spring wel voor een trein als je dat soms wilt
NOU NOU
quote:Op zondag 23 november 2008 00:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik moest aan Saybia denken.![]()
Why do birds
Sing when you're near me
Wie houdt je tegen?quote:Op zondag 23 november 2008 00:38 schreef Vandaw het volgende:
Ik vind btw dat we wat foto's van mooie vrouwen moeten posten om IQM weer op te beuren.
Wat een anti-baas is die slavenburg zegquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 00:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Schoolwerk doen, om kwart voor 1, op een zaterdagnacht
Bwehehehe hij heeft me nu geblokkeerdquote:Op zondag 23 november 2008 00:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wat een anti-baas is die slavenburg zegmn posts uit zn fobo verwijderen.. alleen degenen waar ik normaal doe laten staan
![]()
Dan kan hij bij zijn vriendjes opscheppen welke bazen er in zijn fobo gepost hebben_!111!!
das lekkerquote:
Oh...quote:
niet verstandig ben een beetje ziekjesquote:
quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 01:00 schreef Vandaw het volgende:
Hier word je toch spontaan verliefd op:
[ afbeelding ]
Verkapt ik wil meer views in mijn fobo...quote:Op zondag 23 november 2008 00:59 schreef BigKahuna het volgende:
Hahahaha kijk die pussydeluxe eens tekeer gaan in mn fotoboek![]()
![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 01:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verkapt ik wil meer views in mijn fobo...
quote:Op zondag 23 november 2008 00:59 schreef BigKahuna het volgende:
Hahahaha kijk die pussydeluxe eens tekeer gaan in mn fotoboek![]()
![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 01:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verkapt ik wil meer views in mijn fobo...
Weet je hoe koud het isquote:
Haha, ballen.quote:Op zondag 23 november 2008 01:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
Sneeuwpoppen
Sneeuwballen gevechten
Schaatsen
Snowboarden![]()
Kou
quote:Op zondag 23 november 2008 01:08 schreef Grulez het volgende:
Wow allemaal Klaagbaak en bijna geen SC... dat is wel ernstig.
Whehe, ik kan heulemoal niet snowboarden, maar ik ga altijd met mn matties aiit van een heuvel af op een skateboard waar de wielen vanaf gehaald zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 01:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
Sneeuwpoppen
Sneeuwballen gevechten
Schaatsen
Snowboarden![]()
Kou
Pwnd.quote:Op zondag 23 november 2008 01:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Whehe, ik kan heulemoal niet snowboarden, maar ik ga altijd met mn matties aiit van een heuvel af op een skateboard waar de wielen vanaf gehaald zijn.
Ben me toch een keer kankerhard op mn muil gegaan
Failquote:Op zondag 23 november 2008 01:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Whehe, ik kan heulemoal niet snowboarden, maar ik ga altijd met mn matties aiit van een heuvel af op een skateboard waar de wielen vanaf gehaald zijn.
quote:Op zondag 23 november 2008 01:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik had een sleutelbeen gebroken en twee gekneusde ribben, ja dat doet pijnquote:Op zondag 23 november 2008 01:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
bwhehe, deed dat auw?
Soms kan je ook hard vallen en toch geen pijn hebben.
Zo ben ik een keer over mijn neef heen gevallen met van een berg af skeeleren op Texel
Stiekem prikte je 'm in z'n poepert.quote:Op zondag 23 november 2008 01:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
bwhehe, deed dat auw?
Soms kan je ook hard vallen en toch geen pijn hebben.
Zo ben ik een keer over mijn neef heen gevallen met van een berg af skeeleren op Texel
quote:Op zondag 23 november 2008 01:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stiekem prikte je 'm in z'n poepert.
"We were both young..."quote:
Klinkt als auw ja..quote:Op zondag 23 november 2008 01:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik had een sleutelbeen gebroken en twee gekneusde ribben, ja dat doet pijn
Ze is over een maand 19.quote:Op zondag 23 november 2008 01:31 schreef IQM het volgende:
[..]
"We were both young..."Het meisje is zelf net 16?
Verder tijdens surfen ben ik pas een keer hard op m'n muil gegaan en toen sneed de vin van het board in mn been, 3 cm diepquote:
KUSJE EROPquote:Op zondag 23 november 2008 01:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Verder tijdens surfen ben ik pas een keer hard op m'n muil gegaan en toen sneed de vin van het board in mn been, 3 cm diep![]()
de ergste pijn die ik ooit heb gehad is in mn ogen wrijven na het snijden van rode pepersquote:Op zondag 23 november 2008 01:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Verder tijdens surfen ben ik pas een keer hard op m'n muil gegaan en toen sneed de vin van het board in mn been, 3 cm diep![]()
Ik heb zo een snowboardcentre om de hoek.quote:Op zondag 23 november 2008 01:31 schreef BigKahuna het volgende:
Snowboarden lijkt me wel tof trouwens.
Maar ik blijf maar bij surfen
quote:Op zondag 23 november 2008 01:35 schreef BigKahuna het volgende:
Eigelijk zou ik al 3x dood moeten zijn![]()
uithof?quote:Op zondag 23 november 2008 01:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zo een snowboardcentre om de hoek.
Toch maar eens een kijkje nemen.
Als ik zou willen zou ik ook kunnen surfen (strand is ook om de hoek), maar dat sla ik nu maar even over..
Boeiendquote:Op zondag 23 november 2008 01:37 schreef gers het volgende:
ik zou ook wel willen surfen maar ik ben zo stijf als een hark
O ja.. !quote:
Als je maar niet gaat windsurfenquote:Op zondag 23 november 2008 01:37 schreef gers het volgende:
ik zou ook wel willen surfen maar ik ben zo stijf als een hark
Kite-surfen lijkt me tof, alleen nog nooit gedaanquote:Op zondag 23 november 2008 01:39 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als je maar niet gaat windsurfen![]()
Gewoon een board en gaan, niks geen gezeik met zeilen, vliegers of bootjesquote:Op zondag 23 november 2008 01:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Kite-surfen lijkt me tof, alleen nog nooit gedaan
Wel wake-boarden
quote:
Hier zijn geen golvenquote:Op zondag 23 november 2008 01:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Gewoon een board en gaan, niks geen gezeik met zeilen, vliegers of bootjes![]()
Watdan?quote:
quote:
Ik woon niet in een flatquote:
hm logisch, maar die flat zijn om de hoekquote:Op zondag 23 november 2008 01:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik woon niet in een flat![]()
En ik ga dat niet zeggen op internet
Woon je zelf in Den Haag?quote:Op zondag 23 november 2008 01:48 schreef Devvie het volgende:
[..]
hm logisch, maar die flat zijn om de hoek
of woon je soms in die nieuwe wijk in het bos?
Wateringen zeker...quote:
Delft ?quote:
Westland...quote:Op zondag 23 november 2008 01:52 schreef Devvie het volgende:
[..]
kwintsheul/naaldwijk/h'dijk/delft etc etc
vrouwenquote:Op zondag 23 november 2008 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Westland...
Klasgenote van mij woont in s Gravezande en ze dacht dat ze max. een half uur nodig had om naar hollandspoor te reizen...
Wat is er mis met het westland?quote:Op zondag 23 november 2008 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Westland...
Klasgenote van mij woont in s Gravezande en ze dacht dat ze max. een half uur nodig had om naar hollandspoor te reizen...
Ja, maar dit is een apart gevalquote:
pics ?quote:Op zondag 23 november 2008 01:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dit is een apart geval
Eh.. niets?quote:
Nee, tenzij je visueel gehandicapt wilt raken.quote:
just in casequote:Op zondag 23 november 2008 01:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh.. niets?
Ik typ: Westland...
Meer niet hoor
zo erg?quote:Op zondag 23 november 2008 01:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, tenzij je visueel gehandicapt wilt raken.
Mwoah, bovendien heb ik niet eens pics..quote:
Volgens mij wel veel paarden in het westland...quote:
Er wonen er wel een aantal in de wijk hier ja..quote:Op zondag 23 november 2008 01:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij wel veel paarden in het westland...
Whehe het failen met richtingsgevoel is bijzonder herkenbaar met 'quote:Op zondag 23 november 2008 01:58 schreef gers het volgende:
vrouwen zijn heel![]()
alleen ze failen met richtingsgevoel en schatten
quote:Op zondag 23 november 2008 02:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
Er wonen er wel een aantal in de wijk hier ja..
quote:Op zondag 23 november 2008 02:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Whehe het failen met richtingsgevoel is bijzonder herkenbaar met ''.
Ze verdwaalt nog steeds elke keer als ze m'n huis zoekt dus ik moet haar steeds ophalen.
Wilde ze een keer onverwachts langskomen, belde ze in paniek op dat ze was verdwaald![]()
![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 01:58 schreef gers het volgende:
vrouwen zijn heel![]()
alleen ze failen met richtingsgevoel en schatten
ik heb er één keer 1 gehad..quote:Op zondag 23 november 2008 02:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zie echt HEEL weinig vrouwelijke buschauffeuses in Den Haag.
Dat vind ik wel prettig eigenlijk...
wat liefquote:Op zondag 23 november 2008 02:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Whehe het failen met richtingsgevoel is bijzonder herkenbaar met ''.
Ze verdwaalt nog steeds elke keer als ze m'n huis zoekt dus ik moet haar steeds ophalen.
Wilde ze een keer onverwachts langskomen, belde ze in paniek op dat ze was verdwaald![]()
![]()
Een keer had ik (nou ja de bus dan) een aanrijding met een andere bus, die stond bij de halte en wilde invoegen, maar stopte, dus onze bus wilde er langs en ineens gaat ze keihard gas geven, onze bus op de rem..quote:Op zondag 23 november 2008 02:02 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik heb er één keer 1 gehad..en raad het eens.. ze reed fout
GERS ALS JE EEN FOTO STUURT BEN IK MORGEN IN OSSquote:Op zondag 23 november 2008 02:05 schreef Devvie het volgende:
GERS, IK VERWACHT BINNEN NU EN 5MINUTEN EEN PM!!
quote:Op zondag 23 november 2008 02:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
GERS ALS JE EEN FOTO STUURT BEN IK MORGEN IN OSS!
nog 2minuten gersje...quote:Op zondag 23 november 2008 02:05 schreef Devvie het volgende:
GERS, IK VERWACHT BINNEN NU EN 5MINUTEN EEN PM!!
quote:
Och geef niet hoorquote:Op zondag 23 november 2008 02:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nou ik hou wel heel veel van haar hoor
quote:
quote:
truste lieffiequote:
quote:
ow hoiquote:
geen spijt van dat je dat wijf niet hebt aangedouwdquote:
nee laat me nu toch niet alleenquote:Op zondag 23 november 2008 03:06 schreef Devvie het volgende:
ik wou eigenlijk slaapje doenhele week al na 3en gegaan
jawelquote:Op zondag 23 november 2008 03:06 schreef gers het volgende:
[..]
geen spijt van dat je dat wijf niet hebt aangedouwd
moest je een nummertje trekken ofzoquote:Op zondag 23 november 2008 03:07 schreef Devvie het volgende:
[..]
jawelmaar het ws me te koud heur..
maar als het goed is mag ik maandag
redelijk alsof ze een fuckbuddy agenda heeftquote:
nah heeft ze niet volgens mij.. anders is t wel erg sick voor een 16 jarigequote:Op zondag 23 november 2008 03:10 schreef gers het volgende:
[..]
redelijk alsof ze een fuckbuddy agenda heeft
en dan heb ik 200soa'squote:Op zondag 23 november 2008 03:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
nah heeft ze niet volgens mij.. anders is t wel erg sick voor een 16 jarige
heb je niet van de week tv gekeken wijven die zich lieten aandouwen voor een fles bacardiquote:Op zondag 23 november 2008 03:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
nah heeft ze niet volgens mij.. anders is t wel erg sick voor een 16 jarige
Boh deze nietquote:Op zondag 23 november 2008 03:13 schreef gers het volgende:
[..]
heb je niet van de week tv gekeken wijven die zich lieten aandouwen voor een fles bacardi
doet ze het gratisquote:
ja i knowquote:Op zondag 23 november 2008 03:17 schreef gers het volgende:
[..]
doet ze het gratis![]()
'kan je geld mee verdienen
Kan dr geen filmpje bij vindenquote:Op zondag 23 november 2008 03:20 schreef Devvie het volgende:
Dikke trien, stomme oen
Je vergat de deur op slot te doen
Niet zo slim lelijke snol
Voor straf neem ik jou in je hol
Bruut anaal genomen
In een overvolle dixie
Ik lach me hier een breuk
Dynamo was nog nooit zo leuk...
en dan?quote:Op zondag 23 november 2008 03:21 schreef gers het volgende:
probeer haar eens te regelen voor een eiffeltoren
heb je der iig met 2 man laten neuqen kan je dit uitbuiten zodat ze met meer mannen naar bed gaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |