Haha, ballen.quote:Op zondag 23 november 2008 01:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
Sneeuwpoppen
Sneeuwballen gevechten
Schaatsen
Snowboarden![]()
Kou
quote:Op zondag 23 november 2008 01:08 schreef Grulez het volgende:
Wow allemaal Klaagbaak en bijna geen SC... dat is wel ernstig.
Whehe, ik kan heulemoal niet snowboarden, maar ik ga altijd met mn matties aiit van een heuvel af op een skateboard waar de wielen vanaf gehaald zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 01:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
Sneeuwpoppen
Sneeuwballen gevechten
Schaatsen
Snowboarden![]()
Kou
Pwnd.quote:Op zondag 23 november 2008 01:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Whehe, ik kan heulemoal niet snowboarden, maar ik ga altijd met mn matties aiit van een heuvel af op een skateboard waar de wielen vanaf gehaald zijn.
Ben me toch een keer kankerhard op mn muil gegaan
Failquote:Op zondag 23 november 2008 01:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Whehe, ik kan heulemoal niet snowboarden, maar ik ga altijd met mn matties aiit van een heuvel af op een skateboard waar de wielen vanaf gehaald zijn.
quote:Op zondag 23 november 2008 01:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik had een sleutelbeen gebroken en twee gekneusde ribben, ja dat doet pijnquote:Op zondag 23 november 2008 01:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
bwhehe, deed dat auw?
Soms kan je ook hard vallen en toch geen pijn hebben.
Zo ben ik een keer over mijn neef heen gevallen met van een berg af skeeleren op Texel
Stiekem prikte je 'm in z'n poepert.quote:Op zondag 23 november 2008 01:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
bwhehe, deed dat auw?
Soms kan je ook hard vallen en toch geen pijn hebben.
Zo ben ik een keer over mijn neef heen gevallen met van een berg af skeeleren op Texel
quote:Op zondag 23 november 2008 01:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stiekem prikte je 'm in z'n poepert.
"We were both young..."quote:
Klinkt als auw ja..quote:Op zondag 23 november 2008 01:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik had een sleutelbeen gebroken en twee gekneusde ribben, ja dat doet pijn
Ze is over een maand 19.quote:Op zondag 23 november 2008 01:31 schreef IQM het volgende:
[..]
"We were both young..."Het meisje is zelf net 16?
Verder tijdens surfen ben ik pas een keer hard op m'n muil gegaan en toen sneed de vin van het board in mn been, 3 cm diepquote:
KUSJE EROPquote:Op zondag 23 november 2008 01:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Verder tijdens surfen ben ik pas een keer hard op m'n muil gegaan en toen sneed de vin van het board in mn been, 3 cm diep![]()
de ergste pijn die ik ooit heb gehad is in mn ogen wrijven na het snijden van rode pepersquote:Op zondag 23 november 2008 01:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Verder tijdens surfen ben ik pas een keer hard op m'n muil gegaan en toen sneed de vin van het board in mn been, 3 cm diep![]()
Ik heb zo een snowboardcentre om de hoek.quote:Op zondag 23 november 2008 01:31 schreef BigKahuna het volgende:
Snowboarden lijkt me wel tof trouwens.
Maar ik blijf maar bij surfen
quote:Op zondag 23 november 2008 01:35 schreef BigKahuna het volgende:
Eigelijk zou ik al 3x dood moeten zijn![]()
uithof?quote:Op zondag 23 november 2008 01:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zo een snowboardcentre om de hoek.
Toch maar eens een kijkje nemen.
Als ik zou willen zou ik ook kunnen surfen (strand is ook om de hoek), maar dat sla ik nu maar even over..
Boeiendquote:Op zondag 23 november 2008 01:37 schreef gers het volgende:
ik zou ook wel willen surfen maar ik ben zo stijf als een hark
O ja.. !quote:
Als je maar niet gaat windsurfenquote:Op zondag 23 november 2008 01:37 schreef gers het volgende:
ik zou ook wel willen surfen maar ik ben zo stijf als een hark
Kite-surfen lijkt me tof, alleen nog nooit gedaanquote:Op zondag 23 november 2008 01:39 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als je maar niet gaat windsurfen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |