jij ook op je fotosquote:Op zondag 23 november 2008 00:30 schreef jslavenburg het volgende:
In Enemy Of The Gates was hij wel goed...maar wat ziet hij er gay uit op die foto's
Yeay...wat een kutkind ben je ook he?quote:
Ik zeg het toch niet achter iemands rug om jongquote:Op zondag 23 november 2008 00:33 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Yeay...wat een kutkind ben je ook he?Net zoals die kurk vriend van je
Je boeit mij voor de rest toch geen flikker...je bent zo een type dat achter iemands rug om praat...losertje
Sorry...Hij en die kurk droog zijn 2 stakkers die mijn fobo lopen te stalkenquote:Op zondag 23 november 2008 00:34 schreef IQM het volgende:
Doe 'ns ff ontopic. Ik zit hier met serieuze issues, oké! Ik wankel haast van m'n geloof door hem.
Je bent bi. Voorlopig. Heb je in iedergeval iets duidelijks tot je er achter bent of je homo of hetero ben.quote:Op zondag 23 november 2008 00:34 schreef IQM het volgende:
Doe 'ns ff ontopic. Ik zit hier met serieuze issues, oké! Ik wankel haast van m'n geloof door hem.
Als ik jou was zou ik dit topic niet al te serieus nemen.quote:Op zondag 23 november 2008 00:37 schreef wijsneus het volgende:
wtf? mag je een andere man niet mooi vinden zonder meteen hetero af te zijn?
Sheesh.
Wat hij zegtquote:Op zondag 23 november 2008 00:42 schreef Yi-Long het volgende:
Heb je de behoefte nu opeens om andere mannen in hun reet te neuken, of zelf in je reet geneukt te worden? dan ben je homo.
Vind je die man alleen knap en charismatisch, dan ben je gewoon normaal.
Ik dat geval raad ik TS aan om een kurk in zijn reet te douwen. Kan ie meteen uitvinden of het echt is wat hij wil en en kuisheidsapparaat.quote:Op zondag 23 november 2008 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik dit topic niet al te serieus nemen.
Wij komen allen uit KLB.
Nee. Iew.quote:Op zondag 23 november 2008 00:42 schreef Yi-Long het volgende:
Heb je de behoefte nu opeens om andere mannen in hun reet te neuken, of zelf in je reet geneukt te worden? dan ben je homo.
Vind je die man alleen knap en charismatisch, dan ben je gewoon normaal.
Niemand is perfect, Hara.quote:Op zondag 23 november 2008 00:49 schreef Harajuku. het volgende:
Jude neukte zijn babysitter terwijl hij getrouwd was
Heb je George met zijn nieuwe look gezien?quote:
Neequote:Op zondag 23 november 2008 00:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je George met zijn nieuwe look gezien?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |