Ik begrijp die zusters best. Het is kennelijk echt zo dat Nederland wat dat (en wat betreft IVF/ICSI en wat betreft bevallingen) nog wat achterloopt. Een raar idee. (okay, dat je kan kiezen, dat is prima: ik geloof Jose wel die zei dat zelf prikken uiteindelijk handiger is, maar een keuze had ik gaarne gekregen)quote:Op donderdag 4 december 2008 14:51 schreef leonieke het volgende:
En weet je wat vooral grappig is? Als ik vertel aan de verpleegsters die langskomen (vier verschillende) dat men in Nederland die spuiten zelf moet zetten dan trekken zij allemaal grote ogen. Ze zeggen er zelfs bij dat ze dat toch niet zo fijn zouden vinden om het bij hen zelf te doen. En dat zijn dan verpleegsters. Dus ik vind persoonlijk dat iedereen hier verdomd trots mag zijn op zichzelf omdat jullie zomaar ff die spuiten zetten
quote:Op donderdag 4 december 2008 17:08 schreef LouiseSteptoe het volgende:
[..]
Als me (ons?) 'vroeger' hadden vertelt dat we [..] talloze mensen wekelijks in ons kruis zouden laten kijken, [..]
Wat betreft de lijn: ik was zojuist in de stad met een vriendin die aan haar 6e IUI begint en die is nog zo dun als een ... nou ja, heeeel dun. Volgens mij ligt het aan vanalles en nogwat, al heeft je vrouw weinig aan dit antwoordquote:Op donderdag 4 december 2008 22:46 schreef SilkTie het volgende:
Mijn vrouw en ik hadden het vanavond even over dit topic en toen vroeg ze mij om jullie de volgende vragen voor te leggen.
2. Hebben jullie ondervonden dat er iets aan de taille-omvang veranderd? Zo ja, hoelang nadat jullie zijn begonnen wat te nemen?
Het is dat je Nederlands schrijft, anders had ik gedacht dat je mijn vrouw was. Die zegt ook iedere keer als er weer een dokter aan de slag gaat: "Nou, ik vind het niet erg meer, je bent al de zoveelste!"
Ik ben afgelopen zondag begonnen met zelf spuiten. En 3 dagen later woog ik al 2 kilo meer! Mijn buik zwelt op en ik heb niks extra's gegeten. Ik heb juist minder trek in eten! Dus ik denk dat dat echt door de medicijnen komt!quote:Op donderdag 4 december 2008 22:46 schreef SilkTie het volgende:
2. Hebben jullie ondervonden dat er iets aan de taille-omvang veranderd? Zo ja, hoelang nadat jullie zijn begonnen wat te nemen?
De spuit op zich vond ik geen pretje, maar achteraf vond ik het minder erg dan dat ik van te voren gedacht had... Ik hoop dat dat bij jou ook zo zal zijn..!quote:Op donderdag 4 december 2008 14:37 schreef LouiseSteptoe het volgende:
Ik kan me dat zo goed voorstellen. Ik zie me hier al zitten... paniek, verdriet, (angst!), de slappe lach.. het zal allemaal wel voorbijkomen. Maar ik sprak gisteren een collega met naald-angst en die zei dat het echt echt (uiteindelijk) 'niets' voorstelt, en dat geloof ik dan maar. ("jullie" zeggen het allemaal, moet toch een kern van waarheid in zitten dunkt me)
ik kan me goed voorstellen dat ze blij was toen je weer thuis was... je hebt toen vast het hele verhaal-van-voor-naar-achter te horen gekregen...! Ik vond het in ieder geval heel spannend en als mijnquote:Op donderdag 4 december 2008 15:11 schreef SilkTie het volgende:
Jij had je kerel nog naast je toen je het de eerste keer deed, mijn vrouw was alleen (ik was een lang weekend in het buitenland voor een familie-aangelegenheid ... haar familie nog wel!). Ze was wel blij toen ik weer thuis was.
Amen.quote:Op zondag 7 december 2008 11:39 schreef McLaura het volgende:
Ik vind gewoon dat dit hele topic leeg moet.... iedereen moet gewoon zwanger worden.
En of de laatste het licht uit wil doenquote:Op zondag 7 december 2008 15:05 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Amen.
Lijkt me een mooi streven, dat we met z'n allen tegelijk "SLOTJE!!!!!!" kunnen roepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |