quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Sorry Adelantequote:Op vrijdag 21 november 2008 16:30 schreef BobbyB het volgende:
EUHM FAS HAD DE LAPO VOLGENS DE NIEUWE REGELS!
BAN!
Die nieuwe regels die 2 personen even hadden gemaakt gisteravond?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:30 schreef BobbyB het volgende:
BAN!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:31 schreef Breathtaking het volgende:
Whehe lachen. Maar anyways, ik ben hier weg! Fijne dag mensen!
En hoe kan je nou een LAST Post hebben als er nog iemand na je post?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:30 schreef BobbyB het volgende:
BAN!
I just want you here, right by my side, I won't hide my tearsquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEBABY DON'T GO!!!
Dat grenzeloze vertrouwen heb je gemeen met Noorsbloed.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:24 schreef BobbyB het volgende:
En toch he, toch vertrouw ik haar.
Songtekst nog een keer posten omdat je denkt dat niemand het gezien heeft.quote:
Vertrouwen en hoop is wat mensen op de been houdt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:33 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat grenzeloze vertrouwen heb je gemeen met Noorsbloed.
Ja, dat moet je niet aan mij vragen, dat is de logica van Adelante, niet van mij. Ik ben het roerend met je eens, maar gister was het ineens een probleem dat Juicyhil die theoretisch de LAPO had het topic opende, want door een slotje heen posten telde niet als LAPO.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:32 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
En hoe kan je nou een LAST Post hebben als er nog iemand na je post?
Waarom nu weer? Weer pr0n zeker?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:34 schreef Silentalarm het volgende:
Heuj is Sackboy ook al gebad. '
ALLE MODJES HEBBEN EBOLA!
Oke nog een keer voor jouquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:33 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Songtekst nog een keer posten omdat je denkt dat niemand het gezien heeft.
Doei silentalarmquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:34 schreef Silentalarm het volgende:
Waar een mod zich al niet druk over kan makenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat moet je niet aan mij vragen, dat is de logica van Adelante, niet van mij. Ik ben het roerend met je eens, maar gister was het ineens een probleem dat Juicyhil die theoretisch de LAPO had het topic opende, want door een slotje heen posten telde niet als LAPO.
Echt?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:34 schreef BobbyB het volgende:
Ja, dat moet je niet aan mij vragen, dat is de logica van Adelante, niet van mij. Ik ben het roerend met je eens, maar gister was het ineens een probleem dat Juicyhil die theoretisch de LAPO had het topic opende, want door een slotje heen posten telde niet als LAPO.
Oh, sorry ik verwarde jou met juicy. Dacht dat jij het met adelol eens was.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Snel nog even fappen NB, dan hou je het langer vol zometeen. Anders is het voor haar zo'n tegenvallerquote:
Tja, sommige mensen nemen een relatie nu eenmaal wel serieus.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:33 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat grenzeloze vertrouwen heb je gemeen met Noorsbloed.
Weuj niet. T staat in de OP.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:34 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Waarom nu weer? Weer pr0n zeker?
Dude ..quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Snel nog even fappen NB, dan hou je het langer vol zometeen. Anders is het voor haar zo'n tegenvaller_!
Jij beloofde mij om meer te posten van een zeer aantrekkelijke dame nadat je besloten had om te gaan leren... Waar blijft ze?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:34 schreef Silentalarm het volgende:
Wat een goede tip van je.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Snel nog even fappen NB, dan hou je het langer vol zometeen. Anders is het voor haar zo'n tegenvaller_!
Nou ja, ik geloof gewoon niet in het concept van eeuwige trouw.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:37 schreef BobbyB het volgende:
Tja, sommige mensen nemen een relatie nu eenmaal wel serieus.
Wat ging je dan zeggen en wat antwoordde Remlof. Hoe ging het gesprek?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:36 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik heb gister met remlof geprobeerd te praten ..
Maar dat lukt dus echt niet...
Op jou reageert ie tenminste. Mijn posts negeert ie gewoon compleet. Wellicht omdat ik een punt heb.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:36 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik heb gister met remlof geprobeerd te praten ..
Maar dat lukt dus echt niet...
Jouw prostaat heeft het zwaar te verduren straks.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dude ..
Als ik slecht in bed was , dan was ze al wel bij mij weg geweest hoor
Dat mag jij. Ik wel.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:37 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nou ja, ik geloof gewoon niet in het concept van eeuwige trouw.
Niemand was het met Adelol eens, alleen hij zelf, en toch moest het zoals hij het zei.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:36 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Oh, sorry ik verwarde jou met juicy. Dacht dat jij het met adelol eens was.
Waarschijnlijk scenario:quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat ging je dan zeggen en wat antwoordde Remlof. Hoe ging het gesprek?
En dat in onze SCquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niemand was het met Adelol eens, alleen hij zelf, en toch moest het zoals hij het zei.
Ohja. Uhm Ik moet zo weg. En ik moet nog even opzoeken enzo. Kan je je zaad nog 2 uurtjes ophoudenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jij beloofde mij om meer te posten van een zeer aantrekkelijke dame nadat je besloten had om te gaan leren... Waar blijft ze?
Dat is best triest eigenlijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:37 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nou ja, ik geloof gewoon niet in het concept van eeuwige trouw.
Moet je even paar SC terug kijken.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat ging je dan zeggen en wat antwoordde Remlof. Hoe ging het gesprek?
Nouja dat valt ook vies tegen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op jou reageert ie tenminste. Mijn posts negeert ie gewoon compleet. Wellicht omdat ik een punt heb.
Dat boeit niet, maar ga dan niet zo wijs lopen doen alsof je de wijsheid in pacht hebt en gaat vertellen dat het ineens anders moet terwijl het al honderden delen op onze manier goed gaat.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Echt?
Dat komt ervan als er outsiders in KLB gedumpt worden als nieuwe mod!
En ik ben het met hem eens geweest?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:36 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Oh, sorry ik verwarde jou met juicy. Dacht dat jij het met adelol eens was.
Wel langer ook, ben niet geil ofzo, maar ik wou gewoon meer zien van dat meisje.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ohja. Uhm Ik moet zo weg. En ik moet nog even opzoeken enzo. Kan je je zaad nog 2 uurtjes ophouden?
Zelfs dat krijg ik nooit bij hem los. Die vent heeft echt z'n roeping als politie agent gemist.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:41 schreef Noorsbloed het volgende:
Nouja dat valt ook vies tegen.
Achterlijke argumenten en dreigen met een ban
Ik zou zweren dat iemand het met AdeLoL eens was. Nogmaals mijn nederige excuses voor het zwart maken van uw naam.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En ik ben het met hem eens geweest?
Oke, ik zal kijken of ik als ik terug ben wat voor je kan vinden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wel langer ook, ben niet geil ofzo, maar ik wou gewoon meer zien van dat meisje.
heet je vriendin mirre of bedoel je wiet van de coffeeshop ?quote:
Geef het een week.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:44 schreef Cypress_Hill het volgende:
Woei, FiPo.
Vraag me af of AdeLoL hier ook nog apartevreemde regeltjes over heeft.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
heet je vriendin mirre of bedoel je wiet van de coffeeshop ?
Vrouw heet zoquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
heet je vriendin mirre of bedoel je wiet van de coffeeshop ?
Dude nu krijg je een banquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:45 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
"Nou kinderen, hou je wel aan de policy anders krijg je een maandban![]()
" (wel mijn policy natuurlijk, niet degene die de rest zogenaamd hanteert
)
ok neuk zequote:Op vrijdag 21 november 2008 16:48 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar ik ga Mirre ophalen
Dag mensen !
Tot maandag ofzo
Neuk ze!quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:48 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar ik ga Mirre ophalen
Dag mensen !
Tot maandag ofzo
Hoezo?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Vrouw heet zo
[..]
Dude nu krijg je een ban
Die lama mocht ook niet meer gepost worden, begreep ikquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoezo?Ik post een plaatje van een beest, waarom zou ik daar nou weer een ban voor krijgen
_!
Mazzel!!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:48 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar ik ga Mirre ophalen
Dag mensen !
Tot maandag ofzo
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoezo?Ik post een plaatje van een beest, waarom zou ik daar nou weer een ban voor krijgen
_!
Juist.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:45 schreef Silentalarm het volgende:
[ afbeelding ]
Het was deze foto toch?
Ja, ban! FA beledigen mag nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:52 schreef Silentalarm het volgende:
ik vind remlof echt een mongool. Selectieve pauper banner. En nu hen ik weg.
remlof is lievquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:52 schreef Silentalarm het volgende:
ik vind remlof echt een mongool. Selectieve pauper banner. En nu hen ik weg.
ik geef vol gasquote:
Is dit dan geen banaanvraag?quote:
Nee, maar een ban voor u is gewenst in deze situatiequote:Op vrijdag 21 november 2008 16:58 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Is dit dan geen banaanvraag?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:58 schreef Fascination het volgende:
Ja achterlijk inderdaad dat MiVer niet gebanned wordt.![]()
![]()
![]()
Nice!quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:45 schreef Silentalarm het volgende:
[ afbeelding ]
Het was deze foto toch?
waarom?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, maar een ban voor u is gewenst in deze situatie
Welke gebruik jijquote:
Glanzend (nederlandsquote:
Zal hem niet tussen img tags zetten, hij is namelijk nogal groot, maar deze is ook wel vet: Gmail TerminalThemequote:
Ik vind hem eerder irritant.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:08 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Zal hem niet tussen img tags zetten, hij is namelijk nogal groot, maar deze is ook wel vet: Gmail TerminalTheme
Hij is ook niet van mij, vond het er alleen best vet uitzien.quote:
Ik snap dat hij niet van jouw is, of je mot bij Google werken.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:14 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Hij is ook niet van mij, vond het er alleen best vet uitzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen kerstboom?quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:17 schreef Broekpaling het volgende:
Ik krijg een kerstraket. Ofnee, een kerstpakket.
Je geeft zelf het antwoord....quote:
nee, ik kan der wel om jankenquote:
Nee.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:20 schreef Cypress_Hill het volgende:
[ afbeelding ]
*hoopt dat hij werkt*
Dat verwacht ik op zijn minstquote:
Wat een verschil tussen onsquote:
Nee natuurlijk niet. Die mag gewoon leuk door lopen irriteren. Ieder anders was allang gebanned.quote:
En dan? Lacht hij je keihard uit, geeft je een ban van een maand, op grond van belediging.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:22 schreef Silentalarm het volgende:
Zulle we in de FB aangeven dat remlof de SC verziekt?
We?quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:22 schreef Silentalarm het volgende:
Zulle we in de FB aangeven dat remlof de SC verziekt?
Zou een vervelende situatie worden als die er niet was geweest!quote:
Neukze.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Die mag gewoon leuk door lopen irriteren. Ieder anders was allang gebanned.
Maar ik ben weekend houden, neuken enzo. Mazzel!
LA?quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:23 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
En dan? Lacht hij je keihard uit, geeft je een ban van een maand, op grond van belediging.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:26 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ja, want dat mag niet van de policy!"
quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:26 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ja, want dat mag niet van de policy!"
over 90 minuten lig ik te slapenquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:29 schreef Broekpaling het volgende:
Over een uur ga ik 90min vet hard boeken met die bak.
Pm''s posten, mensen irriteren, irritante manier van postenquote:
FAILquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:30 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
over 90 minuten lig ik te slapen![]()
... kan nu al nauwelijk me ogen open houden!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leg uitquote:
Probeer jij maar meer dan 24 uur wakker te zijn, waarvan 8 uur gewerkt te hebben.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij bent niet sterker dan je slaap.
Nou, wat een prestatie.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:33 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Probeer jij maar meer dan 24 uur wakker te zijn, waarvan 8 uur gewerkt te hebben.
Ik wil wel weten of jij dan ook ''sterker'' bent dan je slaap.quote:
Mijn record staat op zo'n 38 uur.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:33 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Probeer jij maar meer dan 24 uur wakker te zijn, waarvan 8 uur gewerkt te hebben.
Die schijnt niet meer te mogen, dus heb ik een prachtige geit geintroduceerd.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:35 schreef postmortum het volgende:
ik moet keihard lachen om die remlof-lama
mijn op 3 dagen pukelpop : 3*24quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mijn record staat op zo'n 38 uur.
Dat dus.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
mijn op 3 dagen pukelpop : 3*24
quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:37 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
remlof met oogkleppen op
Hoi Jorrit.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:37 schreef McFearless het volgende:
Gozer met de username van het geniaale album van Bloc Party, jij hebt me wat beloofd.
Wees maar niet bang hoor, ik ben voor je bezig. Hopelijk lukt het, maar ik weet niet hoe het meisje heet. Probeer ik nu achter te komen. Ik heb gemaild naar de redactie van de site, speciaal voor jouquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:37 schreef McFearless het volgende:
Gozer met de username van het geniaale album van Bloc Party, jij hebt me wat beloofd.
Alleen de zwakkeren.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:39 schreef Cyberzone het volgende:
Trouwens je kan goed ziek worden en zelfs dood gaan als je lang niet slaapt
Je doet maar.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:42 schreef postmortum het volgende:
ik ben ervoor om het volgende topic over lama's te laten gaan speciaal om remlof te pesten
IK daag je uit om een week lang niet te slapen. Wedden dat je op dag 4 of 5 helemaal kapot en strontziek bent.quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wees maar niet bang hoor, ik ben voor je bezig. Hopelijk lukt het, maar ik weet niet hoe het meisje heet. Probeer ik nu achter te komen. Ik heb gemaild naar de redactie van de site, speciaal voor jouDus ik hoor het wel. Zodra ik meer weet hoor je het natuurlijk
Ik hoop dat je dit expres in verkeerd engels geschreven hebt...quote:Okay I believe you, but my tommy gun don't.
Jij luistert Spinvis.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:42 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
IK daag je uit om een week lang niet te slapen. Wedden dat je op dag 4 of 5 helemaal kapot en strontziek bent.
bp op pukkelpop geweest ?quote:
Kijk, dit zijn nou de users waar wij wat aan hebben in KLB. Niks meer dan hulde voor jou.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wees maar niet bang hoor, ik ben voor je bezig. Hopelijk lukt het, maar ik weet niet hoe het meisje heet. Probeer ik nu achter te komen. Ik heb gemaild naar de redactie van de site, speciaal voor jouDus ik hoor het wel. Zodra ik meer weet hoor je het natuurlijk
naar wie zijn jullie op zoek ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn nou de users waar wij wat aan hebben in KLB. Niks meer dan hulde voor jou.
Ik heb het gekopieerd van de songtekst.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:42 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat je dit expres in verkeerd engels geschreven hebt...
quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:42 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat je dit expres in verkeerd engels geschreven hebt...
Goed excuus.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb het gekopieerd van de songtekst.
Dat weten we dus niet.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
naar wie zijn jullie op zoek ?
kom net thuis.. is mn tv omgekankertquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh? Heb me anders prima vermaakt.
Een dikke of dunne? Hoe? Kapot? Je was toch gebanned?quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
kom net thuis.. is mn tv omgekankert![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
kom net thuis.. is mn tv omgekankert![]()
dunne zal zo ff foto postenquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een dikke of dunne? Hoe? Kapot? Je was toch gebanned?
ik ben ook weg ga nu naar fsc toequote:Op vrijdag 21 november 2008 17:58 schreef Silentalarm het volgende:
Hm het is hier trouwens wel dood. Remlof is echt goed in de SC vermoorden.
Vooral flink blijven klagen, dan lig er in no time zelf ook uit.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:58 schreef Silentalarm het volgende:
Hm het is hier trouwens wel dood. Remlof is echt goed in de SC vermoorden.
quote:Voor vrijdag was de afspraak Devvie.
Ik hoop dat ze extra oke zijn anders heb je een probleem.
Ik zie ze dinsdag dan wel.
Groet ******
heet je leraar , remlof ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:01 schreef Devvie het volgende:
#*%((%#% ik word gek... vandaag die projecterkansing afgemaakt en ingeleverd maar meneer de docent was niet aanwezig.. Ik alles in zn postvak gegooid en gemaild... krijg ik dit terug..
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:03 schreef Devvie het volgende:
[..]_!!!!
Nee, één of andere mislukte architect is het.. ik hoop dat ie hier meeleestStiekem hoop je van niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
?quote:
Dat kan wel zo zijn, maar met 10 maten op een jacht een week lang powerchillen terwijl de binnenstad vol stroomt met breezersletjes is tof. (Y) (K) WJNMK.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sneek staat bij m'n werk bekend als kutstreek.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:58 schreef Fascination het volgende:
Ja achterlijk inderdaad dat MiVer niet gebanned wordt.![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Die mag gewoon leuk door lopen irriteren. Ieder anders was allang gebanned.
Maar ik ben weekend houden, neuken enzo. Mazzel!
quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:31 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Pm''s posten, mensen irriteren, irritante manier van posten
quote:
jij hebt ook een lekkere vibequote:Op vrijdag 21 november 2008 18:17 schreef NoelGallagher het volgende:
MiVer, val godverdomme eens in je graf, irritante kankermongool.
ja hoorquote:
Aderverklonteringquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:23 schreef GasTurbine het volgende:
'MiVer ik vind jou een kampersjaak en ik wens jou een aderverklontering toe'
Copernicus
Hoi, MiV.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:20 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja hoor
is te doen
voor keertje
speciale gr aan jou
zo, dat chinese aardappel gerechtquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:23 schreef GasTurbine het volgende:
'MiVer ik vind jou een kampersjaak en ik wens jou een aderverklontering toe'
Copernicus
die trouw ik blindquote:
neem het ervan kerelquote:
sla ik helaas overquote:
klinkt goedquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:37 schreef Allure_ het volgende:
'T is weer gezellig hier. Gelukkig ben ik er.
Hallowquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:37 schreef Allure_ het volgende:
En ik.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:37 schreef Allure_ het volgende:
Hollaaa.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:38 schreef MiVer het volgende:
[..]
klinkt goed
hartslag neemt toe
top dus
heeft ook wel een klank vanquote:
Ik vind niemand raarquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
Hee IQM, ik wil alleen maar zwemmen.
Ik kan me herinneren dat wij ooit een andere verstandhouding hadden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is geheel wederzijds, natuurlijk.
Hoi Jelle.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:42 schreef Silentalarm het volgende:
Hoi Allure
'Change' is the magic word.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat wij ooit een andere verstandhouding hadden.
Ik vind neuken lekkerder, persoonlijk.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
Hee IQM, ik wil alleen maar zwemmen.
Hoe weet jij nu weer dat neuken lekker is?quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind neuken lekkerder, persoonlijk.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zit simpel in elkaarquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind niemand raar
Alleen maar zien hoe je de trap oploopt
Ieder zn voorkeur natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Haha okay, veel plezier he vanavond!quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:48 schreef IQM het volgende:
En nu ga ik douchen en een trein koppen halen.
Dag, schatjes.Vooral die ene.
Sinds ehm, iets meer dan een maand denk ikquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:49 schreef Allure_ het volgende:
Maar BT, sinds wanneer heb jij een clit piercing?
Oh is het serieus?quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sinds ehm, iets meer dan een maand denk ikhalf oktober heb ik m laten zetten.
hahahaquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zit simpel in elkaar
de man in de straat zegt
het is nooit te laat!
Na een paar duizend keer doen kan ik dat wel concluderenquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe weet jij nu weer dat neuken lekker is?
eensquote:
Deed het zeer? Heb je er profijt van? Voel je 't al je loopt/zit/ligt?quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sinds ehm, iets meer dan een maand denk ikhalf oktober heb ik m laten zetten.
Nee, bijna niet. Ja, best welquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Deed het zeer? Heb je er profijt van? Voel je 't al je loopt/zit/ligt?
Niet flauw doen tegen mij.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, het is eigenlijk één grote grap!
Verkrachting telt nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Na een paar duizend keer doen kan ik dat wel concluderen
Extra stimulatie, le duhquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Even een vraag he, in welk opzicht kun je er eigenlijk profijt van hebben?
Nou, het onderste balletje van de piercing rust op de clitoris. Dus tijdens de seks bijvoorbeeld voel je het balletje over je clitoris bewegen als de rest van je lichaam ook in beweging is.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Even een vraag he, in welk opzicht kun je er eigenlijk profijt van hebben?
Da's hendig sjiekquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, het onderste balletje van de piercing rust op de clitoris. Dus tijdens de seks bijvoorbeeld voel je het balletje over je clitoris bewegen als de rest van je lichaam ook in beweging is.
Al moet ik dat persoonlijk nog meemaken hoor!
Ik wil het wel met je uitproberen, mbv een voorbinddildo.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, het onderste balletje van de piercing rust op de clitoris. Dus tijdens de seks bijvoorbeeld voel je het balletje over je clitoris bewegen als de rest van je lichaam ook in beweging is.
Al moet ik dat persoonlijk nog meemaken hoor!
Nee maar ik heb ook gelezen dat er vrouwen zijn die met zo'n piercing opgewonden raken van traplopen ed.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wil het wel met je uitproberen, mbv een voorbinddildo.!!11
Nee maar serieus, het hoeft niet altijd lekkerder te voelen of zo, hoorde ik.
Voor mij ging het wel degelijk ergens over. Maargoed, geen zin om dit weer op te rakelen. We sluiten vrede op de dag dat ik een nieuw slachtoffer heb gevonden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:00 schreef Breathtaking het volgende:
Hee maar ik ga weer! Even chillen met vrienden vanavondjullie allemaal een fijne avond toegewenst, en voor meer vragen mag een pm altijd natuurlijk
..
Ooh en Allure, wanneer sluiten wij eens vrede? Ik hou niet zo van fok bitchfights (nouja okay, af en toe dan) maar we weten allebei dat dit nergens over gaat.
Mijn bovenstaande opmerkingen zijn zo sarcastisch als je zelf wil...quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Change aan jouw zijde dan. Nouja, misschien voel jij je beter met je nieuwe 'image'.
Precies, daarom weet ie het niet.quote:
Nou ik kan me dat dus absoluut niet herinneren maar oke.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Voor mij ging het wel degelijk ergens over. Maargoed, geen zin om dit weer op te rakelen. We sluiten vrede op de dag dat ik een nieuw slachtoffer heb gevonden.
Anyway, ik ben ook weg. Friday night biatches.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:08 schreef Florian_ het volgende:
bazen![]()
Kut he, moet ik vanavond 5 km fietsen naar de irish pub in dit kutweer
Ik lust geen bierquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oeh gezellieGaan we wel Murphy's drinken hoor, Strongbow is ranzig
Die allure is en elk geval iets neukbaars.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:19 schreef Cypress_Hill het volgende:
Who the fuck zijn allure en smartass?
Je mag gewoon kappen met baggeren hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |