quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Sorry Adelantequote:Op vrijdag 21 november 2008 16:30 schreef BobbyB het volgende:
EUHM FAS HAD DE LAPO VOLGENS DE NIEUWE REGELS!
BAN!
Die nieuwe regels die 2 personen even hadden gemaakt gisteravond?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:30 schreef BobbyB het volgende:
BAN!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:31 schreef Breathtaking het volgende:
Whehe lachen. Maar anyways, ik ben hier weg! Fijne dag mensen!
En hoe kan je nou een LAST Post hebben als er nog iemand na je post?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:30 schreef BobbyB het volgende:
BAN!
I just want you here, right by my side, I won't hide my tearsquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEBABY DON'T GO!!!
Dat grenzeloze vertrouwen heb je gemeen met Noorsbloed.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:24 schreef BobbyB het volgende:
En toch he, toch vertrouw ik haar.
Songtekst nog een keer posten omdat je denkt dat niemand het gezien heeft.quote:
Vertrouwen en hoop is wat mensen op de been houdt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:33 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat grenzeloze vertrouwen heb je gemeen met Noorsbloed.
Ja, dat moet je niet aan mij vragen, dat is de logica van Adelante, niet van mij. Ik ben het roerend met je eens, maar gister was het ineens een probleem dat Juicyhil die theoretisch de LAPO had het topic opende, want door een slotje heen posten telde niet als LAPO.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:32 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
En hoe kan je nou een LAST Post hebben als er nog iemand na je post?
Waarom nu weer? Weer pr0n zeker?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:34 schreef Silentalarm het volgende:
Heuj is Sackboy ook al gebad. '
ALLE MODJES HEBBEN EBOLA!
Oke nog een keer voor jouquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:33 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Songtekst nog een keer posten omdat je denkt dat niemand het gezien heeft.
Doei silentalarmquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:34 schreef Silentalarm het volgende:
Heuj is Sackboy ook al gebad. '
ALLE MODJES HEBBEN EBOLA!
Waar een mod zich al niet druk over kan makenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat moet je niet aan mij vragen, dat is de logica van Adelante, niet van mij. Ik ben het roerend met je eens, maar gister was het ineens een probleem dat Juicyhil die theoretisch de LAPO had het topic opende, want door een slotje heen posten telde niet als LAPO.
Echt?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:34 schreef BobbyB het volgende:
Ja, dat moet je niet aan mij vragen, dat is de logica van Adelante, niet van mij. Ik ben het roerend met je eens, maar gister was het ineens een probleem dat Juicyhil die theoretisch de LAPO had het topic opende, want door een slotje heen posten telde niet als LAPO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |