quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Sorry Adelantequote:Op vrijdag 21 november 2008 16:30 schreef BobbyB het volgende:
EUHM FAS HAD DE LAPO VOLGENS DE NIEUWE REGELS!
BAN!
Die nieuwe regels die 2 personen even hadden gemaakt gisteravond?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:30 schreef BobbyB het volgende:
BAN!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:31 schreef Breathtaking het volgende:
Whehe lachen. Maar anyways, ik ben hier weg! Fijne dag mensen!
En hoe kan je nou een LAST Post hebben als er nog iemand na je post?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:30 schreef BobbyB het volgende:
BAN!
I just want you here, right by my side, I won't hide my tearsquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEBABY DON'T GO!!!
Dat grenzeloze vertrouwen heb je gemeen met Noorsbloed.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:24 schreef BobbyB het volgende:
En toch he, toch vertrouw ik haar.
Songtekst nog een keer posten omdat je denkt dat niemand het gezien heeft.quote:
Vertrouwen en hoop is wat mensen op de been houdt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:33 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat grenzeloze vertrouwen heb je gemeen met Noorsbloed.
Ja, dat moet je niet aan mij vragen, dat is de logica van Adelante, niet van mij. Ik ben het roerend met je eens, maar gister was het ineens een probleem dat Juicyhil die theoretisch de LAPO had het topic opende, want door een slotje heen posten telde niet als LAPO.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:32 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
En hoe kan je nou een LAST Post hebben als er nog iemand na je post?
Waarom nu weer? Weer pr0n zeker?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:34 schreef Silentalarm het volgende:
Heuj is Sackboy ook al gebad. '
ALLE MODJES HEBBEN EBOLA!
Oke nog een keer voor jouquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:33 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Songtekst nog een keer posten omdat je denkt dat niemand het gezien heeft.
Doei silentalarmquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:34 schreef Silentalarm het volgende:
Waar een mod zich al niet druk over kan makenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat moet je niet aan mij vragen, dat is de logica van Adelante, niet van mij. Ik ben het roerend met je eens, maar gister was het ineens een probleem dat Juicyhil die theoretisch de LAPO had het topic opende, want door een slotje heen posten telde niet als LAPO.
Echt?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:34 schreef BobbyB het volgende:
Ja, dat moet je niet aan mij vragen, dat is de logica van Adelante, niet van mij. Ik ben het roerend met je eens, maar gister was het ineens een probleem dat Juicyhil die theoretisch de LAPO had het topic opende, want door een slotje heen posten telde niet als LAPO.
Oh, sorry ik verwarde jou met juicy. Dacht dat jij het met adelol eens was.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Snel nog even fappen NB, dan hou je het langer vol zometeen. Anders is het voor haar zo'n tegenvallerquote:
Tja, sommige mensen nemen een relatie nu eenmaal wel serieus.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:33 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat grenzeloze vertrouwen heb je gemeen met Noorsbloed.
Weuj niet. T staat in de OP.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:34 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Waarom nu weer? Weer pr0n zeker?
Dude ..quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Snel nog even fappen NB, dan hou je het langer vol zometeen. Anders is het voor haar zo'n tegenvaller_!
Jij beloofde mij om meer te posten van een zeer aantrekkelijke dame nadat je besloten had om te gaan leren... Waar blijft ze?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:34 schreef Silentalarm het volgende:
Wat een goede tip van je.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Snel nog even fappen NB, dan hou je het langer vol zometeen. Anders is het voor haar zo'n tegenvaller_!
Nou ja, ik geloof gewoon niet in het concept van eeuwige trouw.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:37 schreef BobbyB het volgende:
Tja, sommige mensen nemen een relatie nu eenmaal wel serieus.
Wat ging je dan zeggen en wat antwoordde Remlof. Hoe ging het gesprek?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:36 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik heb gister met remlof geprobeerd te praten ..
Maar dat lukt dus echt niet...
Op jou reageert ie tenminste. Mijn posts negeert ie gewoon compleet. Wellicht omdat ik een punt heb.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:36 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik heb gister met remlof geprobeerd te praten ..
Maar dat lukt dus echt niet...
Jouw prostaat heeft het zwaar te verduren straks.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dude ..
Als ik slecht in bed was , dan was ze al wel bij mij weg geweest hoor
Dat mag jij. Ik wel.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:37 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nou ja, ik geloof gewoon niet in het concept van eeuwige trouw.
Niemand was het met Adelol eens, alleen hij zelf, en toch moest het zoals hij het zei.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:36 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Oh, sorry ik verwarde jou met juicy. Dacht dat jij het met adelol eens was.
Waarschijnlijk scenario:quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat ging je dan zeggen en wat antwoordde Remlof. Hoe ging het gesprek?
En dat in onze SCquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niemand was het met Adelol eens, alleen hij zelf, en toch moest het zoals hij het zei.
Ohja. Uhm Ik moet zo weg. En ik moet nog even opzoeken enzo. Kan je je zaad nog 2 uurtjes ophoudenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jij beloofde mij om meer te posten van een zeer aantrekkelijke dame nadat je besloten had om te gaan leren... Waar blijft ze?
Dat is best triest eigenlijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:37 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nou ja, ik geloof gewoon niet in het concept van eeuwige trouw.
Moet je even paar SC terug kijken.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat ging je dan zeggen en wat antwoordde Remlof. Hoe ging het gesprek?
Nouja dat valt ook vies tegen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op jou reageert ie tenminste. Mijn posts negeert ie gewoon compleet. Wellicht omdat ik een punt heb.
Dat boeit niet, maar ga dan niet zo wijs lopen doen alsof je de wijsheid in pacht hebt en gaat vertellen dat het ineens anders moet terwijl het al honderden delen op onze manier goed gaat.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Echt?
Dat komt ervan als er outsiders in KLB gedumpt worden als nieuwe mod!
En ik ben het met hem eens geweest?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:36 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Oh, sorry ik verwarde jou met juicy. Dacht dat jij het met adelol eens was.
Wel langer ook, ben niet geil ofzo, maar ik wou gewoon meer zien van dat meisje.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ohja. Uhm Ik moet zo weg. En ik moet nog even opzoeken enzo. Kan je je zaad nog 2 uurtjes ophouden?
Zelfs dat krijg ik nooit bij hem los. Die vent heeft echt z'n roeping als politie agent gemist.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:41 schreef Noorsbloed het volgende:
Nouja dat valt ook vies tegen.
Achterlijke argumenten en dreigen met een ban
Ik zou zweren dat iemand het met AdeLoL eens was. Nogmaals mijn nederige excuses voor het zwart maken van uw naam.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En ik ben het met hem eens geweest?
Oke, ik zal kijken of ik als ik terug ben wat voor je kan vinden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wel langer ook, ben niet geil ofzo, maar ik wou gewoon meer zien van dat meisje.
heet je vriendin mirre of bedoel je wiet van de coffeeshop ?quote:
Geef het een week.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:44 schreef Cypress_Hill het volgende:
Woei, FiPo.
Vraag me af of AdeLoL hier ook nog apartevreemde regeltjes over heeft.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
heet je vriendin mirre of bedoel je wiet van de coffeeshop ?
Vrouw heet zoquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
heet je vriendin mirre of bedoel je wiet van de coffeeshop ?
Dude nu krijg je een banquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:45 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
"Nou kinderen, hou je wel aan de policy anders krijg je een maandban![]()
" (wel mijn policy natuurlijk, niet degene die de rest zogenaamd hanteert
)
ok neuk zequote:Op vrijdag 21 november 2008 16:48 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar ik ga Mirre ophalen
Dag mensen !
Tot maandag ofzo
Neuk ze!quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:48 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar ik ga Mirre ophalen
Dag mensen !
Tot maandag ofzo
Hoezo?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Vrouw heet zo
[..]
Dude nu krijg je een ban
Die lama mocht ook niet meer gepost worden, begreep ikquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoezo?Ik post een plaatje van een beest, waarom zou ik daar nou weer een ban voor krijgen
_!
Mazzel!!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:48 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar ik ga Mirre ophalen
Dag mensen !
Tot maandag ofzo
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoezo?Ik post een plaatje van een beest, waarom zou ik daar nou weer een ban voor krijgen
_!
Juist.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:45 schreef Silentalarm het volgende:
[ afbeelding ]
Het was deze foto toch?
Ja, ban! FA beledigen mag nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:52 schreef Silentalarm het volgende:
ik vind remlof echt een mongool. Selectieve pauper banner. En nu hen ik weg.
remlof is lievquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:52 schreef Silentalarm het volgende:
ik vind remlof echt een mongool. Selectieve pauper banner. En nu hen ik weg.
ik geef vol gasquote:
Is dit dan geen banaanvraag?quote:
Nee, maar een ban voor u is gewenst in deze situatiequote:Op vrijdag 21 november 2008 16:58 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Is dit dan geen banaanvraag?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:58 schreef Fascination het volgende:
Ja achterlijk inderdaad dat MiVer niet gebanned wordt.![]()
![]()
![]()
Nice!quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:45 schreef Silentalarm het volgende:
[ afbeelding ]
Het was deze foto toch?
waarom?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, maar een ban voor u is gewenst in deze situatie
Welke gebruik jijquote:
Glanzend (nederlandsquote:
Zal hem niet tussen img tags zetten, hij is namelijk nogal groot, maar deze is ook wel vet: Gmail TerminalThemequote:
Ik vind hem eerder irritant.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:08 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Zal hem niet tussen img tags zetten, hij is namelijk nogal groot, maar deze is ook wel vet: Gmail TerminalTheme
Hij is ook niet van mij, vond het er alleen best vet uitzien.quote:
Ik snap dat hij niet van jouw is, of je mot bij Google werken.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:14 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Hij is ook niet van mij, vond het er alleen best vet uitzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen kerstboom?quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:17 schreef Broekpaling het volgende:
Ik krijg een kerstraket. Ofnee, een kerstpakket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |