Was ff een live verslag, aangezien de meeste mensen wss niet full-time RTL-Z luisteren. Ik welquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:56 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Heb er even een nieuw topic over gemaakt (dat je niet weer schrikt), maar dat kan zeker altijd met dit soort Nederlands nieuws hoor!
Zalm wordt topman ABN Amro/Fortis-bank
neh nog een poging op de 8000 wagen maarquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:46 schreef ItaloDancer het volgende:
Hmmmm het zet niet echt door
al 170 pnt onder de high
iemand die de subprime leningen op gaat kopen voor 30% en met succesquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eén kerel gaat de wereldeconomie redden, zie ik aan het enthousiasme op Wall Street
Echt niet normaal! Wat een naai zooi dit!quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:55 schreef ItaloDancer het volgende:
8000
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mensen die nu nog durven te beweren dat het PPT niet bestaat, zijn in totale ontkenning imo.
Inderdaad, Ik zit mezelf eerlijk gezegd een beetje op te fokken door die PPT. Maar wat doe je eraan! Helemaal niets. Het erge vindt ik nog dat de media hierover zo weinig over berichten en mijn bankvrienden geloven het al helemaal niet.quote:
zit je zo zwaar shortquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:04 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
Inderdaad, Ik zit mezelf eerlijk gezegd een beetje op te fokken door die PPT. Maar wat doe je eraan! Helemaal niets. Het erge vindt ik nog dat de media hierover zo weinig over berichten en mijn bankvrienden geloven het al helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |