Was ff een live verslag, aangezien de meeste mensen wss niet full-time RTL-Z luisteren. Ik welquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:56 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Heb er even een nieuw topic over gemaakt (dat je niet weer schrikt), maar dat kan zeker altijd met dit soort Nederlands nieuws hoor!
Zalm wordt topman ABN Amro/Fortis-bank
neh nog een poging op de 8000 wagen maarquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:46 schreef ItaloDancer het volgende:
Hmmmm het zet niet echt door
al 170 pnt onder de high
iemand die de subprime leningen op gaat kopen voor 30% en met succesquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eén kerel gaat de wereldeconomie redden, zie ik aan het enthousiasme op Wall Street
Echt niet normaal! Wat een naai zooi dit!quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:55 schreef ItaloDancer het volgende:
8000
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mensen die nu nog durven te beweren dat het PPT niet bestaat, zijn in totale ontkenning imo.
Inderdaad, Ik zit mezelf eerlijk gezegd een beetje op te fokken door die PPT. Maar wat doe je eraan! Helemaal niets. Het erge vindt ik nog dat de media hierover zo weinig over berichten en mijn bankvrienden geloven het al helemaal niet.quote:
zit je zo zwaar shortquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:04 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
Inderdaad, Ik zit mezelf eerlijk gezegd een beetje op te fokken door die PPT. Maar wat doe je eraan! Helemaal niets. Het erge vindt ik nog dat de media hierover zo weinig over berichten en mijn bankvrienden geloven het al helemaal niet.
Dikke ueber LOLquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:04 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
Inderdaad, Ik zit mezelf eerlijk gezegd een beetje op te fokken door die PPT. Maar wat doe je eraan! Helemaal niets. Het erge vindt ik nog dat de media hierover zo weinig over berichten en mijn bankvrienden geloven het al helemaal niet.
Ik ga met je mee. Het is bijna onmogelijk dat de stijging van de aandelen binnen zo een korte tijdspan een positief speculatief effect met zich meebrengen. Daarvoor hebben handelaren echt meer tijd voor nodig.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nogmaals:
Dit soort stijgingen kan niet door gewone handelaren veroorzaakt worden. Die hebben ook geen oog voor de Dow (dat die zou dalen of stijgen door hun handelen). Dat er enkele aandelen fors stijgen kán, maar over de hele beurs..... Dat moet gecoördineerd worden. Dat dat gebeurt, is vanavond weer es bewezen.
Er bestaat niet zoiets als een PPT, het heet anders en het datgene waar "PPT" naar verwijst is niet meer dan een zooitje slome ambtenaren dat tot mythische proporties is opgeblazen. Naar mijn mening dan heh.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:29 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het PPT bestaat, dat is zeker, de vraag is of ze werkelijk achter deze rallies zitten.
Omdat er met echt geld gehandeld wordt. Dit heeft direct invloed op de geldstroom van bedrijven. Mocht de PPT hierachter zitten dan zou je kunnen denken dat het gaat om illegale geldinjecties.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:30 schreef BabyBel4 het volgende:
Waarom dan niet meteen gewoon stiekem een valse Dow tevoorschijn toveren?
Dit soort stijgingen moet gecoördineerd tot stand komen. Dat kan niet anders. Wat voorquote:
Daarnaast stijgen aandelen nooit massaal en tegelijk als er een neergaande rally is. Speculeren kost gewoon tijd en 800 punten binnen zo'n korte tijdspan is niet realistisch.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit soort stijgingen moet gecoördineerd tot stand komen. Dat kan niet anders. Wat voorhosanna-nieuws
was er ineens waardoor alles en iedereen ineens weer aandelen gingen kopen?
tenzij je een half uurtje voor sluiting de beurs oprent met 1.000.000.000, in je knuistjes, en dan denkt iedereen, o jee, daar heb je die gek weer , nou dan gaan we wat meepikken van die stijging .quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:35 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Daarnaast stijgen aandelen nooit massaal en tegelijk als er een neergaande rally is. Speculeren kost gewoon tijd en 800 punten binnen zo'n korte tijdspan is niet realistisch.
Beetje KPN effect, safe heaven is niet meer nodig als de angst minder isquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:40 schreef kkkkkka het volgende:
Wat ik opvallend vind;
Vanochtend de futures nog dik in de plus vanwege meevallende cijfers van Dell, nu bijna de hele markt dik in de plus behalve, idd Dell... -0,51 naar $9,30.
wat ik opvallend vind.. ofja niet helemaal verrassend, maar wel ernstig.. dat citigroup in deze stijging het nog voor elkaar krijgt te sluiten met bijna 20% in de min. Volgens mij krijgen we een 'uitstel van betaling' of nationalisering a.s. weekend (=sneller dan verwacht). De eerste Obamabank?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:40 schreef kkkkkka het volgende:
Wat ik opvallend vind;
Vanochtend de futures nog dik in de plus vanwege meevallende cijfers van Dell, nu bijna de hele markt dik in de plus behalve, idd Dell... -0,51 naar $9,30.
Nominatie van Geithner volgens CNNquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit soort stijgingen moet gecoördineerd tot stand komen. Dat kan niet anders. Wat voorhosanna-nieuws
was er ineens waardoor alles en iedereen ineens weer aandelen gingen kopen?
Hoe dan ook het schrikbeeld van een omvallende citybank zal je niet zienquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:45 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
wat ik opvallend vind.. ofja niet helemaal verrassend, maar wel ernstig.. dat citigroup in deze stijging het nog voor elkaar krijgt te sluiten met bijna 20% in de min. Volgens mij krijgen we een 'uitstel van betaling' of nationalisering a.s. weekend (=sneller dan verwacht). De eerste Obamabank?
Tsja, dat snap ik niet. Lost hij ineens alle problemen opquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:53 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Nominatie van Geithner volgens CNN
Nee, maar hij staat natuurlijk vierkant achter Wall Streetquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, dat snap ik niet. Lost hij ineens alle problemen op
Het is natuurlijk ook een goede vraag, wie nu eigenlijk de grootste shareholders zijn van Citigroup.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:08 schreef kkkkkka het volgende:
De enige 3 dalers binnen de Dow waren 3 financials..
Hoeveel geld zou het PPT volgens jullie dan tot zn beschikking hebben en is het niet logischer dat ze gister bv City boven de $5 hadden gehouden waardoor het aandeel gewoon in portefeuilles van grote instituonele beleggers had kunnen blijven zitten..
De short squeeze van vandaag, zat er op zich wel aan te komen na de dramatische dagen van de afgelopen week.
Het was wachten op een catalysator, in dit geval dus de aanstelling van Geithner.
Ben ook benieuwd wat Obama maandag te melden heeft..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |