Middelkoop is erg fan van Roubini, maar waarom hij niet naar hem luistert is een raadsel:quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:52 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Merk ik anders weinig van momenteel...
edit: Middelkoop, is dat niet die kerel die zei dat we de bodem hadden bereikt?![]()
S&P van 600 ofzoiets, das nog 150 punten onder het huidige niveau.quote:Roubini ziet S&P 500 nog fors dalen
29/10/2008 18:00
Met de afloop van de FED-meeting op komst, blijft Wall Street in de plus noteren. Een renteverlaging met een half procent zit momenteel al in de beurskoersen verrekend. Belangrijk zal zijn wat de centrale bank in de toelichting op de cijfers gaat vertellen.
Vandaag is de London interbank offered rate of Libor voor de 13de dag op rij gedaald. De Libor daalde met 5 basispunten tot 3,42%, zo deelde de British Bankers' Association mee.
De Amerikaanse universiteitsprofessor Nouriel Roubini denkt dat de S&P 500 vanaf de huidige niveaus nog wel met 30% kan dalen. Hij verwacht dat de VS-economie voor een recessieperiode staat die wel twee jaar of langer kan duren.
Iemand verwacht slecht nieuws dit weekendquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:53 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Hoppa, weer 4 miljoen stuks down the drain.
hier nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
finance.google.com ligt hier plat
quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:59 schreef Tokamak het volgende:
[tegeltjeswijsheid]
Zo te zien is er een positieve trend vandaag, dus we eindigen negatief
Beleggen is heel eenvoudig, kopen als het laag staat, en verkopen als het hoog staat
[/tegeltjeswijsheid]
Ik denk het ook dit weekend gaat er iemand City gratis krijgenquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:35 schreef Mendeljev het volgende:
Citigroup houdt het hoofd wel boven water. Een telefoontje naar Bahrein en de problemen zijn opgelost!
Vast wel maar dat noem ik niet "het hoofd boven water houden".quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:36 schreef henkway het volgende:
[..]
Ik denk het ook dit weekend gaat er iemand City gratis krijgen
Ja inderdaad, als je op 36 gekocht had, had je binnen 10 minuten 10% winst.quote:
Niet meer dusquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:12 schreef pberends het volgende:
Weer geen peil doorheen te trekken. Een volatiele dag met minieme winstjes en plusjes.
Oh vandaar die rally, die weet wel hoe hij geld moet printen idd.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:17 schreef ItaloDancer het volgende:
Tim Geithner, voorzitter van de NY Federal Reserve, wordt de nieuwe Minister van Financiën onder Obama.
We hebben indd nog 3 kwartier te gaanquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:17 schreef Hertog_Martin het volgende:
We gaan zodadelijk net zo snel weer naar beneden denk ik
Hillary trouwens minister van buitenlandse zaken, dat is weer een beetje jammerquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh vandaar die rally, die weet wel hoe hij geld moet printen idd.
bevestigd? bron?quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:21 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hillary trouwens minister van buitenlandse zaken, dat is weer een beetje jammer
Palin dus minister van Defensie... wat een samenwerker die Obamaquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:21 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hillary trouwens minister van buitenlandse zaken, dat is weer een beetje jammer
Staat ook op de Fok! Frontpage...quote:
vooralsnog speculatie dusquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:26 schreef Llotyhy het volgende:
[..]
Staat ook op de Fok! Frontpage...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |