Kan niet lang meer durenquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:06 schreef ItaloDancer het volgende:
oh lekker op tijd220 dan maar? nah nog niet
Misschien wij ook nog?quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:23 schreef Llotyhy het volgende:
Gaat vandaag niet gebeuren... Dow weer groen...
Misschien kunnen we nog wel in de buurt komen...quote:
Je moet alles in één keer kopen, en wel op het allerlaagste punt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
Is het aan te raden om als je interesse hebt in een aandeel deze op meerdere momenten te kopen? Dus dat ik bv maandag 250 op KPN zet, en als ie daarna nog verder daalt, nog eens 250... of is dat niet rendabel gezien de transactiekosten.
Ik heb m'n vertrouwen in Aegon ook verloren, ik heb ook geen aandelen meer en ga je misschien ook niet meer kopen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:44 schreef star_gazer het volgende:
AegonVoor die koers toch eigenlijk een koopje, of zie ik iets over het hoofd
Veel fondsen doen dat wel, die stellen een bepaald prijstarget af, mocht de koers daarna nog meer vallen kopen ze bij.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
Is het aan te raden om als je interesse hebt in een aandeel deze op meerdere momenten te kopen? Dus dat ik bv maandag 250 op KPN zet, en als ie daarna nog verder daalt, nog eens 250... of is dat niet rendabel gezien de transactiekosten.
Merk ik anders weinig van momenteel...quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:43 schreef pberends het volgende:
Willem Middelkoop noemt de PPT net weer... "Misschien is het Plunge Protection Team weer actief".
Als ze m'n moeders pensioentje volgend jaar nog uitkeren, ga ik misschien eens wat aandelen Aegon kopen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb m'n vertrouwen in Aegon ook verloren, ik heb ook geen aandelen meer en ga je misschien ook niet meer kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |