quote:"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Fixed!quote:Op donderdag 20 november 2008 23:57 schreef finsdefis het volgende:
Trouwens, Gentenaar is niet meer geblesseerd toch
Tot dat we van AZ zondag verliezen, nooit te vroeg juichen.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:57 schreef Aanvoerder het volgende:
En toch sta ik nog steeds verbaasd te kijken hoe goed we het dit seizoen qua resultaat in de competitie doen.
AZ onderschat je niet zo snel, tegen Heerenveen gaat dat toch wat makkelijkerquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Tot dat we van AZ zondag verliezen, nooit te vroeg juichen.
Remember Heereveen?
Mijn Zweeds is niet zo up to date, dus kleine google translate.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:29 schreef Emimich het volgende:
http://www.aftonbladet.se(...)et/article3818799.ab
Vooral "Ajax hunt Mountain" is goed vertaaldquote:
Ajax hunt Mountain - preparing jättebud
Ajax is considering adding a jättebud on Marcus Berg, 23.
A business that can land at almost SEK 150 million.
- I think it is the totals, "he told TT.
Ajax technical director Danny Blind sat in the gallery and saw the national football team 1-3-loss against Holland at the Amsterdam Arena on Wednesday. He has for a long time studied Berg.
According to the newspaper Daagblad Nordic countries are värmlänningen high on the Ajax list of possible attack reinforcements.
Berg read the article itself when TT met him on ordinary diner News Cafe on the pad beida The land in the heart of Groningen.
He confirms that he is aware of Ajax interest.
"A little more serious in the"
- It is a bit more serious in it, but all teams have such lists. Clearly, it's fun and it is what you want, play well and take more strides in his career, "he said.
TT: If Ajax with a bid of Groningen accept, what do you say then?
- Hard to sit here and say now. Ajax is a storklubb. The team is not as good as when Zlatan was there, but they have started on again and they have a really good team at once. I am interested ... so it is. But I do not think they have any bids, "said Berg.
As recently as last summer, he came to Groningen. With 15 goals in 25 games last season with, he made a name for itself directly.
In autumn, he has produced eight targets.
TT: Do you think Groningen want to let you go?
- I have no idea, actually. It is entirely up to the club.
Daagblad Norden writes that Berg could cost Ajax between 100 and 150 million, depending on when he bought off, even in the winter or next season.
Increased its value significantly
Groningen paid IFK Gothenburg 38 million in August 2007. In just over a year, the 23-year-old increased his market value three to four times.
TT: mature to move on it will be in?
- Hard to say, but I think you grow into it. When I came here I thought the tempo was high. But you grow into it. I think I developed where I play, the better player, the better I get. I do not think there is a limit to how good it can be.
While he is keen to point out that he grow well in Groningen, a student with 185 000 inhabitants in northern Holland.
Here he also joined by Andreas Granqvist, Petter Andersson and Fredrik Stenman.
- Not really as being abroad when compared with Viktor Elm going to Heerenveen and is the sole American. It becomes something completely different, but for me it is positive that we are more Swedes here, "said Berg.
Christmas together
They often socialize, eat and fikar together. Probably it will be jointly KEEPING OF CHRISTMAS at the home of Fredrik Stenman there also Viktor Elm is invited. Stenman also functions as Marcus's chauffeur. It is where the license has not kept pace with - and he became a cycle of having already after two weeks.
- It is quite normal, apparently. It goes to the train station and take a new type. 've Read somewhere that Groningen is the number one cycling city in Europe. They each have a cycle here.
Except Marcus Berg.
For he is too lazy ...
- It is enough exercise each day. It takes almost half an hour of cycling to the stadium and I have Stenman neighbor.
For how long? It determines Ajax.
Interview stond geloof ik ook al ergens in het Nederlands of Engels, hij weet van de interesse maar gokt dat het gewoon een shortlist is en er is nog niets zeker.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:29 schreef Emimich het volgende:
http://www.aftonbladet.se(...)et/article3818799.ab
Dit dusquote:Als Ajax interesse in je had, hoe zou je daar dan op reageren? 'Moeilijk te zeggen, Ajax is een grote club maar niet zo groot als Zlatan daar nog speelde, ze zijn ook aan het opbouwen. Het is interessant, maar ik heb nog niet gehoord dat ze een bod hebben gedaan', aldus Berg.
Ben je er rijp voor? 'Ik denk dat ik kan groeien. Toen ik kwam vond ik het tempo hoog maar je groeit daarin. Tegelijkertijd wil ik aangeven het goed naar de zin te hebben in Groningen tesamen met de andere drie Zweden Stenman, Granqvist en Andersson Prive gaan we veel met elkaar om en wij gaan samen kerstmis vieren. Tevens is Stenman mijn chauffeur omdat ik geen rijbewijs heb. We zitten midden in een studentenstad en iedereen heeft een fiets.'
'Ik heb geen fiets, die is gestolen na twee weken en ben lui. Ze zeggen wel dat je er zo weer één kan halen bij het centraal station. Ik train elke dag en dat is genoeg en heb Stenman als buurman dus geen probleem.'
Overigens geeft Berg aan dat elke club een shortlist heeft en dat Ajax zich nog niet concreet heeft gemeld bij FC Groningen. Of het daadwerkelijk tot een transfer van Berg naar Ajax gaat komen, moet blijken in de winterstop. De kans lijkt in ieder geval wel steeds groter te worden.
Ik juich niet en ik heb het over het resultaat en dat verbaasd mij. Ik heb het niet over de manier waarop dat resultaat behaald is.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Tot dat we van AZ zondag verliezen, nooit te vroeg juichen.
Remember Heereveen?
quote:Danko Lazovic heeft van de clubleiding te horen gekregen dat uitlatingen aan het adres van trainer Huub Stevens onacceptabel zijn. Het bestuur heeft na de spijtbetuiging van de speler de hoogst mogelijke boete opgelegd die de speler direct accepteerde.
De aanvaller noemde Huub Stevens na de 1-1 van Afellay in de wedstrijd tegen Ajax een 'pussy' en beet hem verder toe: 'Ik neuk je moeder.'
Vrijdag heeft de spits van PSV nog een onderhoud met de trainer, ook daar zal de speler met de billen bloot zijn spijt moeten betuigen. Of Stevens het bij de boete laat is nog niet bekend, maar veel zal afhangen van de houding van de speler.
wat een boefje.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:53 schreef GieJay het volgende:
[..]
![]()
http://www.ajaxclub.nl/ni(...)jgt_fikse_boete.html
quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:24 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
AZ onderschat je niet zo snel, tegen Heerenveen gaat dat toch wat makkelijker
Hetzelfde jaar als jij, AZ is de afgelopen jaren constant een stuk moeilijker geweest dan Heerenveen hoor.quote:
Bij ons andersom.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:29 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hetzelfde jaar als jij, AZ is de afgelopen jaren constant een stuk moeilijker geweest dan Heerenveen hoor.
Ach wat het dan ook was, AZ hoor je helemaal niet te onderschatten.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:33 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Bij ons andersom.
Maar het lijkt me nou niet dat welke club dan ook Heerenveen in eigen huis nog onderschat de laatste pak 'em beet 5 jaar.
Ajax hoort geen enkele club te onderschatten, anders verlies je ook punten tegen Volendam.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:44 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ach wat het dan ook was, AZ hoor je helemaal niet te onderschatten.
Eens.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Berg komt alleen als Huntelaar vertrekt.
Ik moet zeggen dat ik ook wel erg gecharmeerd ben van Dembélé. Technische speler en fysiek beresterk alleen zijn scorend vermogen....
We maken de clubs in het noorden alleen maar sterker met al die miljoenen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:10 schreef w00h00 het volgende:
15 miljoen voor Berg. De lat ligt hier met het jaar hoger.
Kunnen we zulke spelers niet een stadium eerder scouten en ze voor een paar miljoen euro ophalen?
We hebben al een vrij lastig programma gehad, als we zondag van AZ winnen zijn we erg lekker bezigquote:Op donderdag 20 november 2008 23:57 schreef Aanvoerder het volgende:
En toch sta ik nog steeds verbaasd te kijken hoe goed we het dit seizoen qua resultaat in de competitie doen.
quote:Sarpong en Cvitanich volgende week terug
--------------------------------------------------------------------------------
Datum post: 21-11-08 10:43 - Gepost door: Boudy - Aantal keer bekeken: 141 - Aantal reacties: 1
De ziekenboeg van Ajax stroomt langzaam leeg. Afgelopen weekend maakte Enoh en Sulejmani tegen PSV al hun rentree in het eerste. De terugkeer van Jeffrey Sarpong zit er ook aan te komen.
Sarpong viel enkele weken geleden uit met een knieblessure. Ajax meldt op haar officiële website dat de jonge middenvelder vandaag weer voor het eerst met de groep meetrainde.
Ook Dario Cvitanich maakt stappen. De aanvaller kamp nog met een hamstringblessure maar kan zich naar alle waarschijnlijkheid volgende week weer bij de selectie aansluiten.
Hij is echt kopsterkquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee, volgens mij is een aanval met Sulejmani - Cvitanich - Suarez echt genieten, althans ik reken erop dat Cvita gaat knallen op 9!
Ik zie dat ook wel zitten.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee, volgens mij is een aanval met Sulejmani - Cvitanich - Suarez echt genieten, althans ik reken erop dat Cvita gaat knallen op 9!
Wel een sleutelhanger aanvalquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
en Aissati erachterquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
quote:Huntelaar alweer terug op training
Geschreven op vrijdag, 21 november om 12:13
Klaas-Jan Huntelaar is een stuk eerder dan aanvankelijk voorspeld teruggekeerd op het voetbalveld. De spits van de Amsterdammers scheurde iets minder dan twee weken geleden zijn enkelbanden in het competitieduel met Sparta, maar liet vrijdag zijn gezicht alweer zien op het trainingsveld. De diagnose die de Oranje-international te horen kreeg van zijn behandelend arts was dat hij er zeker zes tot acht weken uit zou liggen. Dat blijkt nu een zeer ruime marge. “Het ging redelijk, al voel ik nog wel wat”, verklaarde de 25-jarige aanvaller na afloop van de loopsessie, die hij in zijn eentje afwerkte.
Naast Huntelaar keerde ook Dario Cvitanich terug. De Kroatische Argentijn had de afgelopen tijd last van zijn hamstring, maar lijkt na dit weekend weer tot de beschikking te staan van coach Marco van Basten.
Denk ook dat dat de voorhoede van volgend jaar zal zijn, van uitgaand dat huntelaar vertrekt.quote:
quote:Huntelaar sneller dan verwacht terug op trainingsveld
Telegraaf.nl meldt dat Klaas-Jan Huntelaar sneller dan verwacht op het trainingsveld is teruggekeerd voor een individuele looptraining. "Het ging redelijk, al voel ik nog wel wat. Ik heb alleen rechtuit gelopen, wenden en keren kan ik nog niet."
Daar was toch ook een keer een filmpje van?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:34 schreef Roycoooooo het volgende:
lol, net een klant die woont aan de Ajaxstraat in Rotterdam![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:02 schreef Silenus het volgende:
Uitkaarthouders mogen nu vanaf dinsdag een kaartje halen voor Volendam-uit, speciaal voor onze waarde medesupporters die op woensdag al naar Hamburg afreizen.
Nu al?? Hij heeft net 2 weken geleden z'n enkelbanden gescheurd. Zal toch nog wel echt tot januari duren voor hij z'n rentree kan maken.quote:
Je weet het nooit. Sneijder zou er ook maanden langer uitliggen dan nu het geval was.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nu al?? Hij heeft net 2 weken geleden z'n enkelbanden gescheurd. Zal toch nog wel echt tot januari duren voor hij z'n rentree kan maken.
Wat ik al zei. Huntelaar is nooit geblesseerd en dan kan het soms wel eens gebeuren dat een speler erg snel herstelt. Jonge spelers herstellen na wedstrijden over het algemeen ook sneller dan oudere spelers. Dat zijn allemaal factoren die meespelen. Komt nog bij dat Huntelaar, al was het niet echt lekker, zelf van het veld liep terwijl ik ook voorbeelden ken van mensen die met gescheurde enkelbanden per brancard opgehaald moesten worden om afgeleverd te worden op de eerste hulp.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nu al?? Hij heeft net 2 weken geleden z'n enkelbanden gescheurd. Zal toch nog wel echt tot januari duren voor hij z'n rentree kan maken.
Hallo niet allemaal te blij doen. Hij moet eerst nog twee weken revalideren. Zijn spieren moeten nog aansterken en wennen aan de belasting. Ga er maar vanuit dat hij nog zeker twee weken afwezig is.quote:
Dembele zou juist de perfecte aanvalsleider voor Ajax zijn. Snel, technisch, goed overzicht en fysiek sterk. Scorend vermogen schort het een beetje aan maar daar lopen genoeg andere spelers voor.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:11 schreef Breach het volgende:
Dembele is geen Ajaxspits inderdaad. Bovendien vind ik zijn scorend vermogen zwaar tegenvallen.
Twee weken? Wel langer hoor, hij kan alleen rechtvooruit lopen. Dat kun je 100 meter doen, maar dan heb je toch echt een probleem. Misschien haalt 'ie nog de laatste wedstrijd voor de winterstop, maar over twee weken is 'ie nog lang niet klaar.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hallo niet allemaal te blij doen. Hij moet eerst nog twee weken revalideren. Zijn spieren moeten nog aansterken en wennen aan de belasting. Ga er maar vanuit dat hij nog zeker twee weken afwezig is.
Dat staat er ook nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Twee weken? Wel langer hoor, hij kan alleen rechtvooruit lopen. Dat kun je 100 meter doen, maar dan heb je toch echt een probleem. Misschien haalt 'ie nog de laatste wedstrijd voor de winterstop, maar over twee weken is 'ie nog lang niet klaar.
Ja, we zijn 'm ook nog zéker drie dagen kwijt maar dat is ook niet de termijn waar we ons nu op moeten richten.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat staat er ook niet!. Er staat zeker twee weken.
Oprotten met Dembele, Ajax moet maar zelf dat soort spelers gaan scouten...quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Dembele zou juist de perfecte aanvalsleider voor Ajax zijn. Snel, technisch, goed overzicht en fysiek sterk. Scorend vermogen schort het een beetje aan maar daar lopen genoeg andere spelers voor.
Maar Dembele komt toch niet naar Ajax dus helaas.
quote:Vermaelen ziet Ajax en AZ het liefst op oorlogssterkte
Thomas Vermaelen, de Belgische verdediger van Ajax, neemt het dit weekeinde op in een topduel tegen AZ.
De speler hoopt dat er zoveel mogelijk spelers van beide clubs fit zijn, zodat er een waar voetbalgevecht zal ontstaan om de koppositie in de Eredivisie. De verliezer zou dan ook op waarde geklopt worden.
Mounir El Hamdaoui lijkt geblesseerd, maar kan mogelijk toch in actie komen tegen de Amsterdammers. Dat geldt waarschijnlijk niet voor Moussa Dembélé, landgenoot van Vermaelen, die kampt met een kniekwetsuur. "Hij (Dembélé, red.) heeft een beetje een vage blessure. Ik hoop voor hem dat het meevalt. Het zou niet mooi zijn als hij last blijft houden van zijn knie. Ik heb bovendien het liefst dat beide teams op volle sterkte aantreden, zodat de verliezer in elk geval op waarde wordt geklopt."
Ajax speelt zonder de belangrijke Klaas-Jan Huntelaar, maar Vermaelen weet dat Dembélé minstens zo gevaarlijk is voor AZ. "Hij heeft alles. Hij is sterk, snel, technisch en hij heeft overzicht. Wat heb je nog meer nodig? Hij is ook gegroeid qua slimheid, vind ik. Daarnaast begint hij nu ook te scoren. Hij kan een hele grote worden als hij dat nu al niet is", aldus de speler op de website van zijn club.
"AZ doet het goed en ze hebben vooral veel aanvallende kwaliteiten. Verder vind ik het mooi dat er veel Belgen spelen. Het is alleen voor de Belgische competitie geen goede zaak dat zoveel spelers naar het buitenland gaan", aldus Vermaelen, die doelt op de Belgische kolonie bij AZ bestaande uit Maarten Martens, Gill Swerts, Sebastian Pocognoli en Dembélé.
quote:Van der Velden: "Ajax heeft meer individuele klasse"
Nadat vorige week al het topduel tussen Ajax en PSV op het programma stond, wordt de voetballiefhebber ook in dit speelweekeinde getrakteerd op een heus topduel. AZ en Ajax nemen het tegen elkaar op met als inzet de koppositie in de Eredivisie. Nick van der Velden, middenvelder van de Alkmaarders, ziet de opponenten uit Amsterdam als de favorieten, ondanks het feit dat er weinig klasseverschil zit tussen de beide elftallen.
Van der Velden verwacht een evenwichtig duel. "Dat denk ik wel. Het is al een hele tijd geleden dat AZ verloren heeft. We zitten in een flow. AZ beschikt over een hecht team. Dat is onze grootste kracht. Er wordt voor elkaar gevochten en iedereen voert zijn taken goed uit. Ajax kan zich beroepen op meer individuele klasse. De speler die er het meeste bovenuit steekt, is Luis Suárez. Hij is de smaakmaker van de competitie en altijd gevaarlijk."
Vindt de 26-jarige middenvelder dat AZ een titelkandidaat is? "Nee, het is nog te vroeg om dat te zeggen. We zijn pas elf wedstrijden onderweg. Maar als we blijven knokken, kunnen we het wel volhouden om bovenin mee te blijven doen. Met de mentale weerbaarheid zit het wel goed. Dat hebben we aan het begin van het seizoen bewezen. Het was enorm vervelend dat we de eerste twee competitieduels verloren, maar ondanks het verlies tegen ADO was ons spel niet slecht. Dat gaf ons een positief gevoel in de aanloop naar de topper tegen PSV. Door te strijden en vertrouwen te houden, wonnen we die ook."
De aanval van Ajax maakt veel indruk op Van der Velden. "We doen weinig voor elkaar onder. Ondanks de afwezigheid van Klaas Jan Huntelaar vind ik de aanval nog altijd de sterkste linie bij Ajax. Naast Suárez loopt ook Miralem Sulejmani weer in de voorhoede. Al verwacht ik niet dat hij tegen ons al negentig minuten speelt." De verdediging is de plaats waar AZ Ajax kan raken. "Op het middenveld lopen ook goede voetballers rond. De verdediging is iets minder. Ajax kreeg al meer tegengoals te verwerken dan AZ. Maar dat is natuurlijk niet alleen de jongens achterin te verwijten, zoiets hangt samen met de andere linies. Natuurlijk hoop ik dat we winnen in eigen huis, maar ik bestempel AZ niet als favoriet. Laat ons maar de underdog zijn."
Ik denk hetzelfde als tegen psv.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat zou trouwens een betere optie zijn tegen AZ. Sulejmani kan nog niet 90 minuten voetballen. Dus of laten beginnen en na 60/70 minuten eruit halen. Of laten invallen en daardoor de wedstrijd misschien kantelen. Ik ben er nog niet uit.
Hij zegt zelf dat ie 90 minuten kan spelen. Heeft dat volgens mij ook deze week gedaan bij Jong Ajax. Ik denk dat ie gewoon begint en zo lang mogelijk doorgaat.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat zou trouwens een betere optie zijn tegen AZ. Sulejmani kan nog niet 90 minuten voetballen. Dus of laten beginnen en na 60/70 minuten eruit halen. Of laten invallen en daardoor de wedstrijd misschien kantelen. Ik ben er nog niet uit.
Daar heeft hij maar 60 minuten in meegespeeld.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:14 schreef sagagiuh het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat ie 90 minuten kan spelen. Heeft dat volgens mij ook deze week gedaan bij Jong Ajax. Ik denk dat ie gewoon begint en zo lang mogelijk doorgaat.
Oke ik zal het anders formuleren. Iemand met de kwaliteiten van Dembele zou een uitstekende aanvalsleider zijn. Helemaal mee eens dat we die zelf moeten scouten.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Oprotten met Dembele, Ajax moet maar zelf dat soort spelers gaan scouten...
Dat zeker weten, heerlijk zo'n voetballerquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Oke ik zal het anders formuleren. Iemand met de kwaliteiten van Dembele zou een uitstekende aanvalsleider zijn. Helemaal mee eens dat we die zelf moeten scouten.
Ik dacht te hebben opgevangen dat er meer kaarten zouden zijn, maar weet het absoluut niet zeker.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:04 schreef Jasza het volgende:
Silenus weet jij toevallig hoeveel kaarten Ajax nu heeft voor Volendam? 450 weer?
bron: knmi.nlquote:Zondag wordt het nog iets kouder en nemen de sneeuwkansen mogelijk nog iets toe (blijf de weerberichten volgen).
Oei slecht weer en Ajax gaan niet samenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:38 schreef Houniet het volgende:
AZ - Ajax in de sneeuw.
[..]
bron: knmi.nl
quote:De snelle rentree van Huntelaar op het trainingsveld na het scheuren van zijn voorste enkelband, zal er voor kunnen zorgen dat Huntelaar na vier of vijf weken zijn rentree al zal kunnen maken. Van Basten: "Het gaat heel goed met hem. Na twaalf dagen staat hij alweer op het veld. Dit had echt niemand voor mogelijk gehouden. Als het zo doorgaat, staat hij misschien maar vier of vijf weken aan de kant. Dat is natuurlijk meer dan meegenomen."
Niet haasten, lekker rustig laten komen. Tot die tijd Dario op 9. Zijn kans om zich te bewijzen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:53 schreef kevin6188 het volgende:
Huntelaar mogelijk dus echt eerder terug:
[..]
Sparta-thuis. Half november.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:56 schreef Emimich het volgende:
Misschien maar vier of vijf weken aan de kant, wanneer is Huntelaar geblesseerd geraakt?
Zondag 9 november 2008, dus dan zal hij zich focussen op Slavia thuis.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:56 schreef Emimich het volgende:
Misschien maar vier of vijf weken aan de kant, wanneer is Huntelaar geblesseerd geraakt?
,,Tokyo... Ik dacht: huh Tokyo?"quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:24 schreef Silenus het volgende:
Leuk filmpje over de Wereldcup met reacties en stukje huldiging met van Gaal.
Meer Van Basten over AZ-uitquote:Marco van Basten beslist zaterdag of Miralem Sulejmani (foto) zondag in de basis begint tijdens de wedstrijd tegen AZ in Alkmaar. De Ajax-trainer weet nog niet zeker of de Servische aanvaller al een hele wedstrijd kan spelen en wil nog geen risico’s met zijn topaankoop nemen.
‘Het zou dus kunnen dat we zondag met hem beginnen,’ aldus Van Basten vrijdag na de training volgens het ANP. ‘We kunnen hem dan naar de kant halen als hij er echt doorheen komt te zitten. We kunnen hem ook net als vorige week tegen PSV brengen. Hij gaat vooruit, maar heeft nog niet veel wedstrijdritme.’
Dat zou hij wel moeten zijn....quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:34 schreef Emimich het volgende:
Gabri is geen onomstreden basisspeler.
Als je van middelmaat houdt wel.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:37 schreef HeatWave het volgende:
Dat zou hij wel moeten zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |