quote:"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Fixed!quote:Op donderdag 20 november 2008 23:57 schreef finsdefis het volgende:
Trouwens, Gentenaar is niet meer geblesseerd toch
Tot dat we van AZ zondag verliezen, nooit te vroeg juichen.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:57 schreef Aanvoerder het volgende:
En toch sta ik nog steeds verbaasd te kijken hoe goed we het dit seizoen qua resultaat in de competitie doen.
AZ onderschat je niet zo snel, tegen Heerenveen gaat dat toch wat makkelijkerquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Tot dat we van AZ zondag verliezen, nooit te vroeg juichen.
Remember Heereveen?
Mijn Zweeds is niet zo up to date, dus kleine google translate.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:29 schreef Emimich het volgende:
http://www.aftonbladet.se(...)et/article3818799.ab
Vooral "Ajax hunt Mountain" is goed vertaaldquote:
Ajax hunt Mountain - preparing jättebud
Ajax is considering adding a jättebud on Marcus Berg, 23.
A business that can land at almost SEK 150 million.
- I think it is the totals, "he told TT.
Ajax technical director Danny Blind sat in the gallery and saw the national football team 1-3-loss against Holland at the Amsterdam Arena on Wednesday. He has for a long time studied Berg.
According to the newspaper Daagblad Nordic countries are värmlänningen high on the Ajax list of possible attack reinforcements.
Berg read the article itself when TT met him on ordinary diner News Cafe on the pad beida The land in the heart of Groningen.
He confirms that he is aware of Ajax interest.
"A little more serious in the"
- It is a bit more serious in it, but all teams have such lists. Clearly, it's fun and it is what you want, play well and take more strides in his career, "he said.
TT: If Ajax with a bid of Groningen accept, what do you say then?
- Hard to sit here and say now. Ajax is a storklubb. The team is not as good as when Zlatan was there, but they have started on again and they have a really good team at once. I am interested ... so it is. But I do not think they have any bids, "said Berg.
As recently as last summer, he came to Groningen. With 15 goals in 25 games last season with, he made a name for itself directly.
In autumn, he has produced eight targets.
TT: Do you think Groningen want to let you go?
- I have no idea, actually. It is entirely up to the club.
Daagblad Norden writes that Berg could cost Ajax between 100 and 150 million, depending on when he bought off, even in the winter or next season.
Increased its value significantly
Groningen paid IFK Gothenburg 38 million in August 2007. In just over a year, the 23-year-old increased his market value three to four times.
TT: mature to move on it will be in?
- Hard to say, but I think you grow into it. When I came here I thought the tempo was high. But you grow into it. I think I developed where I play, the better player, the better I get. I do not think there is a limit to how good it can be.
While he is keen to point out that he grow well in Groningen, a student with 185 000 inhabitants in northern Holland.
Here he also joined by Andreas Granqvist, Petter Andersson and Fredrik Stenman.
- Not really as being abroad when compared with Viktor Elm going to Heerenveen and is the sole American. It becomes something completely different, but for me it is positive that we are more Swedes here, "said Berg.
Christmas together
They often socialize, eat and fikar together. Probably it will be jointly KEEPING OF CHRISTMAS at the home of Fredrik Stenman there also Viktor Elm is invited. Stenman also functions as Marcus's chauffeur. It is where the license has not kept pace with - and he became a cycle of having already after two weeks.
- It is quite normal, apparently. It goes to the train station and take a new type. 've Read somewhere that Groningen is the number one cycling city in Europe. They each have a cycle here.
Except Marcus Berg.
For he is too lazy ...
- It is enough exercise each day. It takes almost half an hour of cycling to the stadium and I have Stenman neighbor.
For how long? It determines Ajax.
Interview stond geloof ik ook al ergens in het Nederlands of Engels, hij weet van de interesse maar gokt dat het gewoon een shortlist is en er is nog niets zeker.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:29 schreef Emimich het volgende:
http://www.aftonbladet.se(...)et/article3818799.ab
Dit dusquote:Als Ajax interesse in je had, hoe zou je daar dan op reageren? 'Moeilijk te zeggen, Ajax is een grote club maar niet zo groot als Zlatan daar nog speelde, ze zijn ook aan het opbouwen. Het is interessant, maar ik heb nog niet gehoord dat ze een bod hebben gedaan', aldus Berg.
Ben je er rijp voor? 'Ik denk dat ik kan groeien. Toen ik kwam vond ik het tempo hoog maar je groeit daarin. Tegelijkertijd wil ik aangeven het goed naar de zin te hebben in Groningen tesamen met de andere drie Zweden Stenman, Granqvist en Andersson Prive gaan we veel met elkaar om en wij gaan samen kerstmis vieren. Tevens is Stenman mijn chauffeur omdat ik geen rijbewijs heb. We zitten midden in een studentenstad en iedereen heeft een fiets.'
'Ik heb geen fiets, die is gestolen na twee weken en ben lui. Ze zeggen wel dat je er zo weer één kan halen bij het centraal station. Ik train elke dag en dat is genoeg en heb Stenman als buurman dus geen probleem.'
Overigens geeft Berg aan dat elke club een shortlist heeft en dat Ajax zich nog niet concreet heeft gemeld bij FC Groningen. Of het daadwerkelijk tot een transfer van Berg naar Ajax gaat komen, moet blijken in de winterstop. De kans lijkt in ieder geval wel steeds groter te worden.
Ik juich niet en ik heb het over het resultaat en dat verbaasd mij. Ik heb het niet over de manier waarop dat resultaat behaald is.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Tot dat we van AZ zondag verliezen, nooit te vroeg juichen.
Remember Heereveen?
quote:Danko Lazovic heeft van de clubleiding te horen gekregen dat uitlatingen aan het adres van trainer Huub Stevens onacceptabel zijn. Het bestuur heeft na de spijtbetuiging van de speler de hoogst mogelijke boete opgelegd die de speler direct accepteerde.
De aanvaller noemde Huub Stevens na de 1-1 van Afellay in de wedstrijd tegen Ajax een 'pussy' en beet hem verder toe: 'Ik neuk je moeder.'
Vrijdag heeft de spits van PSV nog een onderhoud met de trainer, ook daar zal de speler met de billen bloot zijn spijt moeten betuigen. Of Stevens het bij de boete laat is nog niet bekend, maar veel zal afhangen van de houding van de speler.
wat een boefje.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:53 schreef GieJay het volgende:
[..]
![]()
http://www.ajaxclub.nl/ni(...)jgt_fikse_boete.html
quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:24 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
AZ onderschat je niet zo snel, tegen Heerenveen gaat dat toch wat makkelijker
Hetzelfde jaar als jij, AZ is de afgelopen jaren constant een stuk moeilijker geweest dan Heerenveen hoor.quote:
Bij ons andersom.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:29 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hetzelfde jaar als jij, AZ is de afgelopen jaren constant een stuk moeilijker geweest dan Heerenveen hoor.
Ach wat het dan ook was, AZ hoor je helemaal niet te onderschatten.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:33 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Bij ons andersom.
Maar het lijkt me nou niet dat welke club dan ook Heerenveen in eigen huis nog onderschat de laatste pak 'em beet 5 jaar.
Ajax hoort geen enkele club te onderschatten, anders verlies je ook punten tegen Volendam.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:44 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ach wat het dan ook was, AZ hoor je helemaal niet te onderschatten.
Eens.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Berg komt alleen als Huntelaar vertrekt.
Ik moet zeggen dat ik ook wel erg gecharmeerd ben van Dembélé. Technische speler en fysiek beresterk alleen zijn scorend vermogen....
We maken de clubs in het noorden alleen maar sterker met al die miljoenen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:10 schreef w00h00 het volgende:
15 miljoen voor Berg. De lat ligt hier met het jaar hoger.
Kunnen we zulke spelers niet een stadium eerder scouten en ze voor een paar miljoen euro ophalen?
We hebben al een vrij lastig programma gehad, als we zondag van AZ winnen zijn we erg lekker bezigquote:Op donderdag 20 november 2008 23:57 schreef Aanvoerder het volgende:
En toch sta ik nog steeds verbaasd te kijken hoe goed we het dit seizoen qua resultaat in de competitie doen.
quote:Sarpong en Cvitanich volgende week terug
--------------------------------------------------------------------------------
Datum post: 21-11-08 10:43 - Gepost door: Boudy - Aantal keer bekeken: 141 - Aantal reacties: 1
De ziekenboeg van Ajax stroomt langzaam leeg. Afgelopen weekend maakte Enoh en Sulejmani tegen PSV al hun rentree in het eerste. De terugkeer van Jeffrey Sarpong zit er ook aan te komen.
Sarpong viel enkele weken geleden uit met een knieblessure. Ajax meldt op haar officiële website dat de jonge middenvelder vandaag weer voor het eerst met de groep meetrainde.
Ook Dario Cvitanich maakt stappen. De aanvaller kamp nog met een hamstringblessure maar kan zich naar alle waarschijnlijkheid volgende week weer bij de selectie aansluiten.
Hij is echt kopsterkquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee, volgens mij is een aanval met Sulejmani - Cvitanich - Suarez echt genieten, althans ik reken erop dat Cvita gaat knallen op 9!
Ik zie dat ook wel zitten.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee, volgens mij is een aanval met Sulejmani - Cvitanich - Suarez echt genieten, althans ik reken erop dat Cvita gaat knallen op 9!
Wel een sleutelhanger aanvalquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
en Aissati erachterquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |