Normaal bereken je dat op koerswinstverhouding, echter staan alle winsten enorm onder druk waardoor je helemaal geen goede berekening meer kan makenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:16 schreef Superduif het volgende:
hoe bereken je de fair value dan, ik zie op bloomberg wel de futures maar het zegt me weinig, leg is uit als je wil?
kun je zelf niet berekenen, heeft te maken met factoren als dividend, looptijd (en dus rentekosten) e.d.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:16 schreef Superduif het volgende:
hoe bereken je de fair value dan, ik zie op bloomberg wel de futures maar het zegt me weinig, leg is uit als je wil?
GM 2.91 +0.12 (4.30%) 1.78Bquote:Op donderdag 20 november 2008 22:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
Moet je nagaan dat het nog veel erger was geweest als Ford en GM enzo op de -30% oid gesloten waren als die bailout niet gekomen was.
Lol wat een koersenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
GM 2.91 +0.12 (4.30%) 1.78B
F 1.26 0.00 (0.00%) 3.01B
GM in de plus zelfs...Terwijl de bail-out er helemaal niet gaat komen. Zeker niet tot Obama er is...
Nope, teveel republikeinen die het met ome Bos eens zijn....quote:Op donderdag 20 november 2008 22:23 schreef Wheelgunner het volgende:
Maar Bush gaat die bailout toch veto'en? En ik kan me niet voorstellen dat er een 2/3e meerderheid is in het congres.
Naja ze stonden op -20% eerder vandaag, toen kwam er nieuws over een bailout en toen sprongen ze naar +20% en zelfs +40%... nu weer terug naar af dus.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
GM 2.91 +0.12 (4.30%) 1.78B
F 1.26 0.00 (0.00%) 3.01B
GM in de plus zelfs...Terwijl de bail-out er helemaal niet gaat komen. Zeker niet tot Obama er is...
hoezo 23 pnt?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:22 schreef Superduif het volgende:
dus nu 23 punten? op bloomberg staat nl
Dow 7,525.00 -502.00 -6.25
hoe moet ik dat dan zien
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:27 schreef RvLaak het volgende:
kredietcrisis treft nu ook sexleven FOK!kers
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:27 schreef RvLaak het volgende:
kredietcrisis treft nu ook sexleven FOK!kers
Ohhh -23 is tov 22:00quote:Op donderdag 20 november 2008 22:30 schreef Superduif het volgende:
[..]
Dat stond op die site die jij net postte, maar op bloomberg stond op dat moment iets anders
Waarom zou je schulden willen kopen?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Met deze beurswaardes kan een bedrijf als Google 3 keer GM én Ford kopen. Cash.
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom zou je schulden willen kopen?
Ik denk dat ie omlaag gaatquote:Op donderdag 20 november 2008 22:55 schreef Superduif het volgende:
Iemand nog een voorspelinkje voor de aex morgen?
mwehehehe. twee zielen, één gedachte.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:25 schreef SeLang het volgende:
Nu mogen die joden eigenlijk wel beginnen met bombarderen voor een laatste 20% eraf.
We zitten nu netjes binnen het opportunity window 4 nov 2008 - 20 jan 2009
Wat is een opportunity window, wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:25 schreef SeLang het volgende:
hahaha het lijkt bijna wel een vooropgezet plannetje als je er zo over nadenkt. mayhem gecreeerd om even ongegeneerd wat bommen los te laten en de economie een beetje op orde te brengenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:25 schreef SeLang het volgende:
Nu mogen die joden eigenlijk wel beginnen met bombarderen voor een laatste 20% eraf.
Heb je de rentestand van de fed al gezien?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Morgen nog kans op nieuwe renteverlagingen
Die kan niet lager, i knowquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:13 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Heb je de rentestand van de fed al gezien?
gaat dat ook nog gebeuren,? wat een toestand.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:59 schreef BabyBel4 het volgende:
[..]
hahaha het lijkt bijna wel een vooropgezet plannetje als je er zo over nadenkt. mayhem gecreeerd om even ongegeneerd wat bommen los te laten en de economie een beetje op orde te brengen
Wat kan er veel gebeuren in 6 uur tijd.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:20 schreef sitting_elfling het volgende:
Oh boi oh boi, dat wordt echt gruwelijk cashen morgen op mn TS shorts op de indices en mijn shorts die ik nog had staan op de olie![]()
Puur mazzel uiteraard dat ik mn TS shorts heb laten staan .. haha
quote:Op vrijdag 21 november 2008 07:27 schreef appelsientje het volgende:
Oke.. hoe kan Azie zo in de plus staan
En, volgens BNR, koopjesjagers.quote:Op vrijdag 21 november 2008 07:18 schreef RvLaak het volgende:
A, Citigroup gaat assets verkopen, wat de opleving in Azië verklaard.
Daar zaten ze best ver naast...quote:AMSTERDAM VANDAAG: AEX opent 5 tot 7 punten lager
21-11-2008 08:23:00
quote:TOKYO (Kyodo)--Tokyo stocks staged a dramatic rebound Friday, closing more than 2 percent higher after falling sharply earlier in the day, as bargain hunters stepped in following declines over the past three days, and optimism surfaced over a possible Wall Street rebound due to news of restructuring an ailing Wall Street financial giant
Welke financiële gigant zou dat moeten zijn dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
Had al wel verwacht dat hoger zou openen dan eerst verwacht, denk dat we vandaag ook omhoog gaan.
[..]
Zit ik ook naar te zoeken...quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:09 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
Welke financiële gigant zou dat moeten zijn dan?
"Maar er zijn ergere dingen, kijkt u maar naar de koersen"quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:11 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
En Willem heeft problemen met de techniek
Hangt ook behoorlijk van de sector af, maar <10 wordt over het algemeen als ondergewaardeerd gezien, >20 als overgewaardeerd.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat is ook alweer de k/w verhouding waar je naar kan kijken voor 'goedkoop' en 'duur'? <10 en 10> ?
En nu zie ik dit...quote:Op donderdag 20 november 2008 22:25 schreef SeLang het volgende:
All bets are onquote:Intelligence sources have told The Times that the prospect of Israel taking preemptive military action to knock out Iran’s nuclear facilities appears to have become significantly more likely in recent weeks. Such an operation would require at least tacit US cooperation because it would almost certainly involve Israeli warplanes flying through US-controlled airspace in Iraq.
Als dat gebeurt, crashen alle markten acuut, denk ik.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
En nu zie ik dit...
[..]
All bets are on
Nu denk ik dat meneer de analist er flink naast zit. Vandaag bereiken we die top al, dat lijkt me vrij duidelijk op dit moment. Volgende week dalen we weer vrolijk verder.quote:AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX maakt zich vrijdag op voor een bodem, waarna een herstel wordt geinitieerd voor de komende handelsweek, aldus technisch analist Roelof-Jan van den Akker van ING Wholesale Banking. Hij verwacht dat de AEX zijn bodem vrijdag niet lager dan 218 punten neerzet. "Daarna zal de AEX een tussentijds herstel laten zien dat volgende week leidt tot een lagere top die ligt tussen de 240 punten en 250 punten", aldus Van den Akker. De AEX noteert vrijdag rond 9.30 uur 0,1% hoger op 228,13 punten. (ANS)
Ik denk eerder dat we dan zo weer een olieprijs van 200 dollar per vat hebben.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:28 schreef rvlaak_werk het volgende:
Als dat gebeurt, crashen alle markten acuut, denk ik.
goed punt, bijna alle markten crashen danquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat we dan zo weer een olieprijs van 200 dollar per vat hebben.
denk jij dat ze dat echt doen? hahaha dan hebben de joden de schuld van WOIIIquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
En nu zie ik dit...
[..]
All bets are on
Er MOET een rally aankomen, want alles is oversold en het slechte nieuws is inmiddels in de koersen verwerkt.quote:
Tja, WIllem heeft het tot nu toe nog niet fout gehad, maar de AEX levert nu wel iets winst in.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:16 schreef slap het volgende:
[..]
Er MOET een rally aankomen, want alles is oversold en het slechte nieuws is inmiddels in de koersen verwerkt.
Bijna Kerst.
Als al het slechte nieuws meteen in de koers verwerkt wordt, bereiken we natuurlijk in één keer de bodem. Iedereen weet dat het nu NOG slechter gaat dan in KW3, maar wacht nog even af...quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:16 schreef slap het volgende:
[..]
Er MOET een rally aankomen, want alles is oversold en het slechte nieuws is inmiddels in de koersen verwerkt.
Bijna Kerst.
linkjequote:Maar ook andere aandelen die de laatste tijd uit het raam werden gegooid deden het vanmorgen goed. Zo steeg TomTom ruim vijf procent en werd BAM 66,% gelift.
Nee, dat gaan ze niet doen. Binnenvallen is veel teveel moeite. Waar SeLang het over heeft is dat het er wel in zit dat Israel de nucleaire faciliteiten van Iran plat gaat gooien voordat Obama daadwerkelijk president is aangezien Iran begin 2009 nukes kan hebben. Dat laten ze in Israel nooit gebeuren, dus daar zullen ze een stokje voor steken...quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:16 schreef poffu het volgende:
[..]
denk jij dat ze dat echt doen? hahaha dan hebben de joden de schuld van WOIII
als iran word aangevallen word het echt massive warhappy christmas
never never never nooit gaat israel iran binnenvallen, al helemaal niet in deze economische crisis, dat zou miljarden kosten wat geen land meer kan verspillen aan militaire uitgaves, nog niet gesproken over de wereldwijde olie crisis en de enorme aantallen slachtoffers en de gevolgen die dit mee brengt voor de jongere generatie.
nee israel doet dit niet
times is een n00bmagazine
Stel ze doen dat, wat denk je dat Iran gaat doen? Die laten dat echt niet onbestraft gebeuren.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:31 schreef Llotyhy het volgende:
[..]
Nee, dat gaan ze niet doen. Binnenvallen is veel teveel moeite. Waar SeLang het over heeft is dat het er wel in zit dat Israel de nucleaire faciliteiten van Iran plat gaat gooien voordat Obama daadwerkelijk president is aangezien Iran begin 2009 nukes kan hebben. Dat laten ze in Israel nooit gebeuren, dus daar zullen ze een stokje voor steken...
A sea of unwanted auto importsquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:14 schreef rvlaak_werk het volgende:
Willem nu op RTLZ: Inkoopsmanagers index staat op 36, Corus heeft geen enkele orders binnengekregen de laatste maand. En de AAA hypotheken in de US zijn gedaald naar 30%.
Het gaat nu wel ernstig off-topic, maar aangezien deze acties ook hun reflectie op de beurs gaan vinden, ga ik doorquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:41 schreef slap het volgende:
Iran is failliet. Ze hebben nooit tegoeden opgebouwd met de inkomsten uit hun olie (die overigens inferieur is aan die uit bijv. Saudi Arabie). Vraag is wellicht: wat kunnen ze? Mogelijke vraag is ook wat buurlanden van Iran van een dergelijke actie vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |