Zit ik ook naar te zoeken...quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:09 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
Welke financiële gigant zou dat moeten zijn dan?
"Maar er zijn ergere dingen, kijkt u maar naar de koersen"quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:11 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
En Willem heeft problemen met de techniek
Hangt ook behoorlijk van de sector af, maar <10 wordt over het algemeen als ondergewaardeerd gezien, >20 als overgewaardeerd.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat is ook alweer de k/w verhouding waar je naar kan kijken voor 'goedkoop' en 'duur'? <10 en 10> ?
En nu zie ik dit...quote:Op donderdag 20 november 2008 22:25 schreef SeLang het volgende:
Nu mogen die joden eigenlijk wel beginnen met bombarderen voor een laatste 20% eraf.
We zitten nu netjes binnen het opportunity window 4 nov 2008 - 20 jan 2009
All bets are onquote:Intelligence sources have told The Times that the prospect of Israel taking preemptive military action to knock out Iran’s nuclear facilities appears to have become significantly more likely in recent weeks. Such an operation would require at least tacit US cooperation because it would almost certainly involve Israeli warplanes flying through US-controlled airspace in Iraq.
Als dat gebeurt, crashen alle markten acuut, denk ik.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
En nu zie ik dit...
[..]
All bets are on
Nu denk ik dat meneer de analist er flink naast zit. Vandaag bereiken we die top al, dat lijkt me vrij duidelijk op dit moment. Volgende week dalen we weer vrolijk verder.quote:AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX maakt zich vrijdag op voor een bodem, waarna een herstel wordt geinitieerd voor de komende handelsweek, aldus technisch analist Roelof-Jan van den Akker van ING Wholesale Banking. Hij verwacht dat de AEX zijn bodem vrijdag niet lager dan 218 punten neerzet. "Daarna zal de AEX een tussentijds herstel laten zien dat volgende week leidt tot een lagere top die ligt tussen de 240 punten en 250 punten", aldus Van den Akker. De AEX noteert vrijdag rond 9.30 uur 0,1% hoger op 228,13 punten. (ANS)
Ik denk eerder dat we dan zo weer een olieprijs van 200 dollar per vat hebben.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:28 schreef rvlaak_werk het volgende:
Als dat gebeurt, crashen alle markten acuut, denk ik.
goed punt, bijna alle markten crashen danquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat we dan zo weer een olieprijs van 200 dollar per vat hebben.
denk jij dat ze dat echt doen? hahaha dan hebben de joden de schuld van WOIIIquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
En nu zie ik dit...
[..]
All bets are on
Er MOET een rally aankomen, want alles is oversold en het slechte nieuws is inmiddels in de koersen verwerkt.quote:
Tja, WIllem heeft het tot nu toe nog niet fout gehad, maar de AEX levert nu wel iets winst in.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:16 schreef slap het volgende:
[..]
Er MOET een rally aankomen, want alles is oversold en het slechte nieuws is inmiddels in de koersen verwerkt.
Bijna Kerst.
Als al het slechte nieuws meteen in de koers verwerkt wordt, bereiken we natuurlijk in één keer de bodem. Iedereen weet dat het nu NOG slechter gaat dan in KW3, maar wacht nog even af...quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:16 schreef slap het volgende:
[..]
Er MOET een rally aankomen, want alles is oversold en het slechte nieuws is inmiddels in de koersen verwerkt.
Bijna Kerst.
linkjequote:Maar ook andere aandelen die de laatste tijd uit het raam werden gegooid deden het vanmorgen goed. Zo steeg TomTom ruim vijf procent en werd BAM 66,% gelift.
Nee, dat gaan ze niet doen. Binnenvallen is veel teveel moeite. Waar SeLang het over heeft is dat het er wel in zit dat Israel de nucleaire faciliteiten van Iran plat gaat gooien voordat Obama daadwerkelijk president is aangezien Iran begin 2009 nukes kan hebben. Dat laten ze in Israel nooit gebeuren, dus daar zullen ze een stokje voor steken...quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:16 schreef poffu het volgende:
[..]
denk jij dat ze dat echt doen? hahaha dan hebben de joden de schuld van WOIII
als iran word aangevallen word het echt massive warhappy christmas
never never never nooit gaat israel iran binnenvallen, al helemaal niet in deze economische crisis, dat zou miljarden kosten wat geen land meer kan verspillen aan militaire uitgaves, nog niet gesproken over de wereldwijde olie crisis en de enorme aantallen slachtoffers en de gevolgen die dit mee brengt voor de jongere generatie.
nee israel doet dit niet
times is een n00bmagazine
Stel ze doen dat, wat denk je dat Iran gaat doen? Die laten dat echt niet onbestraft gebeuren.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:31 schreef Llotyhy het volgende:
[..]
Nee, dat gaan ze niet doen. Binnenvallen is veel teveel moeite. Waar SeLang het over heeft is dat het er wel in zit dat Israel de nucleaire faciliteiten van Iran plat gaat gooien voordat Obama daadwerkelijk president is aangezien Iran begin 2009 nukes kan hebben. Dat laten ze in Israel nooit gebeuren, dus daar zullen ze een stokje voor steken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |