Goed. Laatst waren mijn oom en tante bij mijn ouders op bezoek, toen heb ik de hele middag met mijn neefje gepraat. Hij is geobsedeerd door een scenario waarin de dieren de wereld hebben overgenomen. De manier waarop ze dat gedaan hebben, interesseerde hem wel (“Konijnen kunnen goed graven, dus die zouden aan een valkuil kunnen werken. Raven kunnen goed roven, dus die zouden in huizen kunnen binnendringen om daar wapens en scherpe dingen te stelen. Die scherpe dingen zouden ze dan op de bodem van die valkuil kunnen leggen.” Ik: “En dan heb je het nog niet eens over tijgers of olifanten gehad. Die zouden zich wereldwijd kunnen organiseren.” Hij (ernstig): “Vergeet de krokodillen niet…”), maar het ging hem vooral om de uitwerking. Meeuwen die de stranden bewaken, kraaien die delen van een stad bezet houden en in een machtsstrijd met de torenvalken verwikkeld zijn, en meer van dat soort gekkigheid.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:49 schreef Sam_Spade het volgende:
Ik ben een en al oor.
Wat zijn je plannen, zijn ze van een snode aard?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:01 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik ga vanavond de ART en kwantummechanica eens samenkoppelen. Die ongein heeft lang genoeg geduurd. Tijd voor weer eens wat vooruitgang.
Ik ben uitermate vredelievend en zou het een ramp vinden mochten mijn wetten zorgen voor nieuwe ontwikkelingen als de atoombom.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:06 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wat zijn je plannen, zijn ze van een snode aard?
Abstractie.quote:
Virtus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |