Het geeft niet hoor. Dit is tenslotte het POL cafe.quote:
Volgens mij synchroniseert windows elke keer bij het opstarten met een server. Het maakt dus niet zoveel uit of je bios op de juiste tijd staat bij het opstarten.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:03 schreef Monidique het volgende:
Hoewel ik de stroom er neit af heb gehaald, gewoon een reset.
Ga eens werken jij.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het geeft niet hoor. Dit is tenslotte het POL cafe.
Dat doet hij volgens mij niet elke keer. Je kunt het wel synchroniseren door op je tijd te dubbelklikken en dan te kijken bij de tab [ tijd ]. (Als ie automatisch synct, zou dat tabje er wel niet gezeten hebben, denk ik...)quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Volgens mij synchroniseert windows elke keer bij het opstarten met een server. Het maakt dus niet zoveel uit of je bios op de juiste tijd staat bij het opstarten.
Daarnaast zou je bios bij het opstarten wel melden of de batterij leeg is. Hij zou ook elke keer alle settings kwijt zijn.
Nog 1 uur. Ga zelf werken kwajong.quote:
Ik kost de klant nu geld. Ik lig ruim voor op schema, dus ik mag nu wel wat rustiger aan doen. Ik ben een eindefase rapport aan het schrijven...quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:51 schreef MrX1982 het volgende:
Doe wat Rock. NU.
Ordina aandeel ¤0,02 in de min.
¤3,27 nuquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik kost de klant nu geld. Ik lig ruim voor op schema, dus ik mag nu wel wat rustiger aan doen. Ik ben een eindefase rapport aan het schrijven...
3euro30 zag ik vanochtend.Het is nu echt niet zo dat het 4 keer zo slecht gaat als in het begin van het jaar.
http://www.knack.be/nieuw(...)25-article25729.htmlquote:Zweden ratificeert Verdrag van Lissabon
21/11/2008 09:40
Het Zweedse parlement heeft donderdag het Verdrag van Lissabon goedgekeurd. Zweden is het 23e lid van de Europese Unie (EU) dat de tekst ratificeert.
De tekst werd aangenomen met 243 stemmen voor en 39 tegen. Er waren 13 onthoudingen en 54 absenties.
Het parlement vindt dat het Verdrag van Lissabon beter is dan het huidige verdrag en dat het de EU in tal van domeinen versterkt, zo luidt het in een communiqué.
Om te worden ingevoerd moet het Verdrag van Lissabon, een vereenvoudigde versie van de zogenaamde Europese grondwet, door alle 27 leden van de Europese Unie worden goedgekeurd.
Ierland heeft het verdrag op 12 juni bij referendum verworpen. Volgens een recente peiling zou een meerderheid van de Ierse bevolking op dit moment wel voor het Verdrag van Lissabon stemmen.
Ook in Tsjechië, Polen en Duitsland lopen de rafiticatieprocedures nog.
Zorg dat hij ontslagen wordt voor FOK!ken tijdens werktijd. Scheelt toch weer wat personeelslasten.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:51 schreef MrX1982 het volgende:
Doe wat Rock. NU.
Ordina aandeel ¤0,02 in de min.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Zorg dat hij ontslagen wordt voor FOK!ken tijdens werktijd. Scheelt toch weer wat personeelslasten.
Begreep wel van m'n broer dat de integratie van Vertis (waar hij werkt) in Ordina nog niet echt helemaal vlekkeloos gaat.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik kost de klant nu geld. Ik lig ruim voor op schema, dus ik mag nu wel wat rustiger aan doen. Ik ben een eindefase rapport aan het schrijven...
3euro30 zag ik vanochtend.Het is nu echt niet zo dat het 4 keer zo slecht gaat als in het begin van het jaar.
Integratieprojecten.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Begreep wel van m'n broer dat de integratie van Vertis (waar hij werkt) in Ordina nog niet echt helemaal vlekkeloos gaat.
Een soort Staatsloterijshow.quote:Zalm nieuwe topman Fortis Bank-ABN Amro
DEN HAAG (ANP) - Voormalig minister van Financiën Gerrit Zalm (VVD) wordt de topman van de combinatie van Fortis Bank en ABN Amro. Minister Wouter Bos (Financiën) heeft dat vrijdag bekendgemaakt.
Op korte termijn treedt Zalm al vast toe tot de raad van bestuur van ABN Amro als vicevoorzitter.
Volgens Bos is voor de functie gezocht naar een persoon van onbesproken gedrag, die bekend is met bankieren en voldoende verwantschap heeft met de politiek. ,,Het is een goede bankier die in staat is een bankbedrijf te leiden. Waar nodig, is hij in staat een frisse wind te laten waaien.''
Geen vertrekregeling
Zalm krijgt geen vertrekregeling maar kan wel aanspraak maken op een langetermijn-bonus als hij de nieuwe bank weet te verkopen ,,met winst voor de belastingbetaler''.
De oud-bewindsman krijgt bij de nieuwe bankcombinatie hetzelfde salaris voor een volle werkweek als hij bij zijn huidige werkgever DSB verdiende.
Watergolf?quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:19 schreef Yildiz het volgende:
Ik voorspel een potje golf tussen Putin en Zalm.
Ik schreef toch alleen voor mezelf?quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:41 schreef Sam_Spade het volgende:
Zeg Nautilus_, vind je het goed dat ik een zinsnede van je aanhaal in een stukje over anglicismen?
Wat kan jou die anglicismen schelen? Ik wilde je een verhaal vertellen over ware humor.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:45 schreef Sam_Spade het volgende:
Dat geldt ook voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |