Ja volgens mij was dat een kloon van Mien.quote:Op zondag 28 december 2008 23:17 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Borderline als aandachtsmiddel
Frau.Pfeffertopf
Priscella ging af in Big Brother met haar grote mond en durfde zich daarna niet meer te vertonen.quote:Op zondag 28 december 2008 23:16 schreef Djeez het volgende:
Ik mis onder anderen:
LoveMaeKing, Ludo, Priscella, Lot, Digger en Beertje66...
http://forum.fok.nl/user/history/980quote:Op zondag 28 december 2008 23:16 schreef Djeez het volgende:
Digger
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vroeger was jerney hier ook nog wel eens.
Samen met Scandalous in één topic.
Those were the days.
*"Memories" zingt en stilletjes weent*
Joryquote:Op maandag 29 december 2008 14:43 schreef gebruikersnaam het volgende:
en Jory, ooit gekozen tot miss fok, en nu heeft ze zelfs geen postgeschiedenis meer. (wat is daar mee begeurd?)
Dus dan kan je zomaar ff je geschiedenis laten wissenquote:Op maandag 29 december 2008 14:44 schreef Scandalous het volgende:
[..]
JoryDie had een vriendje die niet zo blij was met haar internetbezigheden
Bullshit weer Paul, beter zoeken, er is hier niks gewist.quote:Op maandag 29 december 2008 16:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dus dan kan je zomaar ff je geschiedenis laten wissen
Dan weet ik dat
http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php?urlkeyword=&withts=jory&dateurl=&resorder=relquote:Op maandag 29 december 2008 14:43 schreef gebruikersnaam het volgende:
Peter Joustra, maar dat was een lul
en Jory, ooit gekozen tot miss fok, en nu heeft ze zelfs geen postgeschiedenis meer. (wat is daar mee begeurd?)
Wat haalde hij een belachelijk aantal posts per dag, ik had toen het idee dat er 4 mensen tegelijk zaten te zwoegenquote:Op maandag 29 december 2008 16:45 schreef botterfly het volgende:
stuart
Hij werd geprezen om zijn posts! Nooit kort van stof en altijd zinvol.
Ja absurd gewoon.quote:Op maandag 29 december 2008 17:44 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Wat haalde hij een belachelijk aantal posts per dag, ik had toen het idee dat er 4 mensen tegelijk zaten te zwoegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |