Zucht.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:49 schreef Sjibble het volgende:
Ook al is het nep, hij is mooi en toch realistisch
Approved.
Vrouwelijke HBO'ers zijn spontaner, mooier, minder arrogant en leuker dan de WO'er. In het algemeen dan.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:31 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
HBO is perfect?!?
Grapje.Jammer dat wij geen pics hebben. Ik ben benieuwd hoe jouw droomvrouw eruit ziet.
Hmmm. Weet niet hoor, ik zie niet heel veel onderscheid. Van de laatste drie waarmee ik 'om ben gegaan' doet er 1 WO, 1 HBO, en eentje kunstacademie ( Wat HBO is maar toch anders snapje. ) En ze zijn alle drie lekker, alle drie leuk en spontaan en geen van allen arrogant.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:48 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Vrouwelijke HBO'ers zijn spontaner, mooier, minder arrogant en leuker dan de WO'er. In het algemeen dan.
Okay dan. Potje - Dekselverhaal.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:48 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Vrouwelijke HBO'ers zijn spontaner, mooier, minder arrogant en leuker dan de WO'er. In het algemeen dan.
Misschien is mijn opinie gebaseerd op de meisjes op mijn universiteit, maar als ik op stap ga vind ik HBO'ers altijd veel toffer. Die WO-meisjes vinden meestal dat ze het helemaal gemaakt hebben, en menen zich teveel. Terwijl die HBO'ers gewoon.. leuk zijnquote:Op donderdag 20 november 2008 23:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hmmm. Weet niet hoor, ik zie niet heel veel onderscheid. Van de laatste drie waarmee ik 'om ben gegaan' doet er 1 WO, 1 HBO, en eentje kunstacademie ( Wat HBO is maar toch anders snapje. ) En ze zijn alle drie lekker, alle drie leuk en spontaan en geen van allen arrogant.
Maar dat komt misschien omdat ik een uberbaas ben en alleen met tienen om ga [ afbeelding ]
Precies, ik ga werken en de vrouw gaat kokenquote:Op donderdag 20 november 2008 23:20 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Okay dan. Potje - Dekselverhaal.
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:07 schreef Rhythm het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe ik erop kwam, maar ik kreeg het voor elkaar om op normale toon te zeggen: "Hee, een SMS!".
hihihihiquote:Op donderdag 20 november 2008 17:06 schreef Rhythm het volgende:
Bijna enorm gezichtverlies geleden op stage door Fok!goeie lemming.
Nee. Ik stopte met lezen op het moment dat je me er van betichtte dat ik niet voorbij het woord Eindhoven zou kunnen komen.quote:Ik was vandaag met de trein, en ik dacht rustig de trein naar Eindhoven (hier stop je met lezen omdat het woord zeker te lang is?) te pakken.
Het was zo bedoeld:quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:04 schreef Yggie het volgende:
[..]
Nee. Ik stopte met lezen op het moment dat je me er van betichtte dat ik niet voorbij het woord Eindhoven zou kunnen komen.
Sukkel.
Hier stopte ik met lezen.quote:Eindhoven
\quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:22 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Het was zo bedoeld:
Meestal zeggen mensen als ze Eindhoven zien staan:
[..]
Hier stopte ik met lezen.
Dus hier speelde ik daar vooraf al op in door aan te nemen dat ze daar zouden stoppen met lezen omdat het een lang woord is.
Tu a snappé?
Ja hè?quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:37 schreef BabeWatcher het volgende:
Waarom stiekem foto's maken? Je kan toch ook gewoon vragen 'mag ik een foto van je maken?'
Ja, of "mag ik je in je reet neuken?"quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:37 schreef BabeWatcher het volgende:
Waarom stiekem foto's maken? Je kan toch ook gewoon vragen 'mag ik een foto van je maken?'
Vmbo was het tochquote:Op donderdag 20 november 2008 13:10 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Nee, ik doe WO maar HBO'ers zijn betere meisjes. In het algemeen dan.
Dat was de lemming ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:36 schreef Hyman het volgende:
laatst was hier ook al een topic over, waarin een meisje vertelde dat er jongens foto's zaten te maken met het geluid nog aan
Toeval?
En dat hij het met ons wou delen.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:12 schreef Fritztiaan het volgende:
JIJ bent pas een baas. Wat een geweldig verhaal. Het bazige gedeelte is dat je hoofd koel hield
quote:
Dat is mijn vriendin! Niet aan de paint te zien maar wel aan jouw beschrijving van de kleding en het huiswerk. En waarom het helemaal GEEN toeval kan zijn is omdat ik haar vandaag op de trein naar de lampenstad heb gezet.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:07 schreef Rhythm het volgende:
Slechte paint ter vergoeding van gebrek aan foto:
[ afbeelding ]
Grappig ja, aangezien dit topic al enkele maanden oud is. Of was het een tijdreizende trein?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:42 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Dat is mijn vriendin! Niet aan de paint te zien maar wel aan jouw beschrijving van de kleding en het huiswerk. En waarom het helemaal GEEN toeval kan zijn is omdat ik haar vandaag op de trein naar de lampenstad heb gezet.
grappig
Ze gaat ook al enkele maanden wekelijks naar Eindhoven,.. dom ei!quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:58 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Grappig ja, aangezien dit topic al enkele maanden oud is. Of was het een tijdreizende trein?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:31 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Ze gaat ook al enkele maanden wekelijks naar Eindhoven,.. dom ei!
Haha nee joh ik zit je te fucken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:50 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]je zegt 'het kan geen toeval zijn omdat ik haar vandaag op de trein heb gezet', sorry dat ik daaruit niet kan opmaken dat ze dat dagelijks doet
Laat Theo Maassen het niet horenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:54 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Haha nee joh ik zit je te fucken.
Tuurlijk is dat mijn vriendin niet.
Het was een standaard reactie die je in zulke topics 1000 keer tegen komt. Dacht niet dat iemand het serieus zou nemen, lol. Alsof ik mijn wijf ooit naar Eindhoven zou laten gaan, boerenkutgat.
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:07 schreef Rhythm het volgende:
...
ik had geen zin om een gesprek te beginnen.
Toch was ik al aan het bedenken dat ze wel een topic waardig zou zijn,
...
Dikke care voor Theo Maassen, met z'n kutEindhoven.quote:
Dat is wel heel erg..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Niet ok: sorryquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:50 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]je zegt 'het kan geen toeval zijn omdat ik haar vandaag op de trein heb gezet', sorry dat ik daaruit niet kan opmaken dat ze dat dagelijks doet
En dan is het ook meteen niet meer grappig?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:51 schreef Tim86 het volgende:
mensen die niet door hebben dat dit topic antiek is
Van mij mag het in de Hall of Flame hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:51 schreef Tim86 het volgende:
mensen die niet door hebben dat dit topic antiek is
Hier stopte ik met lezen.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:07 schreef Rhythm het volgende:
Afijn jongens, hier is wederom een puik topic.
Ik was vandaag met de trein, en ik dacht rustig de trein naar Eindhoven
Nee aap, komt door een ander topic wat vandaag gemaakt isquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:57 schreef TukkerEdje het volgende:
verhaal van november 2008, wordt nog een keer opgerakeld in maart 2009 en nu weer?
last van nostalgie hier???
Als ik m'n telefoon op 'stil' heb staan maakt hij ook geen klikgeluidje als ik een foto maak, hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:30 schreef defibrillator het volgende:
HOAX HET GELUID VAN DE CAMERA KAN JE NIET UITZETTEN!! HET IS VERPLICHT OM EEN GELUIDJE TE LATEN HOREN!! OPEN UW OGEN MENSEN!
Haphapquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:35 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Als ik m'n telefoon op 'stil' heb staan maakt hij ook geen klikgeluidje als ik een foto maak, hoor
lolquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |