hihihihiquote:Op donderdag 20 november 2008 17:06 schreef Rhythm het volgende:
Bijna enorm gezichtverlies geleden op stage door Fok!goeie lemming.
Nee. Ik stopte met lezen op het moment dat je me er van betichtte dat ik niet voorbij het woord Eindhoven zou kunnen komen.quote:Ik was vandaag met de trein, en ik dacht rustig de trein naar Eindhoven (hier stop je met lezen omdat het woord zeker te lang is?) te pakken.
Het was zo bedoeld:quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:04 schreef Yggie het volgende:
[..]
Nee. Ik stopte met lezen op het moment dat je me er van betichtte dat ik niet voorbij het woord Eindhoven zou kunnen komen.
Sukkel.
Hier stopte ik met lezen.quote:Eindhoven
\quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:22 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Het was zo bedoeld:
Meestal zeggen mensen als ze Eindhoven zien staan:
[..]
Hier stopte ik met lezen.
Dus hier speelde ik daar vooraf al op in door aan te nemen dat ze daar zouden stoppen met lezen omdat het een lang woord is.
Tu a snappé?
Ja hè?quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:37 schreef BabeWatcher het volgende:
Waarom stiekem foto's maken? Je kan toch ook gewoon vragen 'mag ik een foto van je maken?'
Ja, of "mag ik je in je reet neuken?"quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:37 schreef BabeWatcher het volgende:
Waarom stiekem foto's maken? Je kan toch ook gewoon vragen 'mag ik een foto van je maken?'
Vmbo was het tochquote:Op donderdag 20 november 2008 13:10 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Nee, ik doe WO maar HBO'ers zijn betere meisjes. In het algemeen dan.
Dat was de lemming ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:36 schreef Hyman het volgende:
laatst was hier ook al een topic over, waarin een meisje vertelde dat er jongens foto's zaten te maken met het geluid nog aan
Toeval?
En dat hij het met ons wou delen.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:12 schreef Fritztiaan het volgende:
JIJ bent pas een baas. Wat een geweldig verhaal. Het bazige gedeelte is dat je hoofd koel hield
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |