Bij mijn telefoon niet, daar moet ik bevestigen dat ik de foto wil opslaan. Als ik dat niet doe, te lang wacht of mijn telefoon dicht doe, dan is de foto ook niet opgeslagen. Filmpjes slaat hij wel automatisch op.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:37 schreef Loveless85 het volgende:
Bij zo'n beetje iedere telefoon worden ze idd automatisch opgeslagen, en bij sommige kan je dan idd nog kiezen voor 'weggooien', maar het word altijd direct gesaved, dus je moet altijd op minstens 1 knoppie drukken wil je de foto's 'per ongeluk' gewist hebben
Zucht.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:49 schreef Sjibble het volgende:
Ook al is het nep, hij is mooi en toch realistisch
Approved.
Vrouwelijke HBO'ers zijn spontaner, mooier, minder arrogant en leuker dan de WO'er. In het algemeen dan.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:31 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
HBO is perfect?!?
Grapje.Jammer dat wij geen pics hebben. Ik ben benieuwd hoe jouw droomvrouw eruit ziet.
Hmmm. Weet niet hoor, ik zie niet heel veel onderscheid. Van de laatste drie waarmee ik 'om ben gegaan' doet er 1 WO, 1 HBO, en eentje kunstacademie ( Wat HBO is maar toch anders snapje. ) En ze zijn alle drie lekker, alle drie leuk en spontaan en geen van allen arrogant.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:48 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Vrouwelijke HBO'ers zijn spontaner, mooier, minder arrogant en leuker dan de WO'er. In het algemeen dan.
Okay dan. Potje - Dekselverhaal.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:48 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Vrouwelijke HBO'ers zijn spontaner, mooier, minder arrogant en leuker dan de WO'er. In het algemeen dan.
Misschien is mijn opinie gebaseerd op de meisjes op mijn universiteit, maar als ik op stap ga vind ik HBO'ers altijd veel toffer. Die WO-meisjes vinden meestal dat ze het helemaal gemaakt hebben, en menen zich teveel. Terwijl die HBO'ers gewoon.. leuk zijnquote:Op donderdag 20 november 2008 23:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hmmm. Weet niet hoor, ik zie niet heel veel onderscheid. Van de laatste drie waarmee ik 'om ben gegaan' doet er 1 WO, 1 HBO, en eentje kunstacademie ( Wat HBO is maar toch anders snapje. ) En ze zijn alle drie lekker, alle drie leuk en spontaan en geen van allen arrogant.
Maar dat komt misschien omdat ik een uberbaas ben en alleen met tienen om ga [ afbeelding ]
Precies, ik ga werken en de vrouw gaat kokenquote:Op donderdag 20 november 2008 23:20 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Okay dan. Potje - Dekselverhaal.
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:07 schreef Rhythm het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe ik erop kwam, maar ik kreeg het voor elkaar om op normale toon te zeggen: "Hee, een SMS!".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |