nou hij heeft de leeftijd der wijzen bereikt,quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:38 schreef desiredbard het volgende:
hehehe terwijl Mw Clinton en MR Zarkosy aan de tafel zitten
Ligt de andere helft.........
Ik ben natuurlijk een schijnliberaal he.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:50 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ook positieve discriminatie is niet des liberaals.
Bron: NOS.nl / NOS Teletekstquote:Media: Clinton op Buitenlandse Zaken
Senator Hillary Clinton van New York wordt minister van Buitenlandse Zaken van de VS. Volgens Amerikaanse media heeft ze een verzoek daartoe van Barack Obama geaccepteerd.
Bill Richardson, nu gouverneur van New Mexico, wordt volgens de media minister van Handel. Richardson en Clinton werden beiden getipt als minister van BuZa. Richardson steunde Obama sinds hij zelf uit de race om het Witte Huis stapte. Clinton bleef lange tijd zijn rivaal.
The New York Times schrijft dat Obama Clinton kort na Thanksgiving (komende donderdag) zal presenteren als nieuwe minister van Buitenlandse Zaken.
Ik ben blij dat we straks van Rice af zijn, met haar leugens en bedrog.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:03 schreef schoelje het volgende:
Jammer dat we afscheid moeten nemen van Condoleezza Rice. Die vrouw is echt een gigant en heeft ontzettend goed werk geleverd als zeer behoedzaam politicus. Ik hoop ten zeerste dat ze een boek schrijft over haar periode als min v. buza want ik ben zeer benieuwd. De komende jaren zal het lachen worden met Clinton, die gaat de ene naar de andere blunder maken en als een olifant door de porceleinkast stormen.
Zo, dus jij hebt haar op een leugen en bedrog betrapt. Vertel eens op!quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:04 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben blij dat we straks van Rice af zijn, met haar leugens en bedrog.
Een soort van taqqiyah?quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:04 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk een schijnliberaal he.![]()
Ze heeft bijvoorbeeld gelogen over Irak en over het martelen van verdachten en waarschijnlijk nog wel over meer zaken. Blij dat 't wijf optieftquote:Op zaterdag 22 november 2008 10:10 schreef schoelje het volgende:
[..]
Zo, dus jij hebt haar op een leugen en bedrog betrapt. Vertel eens op!
Wat heeft ze gezegd dan? Ik heb eens flink gezocht maar ik kan nergens wat vindenquote:Op zaterdag 22 november 2008 10:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ze heeft bijvoorbeeld gelogen over Irak en over het martelen van verdachten en waarschijnlijk nog wel over meer zaken. Blij dat 't wijf optieft.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:40 schreef thloreg het volgende:
CNN meldt dat het onvermiidelijke toch bewaarheid wordt nl. Hillary Clinton zal haar senaats-zetel opgeven in New York om plaats te nemen in het nieuw te vormen kabinet van president-elect Obama als " secretary of State "
[ afbeelding ]
bron
Nou Bill is nooit werkeloos geweestquote:Op zondag 23 november 2008 16:26 schreef Clara het volgende:
Hill Clinton op een echte post waar het ergens om gaat en testosteronnen Bill hangt er zo'n beetje werkeloos bij. Eens zien hoe lang dat goed gaat binnen het gezin.
OK hij laat een boek onder eigen naam schrijven...quote:Op zondag 23 november 2008 17:02 schreef henkway het volgende:
[..]
Nou Bill is nooit werkeloos geweest
Helaas ben je niet meer teruggekomen om je bewering te onderbouwen, we kunnen er dus vanuit gaan dat je uit je nek lult.quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:04 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben blij dat we straks van Rice af zijn, met haar leugens en bedrog.
Rice kan leuk pingelen op de pianolo net als mij buurman, maar haar diplomatic skills zijn niet boven tafel gekomen.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:26 schreef schoelje het volgende:
Helaas ben je niet meer teruggekomen om je bewering te onderbouwen, we kunnen er dus vanuit gaan dat je uit je nek lult.
Nog een leuk stukje over Rice: http://online.wsj.com/vid(...)FD-05A5A73882E4.html
Had ik expres gedaan, om aan te geven dat als je de een aanstelt, je de ander er gratis bij krijgt, en wie is er dan eigenlijk minister van foreign affairs\??quote:Op maandag 1 december 2008 19:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
@ henkway: hoe kun je nou een TT maken zonder Hillary erin?
Gebruik ik de zoekfuntie een keer. FAIL
Aha, ambiguity, I like that.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:56 schreef henkway het volgende:
[..]
Had ik expres gedaan, om aan te geven dat als je de een aanstelt, je de ander er gratis bij krijgt, en wie is er dan eigenlijk minister van foreign affairs\??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |