abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63809036
quote:
AMSTERDAM - De hoogzwangere Froukje de Both zal uiterlijk woensdag haar eerste kindje krijgen...

De 36-jarige presentatrice was afgelopen woensdag uitgerekend, maar zit nog steeds te wachten tot de bevalling gaat beginnen.

Froukje vertelt: "Ben ik komende woensdag nog geen mama dan zullen de artsen het kindje die dag gaan halen."
Don't you love her madly?
pi_63811375
Apart. Als je niet beroemd bent dan laten ze je rustig ruim 2 weken overtijd lopen
Maar met een beetje geluk begint het gewoon 1 dezer dagen spontaan
pi_63811741
quote:
Actors Jonny Lee Miller and Michele Hicks have welcomed their first child, a boy! Buster Timothy Miller arrived on Wednesday, December 3rd in Los Angeles, weighing in at 9 lbs.

After marrying in July, the couple announced the pregnancy during Michele's third trimester in September. While Michele compared bellies with fellow expectant star Angie Harmon, Jonny told talk show host Ellen DeGeneres that they knew the sex and had a name, but were keeping it private. Of his wife carrying their baby, Jonny said,

"She's tough. I thought that already, but I think it even more now."
Wat een naam weer
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_63820682
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:49 schreef piglet het volgende:
Apart. Als je niet beroemd bent dan laten ze je rustig ruim 2 weken overtijd lopen

Ja, dat vond ik ook al apart!
Ik ben zelf resp. 8, 11, 12 en 9 dagen overtijd gegaan. En alleen de eerste keer is er ingegrepen omdat m'n bloeddruk hoog werd. Andere 3 waren thuis en op zich spontaan.
pi_63820693
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:52 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ja, dat vond ik ook al apart!
Ik ben zelf resp. 8, 11, 12 en 9 dagen overtijd gegaan. En alleen de eerste keer is er ingegrepen omdat m'n bloeddruk hoog werd. Andere 3 waren thuis en op zich spontaan.
Nou, daar zeg je toch al dat er een medische reden kan zijn? Beetje snel om te concluderen dat dit is omdat zij een bekende nederlander is, vind ik.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_63822952
Als er een medische reden is, wachten ze over het algemeen geen week...
pi_63826803
Over het algemeen misschien niet en soms dus misschien wel.
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_63831550
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:53 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Nou, daar zeg je toch al dat er een medische reden kan zijn? Beetje snel om te concluderen dat dit is omdat zij een bekende nederlander is, vind ik.
True.
Maar als ze gewoon zelf naar buiten brengt dat het tot uiterlijk woensdag zal duren, zal ze dat toch ook wel doen als er een medische reden voor is? En ach, het was waarschijnlijk sowieso te kort door de bocht, ik denk eigenlijk eerder dat het aan je vk of gyn ligt hoelang ze je door laten lopen. Als je het heeel zwaar hebt en het allemaal echt niet meer trekt, zullen ze vaak wel moeite willen doen. En dat feit breng je dan vaak niet zo snel naar buiten ;-)

Overigens was het feit dat ik al over u.d. heen was bij mij de reden dat er geen week meer gewacht kon worden. Op vrijdag werd besloten dat er ingeleid moest worden, op maandag was ie er.
  zondag 7 december 2008 @ 21:21:10 #109
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_63833768
quote:
Op zondag 7 december 2008 20:05 schreef Lovechild het volgende:

[..]

True.
Maar als ze gewoon zelf naar buiten brengt dat het tot uiterlijk woensdag zal duren, zal ze dat toch ook wel doen als er een medische reden voor is? En ach, het was waarschijnlijk sowieso te kort door de bocht, ik denk eigenlijk eerder dat het aan je vk of gyn ligt hoelang ze je door laten lopen. Als je het heeel zwaar hebt en het allemaal echt niet meer trekt, zullen ze vaak wel moeite willen doen. En dat feit breng je dan vaak niet zo snel naar buiten ;-)

Overigens was het feit dat ik al over u.d. heen was bij mij de reden dat er geen week meer gewacht kon worden. Op vrijdag werd besloten dat er ingeleid moest worden, op maandag was ie er.
Neehoor. Dat hoop je, maar zo flexibel zijn ze in Nederland dus niet, en ze laten het liever zijn beloop, 'de natuur zijn gang' zeggen ze dan. Ze gaan je echt niet inleiden tenzij daar idd een medische reden voor is, anders laten ze je gewoon 2 weken lopen totdat ze je eindelijk in gaan leiden. Met alle risico's van dien trouwens. Meestal gaat het goed, maar soms ook niet.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 7 december 2008 @ 21:36:04 #110
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_63834284
Ik zie het nergens staan.. dus ..

Dj Michiel Veenstra is op 3 december vader geworden van dochter Marthe..
Een foto en verdere details staan op zijn weblog ..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 7 december 2008 @ 21:36:55 #111
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63834311
Wie?
  † In Memoriam † maandag 8 december 2008 @ 07:21:48 #112
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63842744
geen idee misschien een gevalletje wereldberoemd in eigen dorp?
  maandag 8 december 2008 @ 08:04:08 #113
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_63843029
quote:
Op maandag 8 december 2008 07:21 schreef lady-wrb het volgende:
geen idee misschien een gevalletje wereldberoemd in eigen dorp?
Valt mee hoor. Is toch een behoorlijk bekende 3FM-DJ.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_63844396
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:21 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Neehoor. Dat hoop je, maar zo flexibel zijn ze in Nederland dus niet, en ze laten het liever zijn beloop, 'de natuur zijn gang' zeggen ze dan. Ze gaan je echt niet inleiden tenzij daar idd een medische reden voor is, anders laten ze je gewoon 2 weken lopen totdat ze je eindelijk in gaan leiden. Met alle risico's van dien trouwens. Meestal gaat het goed, maar soms ook niet.
Nee hoor. Als je ooit in week 40 je kindje verloren bent, hoef je echt niet in een volgende zwangerschap weer tot week 40 te lopen. En zo zijn er echt wel wat meer redenen om toch de natuur een handje te helpen. Maar "zomaar' idd niet. En daar ben ik zelf het beste voorbeeld van
  maandag 8 december 2008 @ 14:32:21 #115
6067 Turbomuis
pi_63850984
Beroemd is ze niet, maar tis wel opmerkelijk en daarom mag het misschien toch in dit topic:

Zeventigjarige vrouw bevalt van meisje
Uitgegeven: 8 december 2008 09:16

NEW DELHI - Een Indiase vrouw is op 70-jarige leeftijd van een dochter bevallen, nadat ze een ivf-behandeling had ondergaan. Dat heeft haar arts laten weten, aldus Indiase media maandag.

Volgens de arts Anurag Bishnoi is er niet eerder een vrouw geweest die op 70-jarige leeftijd een kind ter wereld bracht.

De vrouw woont in de noordelijke deelstaat Haryana. Ze is al ruim vijftig jaar getrouwd. Ze onderging een ivf-behandeling, omdat het huwelijk geen kinderen opleverde.

Volgens de arts maken de vrouw en haar kind het goed.

bron

[ Bericht 0% gewijzigd door Turbomuis op 08-12-2008 14:38:40 ]
  maandag 8 december 2008 @ 14:37:29 #116
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_63851123
Ook niet heel beroemd, maar Claire uit De Gouden Kooi is ook zwanger!
pi_63852594
Veenstra-Veenstra is zeker bekend genoeg om een plaatsje in dit topic te krijgen.

Wat erg, dat mens van 70. Ik wist niet dat er artsen waren die hieraan meewerken.
pi_63856020
quote:
Eric Mabius Welcomes Second Son, Rylan Jaxson

Eric Mabius and wife Ivy Sherman have welcomed their second son, Rylan Jaxson Mabius, their rep confirms. No further information has been released, although we know the baby was born sometime after December 2nd. On that day, Eric told Us Weekly,

"My wife is due any minute, so we won't have time to travel but we'll go home to Amherst, Mass., for the holidays. She is very, very pregnant! She looks beautiful!"

Rylan joins big brother Maxfield Elliot, 2 ½. The Ugly Betty star and his wife, an interior designer, announced the pregnancy in April. More Betty babies are on the way in January -- Rebecca Romijn expects fraternal twin girls, while Christopher Gorham will welcome his third child (and first girl!).
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  maandag 8 december 2008 @ 18:59:29 #119
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_63857548
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:37 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Nee hoor. Als je ooit in week 40 je kindje verloren bent, hoef je echt niet in een volgende zwangerschap weer tot week 40 te lopen. En zo zijn er echt wel wat meer redenen om toch de natuur een handje te helpen. Maar "zomaar' idd niet. En daar ben ik zelf het beste voorbeeld van
Dan valt dat nog steeds onder medische indicatie. Daar heb ik het dus over, er zijn genoeg vrouwen die te lang doorlopen waardoor het kindje in het vruchtwater poept en daardoor overlijdt. Nog steeds te veel in Nederland, terwijl dat gewoon te voorkomen valt. En dan heb ik het dus vooral over het 1e kindje, wat vaak toch al te laat is, maar dat wordt blijkbaar normaal gevonden.
Maargoed, teveel offtopic.
pi_63863581
Ik ben erg benieuwd naar de spruit van Froukje, ik gok dat het een Nederlandse gewone naam wordt
pi_63863791
Ik denk Fientje ofzo. Of Mats. Of Pleun.

Edit:

Top Model Judge Nigel Barker Welcomes a Baby Girl

America's Next Top Model judge Nigel Barker and his wife, model Christen Chin Barker, have welcomed their second child, a daughter, his rep confirms to PEOPLE.

Jasmine Ines Barker was born at 5:03 p.m. on Sunday in New York City, weighing 7 lbs., 11 oz. She joins big brother Jack, who recently turned three.

Barker, 36, and his wife announced the pregnancy last June.
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:38:57 #122
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_63871062
Denk ook een ouderwetse nl naam.

En ik hoorde gisteren op tv dat veldhuis van veldhuis en kemper voor het eerst vader wordt.
  dinsdag 9 december 2008 @ 10:31:32 #123
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_63872372
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:38 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik denk Fientje ofzo. Of Mats. Of Pleun.

Edit:

Top Model Judge Nigel Barker Welcomes a Baby Girl

America's Next Top Model judge Nigel Barker and his wife, model Christen Chin Barker, have welcomed their second child, a daughter, his rep confirms to PEOPLE.

Jasmine Ines Barker was born at 5:03 p.m. on Sunday in New York City, weighing 7 lbs., 11 oz. She joins big brother Jack, who recently turned three.

Barker, 36, and his wife announced the pregnancy last June.
Leuk, Jack en Jasmine!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_63872883
Eindelijk weer een keer een leuke / normale naam !
pi_63873025
quote:
sh Holloway and Wife Expecting First Child
Tags: Dads , Expecting , Top News
Kevin Mazur/WireImage
Lost's Josh Holloway confirms to TV Guide that he and wife Yessica Kumala are expecting their first child together next year. The couple, who were married in 2004, had originally planned not to have children, but changed their minds earlier this year. Josh, 39, told USA Today,

"We have changed our minds ... only recently. Basically, nature happened. If you're in a loving relationship with someone, [having] children becomes a part of it. I don't know exactly when or how, but we're very open to either having our own children or adopting."

The fifth season of Lost will premiere Wednesday, January 21st at 8 p.m. on ABC.

dinsdag 9 december 2008 @ 19:06:46 #126
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63885994
Die vrouw van 70 Belachelijk, dat kind zal ook lekker lang van dr moeder kunnen genieten
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63886944
AMSTERDAM - Patrick Swayze's vrouw Lisa wil zijn grootste droom waarheid laten worden.

Patrick, die lijdt aan alvleesklierkanker, heeft altijd een kind willen hebben. Volgens tabloid National Enquirer is Lisa hard bezig om deze droom uit te laten komen.

Een bron vertelt: "De situatie is heel zwaar voor Patrick en Lisa. Maar ze wilde niet wachten tot het te laat was om een kind te kunnen adopteren en heeft hem beloofd dat ze hem vader zal maken. Lisa ziet dit als het laatste magische geschenk aan Patrick. Ze wil graag een jongetje en hem Patrick noemen. Hun grootste obstakel is tijd. Maar hij zal tot zijn laatste ademstoot bij haar zijn, en als hij dan ook nog een zoontje heeft zal hij er alles aan doen om zijn ziekte te overwinnnen."
pi_63893051
Zometeen bij Shownieuws een Bekende Nederlandse Vrouw die is bevallen van een jongetje. Froukje???
pi_63893265
Nee niet dus. Danie Bles.
Maar hoe het kruimeltje heet??? Dat is niet blijven hangen...
pi_63898654
Florian dacht ik, ik weet niet eens wie Dani Bles is.
pi_63899738
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:01 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Florian dacht ik, ik weet niet eens wie Dani Bles is.
Ja, dat zou je weleens goed kunnen denken
Ik weet wel wie ze is, styliste, maar ík zou 'r (nog?) niet in de categorie BN-ers stoppen hoor. Zeker niet zo bekend zoals bij Shownieuws werd aangekondigd.
pi_63905586
quote:
Prinses Aimée verwacht kind

Prinses Aimée en Prins Floris verwachten hun tweede kind. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst woensdag laten weten.

Het stel verwacht de baby in juli 2009.

"Prinses Aimée en Prins Floris zijn erg blij met dit nieuws", zo laat de RVD in een verklaring weten.
pi_63911237
quote:
Vierde Boer zoekt Vrouw-baby op komst!

Het eerste kindje van Hans en Connie werd op 18 oktober 2007 geboren. Boer Hans riep dat hij graag een jongen wilde: "Een opvolger voor het bedrijf is meer dan welkom." Maar hij wijzigde zijn mening toen hij Anna voor het eerst in zijn armen had. "Ach, in deze tijd kan ook een meisje prima haar mannetje staan op de boerderij."

Boer zoekt Vrouw-stel Pros en Jolanda Veldman verwelkomden dochtertje Tamar in januari 2008. Ook boer Dirk Jan en zijn vrouw Petra kregen een kindje: in de zomer werd Fleur geboren.

Op 4 januari start een driedelige serie met een terugblik op drie seizoenen Boer zoekt Vrouw.

Dit meldt het weekblad Privé.
And you know I might
pi_63911896
Maar wie krijgen dan de 4e Boer Zoekt Vrouw baby???
pi_63912028
Connie van Hans. Het is niet een heel duidelijk stukje, maar ik heb het niet geschreven
And you know I might
pi_63913760

pi_63914146
WOW Is ze alwéér zwanger van een tweeling?? Ik hoop van harte dat dit een gerucht is dat niet waar blijkt te zijn!
  woensdag 10 december 2008 @ 20:12:58 #138
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_63914349
Eh.

Ik ben er even stil van.
pi_63914358
Ik geloof er alleen geen hol van.
  woensdag 10 december 2008 @ 20:25:00 #140
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_63914688
pfffff dat zou wel errug snel zijn,ik geloof er ook niks van!
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 21:16:57 #141
43556 miss_dynastie
pi_63916391
Dat zou echt té zijn
  woensdag 10 december 2008 @ 21:30:51 #142
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_63916942
Gisteren bij de wedstrijd van PSV zei die commentator steeds dat Lazovic vandaag vader zou worden. Weet iemand daar meer van?
pi_63927064
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Gisteren bij de wedstrijd van PSV zei die commentator steeds dat Lazovic vandaag vader zou worden. Weet iemand daar meer van?
quote:
Papa Lazovic populair in Engeland

EINDHOVEN - Danko Lazovic en zijn vriendin Jovana zijn gisteren zoals gepland voor het eerst vader en moeder geworden. In het Geldropse St. Anna Ziekenhuis kwam hun kerngezonde dochter ter wereld. Of de kleine Lael ook in Nederland op zal groeien, is onzeker. Onder andere West Bromwich Albion en Blackburn Rovers hebben via een spelersmakelaar interesse getoond.

"Maar wij doen geen zaken met tussenpersonen", reageert manager transfers en scouting Adrie van Kraay. "Wij willen Danko niet kwijt, maar als er een club concreet is, bespreken we dat met de speler. Als beide partijen het interessant vinden, gaan we pas om de tafel."

PSV kocht Lazovic in de zomer van 2007 voor 6,7 miljoen euro van Vitesse. Hoewel er een afkoopsom van 15 miljoen euro in het contract van de spits is opgenomen, valt daarover te praten met PSV.
quote:
Taylor and Natalie Hanson Welcome Son Viggo Moriah

It's a boy! Taylor Hanson, the middle brother of pop-rock group Hanson, and his wife Natalie Hanson welcomed their fourth child, a son named Viggo Moriah Hanson, on Tuesday, December 9th. The baby was born in Tulsa, Okla., weighing in at 8 lbs., 5 oz.

"Viggo is doing great. He is the perfect early Christmas gift," the couple said. "We look forward to being home to enjoy the holidays with him and his very excited brothers and sister."

Taylor, 25, and Natalie, 24, who announced they were expecting in August, are also parents to Jordan Ezra, 6, Penelope Anne, 3 ½, and River Samuel, 2. In total, the growing Hanson family also includes their cousins: guitarist Isaac, 28, and his wife Nikki have two boys, Clarke Everett, 20 months, and James Monroe, 5 months, while drummer Zac, 23, and his wife Kate have son John Ira Shepherd, 6 months.
  donderdag 11 december 2008 @ 20:50:51 #144
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63942944
Ik kwam hier serieus kijken of ik een bericht over Linda de Mol had gemist

Maar nee, ik kan beter naar 'celebs onflatteus' geloof ik
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_63943782
Dat denk ik ook elke keer als ik haar op TV zie
Er zat een klein zigeunermeisje
Huilend op een steen
  donderdag 11 december 2008 @ 21:18:11 #146
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_63943824
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:50 schreef E.T. het volgende:
Ik kwam hier serieus kijken of ik een bericht over Linda de Mol had gemist

Maar nee, ik kan beter naar 'celebs onflatteus' geloof ik
Ja erg he?!? Haar buik wordt ook gewoon steeds dikker lijkt wel. En al helemaal met dat shirt die ze nu aan heeft (en dan die lange ketting erbij... )

Is er al nieuws over Froukje? Die zou toch uiterlijk gister bevallen?
pi_63944435
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik geloof er alleen geen hol van.
Ik ook niet

En ik ben ook benieuwd of Froukje de Both al bevallen is
pi_63944499
quote:
Usher Welcomes Second Son, Naviyd Ely
Usher and wife Tameka Foster have welcomed their second son together. Naviyd Ely Raymond was born at 2:33 a.m. on Wednesday, December 10th. He weighed 5 lbs., 13 oz. Usher's rep tells Us Weekly,

"Tameka and the baby are doing fine."

Proud papa Usher was reportedly at his wife's side during the delivery. Their new baby joins big brother Usher V, aka Cinco, who recently celebrated his first birthday, as well as Tameka's sons from a previous relationship.

The pregnancy was announced in September, with Usher, 30, confirming the sex of the baby in November. Tameka's due date had been this coming Monday, December 15th.

Source: PEOPLE, Us Weekly
pi_63944710
Naviyd. Dat is hetzelfde als je kind Kpobbn noemen.
pi_63944725

Jennifer Garner is ook aan haar laatste weken begonnen
pi_63944858
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:44 schreef KinkyGiraf het volgende:
Naviyd. Dat is hetzelfde als je kind Kpobbn noemen.

Inderdaad ja!
Hoe zou je het eigenlijk uitspreken? Lijkt wel Russisch!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:34:17 #152
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_63958192
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:20 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

[..]

[..]
Dank u!

Lael...... Tsja.
Voor een servische naam (of waar komt hij vandaan) valt het mee denk ik
pi_63969043
De geruchten gaan dat Jordan en Peter André weer een kleine verwachten.
quote:
GORGEOUS Kate Price is pregnant with her fourth child, proving she and husband Peter are back on track.

The glamour babe is thought to be three months’ pregnant and pals say the pair cannot wait for the new arrival.

The new baby would cement their status in the US so they can expand their £30million brand. Kate, 30, is said to have suffered terrible morning sickness on a recent holiday to the Maldives.

Poorly And while the rest of the guests sipped cocktails, Kate stuck to non-alcoholic smoothies. One holidaymaker said: “Kate was complaining about feeling really poorly and queasy and kept stroking her tummy.”

After months of rumours that their marriage was on the rocks, the couple are putting their troubles behind them ahead of their move to the US.

Kate and Peter Andre, 35, are moving to LA in January for three months to film a TV show called Katie And Peter: Stateside.

Sources say that they are desperate to make their marriage work to protect their fortune. A pal said: “Together Kate and Pete are worth millions and if they split then they would be worth a lot less, especially Pete.

“Kate has got her modelling and her name to fall back on but she wouldn’t do as well, and Pete would really struggle.”

Kate said earlier this year that she and Pete would not try for another baby until late next year.

The couple already have three children – Harvey, six, Junior, three, and 18-month-old Princess Tiáamii. A spokesman for Kate and Peter was not available for comment.
Bron: The Daily Star
pi_63969310
En is Janet nou wel of niet zwanger?

vrijdag 12 december 2008 @ 21:49:03 #155
6067 Turbomuis
pi_63972723
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 19:38 schreef cinnamongirl het volgende:
De geruchten gaan dat Jordan en Peter André weer een kleine verwachten.
[..]

Bron: The Daily Star
Zag laatst een foto van d'r en ik dacht het al idd. Ze had daar zo'n tiepiese Jordan-zwanger-buik.

[ Bericht 2% gewijzigd door Turbomuis op 12-12-2008 22:16:03 (foto is onvindbaar. Blijft afwachten dus :)) ]
pi_63975730
Om het gerucht nog even aan te wakkeren (en het valt dus nog meer mensen op)
quote:
Bol de Mol

Party vraagt zich af of Linda de Mol misschien tóch zwanger is. Ze is weliswaar 44 jaar, maar het zóu kunnen…De presentatrice lijkt wekelijks dikker te worden, zoals is te zien op tv. In de live-show van de Voedselbank donderdag droeg ze ook alweer een verhullend gewaad. Komt er inderdaad een baby van lover Jeroen? Of zit ze zich om het weekeinde – als de kids bij pappa Sander zijn- vol te schransen met hem? Het is geen geheim dat Linda erg op haar figuur moet letten. Voor een fotoshoot in bikini dieette en trainde ze zich helemaal suf. Heeft ze nu de teugels weer laten vieren? Volgens het blad is ze óf zwanger, óf moet ze een andere stylist zoeken. Want wat ze nu draagt lijkt wel erg op positiekleding. In de gaten houden dus, dat bolle buikje van De Mol.
bron
pi_63975949
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:49 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Zag laatst een foto van d'r en ik dacht het al idd. Ze had daar zo'n tiepiese Jordan-zwanger-buik.
Bedoel je één van deze?

Deze is van 20 november:

En deze is nog recenter, van december:

pi_63976004
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:28 schreef kvd het volgende:
Om het gerucht nog even aan te wakkeren (en het valt dus nog meer mensen op)
[..]

bron
Misschien is ze al tijden hormonen aan het spuiten om zwanger te kunnen worden, daar schijn je ook dik van te kunnen worden.

Maar nee, ze is ws. niet zwanger. Ik snap de ophef over haar vermeende positiekleding ook niet, al vanaf seizoen 2 van Gooische Vrouwen draagt ze dit soort gewaden.
pi_63977843
Ze is wel zwanger; met een jongere vriend wil je dat wel bevestigen door vruchtbaar te zijn.
Het zou toch wel jammer zijn, als ze een wereldkoppel zouden zijn, dat ze hem geen kind kon geven.

Met kind bind ze hem meer dan zonder kind.
Zo werkt dat.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  zaterdag 13 december 2008 @ 08:52:42 #160
3011 E.T.
pi_63980726
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:36 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Misschien is ze al tijden hormonen aan het spuiten om zwanger te kunnen worden, daar schijn je ook dik van te kunnen worden.

Maar nee, ze is ws. niet zwanger. Ik snap de ophef over haar vermeende positiekleding ook niet, al vanaf seizoen 2 van Gooische Vrouwen draagt ze dit soort gewaden.
waarom zou ze hormonen spuiten om zwanger te worden??

Ze is vruchtbaar, ze heeft tenslotte al twee kinderen, dus ze heeft voor haarzelf geen hormonen nodig... en in NL worden geen fertiliteitsbehandelingen gedaan als je boven de 40 bent. Belgie gaat tot 42 .. maar daarboven zul je echt naar Italie oid moeten. En elke dag op controle, een show als van de week voorbereiden gaat dan dus niet.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 13 december 2008 @ 09:23:48 #161
125420 Starlie
pi_63980905
Laten we het er maar op houden dat Linda gewoon een normaal figuur heeft, en gewoon geniet van wat ze eet! Ik vindt haar helemaal prima zo! Tussen al die maatje 34/36 collega's zie je er al snel zwanger/zwaarder uit!

Als ze echt zwanger zou zijn zou ze ook in haar gezicht al dikker moeten worden lijkt mij.. (niet dat ik er veel verstand van heb) maar daar vindt ik haar niet dikker geworden!
pi_63981054
Met die voedselbank show vond ik haar gezicht juist wel veel dikker dan normaal...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_63981358
ik vind r ook bol maar van de zijkant zie ik niet echt een uitstulping.. breed..jah dat is ze wel
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_63983043
Misschien houdt Jeroen wel van lekker chubby... mrrrrrauw!
pi_63983697
Nog geen nieuws over Froukje+baby dus.
Ik vind het wel vreemd; waarom wel naar buiten brengen wanneer je uiterlijk bevalt en het dan vervolgens stilhouden?
  zaterdag 13 december 2008 @ 13:17:13 #166
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_63983932
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:02 schreef Lovechild het volgende:
Ik vind het wel vreemd; waarom wel naar buiten brengen wanneer je uiterlijk bevalt en het dan vervolgens stilhouden?
Tja dat vraag ik me ook af..
ben stiekem best benieuwd..
pi_63989277
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:17 schreef KRS het volgende:

[..]

Tja dat vraag ik me ook af..
ben stiekem best benieuwd..
Misschien doet ze aan marathonbevallen
And you know I might
pi_63989324
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:02 schreef Lovechild het volgende:
Dat vroeg ik me ook af...
Misschien het nieuws dan tóch willen brengen op het moment dat ze er zelf aan toe zijn (lees: aantal dagen nadat ze bekomen zijn van de bevalling).
Of er zijn misschien wat complicaties, dat zou ook kunnen, dat ze nog beide in het ziekenhuis liggen...
pi_63989334
Of misschien is er wel iets ergs gebeurd.
pi_63990947
Psies Felixa, daar ging ik ook al aan denken.
  zaterdag 13 december 2008 @ 20:51:23 #171
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63992861
Beetje te lui om te zoeken ; is er ergens een recente foto van Linda de Mol te zien?

Edit: laat maar. Ik zie LdM al op tv en volgens mij is ze inderdaad zwanger. Of 10 kg aangekomen. Maar dat laatste lijkt me, gezien haar obsessie met haar uiterlijk, onwaarschijnlijk.

[ Bericht 26% gewijzigd door Tinkepink op 13-12-2008 21:03:03 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 13 december 2008 @ 21:17:19 #172
6067 Turbomuis
pi_63993455
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:35 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Bedoel je één van deze?

Deze is van 20 november:

[ afbeelding ]

En deze is nog recenter, van december:

[ afbeelding ]
Volgens mij was het die serie ja. En niet dat ze een buikje heeft, dat zeker niet. Maar de boel is iets anders van vorm dan 'normaal' (er is wel meer anders van vorm dan normaal bij haar, maar da's weer heel iets anders)
pi_63993515
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
Beetje te lui om te zoeken ; is er ergens een recente foto van Linda de Mol te zien?

Edit: laat maar. Ik zie LdM al op tv en volgens mij is ze inderdaad zwanger. Of 10 kg aangekomen. Maar dat laatste lijkt me, gezien haar obsessie met haar uiterlijk, onwaarschijnlijk.
Bij de Paul de Leeuw-marathon zei ze wel dat ze ontzettend was aangekomen en dat ze daardoor bepaalde kleding niet meer aankon.
  zondag 14 december 2008 @ 14:59:38 #174
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_64006828
Ik vond Linda de Mol er gisteren toch weer minder zwanger uitzien dan voorgaande weken.

[ Bericht 1% gewijzigd door MissBliss op 14-12-2008 15:06:04 ]
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_64006873
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:59 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind Linda de Mol er gisteren toch weer minder zwanger uitzien dan voorgaande weken.
Misschien heeft ze een week niet gegeten, aangezien niemand het leuk vind om voor zwanger te worden aangezien wanneer dat niet zo is
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 14 december 2008 @ 15:07:04 #176
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_64006993
quote:
Op zondag 14 december 2008 @ 15:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Misschien heeft ze een week niet gegeten, aangezien niemand het leuk vind om voor zwanger te worden aangezien wanneer dat niet zo is
Misschien heeft ze dit topic gelezen
Ziggy played guitar
  † In Memoriam † zondag 14 december 2008 @ 15:09:28 #177
43556 miss_dynastie
pi_64007045
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:07 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Misschien heeft ze dit topic gelezen
Of d'r stylist denkt wat beter na
pi_64007696
Gerucht:
quote:
According to The Sun , past-her-prime Kate Moss added fuel to the pregnancy rumors floating around her on Friday by covering her tummy with a teddy bear while walking in London with the owner of Top Shop and her musician boyfriend, Jamie Hince.

Maybe she's just attention whoring????

We don't think she's doing a good job of taking care of the kid she already has!

If it's true, little Lila Grace will have someone to work out abandonment issues with.
Ik hoop dat het niet waar is..
And you know I might
pi_64010089
Naomi Watts is bevallen van een baby.
quote:
AMSTERDAM - Naomi Watts is zaterdagochtend bevallen van haar tweede kind. Dat meldt het Amerikaanse tijdschrift In Touch. De naam en het geslacht van de baby zijn nog onbekend.
De 40-jarige actrice heeft met haar vriend, acteur Liev Schreiber, al een 1-jarige zoon, Alexander Pete. Watts en Schreiber vormen sinds 2005 een koppel.

Watts brak in 2001 door met haar rol in de film 'Mullholland drive' van David Lynch. Daarna speelde ze onder meer in 'The ring' en 'King Kong'. Schreiber was onder meer te zien in de filmtrilogie 'Scream' en 'The Manchurian candidate'.
And you know I might
pi_64010927
quote:
AMSTERDAM - Charlotte Church bevalt hoogstwaarschijnlijk nog dit weekeinde van haar tweede kindje. De Britse zangeres, die aan de zuidkust van Wales woont, kiest voor een thuisbevalling, zo meldt de Britse krant The Sun.
De 22-jarige zangeres beviel vorig jaar september van haar eerste kind, dochter Ruby. In juni maakten Church en haar vriend, professioneel rugbyspeler Gavin Henson, bekend dat ze een tweede kind verwachtten. "Daar gaan we weer", schreef Church toen op haar website.
pi_64011645
Over Froukje de Both werd trouwens vrijdagavond in de radio uitzending van Niels en Froukje op 538 gezegd dat zij morgen (maandag) pas wordt ingeleid. Ze wilde niet in de uitzending gebeld worden, omdat ze het zat zou zijn dat iedereen maar vraagt wanneer ze nu eindelijk zal bevallen.
  † In Memoriam † zondag 14 december 2008 @ 19:16:24 #182
43556 miss_dynastie
pi_64011880
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:03 schreef Natalia het volgende:
Over Froukje de Both werd trouwens vrijdagavond in de radio uitzending van Niels en Froukje op 538 gezegd dat zij morgen (maandag) pas wordt ingeleid. Ze wilde niet in de uitzending gebeld worden, omdat ze het zat zou zijn dat iedereen maar vraagt wanneer ze nu eindelijk zal bevallen.
Dan zou ze zelf misschien niet zo met data moeten strooien
  zondag 14 december 2008 @ 22:12:47 #183
3011 E.T.
pi_64016972
quote:
Ik vond Linda de Mol er gisteren toch weer minder zwanger uitzien dan voorgaande weken.
vanavond is ze ook 30 kilo lichter dan gister
pi_64017750
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:39 schreef rena het volgende:
[..]

Inmiddels is al wel bekend geworden dat het een zoon is, de naam moet nog bekend worden
pi_64018158

Avril Lavigne zwanger?
pi_64018326
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]

Avril Lavigne zwanger?
Als het goed is niet, 't is tenminste te hopen van niet aangezien ze aan het feesten en zuipen zou zijn geweest dit weekend
quote:
She's Definitely NOT Pregnant!
Filed under: Avril Lavigne > Canadialand > Exclusives! > Baby Blabber > Sin City

She may look sperminated, but….

She's probably just getting fat now that she's finished her disastrous tour and not doing much of anything!

Sources reveal exclusively to PerezHilton.com that Avril Lavigne was pAArtying it up at Tao in Las Vegas on Saturday night and she "was definitely boozing."

Thank goodness! April, the mommy, just sounds like a horrible idea!

[Images via BAC Pictures.]
  † In Memoriam † zondag 14 december 2008 @ 23:32:46 #187
43556 miss_dynastie
pi_64019365
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:12 schreef E.T. het volgende:

[..]

vanavond is ze ook 30 kilo lichter dan gister
Maar dit programma is eerder opgenomen toch? Afgelopen donderdag was een liveshow en daarin was ze niet zo slank leek het.
pi_64023588
Froukje is bevallen van een meisje, Emma Sara!
  maandag 15 december 2008 @ 09:11:25 #189
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_64023814
Oh wat een leuke normale naam!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_64025982
Wat meer details
quote:
AMSTERDAM - Presentatrice Froukje de Both is zondagavond bevallen van een dochter. Dat heeft haar management maandag bekendgemaakt. De naam van het meisje luidt Emma Sara. Moeder en dochter maken het goed.

Emma Sara is de dochter van Froukje en haar vriend dj Jeroen te Rehorst. De baby is bijna twee weken na de uitgerekende datum geboren.
Leuke naam!
And you know I might
  maandag 15 december 2008 @ 11:08:44 #191
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_64026240
Mooie namen, allebei! Had bij haar ook niet echt Shaneiqua of Rups verwacht, maar je weet maar nooit
Ik dacht trouwens dat ze had gezegd dat ze een zoon zou krijgen, zal ik wel verkeerd onthouden hebben.
pi_64027014
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Mooie namen, allebei! Had bij haar ook niet echt Shaneiqua of Rups verwacht, maar je weet maar nooit
Ik dacht trouwens dat ze had gezegd dat ze een zoon zou krijgen, zal ik wel verkeerd onthouden hebben.
Nee, Gordon had zich zogenaamd versproken dat het een jochie zou worden, een instinker dus
And you know I might
pi_64027054
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Rups
Screw them.
We're going home.
  maandag 15 december 2008 @ 17:29:41 #194
125420 Starlie
pi_64035351
AMSTERDAM - Teuntje, het te vroeg geboren dochtertje van BNN-presentator Eddy Zoey, mocht vandaag het ziekenhuis verlaten.

De baby zou eigenlijk tot de kerst in het ziekenhuis moeten blijven, maar vanochtend kreeg Eddy een verlossend telefoontje van de artsen uit het ziekenhuis. "We mochten haar op komen halen en dat is echt prachtig", vertelt de trotse vader in de Coen & Sandershow. "Ik heb deze week direct vrijgenomen om van mijn twee kinderen te kunnen genieten."

Teuntje werd negen weken te vroeg geboren en lag in de couveuse. Ze heeft één grote broer: Fender (2).
  maandag 15 december 2008 @ 18:15:58 #195
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64036271
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:45 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Rups
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_64042587
quote:
Op maandag 15 december 2008 08:54 schreef Bostonian het volgende:
Froukje is bevallen van een meisje, Emma Sara!
Ah, dus toch! Goed gegokt, ik voorspelde al een "gewone Nederlandse" naam.
pi_64050788
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:39 schreef rena het volgende:
[..]
quote:
Naomi and Liev Welcome Second Son, Samuel Kai

It's a second son for Liev Schreiber and fiancée Naomi Watts! Samuel Kai Schreiber arrived on Saturday, December 13th in New York City, weighing in at 7 lbs., 13 oz. He joins big brother Alexander 'Sasha' Pete, 16 ½ months. "Both mom and baby are doing great," Naomi's rep shares.

News of the pregnancy started making the rounds in July, but the couple wouldn't confirm or deny the news, even as they traveled the globe! Finally, on December 5th, Liev, 41, broke his silence, stating that he and Naomi, 40, expected their new arrival soon, as "our first baby came early and I suspect this one will as well. Life gets a lot busier -- it also gets a lot more enjoyable in many aspects."

Want a closer look at the family? Check out two of our galleries -- Family Album: The Watts-Schreibers and Naomi's Baby Bump Style!

Source: PEOPLE
  dinsdag 16 december 2008 @ 13:50:16 #198
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_64056199
Emma Sara zijn leuke namen. Zouden ook zo op mijn lijstje kunnen staan.
En de 14de is een mooie datum.
Leuk
  dinsdag 16 december 2008 @ 13:51:55 #199
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_64056251
quote:

Als ze minder tentjurken draagt en andere BH's dan zou dat wel kunnen schelen denk ik.
pi_64058579
Ben je ook weer zwanger amaranta?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')