quote:AMSTERDAM - De hoogzwangere Froukje de Both zal uiterlijk woensdag haar eerste kindje krijgen...
De 36-jarige presentatrice was afgelopen woensdag uitgerekend, maar zit nog steeds te wachten tot de bevalling gaat beginnen.
Froukje vertelt: "Ben ik komende woensdag nog geen mama dan zullen de artsen het kindje die dag gaan halen."
Wat een naam weerquote:Actors Jonny Lee Miller and Michele Hicks have welcomed their first child, a boy! Buster Timothy Miller arrived on Wednesday, December 3rd in Los Angeles, weighing in at 9 lbs.
After marrying in July, the couple announced the pregnancy during Michele's third trimester in September. While Michele compared bellies with fellow expectant star Angie Harmon, Jonny told talk show host Ellen DeGeneres that they knew the sex and had a name, but were keeping it private. Of his wife carrying their baby, Jonny said,
"She's tough. I thought that already, but I think it even more now."
Ja, dat vond ik ook al apart!quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:49 schreef piglet het volgende:
Apart. Als je niet beroemd bent dan laten ze je rustig ruim 2 weken overtijd lopen
Nou, daar zeg je toch al dat er een medische reden kan zijn? Beetje snel om te concluderen dat dit is omdat zij een bekende nederlander is, vind ik.quote:Op zondag 7 december 2008 11:52 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook al apart!
Ik ben zelf resp. 8, 11, 12 en 9 dagen overtijd gegaan. En alleen de eerste keer is er ingegrepen omdat m'n bloeddruk hoog werd. Andere 3 waren thuis en op zich spontaan.
True.quote:Op zondag 7 december 2008 11:53 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nou, daar zeg je toch al dat er een medische reden kan zijn? Beetje snel om te concluderen dat dit is omdat zij een bekende nederlander is, vind ik.
Neehoor. Dat hoop je, maar zo flexibel zijn ze in Nederland dus niet, en ze laten het liever zijn beloop, 'de natuur zijn gang' zeggen ze dan. Ze gaan je echt niet inleiden tenzij daar idd een medische reden voor is, anders laten ze je gewoon 2 weken lopen totdat ze je eindelijk in gaan leiden. Met alle risico's van dien trouwens. Meestal gaat het goed, maar soms ook niet.quote:Op zondag 7 december 2008 20:05 schreef Lovechild het volgende:
[..]
True.
Maar als ze gewoon zelf naar buiten brengt dat het tot uiterlijk woensdag zal duren, zal ze dat toch ook wel doen als er een medische reden voor is? En ach, het was waarschijnlijk sowieso te kort door de bocht, ik denk eigenlijk eerder dat het aan je vk of gyn ligt hoelang ze je door laten lopen. Als je het heeel zwaar hebt en het allemaal echt niet meer trekt, zullen ze vaak wel moeite willen doen. En dat feit breng je dan vaak niet zo snel naar buiten ;-)
Overigens was het feit dat ik al over u.d. heen was bij mij de reden dat er geen week meer gewacht kon worden. Op vrijdag werd besloten dat er ingeleid moest worden, op maandag was ie er.
Valt mee hoor. Is toch een behoorlijk bekende 3FM-DJ.quote:Op maandag 8 december 2008 07:21 schreef lady-wrb het volgende:
geen ideemisschien een gevalletje wereldberoemd in eigen dorp?
Nee hoor. Als je ooit in week 40 je kindje verloren bent, hoef je echt niet in een volgende zwangerschap weer tot week 40 te lopen. En zo zijn er echt wel wat meer redenen om toch de natuur een handje te helpen. Maar "zomaar' idd niet. En daar ben ik zelf het beste voorbeeld vanquote:Op zondag 7 december 2008 21:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Neehoor. Dat hoop je, maar zo flexibel zijn ze in Nederland dus niet, en ze laten het liever zijn beloop, 'de natuur zijn gang' zeggen ze dan. Ze gaan je echt niet inleiden tenzij daar idd een medische reden voor is, anders laten ze je gewoon 2 weken lopen totdat ze je eindelijk in gaan leiden. Met alle risico's van dien trouwens. Meestal gaat het goed, maar soms ook niet.
quote:Eric Mabius Welcomes Second Son, Rylan Jaxson
Eric Mabius and wife Ivy Sherman have welcomed their second son, Rylan Jaxson Mabius, their rep confirms. No further information has been released, although we know the baby was born sometime after December 2nd. On that day, Eric told Us Weekly,
"My wife is due any minute, so we won't have time to travel but we'll go home to Amherst, Mass., for the holidays. She is very, very pregnant! She looks beautiful!"
Rylan joins big brother Maxfield Elliot, 2 ½. The Ugly Betty star and his wife, an interior designer, announced the pregnancy in April. More Betty babies are on the way in January -- Rebecca Romijn expects fraternal twin girls, while Christopher Gorham will welcome his third child (and first girl!).
Dan valt dat nog steeds onder medische indicatie.quote:Op maandag 8 december 2008 09:37 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je ooit in week 40 je kindje verloren bent, hoef je echt niet in een volgende zwangerschap weer tot week 40 te lopen. En zo zijn er echt wel wat meer redenen om toch de natuur een handje te helpen. Maar "zomaar' idd niet. En daar ben ik zelf het beste voorbeeld van
quote:Op maandag 8 december 2008 22:38 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik denk Fientje ofzo. Of Mats. Of Pleun.
Edit:
Top Model Judge Nigel Barker Welcomes a Baby Girl
America's Next Top Model judge Nigel Barker and his wife, model Christen Chin Barker, have welcomed their second child, a daughter, his rep confirms to PEOPLE.
Jasmine Ines Barker was born at 5:03 p.m. on Sunday in New York City, weighing 7 lbs., 11 oz. She joins big brother Jack, who recently turned three.
Barker, 36, and his wife announced the pregnancy last June.
quote:sh Holloway and Wife Expecting First Child
Tags: Dads , Expecting , Top News
Kevin Mazur/WireImage
Lost's Josh Holloway confirms to TV Guide that he and wife Yessica Kumala are expecting their first child together next year. The couple, who were married in 2004, had originally planned not to have children, but changed their minds earlier this year. Josh, 39, told USA Today,
"We have changed our minds ... only recently. Basically, nature happened. If you're in a loving relationship with someone, [having] children becomes a part of it. I don't know exactly when or how, but we're very open to either having our own children or adopting."
The fifth season of Lost will premiere Wednesday, January 21st at 8 p.m. on ABC.
Ja, dat zou je weleens goed kunnen denkenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:01 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Florian dacht ik, ik weet niet eens wie Dani Bles is.
quote:Prinses Aimée verwacht kind
Prinses Aimée en Prins Floris verwachten hun tweede kind. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst woensdag laten weten.
Het stel verwacht de baby in juli 2009.
"Prinses Aimée en Prins Floris zijn erg blij met dit nieuws", zo laat de RVD in een verklaring weten.
quote:Vierde Boer zoekt Vrouw-baby op komst!
Het eerste kindje van Hans en Connie werd op 18 oktober 2007 geboren. Boer Hans riep dat hij graag een jongen wilde: "Een opvolger voor het bedrijf is meer dan welkom." Maar hij wijzigde zijn mening toen hij Anna voor het eerst in zijn armen had. "Ach, in deze tijd kan ook een meisje prima haar mannetje staan op de boerderij."
Boer zoekt Vrouw-stel Pros en Jolanda Veldman verwelkomden dochtertje Tamar in januari 2008. Ook boer Dirk Jan en zijn vrouw Petra kregen een kindje: in de zomer werd Fleur geboren.
Op 4 januari start een driedelige serie met een terugblik op drie seizoenen Boer zoekt Vrouw.
Dit meldt het weekblad Privé.
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Gisteren bij de wedstrijd van PSV zei die commentator steeds dat Lazovic vandaag vader zou worden. Weet iemand daar meer van?
quote:Papa Lazovic populair in Engeland
EINDHOVEN - Danko Lazovic en zijn vriendin Jovana zijn gisteren zoals gepland voor het eerst vader en moeder geworden. In het Geldropse St. Anna Ziekenhuis kwam hun kerngezonde dochter ter wereld. Of de kleine Lael ook in Nederland op zal groeien, is onzeker. Onder andere West Bromwich Albion en Blackburn Rovers hebben via een spelersmakelaar interesse getoond.
"Maar wij doen geen zaken met tussenpersonen", reageert manager transfers en scouting Adrie van Kraay. "Wij willen Danko niet kwijt, maar als er een club concreet is, bespreken we dat met de speler. Als beide partijen het interessant vinden, gaan we pas om de tafel."
PSV kocht Lazovic in de zomer van 2007 voor 6,7 miljoen euro van Vitesse. Hoewel er een afkoopsom van 15 miljoen euro in het contract van de spits is opgenomen, valt daarover te praten met PSV.
quote:Taylor and Natalie Hanson Welcome Son Viggo Moriah
It's a boy! Taylor Hanson, the middle brother of pop-rock group Hanson, and his wife Natalie Hanson welcomed their fourth child, a son named Viggo Moriah Hanson, on Tuesday, December 9th. The baby was born in Tulsa, Okla., weighing in at 8 lbs., 5 oz.
"Viggo is doing great. He is the perfect early Christmas gift," the couple said. "We look forward to being home to enjoy the holidays with him and his very excited brothers and sister."
Taylor, 25, and Natalie, 24, who announced they were expecting in August, are also parents to Jordan Ezra, 6, Penelope Anne, 3 ½, and River Samuel, 2. In total, the growing Hanson family also includes their cousins: guitarist Isaac, 28, and his wife Nikki have two boys, Clarke Everett, 20 months, and James Monroe, 5 months, while drummer Zac, 23, and his wife Kate have son John Ira Shepherd, 6 months.
Ja erg he?!?quote:Op donderdag 11 december 2008 20:50 schreef E.T. het volgende:
Ik kwam hier serieus kijken of ik een bericht over Linda de Mol had gemist![]()
Maar nee, ik kan beter naar 'celebs onflatteus' geloof ik
Ik ook nietquote:Op woensdag 10 december 2008 20:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik geloof er alleen geen hol van.
quote:Usher Welcomes Second Son, Naviyd Ely
Usher and wife Tameka Foster have welcomed their second son together. Naviyd Ely Raymond was born at 2:33 a.m. on Wednesday, December 10th. He weighed 5 lbs., 13 oz. Usher's rep tells Us Weekly,
"Tameka and the baby are doing fine."
Proud papa Usher was reportedly at his wife's side during the delivery. Their new baby joins big brother Usher V, aka Cinco, who recently celebrated his first birthday, as well as Tameka's sons from a previous relationship.
The pregnancy was announced in September, with Usher, 30, confirming the sex of the baby in November. Tameka's due date had been this coming Monday, December 15th.
Source: PEOPLE, Us Weekly
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:44 schreef KinkyGiraf het volgende:
Naviyd. Dat is hetzelfde als je kind Kpobbn noemen.
Dank u!quote:
Bron: The Daily Starquote:GORGEOUS Kate Price is pregnant with her fourth child, proving she and husband Peter are back on track.
The glamour babe is thought to be three months’ pregnant and pals say the pair cannot wait for the new arrival.
The new baby would cement their status in the US so they can expand their £30million brand. Kate, 30, is said to have suffered terrible morning sickness on a recent holiday to the Maldives.
Poorly And while the rest of the guests sipped cocktails, Kate stuck to non-alcoholic smoothies. One holidaymaker said: “Kate was complaining about feeling really poorly and queasy and kept stroking her tummy.”
After months of rumours that their marriage was on the rocks, the couple are putting their troubles behind them ahead of their move to the US.
Kate and Peter Andre, 35, are moving to LA in January for three months to film a TV show called Katie And Peter: Stateside.
Sources say that they are desperate to make their marriage work to protect their fortune. A pal said: “Together Kate and Pete are worth millions and if they split then they would be worth a lot less, especially Pete.
“Kate has got her modelling and her name to fall back on but she wouldn’t do as well, and Pete would really struggle.”
Kate said earlier this year that she and Pete would not try for another baby until late next year.
The couple already have three children – Harvey, six, Junior, three, and 18-month-old Princess Tiáamii. A spokesman for Kate and Peter was not available for comment.
Zag laatst een foto van d'r en ik dacht het al idd. Ze had daar zo'n tiepiese Jordan-zwanger-buik.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:38 schreef cinnamongirl het volgende:
De geruchten gaan dat Jordan en Peter André weer een kleine verwachten.
[..]
Bron: The Daily Star
bronquote:Bol de Mol
Party vraagt zich af of Linda de Mol misschien tóch zwanger is. Ze is weliswaar 44 jaar, maar het zóu kunnen…De presentatrice lijkt wekelijks dikker te worden, zoals is te zien op tv. In de live-show van de Voedselbank donderdag droeg ze ook alweer een verhullend gewaad. Komt er inderdaad een baby van lover Jeroen? Of zit ze zich om het weekeinde – als de kids bij pappa Sander zijn- vol te schransen met hem? Het is geen geheim dat Linda erg op haar figuur moet letten. Voor een fotoshoot in bikini dieette en trainde ze zich helemaal suf. Heeft ze nu de teugels weer laten vieren? Volgens het blad is ze óf zwanger, óf moet ze een andere stylist zoeken. Want wat ze nu draagt lijkt wel erg op positiekleding. In de gaten houden dus, dat bolle buikje van De Mol.
Bedoel je één van deze?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:49 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Zag laatst een foto van d'r en ik dacht het al idd. Ze had daar zo'n tiepiese Jordan-zwanger-buik.
Misschien is ze al tijden hormonen aan het spuiten om zwanger te kunnen worden, daar schijn je ook dik van te kunnen worden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:28 schreef kvd het volgende:
Om het gerucht nog even aan te wakkeren (en het valt dus nog meer mensen op)
[..]
bron
waarom zou ze hormonen spuiten om zwanger te worden??quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Misschien is ze al tijden hormonen aan het spuiten om zwanger te kunnen worden, daar schijn je ook dik van te kunnen worden.
Maar nee, ze is ws. niet zwanger. Ik snap de ophef over haar vermeende positiekleding ook niet, al vanaf seizoen 2 van Gooische Vrouwen draagt ze dit soort gewaden.
Tja dat vraag ik me ook af..quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:02 schreef Lovechild het volgende:
Nog geen nieuws over Froukje+baby dus.
Ik vind het wel vreemd; waarom wel naar buiten brengen wanneer je uiterlijk bevalt en het dan vervolgens stilhouden?
Misschien doet ze aan marathonbevallenquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:17 schreef KRS het volgende:
[..]
Tja dat vraag ik me ook af..
ben stiekem best benieuwd..
Dat vroeg ik me ook af...quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:02 schreef Lovechild het volgende:
Nog geen nieuws over Froukje+baby dus.
Ik vind het wel vreemd; waarom wel naar buiten brengen wanneer je uiterlijk bevalt en het dan vervolgens stilhouden?
Volgens mij was het die serie ja. En niet dat ze een buikje heeft, dat zeker niet. Maar de boel is iets anders van vorm dan 'normaal' (er is wel meer anders van vorm dan normaal bij haar, maar da's weer heel iets anders)quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Bedoel je één van deze?
Deze is van 20 november:
[ afbeelding ]
En deze is nog recenter, van december:
[ afbeelding ]
Bij de Paul de Leeuw-marathon zei ze wel dat ze ontzettend was aangekomen en dat ze daardoor bepaalde kleding niet meer aankon.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
Beetje te lui om te zoeken; is er ergens een recente foto van Linda de Mol te zien?
Edit: laat maar. Ik zie LdM al op tv en volgens mij is ze inderdaad zwanger. Of 10 kg aangekomen. Maar dat laatste lijkt me, gezien haar obsessie met haar uiterlijk, onwaarschijnlijk.
Misschien heeft ze een week niet gegeten, aangezien niemand het leuk vind om voor zwanger te worden aangezien wanneer dat niet zo isquote:Op zondag 14 december 2008 14:59 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind Linda de Mol er gisteren toch weer minder zwanger uitzien dan voorgaande weken.
Misschien heeft ze dit topic gelezenquote:Op zondag 14 december 2008 @ 15:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een week niet gegeten, aangezien niemand het leuk vind om voor zwanger te worden aangezien wanneer dat niet zo is
Of d'r stylist denkt wat beter naquote:Op zondag 14 december 2008 15:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien heeft ze dit topic gelezen
Ik hoop dat het niet waar is..quote:According to The Sun , past-her-prime Kate Moss added fuel to the pregnancy rumors floating around her on Friday by covering her tummy with a teddy bear while walking in London with the owner of Top Shop and her musician boyfriend, Jamie Hince.
Maybe she's just attention whoring????
We don't think she's doing a good job of taking care of the kid she already has!
If it's true, little Lila Grace will have someone to work out abandonment issues with.
quote:AMSTERDAM - Naomi Watts is zaterdagochtend bevallen van haar tweede kind. Dat meldt het Amerikaanse tijdschrift In Touch. De naam en het geslacht van de baby zijn nog onbekend.
De 40-jarige actrice heeft met haar vriend, acteur Liev Schreiber, al een 1-jarige zoon, Alexander Pete. Watts en Schreiber vormen sinds 2005 een koppel.
Watts brak in 2001 door met haar rol in de film 'Mullholland drive' van David Lynch. Daarna speelde ze onder meer in 'The ring' en 'King Kong'. Schreiber was onder meer te zien in de filmtrilogie 'Scream' en 'The Manchurian candidate'.
quote:AMSTERDAM - Charlotte Church bevalt hoogstwaarschijnlijk nog dit weekeinde van haar tweede kindje. De Britse zangeres, die aan de zuidkust van Wales woont, kiest voor een thuisbevalling, zo meldt de Britse krant The Sun.
De 22-jarige zangeres beviel vorig jaar september van haar eerste kind, dochter Ruby. In juni maakten Church en haar vriend, professioneel rugbyspeler Gavin Henson, bekend dat ze een tweede kind verwachtten. "Daar gaan we weer", schreef Church toen op haar website.
Dan zou ze zelf misschien niet zo met data moeten strooienquote:Op zondag 14 december 2008 19:03 schreef Natalia het volgende:
Over Froukje de Both werd trouwens vrijdagavond in de radio uitzending van Niels en Froukje op 538 gezegd dat zij morgen (maandag) pas wordt ingeleid. Ze wilde niet in de uitzending gebeld worden, omdat ze het zat zou zijn dat iedereen maar vraagt wanneer ze nu eindelijk zal bevallen.
vanavond is ze ook 30 kilo lichter dan gisterquote:Op zondag 14 december 2008 14:59 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond Linda de Mol er gisteren toch weer minder zwanger uitzien dan voorgaande weken.
quote:Op zondag 14 december 2008 17:39 schreef rena het volgende:
Naomi Watts is bevallen van een baby.
[..]
Als het goed is niet, 't is tenminste te hopen van niet aangezien ze aan het feesten en zuipen zou zijn geweest dit weekendquote:Op zondag 14 december 2008 22:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
Avril Lavigne zwanger?
quote:She's Definitely NOT Pregnant!
Filed under: Avril Lavigne > Canadialand > Exclusives! > Baby Blabber > Sin City
She may look sperminated, but….
She's probably just getting fat now that she's finished her disastrous tour and not doing much of anything!
Sources reveal exclusively to PerezHilton.com that Avril Lavigne was pAArtying it up at Tao in Las Vegas on Saturday night and she "was definitely boozing."
Thank goodness! April, the mommy, just sounds like a horrible idea!
[Images via BAC Pictures.]
Maar dit programma is eerder opgenomen toch? Afgelopen donderdag was een liveshow en daarin was ze niet zo slank leek het.quote:Op zondag 14 december 2008 22:12 schreef E.T. het volgende:
[..]
vanavond is ze ook 30 kilo lichter dan gister
Leuke naam!quote:AMSTERDAM - Presentatrice Froukje de Both is zondagavond bevallen van een dochter. Dat heeft haar management maandag bekendgemaakt. De naam van het meisje luidt Emma Sara. Moeder en dochter maken het goed.
Emma Sara is de dochter van Froukje en haar vriend dj Jeroen te Rehorst. De baby is bijna twee weken na de uitgerekende datum geboren.
Nee, Gordon had zich zogenaamd versproken dat het een jochie zou worden, een instinker dusquote:Op maandag 15 december 2008 11:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Mooie namen, allebei! Had bij haar ook niet echt Shaneiqua of Rups verwacht, maar je weet maar nooit
Ik dacht trouwens dat ze had gezegd dat ze een zoon zou krijgen, zal ik wel verkeerd onthouden hebben.
Rupsquote:Op maandag 15 december 2008 11:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Mooie namen, allebei! Had bij haar ook niet echt Shaneiqua of Rups verwacht, maar je weet maar nooit
Ik dacht trouwens dat ze had gezegd dat ze een zoon zou krijgen, zal ik wel verkeerd onthouden hebben.
Ah, dus toch! Goed gegokt, ik voorspelde al een "gewone Nederlandse" naam.quote:Op maandag 15 december 2008 08:54 schreef Bostonian het volgende:
Froukje is bevallen van een meisje, Emma Sara!
quote:Op zondag 14 december 2008 17:39 schreef rena het volgende:
Naomi Watts is bevallen van een baby.
[..]
quote:Naomi and Liev Welcome Second Son, Samuel Kai
It's a second son for Liev Schreiber and fiancée Naomi Watts! Samuel Kai Schreiber arrived on Saturday, December 13th in New York City, weighing in at 7 lbs., 13 oz. He joins big brother Alexander 'Sasha' Pete, 16 ½ months. "Both mom and baby are doing great," Naomi's rep shares.
News of the pregnancy started making the rounds in July, but the couple wouldn't confirm or deny the news, even as they traveled the globe! Finally, on December 5th, Liev, 41, broke his silence, stating that he and Naomi, 40, expected their new arrival soon, as "our first baby came early and I suspect this one will as well. Life gets a lot busier -- it also gets a lot more enjoyable in many aspects."
Want a closer look at the family? Check out two of our galleries -- Family Album: The Watts-Schreibers and Naomi's Baby Bump Style!
Source: PEOPLE
Als ze minder tentjurken draagt en andere BH's dan zou dat wel kunnen schelen denk ik.quote:Op zondag 14 december 2008 14:59 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond Linda de Mol er gisteren toch weer minder zwanger uitzien dan voorgaande weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |