Misschien heeft ze dit topic gelezenquote:Op zondag 14 december 2008 @ 15:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een week niet gegeten, aangezien niemand het leuk vind om voor zwanger te worden aangezien wanneer dat niet zo is
Of d'r stylist denkt wat beter naquote:Op zondag 14 december 2008 15:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien heeft ze dit topic gelezen
Ik hoop dat het niet waar is..quote:According to The Sun , past-her-prime Kate Moss added fuel to the pregnancy rumors floating around her on Friday by covering her tummy with a teddy bear while walking in London with the owner of Top Shop and her musician boyfriend, Jamie Hince.
Maybe she's just attention whoring????
We don't think she's doing a good job of taking care of the kid she already has!
If it's true, little Lila Grace will have someone to work out abandonment issues with.
quote:AMSTERDAM - Naomi Watts is zaterdagochtend bevallen van haar tweede kind. Dat meldt het Amerikaanse tijdschrift In Touch. De naam en het geslacht van de baby zijn nog onbekend.
De 40-jarige actrice heeft met haar vriend, acteur Liev Schreiber, al een 1-jarige zoon, Alexander Pete. Watts en Schreiber vormen sinds 2005 een koppel.
Watts brak in 2001 door met haar rol in de film 'Mullholland drive' van David Lynch. Daarna speelde ze onder meer in 'The ring' en 'King Kong'. Schreiber was onder meer te zien in de filmtrilogie 'Scream' en 'The Manchurian candidate'.
quote:AMSTERDAM - Charlotte Church bevalt hoogstwaarschijnlijk nog dit weekeinde van haar tweede kindje. De Britse zangeres, die aan de zuidkust van Wales woont, kiest voor een thuisbevalling, zo meldt de Britse krant The Sun.
De 22-jarige zangeres beviel vorig jaar september van haar eerste kind, dochter Ruby. In juni maakten Church en haar vriend, professioneel rugbyspeler Gavin Henson, bekend dat ze een tweede kind verwachtten. "Daar gaan we weer", schreef Church toen op haar website.
Dan zou ze zelf misschien niet zo met data moeten strooienquote:Op zondag 14 december 2008 19:03 schreef Natalia het volgende:
Over Froukje de Both werd trouwens vrijdagavond in de radio uitzending van Niels en Froukje op 538 gezegd dat zij morgen (maandag) pas wordt ingeleid. Ze wilde niet in de uitzending gebeld worden, omdat ze het zat zou zijn dat iedereen maar vraagt wanneer ze nu eindelijk zal bevallen.
vanavond is ze ook 30 kilo lichter dan gisterquote:Op zondag 14 december 2008 14:59 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond Linda de Mol er gisteren toch weer minder zwanger uitzien dan voorgaande weken.
quote:Op zondag 14 december 2008 17:39 schreef rena het volgende:
Naomi Watts is bevallen van een baby.
[..]
Als het goed is niet, 't is tenminste te hopen van niet aangezien ze aan het feesten en zuipen zou zijn geweest dit weekendquote:Op zondag 14 december 2008 22:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
Avril Lavigne zwanger?
quote:She's Definitely NOT Pregnant!
Filed under: Avril Lavigne > Canadialand > Exclusives! > Baby Blabber > Sin City
She may look sperminated, but….
She's probably just getting fat now that she's finished her disastrous tour and not doing much of anything!
Sources reveal exclusively to PerezHilton.com that Avril Lavigne was pAArtying it up at Tao in Las Vegas on Saturday night and she "was definitely boozing."
Thank goodness! April, the mommy, just sounds like a horrible idea!
[Images via BAC Pictures.]
Maar dit programma is eerder opgenomen toch? Afgelopen donderdag was een liveshow en daarin was ze niet zo slank leek het.quote:Op zondag 14 december 2008 22:12 schreef E.T. het volgende:
[..]
vanavond is ze ook 30 kilo lichter dan gister
Leuke naam!quote:AMSTERDAM - Presentatrice Froukje de Both is zondagavond bevallen van een dochter. Dat heeft haar management maandag bekendgemaakt. De naam van het meisje luidt Emma Sara. Moeder en dochter maken het goed.
Emma Sara is de dochter van Froukje en haar vriend dj Jeroen te Rehorst. De baby is bijna twee weken na de uitgerekende datum geboren.
Nee, Gordon had zich zogenaamd versproken dat het een jochie zou worden, een instinker dusquote:Op maandag 15 december 2008 11:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Mooie namen, allebei! Had bij haar ook niet echt Shaneiqua of Rups verwacht, maar je weet maar nooit
Ik dacht trouwens dat ze had gezegd dat ze een zoon zou krijgen, zal ik wel verkeerd onthouden hebben.
Rupsquote:Op maandag 15 december 2008 11:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Mooie namen, allebei! Had bij haar ook niet echt Shaneiqua of Rups verwacht, maar je weet maar nooit
Ik dacht trouwens dat ze had gezegd dat ze een zoon zou krijgen, zal ik wel verkeerd onthouden hebben.
Ah, dus toch! Goed gegokt, ik voorspelde al een "gewone Nederlandse" naam.quote:Op maandag 15 december 2008 08:54 schreef Bostonian het volgende:
Froukje is bevallen van een meisje, Emma Sara!
quote:Op zondag 14 december 2008 17:39 schreef rena het volgende:
Naomi Watts is bevallen van een baby.
[..]
quote:Naomi and Liev Welcome Second Son, Samuel Kai
It's a second son for Liev Schreiber and fiancée Naomi Watts! Samuel Kai Schreiber arrived on Saturday, December 13th in New York City, weighing in at 7 lbs., 13 oz. He joins big brother Alexander 'Sasha' Pete, 16 ½ months. "Both mom and baby are doing great," Naomi's rep shares.
News of the pregnancy started making the rounds in July, but the couple wouldn't confirm or deny the news, even as they traveled the globe! Finally, on December 5th, Liev, 41, broke his silence, stating that he and Naomi, 40, expected their new arrival soon, as "our first baby came early and I suspect this one will as well. Life gets a lot busier -- it also gets a lot more enjoyable in many aspects."
Want a closer look at the family? Check out two of our galleries -- Family Album: The Watts-Schreibers and Naomi's Baby Bump Style!
Source: PEOPLE
Als ze minder tentjurken draagt en andere BH's dan zou dat wel kunnen schelen denk ik.quote:Op zondag 14 december 2008 14:59 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond Linda de Mol er gisteren toch weer minder zwanger uitzien dan voorgaande weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |