abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63944858
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:44 schreef KinkyGiraf het volgende:
Naviyd. Dat is hetzelfde als je kind Kpobbn noemen.

Inderdaad ja!
Hoe zou je het eigenlijk uitspreken? Lijkt wel Russisch!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:34:17 #152
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_63958192
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:20 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

[..]

[..]
Dank u!

Lael...... Tsja.
Voor een servische naam (of waar komt hij vandaan) valt het mee denk ik
pi_63969043
De geruchten gaan dat Jordan en Peter André weer een kleine verwachten.
quote:
GORGEOUS Kate Price is pregnant with her fourth child, proving she and husband Peter are back on track.

The glamour babe is thought to be three months’ pregnant and pals say the pair cannot wait for the new arrival.

The new baby would cement their status in the US so they can expand their £30million brand. Kate, 30, is said to have suffered terrible morning sickness on a recent holiday to the Maldives.

Poorly And while the rest of the guests sipped cocktails, Kate stuck to non-alcoholic smoothies. One holidaymaker said: “Kate was complaining about feeling really poorly and queasy and kept stroking her tummy.”

After months of rumours that their marriage was on the rocks, the couple are putting their troubles behind them ahead of their move to the US.

Kate and Peter Andre, 35, are moving to LA in January for three months to film a TV show called Katie And Peter: Stateside.

Sources say that they are desperate to make their marriage work to protect their fortune. A pal said: “Together Kate and Pete are worth millions and if they split then they would be worth a lot less, especially Pete.

“Kate has got her modelling and her name to fall back on but she wouldn’t do as well, and Pete would really struggle.”

Kate said earlier this year that she and Pete would not try for another baby until late next year.

The couple already have three children – Harvey, six, Junior, three, and 18-month-old Princess Tiáamii. A spokesman for Kate and Peter was not available for comment.
Bron: The Daily Star
pi_63969310
En is Janet nou wel of niet zwanger?

vrijdag 12 december 2008 @ 21:49:03 #155
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_63972723
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 19:38 schreef cinnamongirl het volgende:
De geruchten gaan dat Jordan en Peter André weer een kleine verwachten.
[..]

Bron: The Daily Star
Zag laatst een foto van d'r en ik dacht het al idd. Ze had daar zo'n tiepiese Jordan-zwanger-buik.

[ Bericht 2% gewijzigd door Turbomuis op 12-12-2008 22:16:03 (foto is onvindbaar. Blijft afwachten dus :)) ]
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_63975730
Om het gerucht nog even aan te wakkeren (en het valt dus nog meer mensen op)
quote:
Bol de Mol

Party vraagt zich af of Linda de Mol misschien tóch zwanger is. Ze is weliswaar 44 jaar, maar het zóu kunnen…De presentatrice lijkt wekelijks dikker te worden, zoals is te zien op tv. In de live-show van de Voedselbank donderdag droeg ze ook alweer een verhullend gewaad. Komt er inderdaad een baby van lover Jeroen? Of zit ze zich om het weekeinde – als de kids bij pappa Sander zijn- vol te schransen met hem? Het is geen geheim dat Linda erg op haar figuur moet letten. Voor een fotoshoot in bikini dieette en trainde ze zich helemaal suf. Heeft ze nu de teugels weer laten vieren? Volgens het blad is ze óf zwanger, óf moet ze een andere stylist zoeken. Want wat ze nu draagt lijkt wel erg op positiekleding. In de gaten houden dus, dat bolle buikje van De Mol.
bron
pi_63975949
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:49 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Zag laatst een foto van d'r en ik dacht het al idd. Ze had daar zo'n tiepiese Jordan-zwanger-buik.
Bedoel je één van deze?

Deze is van 20 november:

En deze is nog recenter, van december:

pi_63976004
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:28 schreef kvd het volgende:
Om het gerucht nog even aan te wakkeren (en het valt dus nog meer mensen op)
[..]

bron
Misschien is ze al tijden hormonen aan het spuiten om zwanger te kunnen worden, daar schijn je ook dik van te kunnen worden.

Maar nee, ze is ws. niet zwanger. Ik snap de ophef over haar vermeende positiekleding ook niet, al vanaf seizoen 2 van Gooische Vrouwen draagt ze dit soort gewaden.
pi_63977843
Ze is wel zwanger; met een jongere vriend wil je dat wel bevestigen door vruchtbaar te zijn.
Het zou toch wel jammer zijn, als ze een wereldkoppel zouden zijn, dat ze hem geen kind kon geven.

Met kind bind ze hem meer dan zonder kind.
Zo werkt dat.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  zaterdag 13 december 2008 @ 08:52:42 #160
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63980726
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:36 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Misschien is ze al tijden hormonen aan het spuiten om zwanger te kunnen worden, daar schijn je ook dik van te kunnen worden.

Maar nee, ze is ws. niet zwanger. Ik snap de ophef over haar vermeende positiekleding ook niet, al vanaf seizoen 2 van Gooische Vrouwen draagt ze dit soort gewaden.
waarom zou ze hormonen spuiten om zwanger te worden??

Ze is vruchtbaar, ze heeft tenslotte al twee kinderen, dus ze heeft voor haarzelf geen hormonen nodig... en in NL worden geen fertiliteitsbehandelingen gedaan als je boven de 40 bent. Belgie gaat tot 42 .. maar daarboven zul je echt naar Italie oid moeten. En elke dag op controle, een show als van de week voorbereiden gaat dan dus niet.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 13 december 2008 @ 09:23:48 #161
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_63980905
Laten we het er maar op houden dat Linda gewoon een normaal figuur heeft, en gewoon geniet van wat ze eet! Ik vindt haar helemaal prima zo! Tussen al die maatje 34/36 collega's zie je er al snel zwanger/zwaarder uit!

Als ze echt zwanger zou zijn zou ze ook in haar gezicht al dikker moeten worden lijkt mij.. (niet dat ik er veel verstand van heb) maar daar vindt ik haar niet dikker geworden!
pi_63981054
Met die voedselbank show vond ik haar gezicht juist wel veel dikker dan normaal...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_63981358
ik vind r ook bol maar van de zijkant zie ik niet echt een uitstulping.. breed..jah dat is ze wel
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_63983043
Misschien houdt Jeroen wel van lekker chubby... mrrrrrauw!
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_63983697
Nog geen nieuws over Froukje+baby dus.
Ik vind het wel vreemd; waarom wel naar buiten brengen wanneer je uiterlijk bevalt en het dan vervolgens stilhouden?
Don't you love her madly?
  zaterdag 13 december 2008 @ 13:17:13 #166
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_63983932
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:02 schreef Lovechild het volgende:
Ik vind het wel vreemd; waarom wel naar buiten brengen wanneer je uiterlijk bevalt en het dan vervolgens stilhouden?
Tja dat vraag ik me ook af..
ben stiekem best benieuwd..
pi_63989277
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:17 schreef KRS het volgende:

[..]

Tja dat vraag ik me ook af..
ben stiekem best benieuwd..
Misschien doet ze aan marathonbevallen
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_63989324
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:02 schreef Lovechild het volgende:
Dat vroeg ik me ook af...
Misschien het nieuws dan tóch willen brengen op het moment dat ze er zelf aan toe zijn (lees: aantal dagen nadat ze bekomen zijn van de bevalling).
Of er zijn misschien wat complicaties, dat zou ook kunnen, dat ze nog beide in het ziekenhuis liggen...
pi_63989334
Of misschien is er wel iets ergs gebeurd.
pi_63990947
Psies Felixa, daar ging ik ook al aan denken.
Don't you love her madly?
  zaterdag 13 december 2008 @ 20:51:23 #171
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63992861
Beetje te lui om te zoeken ; is er ergens een recente foto van Linda de Mol te zien?

Edit: laat maar. Ik zie LdM al op tv en volgens mij is ze inderdaad zwanger. Of 10 kg aangekomen. Maar dat laatste lijkt me, gezien haar obsessie met haar uiterlijk, onwaarschijnlijk.

[ Bericht 26% gewijzigd door Tinkepink op 13-12-2008 21:03:03 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 13 december 2008 @ 21:17:19 #172
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_63993455
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:35 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Bedoel je één van deze?

Deze is van 20 november:

[ afbeelding ]

En deze is nog recenter, van december:

[ afbeelding ]
Volgens mij was het die serie ja. En niet dat ze een buikje heeft, dat zeker niet. Maar de boel is iets anders van vorm dan 'normaal' (er is wel meer anders van vorm dan normaal bij haar, maar da's weer heel iets anders)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_63993515
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
Beetje te lui om te zoeken ; is er ergens een recente foto van Linda de Mol te zien?

Edit: laat maar. Ik zie LdM al op tv en volgens mij is ze inderdaad zwanger. Of 10 kg aangekomen. Maar dat laatste lijkt me, gezien haar obsessie met haar uiterlijk, onwaarschijnlijk.
Bij de Paul de Leeuw-marathon zei ze wel dat ze ontzettend was aangekomen en dat ze daardoor bepaalde kleding niet meer aankon.
  zondag 14 december 2008 @ 14:59:38 #174
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_64006828
Ik vond Linda de Mol er gisteren toch weer minder zwanger uitzien dan voorgaande weken.

[ Bericht 1% gewijzigd door MissBliss op 14-12-2008 15:06:04 ]
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_64006873
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:59 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind Linda de Mol er gisteren toch weer minder zwanger uitzien dan voorgaande weken.
Misschien heeft ze een week niet gegeten, aangezien niemand het leuk vind om voor zwanger te worden aangezien wanneer dat niet zo is
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')