abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 december 2008 @ 19:06:46 #126
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63885994
Die vrouw van 70 Belachelijk, dat kind zal ook lekker lang van dr moeder kunnen genieten
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63886944
AMSTERDAM - Patrick Swayze's vrouw Lisa wil zijn grootste droom waarheid laten worden.

Patrick, die lijdt aan alvleesklierkanker, heeft altijd een kind willen hebben. Volgens tabloid National Enquirer is Lisa hard bezig om deze droom uit te laten komen.

Een bron vertelt: "De situatie is heel zwaar voor Patrick en Lisa. Maar ze wilde niet wachten tot het te laat was om een kind te kunnen adopteren en heeft hem beloofd dat ze hem vader zal maken. Lisa ziet dit als het laatste magische geschenk aan Patrick. Ze wil graag een jongetje en hem Patrick noemen. Hun grootste obstakel is tijd. Maar hij zal tot zijn laatste ademstoot bij haar zijn, en als hij dan ook nog een zoontje heeft zal hij er alles aan doen om zijn ziekte te overwinnnen."
Don't you love her madly?
pi_63893051
Zometeen bij Shownieuws een Bekende Nederlandse Vrouw die is bevallen van een jongetje. Froukje???
pi_63893265
Nee niet dus. Danie Bles.
Maar hoe het kruimeltje heet??? Dat is niet blijven hangen...
pi_63898654
Florian dacht ik, ik weet niet eens wie Dani Bles is.
pi_63899738
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:01 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Florian dacht ik, ik weet niet eens wie Dani Bles is.
Ja, dat zou je weleens goed kunnen denken
Ik weet wel wie ze is, styliste, maar ík zou 'r (nog?) niet in de categorie BN-ers stoppen hoor. Zeker niet zo bekend zoals bij Shownieuws werd aangekondigd.
pi_63905586
quote:
Prinses Aimée verwacht kind

Prinses Aimée en Prins Floris verwachten hun tweede kind. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst woensdag laten weten.

Het stel verwacht de baby in juli 2009.

"Prinses Aimée en Prins Floris zijn erg blij met dit nieuws", zo laat de RVD in een verklaring weten.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_63911237
quote:
Vierde Boer zoekt Vrouw-baby op komst!

Het eerste kindje van Hans en Connie werd op 18 oktober 2007 geboren. Boer Hans riep dat hij graag een jongen wilde: "Een opvolger voor het bedrijf is meer dan welkom." Maar hij wijzigde zijn mening toen hij Anna voor het eerst in zijn armen had. "Ach, in deze tijd kan ook een meisje prima haar mannetje staan op de boerderij."

Boer zoekt Vrouw-stel Pros en Jolanda Veldman verwelkomden dochtertje Tamar in januari 2008. Ook boer Dirk Jan en zijn vrouw Petra kregen een kindje: in de zomer werd Fleur geboren.

Op 4 januari start een driedelige serie met een terugblik op drie seizoenen Boer zoekt Vrouw.

Dit meldt het weekblad Privé.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_63911896
Maar wie krijgen dan de 4e Boer Zoekt Vrouw baby???
pi_63912028
Connie van Hans. Het is niet een heel duidelijk stukje, maar ik heb het niet geschreven
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_63913760

MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_63914146
WOW Is ze alwéér zwanger van een tweeling?? Ik hoop van harte dat dit een gerucht is dat niet waar blijkt te zijn!
  woensdag 10 december 2008 @ 20:12:58 #138
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_63914349
Eh.

Ik ben er even stil van.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_63914358
Ik geloof er alleen geen hol van.
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
  woensdag 10 december 2008 @ 20:25:00 #140
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_63914688
pfffff dat zou wel errug snel zijn,ik geloof er ook niks van!
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 21:16:57 #141
43556 miss_dynastie
pi_63916391
Dat zou echt té zijn
  woensdag 10 december 2008 @ 21:30:51 #142
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_63916942
Gisteren bij de wedstrijd van PSV zei die commentator steeds dat Lazovic vandaag vader zou worden. Weet iemand daar meer van?
pi_63927064
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Gisteren bij de wedstrijd van PSV zei die commentator steeds dat Lazovic vandaag vader zou worden. Weet iemand daar meer van?
quote:
Papa Lazovic populair in Engeland

EINDHOVEN - Danko Lazovic en zijn vriendin Jovana zijn gisteren zoals gepland voor het eerst vader en moeder geworden. In het Geldropse St. Anna Ziekenhuis kwam hun kerngezonde dochter ter wereld. Of de kleine Lael ook in Nederland op zal groeien, is onzeker. Onder andere West Bromwich Albion en Blackburn Rovers hebben via een spelersmakelaar interesse getoond.

"Maar wij doen geen zaken met tussenpersonen", reageert manager transfers en scouting Adrie van Kraay. "Wij willen Danko niet kwijt, maar als er een club concreet is, bespreken we dat met de speler. Als beide partijen het interessant vinden, gaan we pas om de tafel."

PSV kocht Lazovic in de zomer van 2007 voor 6,7 miljoen euro van Vitesse. Hoewel er een afkoopsom van 15 miljoen euro in het contract van de spits is opgenomen, valt daarover te praten met PSV.
quote:
Taylor and Natalie Hanson Welcome Son Viggo Moriah

It's a boy! Taylor Hanson, the middle brother of pop-rock group Hanson, and his wife Natalie Hanson welcomed their fourth child, a son named Viggo Moriah Hanson, on Tuesday, December 9th. The baby was born in Tulsa, Okla., weighing in at 8 lbs., 5 oz.

"Viggo is doing great. He is the perfect early Christmas gift," the couple said. "We look forward to being home to enjoy the holidays with him and his very excited brothers and sister."

Taylor, 25, and Natalie, 24, who announced they were expecting in August, are also parents to Jordan Ezra, 6, Penelope Anne, 3 ½, and River Samuel, 2. In total, the growing Hanson family also includes their cousins: guitarist Isaac, 28, and his wife Nikki have two boys, Clarke Everett, 20 months, and James Monroe, 5 months, while drummer Zac, 23, and his wife Kate have son John Ira Shepherd, 6 months.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  donderdag 11 december 2008 @ 20:50:51 #144
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63942944
Ik kwam hier serieus kijken of ik een bericht over Linda de Mol had gemist

Maar nee, ik kan beter naar 'celebs onflatteus' geloof ik
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_63943782
Dat denk ik ook elke keer als ik haar op TV zie
Er zat een klein zigeunermeisje
Huilend op een steen
  donderdag 11 december 2008 @ 21:18:11 #146
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_63943824
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:50 schreef E.T. het volgende:
Ik kwam hier serieus kijken of ik een bericht over Linda de Mol had gemist

Maar nee, ik kan beter naar 'celebs onflatteus' geloof ik
Ja erg he?!? Haar buik wordt ook gewoon steeds dikker lijkt wel. En al helemaal met dat shirt die ze nu aan heeft (en dan die lange ketting erbij... )

Is er al nieuws over Froukje? Die zou toch uiterlijk gister bevallen?
pi_63944435
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik geloof er alleen geen hol van.
Ik ook niet

En ik ben ook benieuwd of Froukje de Both al bevallen is
pi_63944499
quote:
Usher Welcomes Second Son, Naviyd Ely
Usher and wife Tameka Foster have welcomed their second son together. Naviyd Ely Raymond was born at 2:33 a.m. on Wednesday, December 10th. He weighed 5 lbs., 13 oz. Usher's rep tells Us Weekly,

"Tameka and the baby are doing fine."

Proud papa Usher was reportedly at his wife's side during the delivery. Their new baby joins big brother Usher V, aka Cinco, who recently celebrated his first birthday, as well as Tameka's sons from a previous relationship.

The pregnancy was announced in September, with Usher, 30, confirming the sex of the baby in November. Tameka's due date had been this coming Monday, December 15th.

Source: PEOPLE, Us Weekly
pi_63944710
Naviyd. Dat is hetzelfde als je kind Kpobbn noemen.
pi_63944725

Jennifer Garner is ook aan haar laatste weken begonnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')