Ik wilde m deze keer serieus niet vol maken dus was op jou aan het wachten en je deed hetquote:Op woensdag 19 november 2008 13:01 schreef Piles het volgende:
Spammert, maak m dan gewoon gelijk vol
Ik voel me gebruiktquote:Op woensdag 19 november 2008 13:03 schreef Californium het volgende:
Ik wilde m deze keer serieus niet vol maken dus was op jou aan het wachten en je deed het
Kon niks beters bedenkenquote:en weer de verkeerde TT he
Ik ook, maar ik weet niet wat ik wil etenquote:Hongerrrrrrrrr
Ik heb je ook gebruikt...quote:Op woensdag 19 november 2008 13:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik voel me gebruikt![]()
![]()
[..]
Kon niks beters bedenken
[..]
Ik ook, maar ik weet niet wat ik wil eten
quote:
Hmm, is dat nouquote:
Ik haak niet afquote:Wa dacht je van: Piles de afhakende dichter?
Klinkt wel goed, zal wel een lang uur worden nog danquote:en ik weet wat ik ga etenheb een sandwich met kaas, komkommer en sla....maar nu krijg ik extra honger
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm, is dat nouof
![]()
![]()
[..]
Ik haak niet af
Ik ben nooit begonnen
[..]
Klinkt wel goed, zal wel een lang uur worden nog dan
zij zit achter mij aanquote:Op woensdag 19 november 2008 13:22 schreef mash_ het volgende:
nou nog steeds iedereen achter cali aan
jij niet danquote:Op woensdag 19 november 2008 13:22 schreef mash_ het volgende:
nou nog steeds iedereen achter cali aan
Neequote:Op woensdag 19 november 2008 13:28 schreef Californium het volgende:
[..]
jij niet dan
![]()
Druk![]()
Honger
Nico
de rest
dus
Broodje eten
Ga je maar een gedichtje schrijvenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:33 schreef Puala het volgende:
ik heb normaal een hekel aan spammen, maar ik verveel me echt kapot
geen inspiratiequote:Op woensdag 19 november 2008 14:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga je maar een gedichtje schrijven![]()
PICS!quote:Op woensdag 19 november 2008 14:44 schreef SMutzskii het volgende:
Een collega van me heeft een ongeluk gehad vanochtend.. is tegen een boom aan gereden, stond blijkbaar met bestuurderskant tegen de boom?![]()
Hij heeft zijn bekken gebroken, staartbeen gebroken en een gebroken ruggenwervel (als ik het goed zeg).. Volgens mij heeft ie heel erg geluk gehad! Gelukkig maar.
Best wel raar zo ineens. Vind het echt zielig..
Kan geen foto;'s vinden, ben er eigelijk ook wel benieuwd naar..quote:Op woensdag 19 november 2008 14:47 schreef Puala het volgende:
[..]
PICS!
Nee best shit dat, maar wees blij dat hij nog leeft eigenlijk. Het klinkt als een redelijk heftig ongeluk. Eenzijdig of wat? Best wel heftig al die ongelukken de laatste tijd zeg. Het is nog niet eens glad ook.
Waar is het gebeurt? Er zullen vanavond wel foto's komen denk ikquote:Op woensdag 19 november 2008 14:52 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Kan geen foto;'s vinden, ben er eigelijk ook wel benieuwd naar..![]()
Eenzijdig ongeluk.
Hij ging een andere collega van ons (ook een vriend van hem) ophalen, maar onderweg daarnaartoe heeft ie dus dat ongeluk gekregen. De jongen die die op ging halen, zag ineens allemaal politiewagens, en die komen daar blijkbaar bijna nooit.. dus die ging kijken wat er was gebeurd, komt ie bij dat ongeluk uit.
Bah, wat een vreselijk ongeval. Maar wel een aparte manier van in de slip raken. Gezien hoe hij de boom zal moeten hebben geraakt.. Wel apart dat hij zelf uit het voertuig kon komen gezien zijn verwondingen.. Respect.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:03 schreef SMutzskii het volgende:
Heb inmiddels een stukje erover gevonden.. + foto's.
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/87148
[ afbeelding ]
auwtsj.. geen idee overigens wie er bij zat.
Gewoon zijwaarts geraakt lijkt me? Aan de flinke deuk in het portier te zien...quote:Op woensdag 19 november 2008 15:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Bah, wat een vreselijk ongeval. Maar wel een aparte manier van in de slip raken. Gezien hoe hij de boom zal moeten hebben geraakt.. Wel apart dat hij zelf uit het voertuig kon komen gezien zijn verwondingen.. Respect.
Het ziet er trouwens bijna hetzelfde uit als waar ik laatst ehbo bij moest verlenen, dat is eng.
Hmm, dat moet ook wel, maar dan nog als jij recht uit rijd.. hoe wil je dan aan de bestuurderskant die boom raken?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon zijwaarts geraakt lijkt me? Aan de flinke deuk in het portier te zien...
Ik denk dat ie de boom aan de andere kant van de weg geraakt heeft.. en in zijn slip is gedraait? Ofzo.?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, dat moet ook wel, maar dan nog als jij recht uit rijd.. hoe wil je dan aan de bestuurderskant die boom raken?
Gewoon de weg af schietenquote:Op woensdag 19 november 2008 15:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, dat moet ook wel, maar dan nog als jij recht uit rijd.. hoe wil je dan aan de bestuurderskant die boom raken?
Ja ik wou net zeggen. Lijkt me niet zo heel lastig.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon de weg af schieten
Is niet moeilijk als in een slip raakt
Mijn photoshopskills overtref je echt niet hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 15:26 schreef Bravebart het volgende:
Zoiets dus...
[ afbeelding ]
Jaja, mn paint skills zijn onovertroffen_
Toch nog een productieve dag gehad vandaagquote:Op woensdag 19 november 2008 15:26 schreef Bravebart het volgende:
Zoiets dus...
[ afbeelding ]
Jaja, mn paint skills zijn onovertroffen_
Piles, je bent gewoon een heldquote:Op woensdag 19 november 2008 15:41 schreef Piles het volgende:
Oh, en ik kan nog steeds PHP
Is al een tijdje geleden, maar het werkt gewoon allemaal
Ik deed ook geen pogingquote:Op woensdag 19 november 2008 15:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn photoshopskills overtref je echt niet hoor
Had ik al hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 15:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch nog een productieve dag gehad vandaag
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Laat me nou ook ff blij zijn dat er ik eens iets maak wat werkt
Jammerquote:Op woensdag 19 november 2008 15:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik deed ook geen poging
[..]
Had ik al hoorUiterst productief zelfs
* jaloers isquote:Op woensdag 19 november 2008 15:43 schreef Bravebart het volgende:
Had ik al hoorUiterst productief zelfs
Nu de tijd en moeite die ik in PHP steek eens in mn studie steken, en het zou een stuk beter gaanquote:
Gaat het zo slecht dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:47 schreef Piles het volgende:
[..]
* jaloers is![]()
[..]
Nu de tijd en moeite die ik in PHP steek eens in mn studie steken, en het zou een stuk beter gaan
Dank jequote:Op woensdag 19 november 2008 15:57 schreef Puala het volgende:
*schopt piles onder de kont* wel je best doen![]()
Totaal niet, heb het helemaal gehad met de opleiding. Maar moet nog maar een paar maanden, dan ben ik klaar als het goed gaat. Dus ik moet welquote:of vind je het niet leuk meer?
Des te meer reden om nu juist je best te gaan doen. Als je er zo graag vanaf wilt zijn moet je wel slagen, anders zit je er vast nog langer aan vastquote:Op woensdag 19 november 2008 15:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Dank je
Doet iedereen in mn omgeving trouwens al![]()
[..]
Totaal niet, heb het helemaal gehad met de opleiding. Maar moet nog maar een paar maanden, dan ben ik klaar als het goed gaat. Dus ik moet wel
Weet ook wel dat het het verstandigst is om het nu af te maken, maar ja, dan nogquote:Op woensdag 19 november 2008 16:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Des te meer reden om nu juist je best te gaan doen. Als je er zo graag vanaf wilt zijn moet je wel slagen, anders zit je er vast nog langer aan vast.
Maar ja, ik heb makkelijk praten, ik heb nu mijn draai gevonden op stage en wil ook niet meer terug naar school.
Mwah gelukkig ligt dat bij mij dan anders. Maar gewoon doorbijten, denk dat je er daarna blij mee bentquote:Op woensdag 19 november 2008 16:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ook wel dat het het verstandigst is om het nu af te maken, maar ja, dan nog
En stage beviel mij ook veel te goed eigenlijk, maar daarna moest ik nog een jaar
Broek optrekken.quote:
Fijnquote:Op woensdag 19 november 2008 16:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, te horen krijgen dat er werkoverleg is om 10 voor 5 en je dus gewoon door moet krijgen
Je kunt het niet hequote:Op woensdag 19 november 2008 16:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Fijn
Het ging zo goed met PHP, maar nu zit ik weer ongelofelijk te prutsen![]()
zie je wel, je kunt het gewoon nietquote:Op woensdag 19 november 2008 16:38 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
PHP wel, maar ik doe soms een beetje dingen te snel weg enzo
Nee, ik ben een prutserquote:Op woensdag 19 november 2008 16:38 schreef Puala het volgende:
[..]
zie je wel, je kunt het gewoon niet
Dat is echt zondequote:Op woensdag 19 november 2008 16:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, ik ben een prutser![]()
Heb alle topics van StageSC per ongeluk weggegooid net
Ik weet hetquote:
nerd.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet het
Trouwens niet allemaal, maar 400 ofzoSnap er niks van
Maar de missende zijn alweer aan het downloaden
Ja, nog niet echt maar dat komt waarschijnlijk omdat ik gezond leef... Maar ik voel me echt baggerquote:Op woensdag 19 november 2008 15:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
In elk geval Beterschap
* Puala *hugt*
Maar hopen dat het niet doorzet danquote:Op woensdag 19 november 2008 16:49 schreef Yesse het volgende:
Ja, nog niet echt maar dat komt waarschijnlijk omdat ik gezond leef... Maar ik voel me echt bagger
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:52 schreef Puala het volgende:
oh noes, ze hebben het hier over het EPD (elektronisch patiėnten dossier). Het komt in een SQL database te staan
quote:
Spuit 11.quote:
Nopequote:
Gegeven dat ik student ben, zijn er niet zoveel mogelijkheden hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 19:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Nope
Bart is de enige die er heel even over nadacht volgens mij en reageerde met "Kan zoveel zijn"
Het zegt mij helemaal niks, dus ik heb geen ideequote:Op woensdag 19 november 2008 19:33 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Gegeven dat ik student ben, zijn er niet zoveel mogelijkheden hoor
Beetje oud welquote:Op woensdag 19 november 2008 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
http://www.nu.nl/news/183(...)_in_Second_Life.html
Veel plezierquote:Ik ben naar vergadering![]()
ik ga voor rond de 20 /21/ 22....quote:Op woensdag 19 november 2008 19:05 schreef GlowMouse het volgende:
\o/ is mijn leeftijd al bekend?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Mijn leeftijd is de som van een kwadraat en driemaal een kwadraat. Ook is de leeftijd die ik over vier jaar zal bereiken geen priemgetal
21quote:Op woensdag 19 november 2008 20:03 schreef GlowMouse het volgende:
Gokkenjij hebt mijn post zeker gemist tijdens je downtime:
[..]
quote:
hij was heel jong zei hijquote:Op woensdag 19 november 2008 20:14 schreef HostiMeister het volgende:
t kan niet ouder dan 18 of jonger dan 40 zijn want doe je niet zo moeilijk over iets simpels als een leeftijd.
Betraptquote:Op woensdag 19 november 2008 20:16 schreef Californium het volgende:
[..]
hij was heel jong zei hijmaar als hij 21 is dan liegt hij en is hij niet jonger dan mij
![]()
Ik had het goedquote:
Iets met besliskundequote:Op woensdag 19 november 2008 20:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Oke.....dus vertelopleiding? Iets met ict?
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:19 schreef HostiMeister het volgende:
en als we je echte naam raden dan verlies je al je demonische kracht??
my middle namequote:
quote:
nicequote:Op woensdag 19 november 2008 20:21 schreef GlowMouse het volgende:
WO ja
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:25 schreef GlowMouse het volgende:
Nee HostiMeister, meer zoiets
[ afbeelding ]
zo moeilijk zijn de vragen niet.....zou er geen antwoord op kunnen geven thoughquote:Op woensdag 19 november 2008 20:28 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik snapte Basis-wiskunde al bijna niet, hier snap ik de vraag niet eens
Ben niet zo'n held in wiskunde en theoretische vragen, en zeker geen combi daarvanquote:Op woensdag 19 november 2008 20:30 schreef Californium het volgende:
[..]
zo moeilijk zijn de vragen niet.....zou er geen antwoord op kunnen geven though
Je mist volgens mij niksquote:Op woensdag 19 november 2008 20:54 schreef Yesse het volgende:
Huh ik kan niet meedoen aan de stemwijzer voor de waterschapsverkiezingen.. Iig niet met mijn postcode...
"Voor dit waterschap is helaas geen Kieskompas beschikbaar.
Hier kunt meer informatie vinden over Delfland en over Rijn en IJssel."
Jaquote:Op woensdag 19 november 2008 21:06 schreef HostiMeister het volgende:
Goed bezig bij de waterschappen...
Beetje stil tegenwoordig geloof ikquote:Op woensdag 19 november 2008 21:27 schreef HostiMeister het volgende:
En hoe gaat het met Yesse tegenwoordig?
ik word helemaal bang van die eentjes van jequote:
sorry, ben nog niet echt gewend aan dit toetsenbordquote:Op woensdag 19 november 2008 21:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik word helemaal bang van die eentjes van je
Dat heb je met die Apple-rommel hč, allemaal niksquote:Op woensdag 19 november 2008 22:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sorry, ben nog niet echt gewend aan dit toetsenbord
Gelukkig.. dacht dat je me iets wou aandoenquote:Op woensdag 19 november 2008 22:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sorry, ben nog niet echt gewend aan dit toetsenbord
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heb je met die Apple-rommel hč, allemaal niks
Misschien ga ik binnenkort eindelijk wel aan de iPodquote:
Ga je wassen!!quote:
classicquote:Op woensdag 19 november 2008 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien ga ik binnenkort eindelijk wel aan de iPod
Geen zin om uitgebreid te zoeken, maar wil iets met video en min. 80GB opslag, dus zal wel iPod Classic worden (toch?)
Ik heb al gedoucht, ruik het nogquote:
Als ik iets koop moet het groot zijnquote:Op woensdag 19 november 2008 22:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom wil je zoveel opslag, wat wil je er allemaal op kwijt?
Binnenkort maar eens langs een winkel, wil m wel eens zienquote:Op woensdag 19 november 2008 22:20 schreef eer-ik het volgende:
classic
Ik hoor zat mensen die zeggen: Ja, hij is te groot.
boeiend.
heb dat ding toch nooit in m'n broekzak.
En daarbij, zo absurd groot is ie niet.
video afspelen doet ie prima, kan zat muziek op, goed ding.
werkt simpel, doet het altijd, klaar.
ik kijk er nooit video op.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb um zelf ook![]()
Hij is idd wat groot, zou ook best wel zo'n nano voor in m'n zak willhen hebben. Maar video is dan wel weer prettig
Je kent me, wat denk je?quote:
ik heb incl video nog maar net 8 gig op m'n ipod staanquote:Op woensdag 19 november 2008 22:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik kijk er nooit video op.
maar 8 GB aan muziek is by far te weinig, moet echt minstens 50 gb hebben.
Wat heb je allemaal uitgespookt dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb al gedoucht, ruik het nog.
't ding is ook niet veel groter dan een telefoon.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik iets koop moet het groot zijn
En heb de afgelopen tijd video en audio genoeg verzameld
[..]
Binnenkort maar eens langs een winkel, wil m wel eens zien
En hij hoeft niet heel klein te zijn, voor broekzakformaat heb ik een telefoon met 3GB muziek
Ik voel me aangesprokenquote:
Vieze hond.quote:
Ik heb met twee dames een parfum gevecht gehoudenquote:Op woensdag 19 november 2008 22:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal uitgespookt dan?
Ohh, valt dus wel meequote:Op woensdag 19 november 2008 22:28 schreef eer-ik het volgende:
't ding is ook niet veel groter dan een telefoon.
net zo dik en iets breder thats all.
Beide nietquote:heb je toevallig een "A Mac" in de buurt zitten?
Fijne winkels zijn dat wel.
Anders mediamarkt wel ofzo, maar haat mediamarkt
In Middelburg zit wel een MM hoor. Maar ja, jij woont dan ook weer in een uithoek de middle of nowhere van Zeelandquote:Op woensdag 19 november 2008 22:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ohh, valt dus wel mee![]()
[..]
Beide niet
Zeeland
Verder nog tips? Kijkshop en Dixons zitten geloof ik wel in de buurt, en verder weet ik het niet eens eigenlijk
Weet ik, en Middelburg is best te doen, maar naar de MM met het OV nietquote:Op woensdag 19 november 2008 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Middelburg zit wel een MM hoor. Maar ja, jij woont dan ook weer in een uithoek de middle of nowhere van Zeeland
En OV en Zeeland gaan niet zo goed samenquote:Op woensdag 19 november 2008 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik, en Middelburg is best te doen, maar naar de MM met het OV niet
hahaquote:
Hehe is cool manquote:Op woensdag 19 november 2008 22:41 schreef eer-ik het volgende:
hoe is het verder?
bel volgende keer effe, dan kom k meevechten met die dames.
k zou gewoon eens kijken hoe en wat, of je het wat vindt, en dan niet meteen kopen.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ohh, valt dus wel mee![]()
[..]
Beide niet
Zeeland
Verder nog tips? Kijkshop en Dixons zitten geloof ik wel in de buurt, en verder weet ik het niet eens eigenlijk
goed, goedquote:Op woensdag 19 november 2008 22:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hehe is cool man. Verder alles goed, beetje druk met school maar kan de motivatie maar niet vinden
.
Daar?
Ah toppertjequote:Op woensdag 19 november 2008 22:44 schreef eer-ik het volgende:
goed, goed
draadloos internet werkt eindelijk, draadloos muziek ook.
ben weer volop gelukkig.
Het heeft lichtelijk haast, ivm komende vakantiequote:Op woensdag 19 november 2008 22:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
k zou gewoon eens kijken hoe en wat, of je het wat vindt, en dan niet meteen kopen.
Er zijn zat plekken waar je voor (een hoop) minder geld een iPod kan halen.
Dat kan ook makkelijk.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Het heeft lichtelijk haast, ivm komende vakantie
Dus wil 'm binnen 2 a 3 weken zeker hebben
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:06 schreef Houniet het volgende:
Ik zeg toch Seks met vriendin van broer enzo.
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:06 schreef Houniet het volgende:
Ik zeg toch Seks met vriendin van broer enzo.
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:23 schreef nicomart het volgende:
Ha! Zit ik rustig Nederland-Zweden te kijken, word ik gebeld door de makelaar. Het bod is geaccepteerd. Ik heb een huis!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Oh.. en slapen!weltruste!
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:23 schreef nicomart het volgende:
Ha! Zit ik rustig Nederland-Zweden te kijken, word ik gebeld door de makelaar. Het bod is geaccepteerd. Ik heb een huis!!![]()
![]()
![]()
![]()
Oh.. en slapen!weltruste!
Maar ben nu toch maar eens weg denk ikquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 01:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar ben nu toch maar eens weg denk ik
Anders wordt het morgen weer zo'n brakke dag, net als vandaag
Teh horror... dat is vroegquote:
Ja, best wel.... Heb gezond veel werk en denk een keer "klaar te komen" voor het weekend.... Met mijn werkzaamheden dusquote:Op donderdag 20 november 2008 08:42 schreef Puala het volgende:
Goeiemorgen allemaal, hebben we er een beetje zin in?
Dat "klaar te komen" voor het weekend staat wel heel fout tussen haakjes hequote:Op donderdag 20 november 2008 09:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, best wel.... Heb gezond veel werk en denk een keer "klaar te komen" voor het weekend.... Met mijn werkzaamheden dus
Klopt.... Ook dat klaarkomen zal wel lukkenquote:Op donderdag 20 november 2008 09:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat "klaar te komen" voor het weekend staat wel heel fout tussen haakjes he. Maar wel tof dat dat een keer gaat lukken
ja heel tofquote:Op donderdag 20 november 2008 09:16 schreef Californium het volgende:
morgen
Nico![]()
tof tof tof...Gefeliciteerd
![]()
![]()
Wat voor een bod had je gedaan?
Nicequote:Op donderdag 20 november 2008 09:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja heel tof
Uiteindelijk is het 122.500 geworden. Was ook wel reeel eigenlijk
oh en goedemorgen allen
werksequote:Op donderdag 20 november 2008 09:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Nice![]()
wanneer krijg je de sleutels
Ik lees het antwoord straks wel
Nu werken![]()
dankjequote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 09:41 schreef Intrepidity het volgende:
Goedemorgen vanuit het zonnige grijze Amersfoort
Da's geen geld zegquote:Op donderdag 20 november 2008 09:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja heel tof
Uiteindelijk is het 122.500 geworden. Was ook wel reeel eigenlijk
oh en goedemorgen allen
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:24 schreef Maisnon het volgende:
in 5 years tiiiime
feliquote:Op donderdag 20 november 2008 10:25 schreef Californium het volgende:
jeeejeindelijk mijn laatste 15 studiepunten binnen
Heb ik even 2,5 maand op moeten wachten, maar dan heb je ook wat![]()
Eens kijken, ik had dit er op staanquote:Op donderdag 20 november 2008 10:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Noah and the Whale - 5 years time
Zo'n leuk nummer
quote:Madness, feeling scared
Looking around and nobody there
When I say fuck the world
Let's get ready to rock
I piss on your face
While you suck on my cock
altijd leuk tijdens stagequote:Op donderdag 20 november 2008 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eens kijken, ik had dit er op staan
[..]
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 november 2008 10:25 schreef Californium het volgende:
vrolijkquote:Op donderdag 20 november 2008 10:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Noah and the Whale - 5 years time
Zo'n leuk nummer
Neuhh.... Maar het is een stuk goedkoper dan mijn appartementquote:Op donderdag 20 november 2008 10:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nou ja, tis niet dat ik dat zomaar uit mijn broekzak klop.
Ja, toch ook moeilijk te beseffenquote:Op donderdag 20 november 2008 10:25 schreef Puala het volgende:
Echt super Nico dat het allemaal zo snel gaat. Hoop dat je er heerlijk zal wonen
Werd gelukkig wel tijd. Altijd moeilijk doen als je iets te laat inlevert, maar zelf opschieten is er niet bijquote:Op donderdag 20 november 2008 10:25 schreef Californium het volgende:
verkapt "ik-woon-veel-mooier-dan-jij"-postquote:Op donderdag 20 november 2008 10:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Neuhh.... Maar het is een stuk goedkoper dan mijn appartement
Op jezelf gaan lijkt me heerlijk, alleen wel duur hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 10:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja, toch ook moeilijk te beseffenMaar vind het ook wel prettig
[..]
Werd gelukkig wel tijd. Altijd moeilijk doen als je iets te laat inlevert, maar zelf opschieten is er niet bij
[..]
verkapt "ik-woon-veel-mooier-dan-jij"-post![]()
Maar waar heb jij een appartement en hoe groot? als ik dat mag vragen natuurlijk
Giel en ik hebben op mijn adres 2 laptops besteld. Hebben ze in de opgaaf van probleem gezet dat het om giels laptop ging, dus zijn typenummer en stuff er bij. Nu kwam die gast, moet het moederbord vervangen worden.. dat past natuurlijk nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Puala op 20-11-2008 10:56:30 ]
Ahaquote:Op donderdag 20 november 2008 11:17 schreef Maisnon het volgende:
Ik weet welke ukelele ik wil! Ben pas net begonnen met spelen, maar ik heb nu mn oog al op een betere
En hij is 200 euroen ik verdien nul komma niks
Kan het me voorstellenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
Jup, laptop is dus inmiddels dik 2 jaar oud, kan nog steeds goed mee over met andere laptops dus ik ben blij als ik m terug krijg
2 maandenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen.
Mijn laptop is pas 2 maanden oud en nu al zo veel gezeur er mee
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:18 schreef HostiMeister het volgende:
Ukelele spelenIk dacht dat alleen americanen in texas en die andere zuiderlijke staten dat speelde
Fujitsu Siemens.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
2 maanden
Wat voor merk is het?
Nee hoor dat hoeft nietquote:Op donderdag 20 november 2008 11:19 schreef Maisnon het volgende:
Nou zeg, moet het dan alleen maar over hetzelfde gaan
In dat geval, mijn 4 jaar oude laptop heeft ook alleen maar kuren, nu is de koeling kapot en moet er een nieuwe fan in.
Zo
Tja, anders gezegd dan, het is niet helemaal mijn smaak, ik luister heel veel verschillende soorten muziek, ukelele komt zelden voorbij denk ik... misschien bij 16 Horsepower, Lykke Li of Bjork maar dan houdt het echt opquote:Op donderdag 20 november 2008 11:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]Nee hoor, 5 years time bijvoorbeeld is ook op de ukelele
alleen heel simpel
Beirut, Patrick Wolf, en allemaal van die zweverige solo meisjes artiesten vooral spelen er veel opom maar wat voorbeelden te geven
De echte held blijft natuurlijk die dikke Hawaiiaan die Somewhere over the Rainbow speelde
Ja bij Lykke Li inderdaadquote:Op donderdag 20 november 2008 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, anders gezegd dan, het is niet helemaal mijn smaak, ik luister heel veel verschillende soorten muziek, ukelele komt zelden voorbij denk ik... misschien bij 16 Horsepower, Lykke Li of Bjork maar dan houdt het echt op
Nou, zo was de insteek niet echt hoor maar het valt me gewoon erg mee. Ik heb er 170 voor betaald. 100 m2 en dicht bij de stad in Tiel.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:41 schreef nicomart het volgende:
verkapt "ik-woon-veel-mooier-dan-jij"-post![]()
Maar waar heb jij een appartement en hoe groot? als ik dat mag vragen natuurlijk
Wat, je woont vlak bij mijquote:Op donderdag 20 november 2008 11:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, zo was de insteek niet echt hoor maar het valt me gewoon erg mee. Ik heb er 170 voor betaald. 100 m2 en dicht bij de stad in Tiel.
mja duur.. je kan het zo duur maken als je zelf wilquote:Op donderdag 20 november 2008 10:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Op jezelf gaan lijkt me heerlijk, alleen wel duur hoor. Maar hou ons wel op de hoogte hoe je het gaat maken hé
Ben nu wel nieuwschierig
Tja, Beirut is niet helemaal mijn ding spul van Patrick Wolve kende is al, klinkt wel aardig...quote:Op donderdag 20 november 2008 11:38 schreef Maisnon het volgende:
Nantes, Postcards from Italy, Elephant Gun en The Penalty vind ik leuk van Beirut
Dat kan zomaar...quote:
In Ochtenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat kan zomaar...
Waar woon jij dan ?
nee joh, het was ook maar een garpjequote:Op donderdag 20 november 2008 11:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, zo was de insteek niet echt hoor maar het valt me gewoon erg mee. Ik heb er 170 voor betaald. 100 m2 en dicht bij de stad in Tiel.
Ja daar heb je dan ook weer gelijk in. Mijn vader gaat over een paar jaar (als hij 60 is) in het buitenland wonen.. en dan krijg ik het huisquote:Op donderdag 20 november 2008 11:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja duur.. je kan het zo duur maken als je zelf wil![]()
Ik zal wel een topicje maken in K&W
Ik vind het financieel behoorlijk heftig... zeker gezien mijn service kosten die er ook nog eens bijkomenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja duur.. je kan het zo duur maken als je zelf wil![]()
Ik zal wel een topicje maken in K&W
Ah, daar wonen vrienden van mijquote:
het zal er wel tochtenquote:
Mijn servicekosten zijn ook bizar. 205 euro per maand, wel inclusief voorschot stookkosten, maar ik vind het wel veel.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vind het financieel behoorlijk heftig... zeker gezien mijn service kosten die er ook nog eens bijkomen
Niet spotten met ochten hequote:
krijgen!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja daar heb je dan ook weer gelijk in. Mijn vader gaat over een paar jaar (als hij 60 is) in het buitenland wonen.. en dan krijg ik het huis
Klinkt goed toch.... Voor een indruk heb ik hier wat foto's, de badkamer en zo is wel erg netjesquote:Op donderdag 20 november 2008 11:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee joh, het was ook maar een garpje
Ik heb 75 m2 en vlakbij Rotterdam. Alleen de badkamer stelt niet veel voor, maar dat is ook niet zo'n probleem.
Nu maak je me nieuwschierig wie dat zijnquote:Op donderdag 20 november 2008 11:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Ah, daar wonen vrienden van mij
Kneiters veel ja... Ik betaal 115 euro, ook veel. Wel zo dat het een monumentaal pand is dus het is deels ook wel terecht. Ziet er van buiten top uitquote:Op donderdag 20 november 2008 11:55 schreef nicomart het volgende:
Mijn servicekosten zijn ook bizar. 205 euro per maand, wel inclusief voorschot stookkosten, maar ik vind het wel veel.
quote papa: "Ik kan het je beter geven als ik nog leef, want dan zie ik er tenminste nog wat van." Nou, mij hoor je niet klagen hoorquote:
Klein wereldje he?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Nu maak je me nieuwschierig wie dat zijnWie weet ken ik jou dan ook wel
Niels en Judith.... Ze wonen er nog niet zo langquote:Op donderdag 20 november 2008 11:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Nu maak je me nieuwschierig wie dat zijnWie weet ken ik jou dan ook wel
En dat houdt precies in?quote:Op donderdag 20 november 2008 12:00 schreef PieterBas het volgende:
Hallo
Zometeen Microsoft Event op school...
Ja.... Wel grappig. Zo had ik laatst een DJ workshop gegeven en daar was iemand die weer iemand kende die ik ken. Ze kwam uit Vianen, best grappigquote:
Ach ik kom ook uit een dorpje en daar is het ook zo ernstig, blij dat ik nu in een 'stad' woonquote:Op donderdag 20 november 2008 12:01 schreef Puala het volgende:
[..]
In ochten is het zo.. ons kent ons. Je ziet elkaar werkelijk overal
Ja... Ik ken dat... Kom zelf uit Burenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:01 schreef Puala het volgende:
[..]
In ochten is het zo.. ons kent ons. Je ziet elkaar werkelijk overal
Zegt me niets, het is een wonder.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Niels en Judith.... Ze wonen er nog niet zo lang. Paar jaar denk
Microsoft die iets vertellen hoe goed ze zijn en... wij de mogelijkheid hebben om dat tegen te spreken.. oh ja en we kunnen gadgets en xbox360 winnen.quote:
Had ik ook niet gedacht....quote:Op donderdag 20 november 2008 12:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Zegt me niets, het is een wonder.
Buren bij kaarslichtquote:Op donderdag 20 november 2008 12:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... Ik ken dat... Kom zelf uit Buren
Ziet er uit als een leuk huisje jaquote:Op donderdag 20 november 2008 11:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Klinkt goed toch.... Voor een indruk heb ik hier wat foto's, de badkamer en zo is wel erg netjes
http://www.xs4all.nl/~cbburgk/Sint%20walburg%20(app)/
Dit is de oude inrichting van de vorige bewoner
Nee niet klagen!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:57 schreef Puala het volgende:
[..]
quote papa: "Ik kan het je beter geven als ik nog leef, want dan zie ik er tenminste nog wat van." Nou, mij hoor je niet klagen hoor
Mooi hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 11:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Klinkt goed toch.... Voor een indruk heb ik hier wat foto's, de badkamer en zo is wel erg netjes
http://www.xs4all.nl/~cbburgk/Sint%20walburg%20(app)/
Dit is de oude inrichting van de vorige bewoner
Mwah ik weet stiekem niet of ik er blij mee moet zijn. Onze aanbouw is verzakt en dat gaat echt in de 10 duizenden euro's lopen om te repareren.. alles moet opnieuw gestuukt worden, dakspanten opnieuw aan elkaar gezet en alles. Ik hoop dat pa dat eerst doet voor die gaat, zo niet dan verkoop ik het echt 100% zeker.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ziet er uit als een leuk huisje ja
Die kerk luidt toch hopelijk niet zijn klokken!!
[..]
Nee niet klagen!
In de 92e minuut ja. Dat was echt een mooi goal vond ik.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:12 schreef PieterBas het volgende:
Zeg je gisteren tegen je vader in de 90ste minuut tijdens Nederland - Zweden, zullen we gaan...... en op het moment dat je op staat en met je rug naar het veld staat.. Kuyt de bal er in kopt...
Maar we waren wel snel uit de parkeergarage
Over late reactie gesproken dan zegquote:Op donderdag 20 november 2008 13:04 schreef Piles het volgende:
Ik zie nu de TT pas
Waar is die kut-muis
dat dusquote:Op donderdag 20 november 2008 13:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Over late reactie gesproken dan zeg
Ja meneerquote:
Ach, wat klaag ik ook eigenlijk. Ben ook al uitgemaakt voor 'gaylord' in een TT, dus dan valt 'dichter' nog wel meequote:Op naar Stage SC # 720 Met Piles de dichter #2
Ja, joh, daar kijk ik toch niet naarquote:Op donderdag 20 november 2008 13:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Over late reactie gesproken dan zeg
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja meneer![]()
![]()
[..]
Ach, wat klaag ik ook eigenlijk. Ben ook al uitgemaakt voor 'gaylord' in een TT, dus dan valt 'dichter' nog wel mee
iig genoeg stof om een gedicht van de makenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:10 schreef GlowMouse het volgende:
Ga een gedicht maken over Californium
Net alsof die daar blij mee is?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:10 schreef GlowMouse het volgende:
quote:
Doe het zelfquote:Op donderdag 20 november 2008 13:10 schreef GlowMouse het volgende:
Ja, zal helemaal lekker worden danquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe het zelf![]()
[
quote][ afbeelding ] Op donderdag 20 november 2008 13:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Net alsof die daar blij mee is?
Ik wilde met mijn die naar cali verwijzen, maar dat deed ik misschien verkeerd..quote:Op donderdag 20 november 2008 13:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe het zelf![]()
[..]
Ja, zal helemaal lekker worden dan
Ik een gedicht maken en er dan niet blij mee zijn
was wel duidelijk hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 13:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wilde met mijn die naar cali verwijzen, maar dat deed ik misschien verkeerd..
Buren is wel tofjes.... Weinig mis mee. Waar woont je vriend dan ?quote:Op donderdag 20 november 2008 12:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Buren bij kaarslichtEn de pannekoekenbakker *kwijl*.
Verder rijd ik er enkel doorheen als ik naar mijn vriend ga
Bij ons precies hetzelfdequote:Op donderdag 20 november 2008 12:12 schreef PieterBas het volgende:
Zeg je gisteren tegen je vader in de 90ste minuut tijdens Nederland - Zweden, zullen we gaan...... en op het moment dat je op staat en met je rug naar het veld staat.. Kuyt de bal er in kopt...
Maar we waren wel snel uit de parkeergarage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |