Ik wilde m deze keer serieus niet vol maken dus was op jou aan het wachten en je deed hetquote:Op woensdag 19 november 2008 13:01 schreef Piles het volgende:
Spammert, maak m dan gewoon gelijk vol
Ik voel me gebruiktquote:Op woensdag 19 november 2008 13:03 schreef Californium het volgende:
Ik wilde m deze keer serieus niet vol maken dus was op jou aan het wachten en je deed het
Kon niks beters bedenkenquote:en weer de verkeerde TT he
Ik ook, maar ik weet niet wat ik wil etenquote:Hongerrrrrrrrr
Ik heb je ook gebruikt...quote:Op woensdag 19 november 2008 13:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik voel me gebruikt![]()
![]()
[..]
Kon niks beters bedenken
[..]
Ik ook, maar ik weet niet wat ik wil eten
quote:
Hmm, is dat nouquote:
Ik haak niet afquote:Wa dacht je van: Piles de afhakende dichter?
Klinkt wel goed, zal wel een lang uur worden nog danquote:en ik weet wat ik ga etenheb een sandwich met kaas, komkommer en sla....maar nu krijg ik extra honger
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm, is dat nouof
![]()
![]()
[..]
Ik haak niet af
Ik ben nooit begonnen
[..]
Klinkt wel goed, zal wel een lang uur worden nog dan
zij zit achter mij aanquote:Op woensdag 19 november 2008 13:22 schreef mash_ het volgende:
nou nog steeds iedereen achter cali aan
jij niet danquote:Op woensdag 19 november 2008 13:22 schreef mash_ het volgende:
nou nog steeds iedereen achter cali aan
Neequote:Op woensdag 19 november 2008 13:28 schreef Californium het volgende:
[..]
jij niet dan
![]()
Druk![]()
Honger
Nico
de rest
dus
Broodje eten
Ga je maar een gedichtje schrijvenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:33 schreef Puala het volgende:
ik heb normaal een hekel aan spammen, maar ik verveel me echt kapot
geen inspiratiequote:Op woensdag 19 november 2008 14:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga je maar een gedichtje schrijven![]()
PICS!quote:Op woensdag 19 november 2008 14:44 schreef SMutzskii het volgende:
Een collega van me heeft een ongeluk gehad vanochtend.. is tegen een boom aan gereden, stond blijkbaar met bestuurderskant tegen de boom?![]()
Hij heeft zijn bekken gebroken, staartbeen gebroken en een gebroken ruggenwervel (als ik het goed zeg).. Volgens mij heeft ie heel erg geluk gehad! Gelukkig maar.
Best wel raar zo ineens. Vind het echt zielig..
Kan geen foto;'s vinden, ben er eigelijk ook wel benieuwd naar..quote:Op woensdag 19 november 2008 14:47 schreef Puala het volgende:
[..]
PICS!
Nee best shit dat, maar wees blij dat hij nog leeft eigenlijk. Het klinkt als een redelijk heftig ongeluk. Eenzijdig of wat? Best wel heftig al die ongelukken de laatste tijd zeg. Het is nog niet eens glad ook.
Waar is het gebeurt? Er zullen vanavond wel foto's komen denk ikquote:Op woensdag 19 november 2008 14:52 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Kan geen foto;'s vinden, ben er eigelijk ook wel benieuwd naar..![]()
Eenzijdig ongeluk.
Hij ging een andere collega van ons (ook een vriend van hem) ophalen, maar onderweg daarnaartoe heeft ie dus dat ongeluk gekregen. De jongen die die op ging halen, zag ineens allemaal politiewagens, en die komen daar blijkbaar bijna nooit.. dus die ging kijken wat er was gebeurd, komt ie bij dat ongeluk uit.
Bah, wat een vreselijk ongeval. Maar wel een aparte manier van in de slip raken. Gezien hoe hij de boom zal moeten hebben geraakt.. Wel apart dat hij zelf uit het voertuig kon komen gezien zijn verwondingen.. Respect.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:03 schreef SMutzskii het volgende:
Heb inmiddels een stukje erover gevonden.. + foto's.
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/87148
[ afbeelding ]
auwtsj.. geen idee overigens wie er bij zat.
Gewoon zijwaarts geraakt lijkt me? Aan de flinke deuk in het portier te zien...quote:Op woensdag 19 november 2008 15:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Bah, wat een vreselijk ongeval. Maar wel een aparte manier van in de slip raken. Gezien hoe hij de boom zal moeten hebben geraakt.. Wel apart dat hij zelf uit het voertuig kon komen gezien zijn verwondingen.. Respect.
Het ziet er trouwens bijna hetzelfde uit als waar ik laatst ehbo bij moest verlenen, dat is eng.
Hmm, dat moet ook wel, maar dan nog als jij recht uit rijd.. hoe wil je dan aan de bestuurderskant die boom raken?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon zijwaarts geraakt lijkt me? Aan de flinke deuk in het portier te zien...
Ik denk dat ie de boom aan de andere kant van de weg geraakt heeft.. en in zijn slip is gedraait? Ofzo.?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, dat moet ook wel, maar dan nog als jij recht uit rijd.. hoe wil je dan aan de bestuurderskant die boom raken?
Gewoon de weg af schietenquote:Op woensdag 19 november 2008 15:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, dat moet ook wel, maar dan nog als jij recht uit rijd.. hoe wil je dan aan de bestuurderskant die boom raken?
Ja ik wou net zeggen. Lijkt me niet zo heel lastig.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon de weg af schieten
Is niet moeilijk als in een slip raakt
Mijn photoshopskills overtref je echt niet hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 15:26 schreef Bravebart het volgende:
Zoiets dus...
[ afbeelding ]
Jaja, mn paint skills zijn onovertroffen_
Toch nog een productieve dag gehad vandaagquote:Op woensdag 19 november 2008 15:26 schreef Bravebart het volgende:
Zoiets dus...
[ afbeelding ]
Jaja, mn paint skills zijn onovertroffen_
Piles, je bent gewoon een heldquote:Op woensdag 19 november 2008 15:41 schreef Piles het volgende:
Oh, en ik kan nog steeds PHP
Is al een tijdje geleden, maar het werkt gewoon allemaal
Ik deed ook geen pogingquote:Op woensdag 19 november 2008 15:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn photoshopskills overtref je echt niet hoor
Had ik al hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 15:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch nog een productieve dag gehad vandaag
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Laat me nou ook ff blij zijn dat er ik eens iets maak wat werkt
Jammerquote:Op woensdag 19 november 2008 15:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik deed ook geen poging
[..]
Had ik al hoorUiterst productief zelfs
* jaloers isquote:Op woensdag 19 november 2008 15:43 schreef Bravebart het volgende:
Had ik al hoorUiterst productief zelfs
Nu de tijd en moeite die ik in PHP steek eens in mn studie steken, en het zou een stuk beter gaanquote:
Gaat het zo slecht dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:47 schreef Piles het volgende:
[..]
* jaloers is![]()
[..]
Nu de tijd en moeite die ik in PHP steek eens in mn studie steken, en het zou een stuk beter gaan
Dank jequote:Op woensdag 19 november 2008 15:57 schreef Puala het volgende:
*schopt piles onder de kont* wel je best doen![]()
Totaal niet, heb het helemaal gehad met de opleiding. Maar moet nog maar een paar maanden, dan ben ik klaar als het goed gaat. Dus ik moet welquote:of vind je het niet leuk meer?
Des te meer reden om nu juist je best te gaan doen. Als je er zo graag vanaf wilt zijn moet je wel slagen, anders zit je er vast nog langer aan vastquote:Op woensdag 19 november 2008 15:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Dank je
Doet iedereen in mn omgeving trouwens al![]()
[..]
Totaal niet, heb het helemaal gehad met de opleiding. Maar moet nog maar een paar maanden, dan ben ik klaar als het goed gaat. Dus ik moet wel
Weet ook wel dat het het verstandigst is om het nu af te maken, maar ja, dan nogquote:Op woensdag 19 november 2008 16:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Des te meer reden om nu juist je best te gaan doen. Als je er zo graag vanaf wilt zijn moet je wel slagen, anders zit je er vast nog langer aan vast.
Maar ja, ik heb makkelijk praten, ik heb nu mijn draai gevonden op stage en wil ook niet meer terug naar school.
Mwah gelukkig ligt dat bij mij dan anders. Maar gewoon doorbijten, denk dat je er daarna blij mee bentquote:Op woensdag 19 november 2008 16:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ook wel dat het het verstandigst is om het nu af te maken, maar ja, dan nog
En stage beviel mij ook veel te goed eigenlijk, maar daarna moest ik nog een jaar
Broek optrekken.quote:
Fijnquote:Op woensdag 19 november 2008 16:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, te horen krijgen dat er werkoverleg is om 10 voor 5 en je dus gewoon door moet krijgen
Je kunt het niet hequote:Op woensdag 19 november 2008 16:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Fijn
Het ging zo goed met PHP, maar nu zit ik weer ongelofelijk te prutsen![]()
zie je wel, je kunt het gewoon nietquote:Op woensdag 19 november 2008 16:38 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
PHP wel, maar ik doe soms een beetje dingen te snel weg enzo
Nee, ik ben een prutserquote:Op woensdag 19 november 2008 16:38 schreef Puala het volgende:
[..]
zie je wel, je kunt het gewoon niet
Dat is echt zondequote:Op woensdag 19 november 2008 16:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, ik ben een prutser![]()
Heb alle topics van StageSC per ongeluk weggegooid net
Ik weet hetquote:
nerd.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet het
Trouwens niet allemaal, maar 400 ofzoSnap er niks van
Maar de missende zijn alweer aan het downloaden
Ja, nog niet echt maar dat komt waarschijnlijk omdat ik gezond leef... Maar ik voel me echt baggerquote:Op woensdag 19 november 2008 15:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
In elk geval Beterschap
* Puala *hugt*
Maar hopen dat het niet doorzet danquote:Op woensdag 19 november 2008 16:49 schreef Yesse het volgende:
Ja, nog niet echt maar dat komt waarschijnlijk omdat ik gezond leef... Maar ik voel me echt bagger
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:52 schreef Puala het volgende:
oh noes, ze hebben het hier over het EPD (elektronisch patiënten dossier). Het komt in een SQL database te staan
quote:
Spuit 11.quote:
Nopequote:
Gegeven dat ik student ben, zijn er niet zoveel mogelijkheden hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 19:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Nope
Bart is de enige die er heel even over nadacht volgens mij en reageerde met "Kan zoveel zijn"
Het zegt mij helemaal niks, dus ik heb geen ideequote:Op woensdag 19 november 2008 19:33 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Gegeven dat ik student ben, zijn er niet zoveel mogelijkheden hoor
Beetje oud welquote:Op woensdag 19 november 2008 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
http://www.nu.nl/news/183(...)_in_Second_Life.html
Veel plezierquote:Ik ben naar vergadering![]()
ik ga voor rond de 20 /21/ 22....quote:Op woensdag 19 november 2008 19:05 schreef GlowMouse het volgende:
\o/ is mijn leeftijd al bekend?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Mijn leeftijd is de som van een kwadraat en driemaal een kwadraat. Ook is de leeftijd die ik over vier jaar zal bereiken geen priemgetal
21quote:Op woensdag 19 november 2008 20:03 schreef GlowMouse het volgende:
Gokkenjij hebt mijn post zeker gemist tijdens je downtime:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |