ik zeg :quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:13 schreef Wunny het volgende:
Welke zijn beter?
Soundmagic PL30
Sennheiser CX400
Sennheiser CX500
Alvast bedankt
Ja hoi, ik bedoel natuurlijk bestellen op een site zoals dealextreme.com. Op dx kon ik het niet vinden, maar misschien zag ik iets over het hoofd.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja hoi.
http://www.google.nl/search?hl=nl&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=digitale+coax+kabel&spell=1
precies hetzelfde hier!quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:48 schreef MacorgaZ het volgende:
Wtf, een bestelling die ik donderdag maakte is gister(avond) al verzonden. Dat gaat erg snel, hopelijk doet de HK Post er ook niet zo lang over, en dan ben ik blij.
Verheug je er maar niet opquote:Op zondag 23 november 2008 15:28 schreef THEFXR het volgende:
whaaahoeeee, 1 dec komt akelig dichtbij![]()
DX doet het weer.quote:Op zondag 23 november 2008 15:08 schreef Andyy het volgende:
m'n geld
blijft staan ipv naar nutteloze gadgets te gaan
Hier de reden van Melissa:quote:
Kewl.. Van het forum of wat?quote:
Ja heb ik van het forum gekopieërd.quote:Op zondag 23 november 2008 16:35 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Kewl.. Van het forum of wat?
Dollar is helaas nog steeds dramatisch..
Wat is er op 1 dec dan?quote:Op zondag 23 november 2008 15:28 schreef THEFXR het volgende:
whaaahoeeee, 1 dec komt akelig dichtbij![]()
De 1e, die is mooi.quote:Op zondag 23 november 2008 17:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik wil jullie advies. Welke telefoon moet ik nemen? Gaarne geen gezeik van "alles is kut".
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17752
Voordelen: java, mooi groot scherm en toch bescheiden afmetingen, carbon look
Nadeel: toch iets groter dan onderstaande telefoon, en ziet er niet uit als een iphone
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17066
Voordelen: mini formaat, past goed in broekzak, ziet er uit als iphone
Nadeel: iets kleiner scherm, stylus kan niet in telefoon worden opgeborgen
Welke moet ik kiezen?
dan zou je tot een waarde 150 euro vrijgesteld worden van btw en invoerrechten, ik zie alleen nu dat je wel btw moet betalen.quote:
Item staat op back-ordered, 6 dagenquote:11/18/2008 Expedited Order Received - in stock
als je een virus of hacker op je computer hebt dan kan je via dat ding je harde schijf stil zetten en schade verkomenquote:Op zondag 23 november 2008 18:56 schreef mcwops het volgende:
wat doet dit ding? nuttig of niet?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17774
geldopjes ?quote:Op zondag 23 november 2008 19:03 schreef MacorgaZ het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18025
Op zich zien ze er niet slecht uit, ik denk dat ik ze wel bestel voor die gel-dopjes, als reserve.
Bedankt! Die had ik nog niet gezien en hij heeft zelfs iets betere reviews zie ik (vooral over de afstandsbediening).quote:Op zondag 23 november 2008 20:19 schreef mstr het volgende:
Deze dan?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2710
Daaromquote:Op zondag 23 november 2008 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Bedankt! Die had ik nog niet gezien en hij heeft zelfs iets betere reviews zie ik (vooral over de afstandsbediening).
Past deze trouwens wel in een Europese fitting? Ik heb geen idee wat een E-27 socket is (dat ik hem bestel en blijkt dat hij niet past).quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/E27quote:Op zondag 23 november 2008 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Past deze trouwens wel in een Europese fitting? Ik heb geen idee wat een E-27 socket is (dat ik hem bestel en blijkt dat hij niet past).
Nogmaals bedankt, had ik zelf ook op kunnen zoekenquote:
Hij staat op 'in stock' dus met geluk heb je hem in een weekje binnenquote:Op zondag 23 november 2008 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt, had ik zelf ook op kunnen zoekenIk ga hem bestellen, hopelijk is hij op tijd, anders bewaar ik hem wel om een andere keer kado te doen.
Tsjah, op basis van uiterlijk, zou ik toch voor de 2e gaan. de eerste klopt gewoonweg niet, een Samsung Omnia uiterlijk (windows mobile) met een op de Iphone gebaseerd OS erop qua uiterlijk..quote:Op zondag 23 november 2008 17:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik wil jullie advies. Welke telefoon moet ik nemen? Gaarne geen gezeik van "alles is kut".
<snip>
Welke moet ik kiezen?
Tsjah, als je je harde schijf stil zet terwijl ie draait met deze tool, dan kan je hem echt maar 1 keer gebruiken hoor.. Dan heeft een hacker er niets meer aan, maar de gebruiker achter de pc ook niet. Nooit meer zeg maar.quote:Op zondag 23 november 2008 19:48 schreef Mourir het volgende:
[..]
als je een virus of hacker op je computer hebt dan kan je via dat ding je harde schijf stil zetten en schade verkomen
Deze heb ik ook, e27 is gewoon dikke fitting. Maaaar.. Houdt er rekening mee dat het echt een spot is.. En er dus alleen vanuit de bovenkant licht uit komt schijnen.. Hij zit hier in een lamp met melkglas, en dit werkt op zich best goed, maar het is niet zo dat het hetzelfde licht geeft als een standaard gloeilamp natuurlijk.. Een gloeilamp is nml rond, en geeft dus rondom licht af. Overigens hebben ze WEL gloeilamp modellen bij de Kwantum, ook met afstandsbediening etc.. En aangezien deze WEL rond zijn, komt hier waarsch. rondom meer licht vanaf. Mocht je dat willen natuurlijk.quote:Op zondag 23 november 2008 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Bedankt! Die had ik nog niet gezien en hij heeft zelfs iets betere reviews zie ik (vooral over de afstandsbediening).
quote:Op zondag 23 november 2008 17:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17752
Voordelen: java, mooi groot scherm en toch bescheiden afmetingen, carbon look
Nadeel: toch iets groter dan onderstaande telefoon, en ziet er niet uit als een iphone
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17066
Voordelen: mini formaat, past goed in broekzak, ziet er uit als iphone
Nadeel: iets kleiner scherm, stylus kan niet in telefoon worden opgeborgen
Welke moet ik kiezen?
anyone know?quote:Op zondag 23 november 2008 18:49 schreef Maruna het volgende:
[..]
Item staat op back-ordered, 6 dagen
gaat dat dan nog 6 dagen duren, of is In stock dat ze die van mij nog wel hebben?
staat dat bij elkaar?quote:
Hadden we niet afgesproken dat jij me nooit meer mocht plagen?quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 18:49 schreef Maruna het volgende:
[..]
Item staat op back-ordered, 6 dagen
gaat dat dan nog 6 dagen duren, of is In stock dat ze die van mij nog wel hebben?
Waarom zou het niet werken? De telefoon is op te laden via USB en die stekker zet USB om naar ACquote:Op zondag 23 november 2008 23:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Gaat deze adapter werken op deze telefoon? Ik heb natuurlijk niets aan de bij de telefoon bijgevoegde adapter.
Weet ik, maar ik heb totaal geen verstand van electro enzo en vroeg me af of dat met die mA wel allemaal goed gaat.quote:Op zondag 23 november 2008 23:18 schreef Mourir het volgende:
[..]
Waarom zou het niet werken? De telefoon is op te laden via USB en die stekker zet USB om naar AC
Zo niet ruik je het snel genoeg. Maar waarom zou je niets hebben aan de bijgeleverde?quote:Op zondag 23 november 2008 23:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb totaal geen verstand van electro enzo en vroeg me af of dat met die mA wel allemaal goed gaat.
quote:Op zondag 23 november 2008 23:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hadden we niet afgesproken dat jij me nooit meer mocht plagen?
Op de grond gooien wil soms wel werken..quote:Op maandag 24 november 2008 10:58 schreef g0dz0r het volgende:
Mijn C3 wil niet meer aan.Moet de emitter nog doormeten maar volgens mij ligt het aan de clicky, die was al toch van het haperende type. Iemand enig idee of ik daar nog wat aan kan zien/doen?
Is dit niets? Als je toch bezig bent kan je hem helemaal zwart maken bijvoorbeeld.quote:Op maandag 24 november 2008 10:58 schreef g0dz0r het volgende:
Mijn C3 wil niet meer aan.Moet de emitter nog doormeten maar volgens mij ligt het aan de clicky, die was al toch van het haperende type. Iemand enig idee of ik daar nog wat aan kan zien/doen?
Ik zou Citroën even bellen.quote:Op maandag 24 november 2008 10:58 schreef g0dz0r het volgende:
Betaaldbaar is het wel, ook wel in gewone winkels.. Alleen de kwaliteit is zó slecht ... Iemand die op de verkeerde plaats staat kan je hele beeld al wegvagenquote:Op maandag 24 november 2008 13:17 schreef Dark_Killah het volgende:
Vraagje:
Ik heb wel eens bij een vriend thuis gezien dat hij zijn tv-signaal (dus van de kabel) draadloos door het huis liet sturen, waarna hij het boven opving met een kastje. Hij kon dus tv op z'n kamer kijken zonder dat hij moest bedraden enz. Iemand enig idee of dit betaalbaar is, en of dit misschien te krijegn is op DX/Focal?
quote:Op maandag 24 november 2008 13:17 schreef Dark_Killah het volgende:
Vraagje:
Ik heb wel eens bij een vriend thuis gezien dat hij zijn tv-signaal (dus van de kabel) draadloos door het huis liet sturen, waarna hij het boven opving met een kastje. Hij kon dus tv op z'n kamer kijken zonder dat hij moest bedraden enz. Iemand enig idee of dit betaalbaar is, en of dit misschien te krijegn is op DX/Focal?
Zoiets?quote:Op maandag 24 november 2008 13:17 schreef Dark_Killah het volgende:
Vraagje:
Wat is dat nou weer voor kansloze reactie.quote:
Mijn vriend wilde die lamp (van DX) voor de Kerst hebben, ik neem aan dat hij gezien heeft dat het een spot is. Anders heeft hij pech gehadquote:Op zondag 23 november 2008 21:11 schreef neo2000 het volgende:
Deze heb ik ook, e27 is gewoon dikke fitting. Maaaar.. Houdt er rekening mee dat het echt een spot is.. En er dus alleen vanuit de bovenkant licht uit komt schijnen.. Hij zit hier in een lamp met melkglas, en dit werkt op zich best goed, maar het is niet zo dat het hetzelfde licht geeft als een standaard gloeilamp natuurlijk.. Een gloeilamp is nml rond, en geeft dus rondom licht af. Overigens hebben ze WEL gloeilamp modellen bij de Kwantum, ook met afstandsbediening etc.. En aangezien deze WEL rond zijn, komt hier waarsch. rondom meer licht vanaf. Mocht je dat willen natuurlijk.
Welke sku heeft die zak DropFruit duo's? En scheelt dat nog veel in de prijs in vergelijking met hier?quote:Op maandag 24 november 2008 15:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Goddomme, heb zaterdag 5 DSTT's gekocht op DX, en nu zijn ze 40 dollarcent per stuk goedkoper. Voor die 2 dollar had ik een zak DropFruit Duo's van de Redband kunnen halen
.
Haha, volgensmij verkopen ze dat niet op DX hoor, of ik ben echt heel dom..quote:Op maandag 24 november 2008 17:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Welke sku heeft die zak DropFruit duo's? En scheelt dat nog veel in de prijs in vergelijking met hier?
Haha prachtig, zelf gemaakt?quote:
Mensen die erop ingaan.quote:Op maandag 24 november 2008 17:38 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha, volgensmij verkopen ze dat niet op DX hoor, of ik ben echt heel dom..
Hij bedoeld 2$ omrekenen naar ¤ en daarvan kan je bij de supermarkt een zak snoep van kopen toch?
Je gaat toch niet 1 kaartje kopen en dan 30 dollar verzendkosten betalen? Of was dat slechts ter voorbeeld?quote:Op maandag 24 november 2008 20:55 schreef lezut het volgende:
Volumerate heeft geen hoge pet van ons op:
[ afbeelding ]
Neitherlands
ga je het kopen?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:01 schreef mcwops het volgende:
en de Nintendo DSi is gearriveerd bij DX: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18142![]()
Gaat niet goed werken hier denk ik, is 100-110 volt, dus dan moet je een omzetter kopen.quote:Op maandag 24 november 2008 22:28 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
ga je het kopen?
en als iemand hiero het al heeft gekocht wil die persoon effe zeggen of die werkte?
Begint weer de goede kant op te gaan, nog even afwachten dusquote:Op maandag 24 november 2008 21:56 schreef Stinosss het volgende:
http://finance.google.com/finance?q=CURRENCY%3AEUR+
EURUSD 1.29
Jaquote:Op maandag 24 november 2008 23:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Inderdaad, net even iets besteld en tot mijn verbazing is de koers op PayPal met 3 cent gestegen. Ik dacht eerst dat het een fout was, maar het klopt dus wel
.
Ik WEET het niet, maar het lijkt me niet illegaal ..quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:23 schreef Kadooosh het volgende:
Zijn die lockpicks nou eigenlijk legaal hiero?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16417
Wil die gaan bestellen maar als die douane hem inpikt...
Jep, legaal.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:23 schreef Kadooosh het volgende:
Zijn die lockpicks nou eigenlijk legaal hiero?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16417
Wil die gaan bestellen maar als die douane hem inpikt...
Haha, tuurlijk ga ik dat niet betalen voor 1 zo'n kaartje. Pas vanaf 15 kaartjes wordt dat rendabel (want volumerate is ongeveer 2 dollar goedkoper dan DX), maar dat betekent ook dat je een hele dikke belasting aanslag krijgt, omdat je met DHL/EMS verzend...quote:Op maandag 24 november 2008 20:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je gaat toch niet 1 kaartje kopen en dan 30 dollar verzendkosten betalen? Of was dat slechts ter voorbeeld?
5mW is zat, misschien al te veel.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:05 schreef divided het volgende:
even een vraagje over de lasers van DX.
Ik zoek een presentatie laser om mee aan te wezen op van die presentatie doeken tijdens powerpoint in college zalen.
is 5 mw dan voldoende ?
Meer dan voldoende.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:05 schreef divided het volgende:
Ik zoek een presentatie laser om mee aan te wezen op van die presentatie doeken tijdens powerpoint in college zalen.
is 5 mw dan voldoende ?
Meer als voldoende. Sommige mensen krijgen zelfs lichte hoofdpijn van een 5mw laserdot op een witte muur.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:05 schreef divided het volgende:
is 5 mw dan voldoende ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |