Zo niet ruik je het snel genoeg. Maar waarom zou je niets hebben aan de bijgeleverde?quote:Op zondag 23 november 2008 23:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb totaal geen verstand van electro enzo en vroeg me af of dat met die mA wel allemaal goed gaat.
quote:Op zondag 23 november 2008 23:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hadden we niet afgesproken dat jij me nooit meer mocht plagen?
Op de grond gooien wil soms wel werken..quote:Op maandag 24 november 2008 10:58 schreef g0dz0r het volgende:
Mijn C3 wil niet meer aan.Moet de emitter nog doormeten maar volgens mij ligt het aan de clicky, die was al toch van het haperende type. Iemand enig idee of ik daar nog wat aan kan zien/doen?
Is dit niets? Als je toch bezig bent kan je hem helemaal zwart maken bijvoorbeeld.quote:Op maandag 24 november 2008 10:58 schreef g0dz0r het volgende:
Mijn C3 wil niet meer aan.Moet de emitter nog doormeten maar volgens mij ligt het aan de clicky, die was al toch van het haperende type. Iemand enig idee of ik daar nog wat aan kan zien/doen?
Ik zou Citroën even bellen.quote:Op maandag 24 november 2008 10:58 schreef g0dz0r het volgende:
Betaaldbaar is het wel, ook wel in gewone winkels.. Alleen de kwaliteit is zó slecht ... Iemand die op de verkeerde plaats staat kan je hele beeld al wegvagenquote:Op maandag 24 november 2008 13:17 schreef Dark_Killah het volgende:
Vraagje:
Ik heb wel eens bij een vriend thuis gezien dat hij zijn tv-signaal (dus van de kabel) draadloos door het huis liet sturen, waarna hij het boven opving met een kastje. Hij kon dus tv op z'n kamer kijken zonder dat hij moest bedraden enz. Iemand enig idee of dit betaalbaar is, en of dit misschien te krijegn is op DX/Focal?
quote:Op maandag 24 november 2008 13:17 schreef Dark_Killah het volgende:
Vraagje:
Ik heb wel eens bij een vriend thuis gezien dat hij zijn tv-signaal (dus van de kabel) draadloos door het huis liet sturen, waarna hij het boven opving met een kastje. Hij kon dus tv op z'n kamer kijken zonder dat hij moest bedraden enz. Iemand enig idee of dit betaalbaar is, en of dit misschien te krijegn is op DX/Focal?
Zoiets?quote:Op maandag 24 november 2008 13:17 schreef Dark_Killah het volgende:
Vraagje:
Wat is dat nou weer voor kansloze reactie.quote:
Mijn vriend wilde die lamp (van DX) voor de Kerst hebben, ik neem aan dat hij gezien heeft dat het een spot is. Anders heeft hij pech gehadquote:Op zondag 23 november 2008 21:11 schreef neo2000 het volgende:
Deze heb ik ook, e27 is gewoon dikke fitting. Maaaar.. Houdt er rekening mee dat het echt een spot is.. En er dus alleen vanuit de bovenkant licht uit komt schijnen.. Hij zit hier in een lamp met melkglas, en dit werkt op zich best goed, maar het is niet zo dat het hetzelfde licht geeft als een standaard gloeilamp natuurlijk.. Een gloeilamp is nml rond, en geeft dus rondom licht af. Overigens hebben ze WEL gloeilamp modellen bij de Kwantum, ook met afstandsbediening etc.. En aangezien deze WEL rond zijn, komt hier waarsch. rondom meer licht vanaf. Mocht je dat willen natuurlijk.
Welke sku heeft die zak DropFruit duo's? En scheelt dat nog veel in de prijs in vergelijking met hier?quote:Op maandag 24 november 2008 15:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Goddomme, heb zaterdag 5 DSTT's gekocht op DX, en nu zijn ze 40 dollarcent per stuk goedkoper. Voor die 2 dollar had ik een zak DropFruit Duo's van de Redband kunnen halen
.
Haha, volgensmij verkopen ze dat niet op DX hoor, of ik ben echt heel dom..quote:Op maandag 24 november 2008 17:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Welke sku heeft die zak DropFruit duo's? En scheelt dat nog veel in de prijs in vergelijking met hier?
Haha prachtig, zelf gemaakt?quote:
Mensen die erop ingaan.quote:Op maandag 24 november 2008 17:38 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha, volgensmij verkopen ze dat niet op DX hoor, of ik ben echt heel dom..
Hij bedoeld 2$ omrekenen naar ¤ en daarvan kan je bij de supermarkt een zak snoep van kopen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |