quote:Op woensdag 19 november 2008 09:13 schreef Homdeck het volgende:
Mag ik 5 nummers en bijbehorende artiesten die in 1970 op 1 hebben gestaan in Billboard Hot 100?
quote:Op woensdag 19 november 2008 09:39 schreef ScottTracy het volgende:
Ik zeg alvast Venus van Shocking Blue
quote:Op woensdag 19 november 2008 09:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik gok voorlopig dan maar vast op:
Bridge Over Troubled Water - Simon & Garfunkel
Let It Be - Beatles
quote:Op woensdag 19 november 2008 09:52 schreef Homdeck het volgende:
Dan zitten we al op 3
da's 4, allemaal uit het eerste half jaarquote:
Knoei +1quote:Op woensdag 19 november 2008 11:03 schreef Knoei het volgende:
was "war" van edwin star niet uit dat jaar?
geen idee of die op 1 stond, staat me alleen bij dat die uit dat jaar is.
quote:Raindrops Keep Fallin' on My Head - B. J. Thomas
I Want You Back - The Jackson 5
Venus - The Shocking Blue
Thank You (Falettinme Be Mice Elf Agin) - Sly & the Family Stone
Bridge over Troubled Water - Simon and Garfunkel
Let It Be - The Beatles
ABC - The Jackson 5
American Woman - The Guess Who
Everything is Beautiful - Ray Stevens
The Long and Winding Road - The Beatles
The Love You Save - The Jackson 5
Mama Told Me (Not to Come) - Three Dog Night
(They Long to Be) Close to You - The Carpenters
Make It With You - Bread
War - Edwin Starr
Ain't No Mountain High Enough - Diana Ross
Cracklin' Rosie - Neil Diamond
I'll Be There - The Jackson 5
I Think I Love You - The Partridge Family
The Tears of a Clown - Smokey Robinson & the Miracles
My Sweet Lord - George Harrison
wat zijnquote:is a song written and performed by
. The song is about an aging disc jockey who travels the United States seeking happiness, which he believes he will find by following his passion for being a radio broadcaster, only to discover that his life, looks and voice have passed him by. The song is sung through the point-of-view of a phone call conversation from the D.J. to his ex-wife only hearing what he has to say to her. The lyrics go on to reveal that perhaps we can never change who we really are and that what he had really wanted was the love and companionship that had eluded him in a previous failed relationship.
Ik had Paranoid ook wel verwacht eigenlijk...quote:Op woensdag 19 november 2008 11:14 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Heb ff gegoogeld, wat een lijst met classics. War idd ook
ABC - Look of Lovequote:Op woensdag 19 november 2008 11:47 schreef WeezerButler het volgende:
Uit welk nummer komt dit tekstfragment
And though my friends just might ask me
They say "Martin maybe one day you'll find true love"
I say "Maybe, there must be a solution
To the one thing, the one thing, we can't find"
Ranja +1quote:Op woensdag 19 november 2008 13:32 schreef ranja het volgende:
Claudia Brücken / Propaganda
Nou, op de foto van Gambolputty staat niet Claudia Brucken maar die andere zangeres.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:46 schreef ranja het volgende:
er zaten 2 dames in Propaganda, weet niet precies wat je bedoelt...
Ja klopt denk ik, ik wist ook ff niet meer wie wie was, geen tijd om 't uit te zoeken maar Propaganda was ff genoeg voor 't punt.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:50 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Nou, op de foto van Gambolputty staat niet Claudia Brucken maar die andere zangeres.
[ afbeelding ]
Stel jij maar een vraag bij AKQ, want het is goed (schrijfwijze onder voorbehoud)quote:Op woensdag 19 november 2008 14:19 schreef Mark het volgende:
Oftewel, waar blijft die vraag, ranja?
Yep, volgens de vraagstelling is Propaganda genoeg voor het punt.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:58 schreef ranja het volgende:
oh die foto stond er eerst niet bij. je bedoelt dat het de andere dame is.
volgens mij was de vraag een of, niet een en
die kwam een week later.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:31 schreef cafca het volgende:
Hey You, the Rock Steady Crew?
helemaal juist, ook meteen de laatste van 1983 en de eerste van 1984. Maar dat was de vraag nietquote:Op woensdag 19 november 2008 16:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
You Are van Dolly Parton was ook die tijd, maar volgens mij pas ná Rock Steady Crew
Comeback? Twilight Zone was effe ruim een jaar ervoor..quote:Op woensdag 19 november 2008 16:39 schreef ranja het volgende:
Nee, GE maakte een come back in 1984.
GooseFM +1quote:Op woensdag 19 november 2008 17:41 schreef GooseFM het volgende:
Lionel Richie? All night long?
Wat van wie?quote:I now detect an alien vibration here
There's something in the air besides the atmosphere
The object of the action is becoming clear
An imminent attack upon my heart I fear
Ik zag het toen je het net postte, ik zie het nu. Er gaat me geen belletje rinkelen, sorryquote:
Thunderclap Newman - Something In The Air?quote:
Ranja hangt de vlag alvast uit, maar niets is nog zeker.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:37 schreef bartrid het volgende:
Coldplay?
WeezerButler +1quote:Op donderdag 20 november 2008 13:42 schreef WeezerButler het volgende:
Snow Patrol
Nee maar die mogen er van mij ook gelijk mee stoppenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:25 schreef Z het volgende:
Hard-Fi?
Per direct.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:21 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nee maar die mogen er van mij ook gelijk mee stoppen
Propaganda (alweer)...quote:Op donderdag 20 november 2008 14:38 schreef WeezerButler het volgende:
Na hun vertrek bij Simple Minds speelde de ritme sectie Derek Forbes en Brian McGee bij een andere band (als uitzendkrachten) o.a. bij een Countdown in Concert avond. Hoe heet die band ...
quote:Valentine is done
Here but now they're gone
Romeo and Juliet
Are together in eternity...Romeo and Juliet
40,000 men and women everyday...Like Romeo and Juliet
40,000 men and women everyday...Redefine happiness
Come on, Baby.....quote:
quote:is an album by the rock band
, one of the first to have the word "
" on the sleeve. Their single “(We Ain’t Got) Nothing Yet” was their most successful effort, rising into the Top 10 on many national charts. Guitarist “Peppy” Theilhelm was 16 years old at the time of the single’s release. The band recorded five more albums with various lineups, none reaching the success of
Ik reken het maar gewoon goed zonder bandnaam, verzin maar eens een rebus voor Blues Magoosquote:
Met "ketels, pannen en kopjes". Hij nam al in het begin 'lo-fi' tot het uiterste en heeft in zijn leven meer dan 30 (echte) albums uitgebracht. Dit jaar is nog een album van hem verschenen, net als vele anderen ook weer onafhankelijk.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:59 schreef Z het volgende:
40 jaar, dat is best lang. Met wat voor muziek begon hij?
quote:![]()
![]()
(born January 18, 1952) is an American singer, songwriter and musician. In addition to numerous official releases on labels in countries around the world, he has also self-released over 400 cassette and CD-R albums, as well as dozens of home videos, mostly through the
![]()
![]()
Cassette Club, his home-based, self-run label.
lives and records in his home/studio in Bloomfield, New Jersey.
He is the son of bassist Bob Moore, the preferred session bassist of Elvis Presley.
In February 2005, newspaper writer Tammy LaGorce describedas a "lo-fi legend" in the New York Times.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:11 schreef Burnett het volgende:
zz en de maskers
Iggy +1quote:Op maandag 24 november 2008 09:47 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Deutsch-Ostereiches Feingefuhl
quote:Op maandag 24 november 2008 11:17 schreef bukgeit het volgende:
Paper Planes van M.I.A. = Straight To Hell van The Clash.
Ook Nederlandquote:Op maandag 24 november 2008 11:41 schreef bukgeit het volgende:
Wat is het Finse woord voor 'Nederland'?
Juist wel. Alankomaat = Nederland.quote:Op maandag 24 november 2008 14:18 schreef cafca het volgende:
Tja, Omsk zal het niet zijn..... toch niet Alankomaat?
Sack_Blabbath +1quote:Op maandag 24 november 2008 18:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Michelle Branch?
de een is meer van de piano en de ander meer van de gitaarquote:Op maandag 24 november 2008 18:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik weet nooit het verschil tussen die twee
Omdat er een Black Sabbath nummer in die reclame zit?quote:Op maandag 24 november 2008 18:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Waarom vind ik World of Warcraft sinds ik net hun nieuwe reclame zag toch een heel klein beetje cool?
Neequote:Op maandag 24 november 2008 18:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Omdat er een Black Sabbath nummer in die reclame zit?
Dan zou ik het nog gaan spelen ookquote:Op maandag 24 november 2008 18:35 schreef bartrid het volgende:
Omdat die van Solid HarmonIE er in zit?
quote:Got the bill andpaid it.
Took her home I nearly made it,
Sitting on the sofa with a sister or two.
Vul het ontbrekende woord in...quote:Witte zwanen, zwarte zwanen!
Wie gaat er mee naar engelland varen?
Engelland is gesloten
De sleutel is
Is er dan geen timmerman
Die de sleutel maken kan?
Mia van Gorki.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:01 schreef placebeau het volgende:
wat is dit weekend (opnieuw) verkozen tot beste Belgische nummer ooit door de luisteraars van radio 1?
Net niet rijm...quote:
Oké.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:04 schreef placebeau het volgende:
ik ken het trouwens onder de versie "smid in't land'" ipv "timmerman" nog een net niet rijm dus
Nou, ik herhaal mijn vraag:
wat is dit weekend (opnieuw) verkozen tot beste Belgische nummer ooit door de luisteraars van radio 1?
en tis niet Mia, die stond op de derde plaats
staat zelfs niet in de top 100quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Oké.
Louis Neefs, Mijn vriend Benjamin?
staat op 60quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:06 schreef Homdeck het volgende:
clouseau - afscheid van een vriend?
Vreemd, dat was onlangs gekozen tot mooiste Vlaamse nummer ooit.quote:
staat op 2quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:09 schreef Homdeck het volgende:
hmm ...Jacques brel - ne me quitte pas?
echt?quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:10 schreef belsen het volgende:
[..]
Vreemd, dat was onlangs gekozen tot mooiste Vlaamse nummer ooit.
je bedoelt "ik ben zo eenzaam zonder jou"?quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:14 schreef Homdeck het volgende:
Ik zou nog eddy wally - ik spring uit mijn vliegmasjien kunnen zeggen, maar ik denk dat het dat nummer van will tura is, waarvan ik niet op de naam kan komen
de artiest is al juistquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:18 schreef Homdeck het volgende:
ik ga gewoon door met gokken![]()
Raymond v/h Groenewoud - Je veux de l'amour
iggy + 1quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
2 meisjes
Ik wilde eerst de foto naar zwart/wit makenquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:26 schreef placebeau het volgende:
axelle red?
Lijkt me goed. Namens placebeau: Homdeck +1quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:41 schreef Homdeck het volgende:
armand
mick hucknall
rita hovink
imca marina
rick astley
andre van duin
Dan liever Simone Simons:quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:24 schreef knars het volgende:
rita hovink?Noem dan Shirley Manson!
[ afbeelding ]
Oke, de trein ging halverwege weer stoppen en toch verder. De schrik zat er goed in, bedankt in ieder geval!quote:Op woensdag 26 november 2008 00:34 schreef knars het volgende:
optie 1: als dit volgens dienstregeling is, heb je vette pech. All night kroeg zoeken?
optie 2: komt dit door een fout / storing / pech bij de NS, dan moet je een conducteur aanspreken. Goede kans dat je dan een gratis taxirit naar huis krijgt (de NS moet de laatste trein altijd laten rijden of vervangend vervoer aanbieden, dus ook je laatste aansluiting / overstap etc.) Succes!
Wat van wie?quote:Reached out a hand to touch your face;
Youre slowly disappearing from my view;
Disappearing from my view.
Reached out a hand to try again;
Im floating in a beam of light with you;
A beam of light with you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |