die kwam een week later.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:31 schreef cafca het volgende:
Hey You, the Rock Steady Crew?
helemaal juist, ook meteen de laatste van 1983 en de eerste van 1984. Maar dat was de vraag nietquote:Op woensdag 19 november 2008 16:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
You Are van Dolly Parton was ook die tijd, maar volgens mij pas ná Rock Steady Crew
Comeback? Twilight Zone was effe ruim een jaar ervoor..quote:Op woensdag 19 november 2008 16:39 schreef ranja het volgende:
Nee, GE maakte een come back in 1984.
GooseFM +1quote:Op woensdag 19 november 2008 17:41 schreef GooseFM het volgende:
Lionel Richie? All night long?
Wat van wie?quote:I now detect an alien vibration here
There's something in the air besides the atmosphere
The object of the action is becoming clear
An imminent attack upon my heart I fear
Ik zag het toen je het net postte, ik zie het nu. Er gaat me geen belletje rinkelen, sorryquote:
Thunderclap Newman - Something In The Air?quote:
Ranja hangt de vlag alvast uit, maar niets is nog zeker.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:37 schreef bartrid het volgende:
Coldplay?
WeezerButler +1quote:Op donderdag 20 november 2008 13:42 schreef WeezerButler het volgende:
Snow Patrol
Nee maar die mogen er van mij ook gelijk mee stoppenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:25 schreef Z het volgende:
Hard-Fi?
Per direct.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:21 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nee maar die mogen er van mij ook gelijk mee stoppen
Propaganda (alweer)...quote:Op donderdag 20 november 2008 14:38 schreef WeezerButler het volgende:
Na hun vertrek bij Simple Minds speelde de ritme sectie Derek Forbes en Brian McGee bij een andere band (als uitzendkrachten) o.a. bij een Countdown in Concert avond. Hoe heet die band ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |